IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Voi yrittäjä, ymmärrän paremmin kun hyvin tuskan/huolen/ahdistuksen mutta noihan on Aivan paskoja testejä!!! (Samoin kävi muuten itellä sille joulukuussa että sain sydärin kun se ei näyttäny mitää ja kappas pc päiväpissasta ihan selkeää viivaa!!) tsemppiä ja toivotaan parasta!!!

Musta on parasta vaan antaa kaiken tulla sisältä sellasena sontana kum tulee ja ihan sensuroimatta! Pää siinä hajoo (siis vielä enemmän kun muutenkin tässä touhussa) jos alkaa ajattelemaan että onko mun ajatukset ja olot "ok" tuntemuksia vai ei..jokaisella on omat olot ja tunteet ja kokee asiat just niinkun kokee :ninja:

Ompas paljon munijoita täällä nyt, hyviä kasvatteluita teille kaikille :) ja kuten todettukim niin se loppusaalis voi olla paljonki parempi mitä ultrien perusteella arveltu!

Mulle alko tuleen eilen vti-oireita..tod näk vaan kyllä jatkuvasta pissalla ramppaamisesta ja/tai luge-ärsytystä mutta kävin varmuudeksi tk:ssa pissanäyttellä. Ystävällinen hoitsu laitto (tilanteen toki kerroin) vielä hcg mittauksen myös samaan syssyyn..nythän on vasta pp9 (alkio siis 12pvää) nii eihän se kauheasti edes voi olla mutta onko kellääm mitää käryä mitä sen noin "pitäs" olla tässä kohtaan??? Täytyy koittaa kaivaa vanhoja papereita kun sillon vuos sitten otettiin muistaakseni näillä päivillä kans että mitä oli..
 
Yrittäjä J eiii..... odota vielä sitä luotettavampaa testiä!!! Lähetän sulle voimia kestää epätietoisuutta...

Domi koetin muokata listaa mutta tulee virheviesti että yksittäisen viestin maksimikoko ylitetty, saisitko sinä muokattua?... minut voi nyt ottaa pois piinailijoista, negatesti tehty tänään ja vuoto jatkuu neljättä päivää. Sen lisäksi voi muuttaa:

Ankkalinna # 09/2012 # toinen # ? / vähän pco:ta / kohtutulehdus/ ikä? # 1.IVF/1.PAS

Hipsunpöpsy ihan asiallista purnausta. Kuten myös Domilla tuo kommentti liittyen koiran astutukseen... Mulle on käynyt niin että jotenkin tässä aivan unohtaa miten niitä lapsia "normaalisti" saadaan alulle. Alkaa ajattelemaan että kaikki käy hoidoissa, tietysti. Mutta sitten muistaa että ei todellakaan. Ja kyllä, ihmiset on pösilöitä. Jos erehtyy jollekin kertomaan että (toista) lasta toivotaan kovasti niin tulee näitä "juu kyllä mekin toivottiin pitkään, ja puoli vuotta meni että tärppäsi!" tai sitten toisesta ääripäästä "ei kai siitä vain ole tullut pakkomielle?" - ja pitkä tuijotus perään. Ärsyttää tuo miksi kuvitellaan että tämä on pakkomielle. Normitallaajat eivät taida tajuta että tämän kaliiberin hoidoissa olo vie kaiken rahan ja ajan lisäksi voimat ja mielenkiinnon muihin asioihin, tai oikeastaan elämä väkisinkin pyörii hoitojen ympärillä, koska ne vain on niin sitovia. En ainakaan minä voi olla näköjään IVF-hoidossa ihan tuosta noin vaan muun elämän ohessa sitä juurikaan ajattelematta. Ei se vaan mene niin.


Reuna, täälläkin romahdusta odotellen. Lähipiirissä on laskettu aika aivan näinä päivinä. Sillä perheellä on vielä hirmuinen määrä meidän vanhoja vauvatarvikkeita lainassa ja kysyivät että kai he saavat ne pitää itsellään kun ei mekään niitä enää tarvita... mitäpä siihen vastaisi :cry: olisikohan pitänyt sanoa että jos ei olisi tullut keskenmenoa niin meidän vauva nukkuisi nyt siinä meidän pinnasängyssä joka on siellä teillä.
 
  • Tykkää
Reactions: Yrittäjä J
Kiitos taustatuesta arvon naiset! :love: Olo edelleen kuin lyödyllä, jäätävät silmäpussitkin ja silmät punaiset. Kai se on pakko vaan nousta ylös tästä suosta ja jatkaa menoa. En muista kuka edellisellä sivulla ihmetteli Orgalutranin poisjättöä, niin se jätettiin sen takia, että folkin saisivat rauhassa kasvaa. Ekassa ultrassa oli vaan sellaisia 6mm:n kokoisia. Edelleen niin epävarma olo, saadaanko mitään punktoitavaa ja toimiiko nekään.
Muoks: Se unohtui, mitäs jos huomennakaan ei ole mitään suurta toimintaa näkyvissä ja ei ole tarpeeksi punktoitavaa? Jatkuuko pistelyt siihen asti kun jotain punktoitavaa on?

Hipsunpöpsy, ei ole lisättävää. Tuo purnaus osui ja upposi.
Ankkalinna, ärsyttävää kuinka jotkut sanat ja teot sattuvat niin syvälle. Se kaikki hehkutus tulevasta perheenlisäyksestä sattuu niin paljon lapsettoman sydämeen. Jos voisin antaa suuren suuren halauksen ja toivottaa voimia koettelemusten keskellä niin antaisin!
 
Yrittäjä ei luovuteta vielä!!! jännään sun ja Marin puolesta täällä ja pidän kaikki sormet ja varpaat ristissä!

Mulla ystävät on hoidoista ollut ymmärtäväisiä, mutta kyllä sieltäkin on parilta hyvää tarkoittavalta tullut perus "ei kannata stressata niin kyllä se siitä" :devil: Tai yksi ystävä muistanut useaan otteeseen aina kertoa tuttavastaan ketkä hoidoissa vuosia ravasi ja kun onnistumatta luovuttivat hoidot niin heti tulivat raskaaksi. Noh ihan kiva juttu heille, mutta milläs helvetillä mä tulisin raskaaksi ilman kumpaakaan munajohdinta :mad::rolleyes: Onneksi suurin osa kavereista on miespuolisia niin tökeröiden "auttavien" kommenttien määrä on minimaalinen.
 
Täältä taustalta huutelen Marille kovasti tsemppiä ja sitä pysyvää plussaa, josta saadaan maailmaan uusi tulokas :love::love:. Teidän 'huonot tuurit' on jo pakko olla käytetty.

yrittäjä voi, voi. Kuten jo moni sanonutkin, niin RFSU:n testit on kyllä ihan hanurista. Eli vielä on toivoa, muista se.

Kovasti täällä plussia vilisee ja muniksia kasvatellaan. Hienoa juttu. Tasapuolisesti kaikille tsempit.

Meidän tarina ei tuulimunan kanssa mennyt ihan käsikirjoituksen mukaan... Vuotohan tosiaan alkoi JOULUaattona ja jatkui siitä uudenvuoden vaihteen. Tammikuun alussa todettiin tuulimunaksi ja 9.1 cytotecit kotona ja siitä vuoto voimistui. Helmikuun 10. oli seuraavan hoidon suunnittelu, jossa näkyi vielä jotain. Ja viikon päästä tarkastukseen, että edelleen näkyy jotain. Kohdun kaavinta/imu 19.2 josta alkoi toipuminen. Vuoto vähän rauhoittui, kunnes taas viime torstaina lisääntyi. Alkuviikosta vuoto oli todella runsasta ja isoja hyytymiä tuli lorisemalla. Maanantaina otettu hcg oli 4. No eilen sitten kiirreellisenä uudelleen kohdun tähystykseen/kaavintaan, josta kotiuduin just. Jouduin olemaan yön tarkkailussa, kun olin menettänyt niin paljon verta. Josko jo kaikki olis onnellisesti ohi. Vähän tuli kyllä pelko seuraavia hoitoja kohtaan, kun tässäkin vuodettu nyt joulusta asti. Onneksi nyt keväällä saa kroppaa taas kuntoon, kun seuraava hoito tutkimusten (kromosomit, hyytymistekijät jne.) vuoksi vasta syksyllä. Anteeksi purkaus, mutta uskon että täällä ymmärretään miten välillä elämä kohtelee päin per***ttä vaikka tässä lapsettomuudessa olisi jo ihan riittävästi kannettavaa.

Nyt vaan eteenpäin ja kohti kevättä :). Aurinkoisia päiviä ja pysyviä plussia kaikille :love::love:.

ps. pysyn nyt poissa listoilta, kun hoidot vasta elokuussa..
 
OIkeastaan aika lohduttavaakin lukea teidän muiden purnausta täältä kun itselläkin on niin samanlaiset fiilikset, eli hyvä vaan että purnataan! Siis tietenkään ei ole hyvä että on paha olla, mutta etteköhän ymmärrä mitä tarkoitan. Ajattelemattomuutta on niin älyttömän paljon. Musta tuntuu että varsinkin työpaikalla ei kukaan vaivaudu miettimään mitä sanoo tai kysyy.. tai ehkä tosiaan ei osaa edes ajatella että jotkut asiat sattuu, ja niistä voisi jättää puhumatta.

Mulla on kyllä lähipiirissä jonkun verran niitäkin ketkä on hoitoja käynyt läpi, ei kuitenkaan vielä ketään kenellä ei hoidot olisi tepsineet, ja sehän tässä koko hommassa kai pelottavinta on. Kyllähän näitä tahkoaisi läpi jos tietäisi lopputuloksen, mutta kun ei tiedä eikä uskalla oikein edes toivoa kuin hetkittäin.. Mutta kyllähän me naiset selvitään, toistemme tuella <3.

Uusille tervetuloa joukkoon! Marille tarrasukkia, sulle tosiaan toivoisi nyt oikein pysyvän plussan! Yrittäjälle tsemppiä, toivotaan että kunnon testi antaa taas kunnon tuloksen! Darni sanoi hyvin, ei vielä saa luovuttaa.

Nyt en taas muista mitä muuta piti kommentoida, tsemppiä punktioihin, niitähän näkyy taas ensi viikollakin olevan. Mulla tänään ultra PAS:is varten.
 
  • Tykkää
Reactions: Darni73
Täällä puhutaan täyttä asiaa. En usko, että kukaan loukkaantuu. Mua kans järkyttää lasten kaltoinkohtelu. Tuntuu uskomattomalta, että jotkut eivät arvosta lapsiaan ja toiset eivät saa sitä kaivattua onnea. Olen samaa mieltä tuosta sekundaarisesta lapsettomuudesta. Toisille se on aivan yhtä kova pala kuin primaarinenkin.

Mulla oli kans ystävä, joka tokaisi mulle yritettyään puoli vuotta tulla raskaaksi, ja onnistuttiin vihdoin yk7, että olishan se ollut perseestä jos me oltais jouduttu hoitoihin (sanoi sen tosi halveksien, niinkuin hoidoissa olevat olis jotenkin kakkosluokan kansalaisia). Tällä ystävälle on kaikki mennyt elämässä hyvin suunnitellusti, on unelma ammatti, virka, talo, mies ja kaikki niinkuin kiiltokuvassa. No me oltiin just aloittelemassa hoitoja eikä oltu vielä kerrottu kenellekään. Meillä meni välit moneksi vuodeksi. Kun musta ei ollut naista sanomaan mikä loukkasi. Nyt ollaan väleissä, mut en voi ikinä enää luottaa häneen, kun hän paljasti samalla oman ylenkatseen ja halveksunnan ja hyvin rajallisen empatiskyvyn. Tämä ihminen on vielä ammattiauttaja, että vähän mietityttää tuhlaako hän kaiken inhimillisyyden asiakkaisiiin, vai eikö ole kohdannut vielä elämässä vastoinkäymisiä.

Oon samaa mieltä, hoidot syö kaiken energian ja parisuhde ja työ kärsii. Mulla kans säälittää puoliso. Onneksi hän ymmärtää ja me puhutaan avoimesti asioista. Toivotaan yhdessä, että jos pian tärppää, voitais jättää nämä hoitoajat menneisyyteen ja löytää toisemme avioparina uudelleen.
 
  • Tykkää
Reactions: RooRoo1 ja Darni73
Hei kaikille!

En itse ole mikään kirjoittelija mutta onneksi te olette ja siiitä erittäin iso kiitos kaikile.. Olemme julkkisella puolella hoidoissa ja mielestäni en olisi saanut tietää kaikkea tarpeellista jos en olisi lukenut teidän kertomuksia ja tarinoita ja sitä kautta oppinut kysymään lääkäreiltä tärkeitä tietoja..

Olen 25 vuotias ja mieheni kanssa olemme olleet hormoonihoidoissa 3 vuotta ja diagnoosina pco.. Pääsimme IVF jonoon viime toukokuussa ja siitä lähtien olen tätä foorumia lukenut.. Puolenvuoden jonotuksen jälkeen meidän hoitoja jouduttiin siirtämään vielä kahdella kuukaudella joten pääsimme punktioon 25.helmikuuta ja tuoresiirto tehtiin 27.helmikuuta.. Tänään sain tietää verikokeesta että punktio on onnistunut ja siksi halusin tulla kertomaan tarinani tänne.. Tsemppiä kaikille ja toivottavasti jokainen teistä saa plussan (y)
 
  • Tykkää
Reactions: mar80
Päivän paisteessa <3 niin samoja kelaillut, ja valmistanut itseäni jo pitkään..meillä oli siis ennen edell hoidon alkua vielä ajatus että jos ei onnaa niin ehkä vois vielä loppuvuodesta kokeilla yhden, mutta siitä luovuttiin..ei vaan jaksa enää rääkätä itseään, henkisesti enemmän kun fyysisesti..jossain kohtaan on vaan lopetettava. Meillä se piste on kans tullut..piene toivon kipinä siis saatiin vielä, mutta katsotaan miten käy..

Kiitos kaikille <3 ja vilijonka <3 jaksamista myös sinulle kovasti..
 
Hipsunpöpsy Ymmärrän ajatuksesi hyvin, tuttuja tunteita. Hyvähän se on saada purettua tuntojaan, etteivät ne patoudu sisälle. Meillä anoppi hokee ihan samaa, kun on lapsia ennestään. Ihankuin se jotenkin lohduttaisi. Miten kukaan voi mennä sanomaan toisen puolesta mitä pitäisi tuntea/kokea? Tässä meidän hoitojen aikana miehen veli ja sisko ovat saaneet 3 lasta ja anoppi jaksaa meille kertoa joka välissä kuinka nämä ihanat pallerot kehittyvät ja mitä he tekevät. Tiedän ettei hän tee sitä ilkeyttään, hän ei vain tajua kuinka pahalta se tuntuu. Eikä se tarkoita sitä etteikö olisi onnellinen toisten puolesta.

Ymmärrän todella hyvin myös tuon, että työmotivaatio on nollissa. Itsellä täysin sama. Tällä hetkellä työmotivaatio on täys nolla ja haluttais vaan olla kotona, odotella äitiyslomaa. Saahan sitä haaveilla. Ahdistus näkyy myös parisuhteessa, vaikka olenkin miehelle sanonut ettei se ole hänen vikansa, vaan tämän tilanteen. Ohimenevää vaihetta. Siksikin olen miettinyt, että ehkei kannate lähteä kolmanteen hoitokierrokseen, vaan yrittää päästä eteenpäin elämässä. En tiedä. Ajatukset ovat ihan sekaisin, ristiriitaiset.


Yrittäjä Tsemppiä, pidetään peukkuja ja toivoa yllä etteivät ne menkat ala vaan oot edelleen tukevasti raskaana!!

).( Ekaa kertaa jotain poikkeavaa edellisiin yrityksiin, lämmöt on nousseet 37 pintaan. Toivo herää vaikka sitä yrittääkin hyssytellä itseään. Ehkä sittenkin...Nyt menossa pp 6.
 
Hipsunpöpsy, i so hear you! Anoppiin en voi samaistua koska hän ei tiedä mun toisen lapsen toiveesta mutta kuvittelisin että vastaanotto olis, eikö yksi riitä kun mun mies on niin vanha ja onhan miehellä jo ennestään kaksi muksua. Joo-o, miehellä on mutta entäs mun kaipuu?!?

Silloin kun ei oltu vielä hoidoissa kerroin kavereilleni että yritetään mutta luultavasti ei luomulasta saada ja että kuinka sattuu sieluun. Niin kyllähän sieltä tuli tukea ja surkuttelua mutta kun sivulauseessa sanotaan kuinka heitä oli alkanut hermostuttamaan yk3 jälkeen kun ei vieläkään ollut tärpännyt, niin jouduin hiljaa mielessäni toteamaan että ne ei tiedä tuon taivaallista millaista tuskaa on yrittää vuosia. Ei hirveästi tullut heille puhuttua asiasta enää. Sukulaisille aloin jo suoraan sanomaan että lapsia ei vain tule kaikille, vaikka haluais. Eivät palanneet enää asiaan.

Primääri on ihan hirveää mutta ei se sekundäärinenkään helppoa ole.

Yrittäjälle, kylmiä hermoja, odota kunnon testejä!!
 
  • Tykkää
Reactions: Yrittäjä J
Täältäkin tsempit Yrittäjälle - toivon niin kovasti, että huolesi olisi turha! Toivoa varmasti on, kun kunnon vuoto ei kerran ole vielä alkanut. Tarrasukkia toivon kaikille piinailijoille. Mari32:n tilanne lämmittää ihan erityisesti munkin sydäntäni - kunpa kaikki menisi nyt viimein onnellisesti loppuun asti. <3

Mä olen kanssa sitä mieltä, että tämä ketju on tarkoitettu myös kaikille negatiivisille tunteille ja purkauksille. Nuo on niiiin tuttuja tunteita itsellenikin! En voi muuta sanoa kuin että lämmin halaus kaikille, kyllä me vahvoina naisina lopulta kaikesta selvitään ja tästäkin suosta noustaan.

Omat marinani kuulostaa teidän muiden rinnalla nyt tosi pieniltä, mutta marisempa nyt kuitenkin: me taidettiin tässä välikierrossa hassata koko ovulaatio. Siippa on parahiksi kovassa kuumeessa, ja siksi ei tullut peittoja etukäteen heiluteltua - ja nyt tajusin että ovis taisikin jo eilen mennä. Harmittaa ihan vietävästi - vaikka meillä luomuraskauden mahdollisuus hyvin pieni onkin, niin kyllä sen pienenpienen mahdollisuuden haluaisi silti joka kerran hyödyntää. Aika vaan kuluu koko ajan ja joka hemmetin kuukausi sitä on entistä vanhempi... ahdistaa!!
 
  • Tykkää
Reactions: Yrittäjä J
Yrittäjän:lle tiedoksi, mä oon samaa mieltä, ei missään nimessä kannata testata eri testeillä noin alussa kun se vitsan laimeus vaihtelee, hcg:a on vielä niin vähän ja testeissä on suuria eroja. Ja mulla katos myös raskausoireet siinä vaiheessa kun menkat olis pitänyt alkaa ja tuli sitten rytinällä reilun viikon päästä takas, mut senki jälkeen ne vaihteli tosi paljon, muutama päivä oireettomana, sitten taas oireita jne. Mut vaikka hermona oletkin, et voi sillä keskenmenoa aiheuttaa! Pyydä Suomeen tultua tk:sta hcg parinäytteet niin nousua voi arvioida, muutama päivä olis hyvä olla väliä. Tsemppiä, onnea, tarrasukkia ja vauvaliimaa!!!

Tiedoksi muuten hieman pitemmällä oleville, testejä ei kannata tehdä enää 5+ jotain jälkeen, testit alkaa haaleneen kun ne ei käsitä enää sitä hcg nousua. Ite olisin säästänyt yhden yksityisen ultran verran rahaa ja muutaman harmaan hiuksen jos olisin alun jälkeen jättänyt testit ostamatta:X3:
 
  • Tykkää
Reactions: Yrittäjä J
Plääh! Miten kolmessa vuodessa unohtaa nämä kaikki...! voiko se siirto jo itsessään tehdä jotain oireita, laittaa elimistön rullaamaan, vaikka ei se / ne olis vielä voineet kiinnittyä...? Kohtu on nippaillu ja jomotellu jo eilisestä, ennen kuin siis ensimmäistäkään lugea olin laittanut. Ja sulkeutuuko kohdunsuu kun tunnistaa siellä vaeltelevat pallerot? Nimittäin lugea aamulla laittaessa tunsin, että se nipukka on noussut ylöspäin, kuten raskautuessa. Mutta ei se vielä voi raskautumista tai kiinnittymistä tarkoittaa, kun kahden päivän alkiot siirretty vasta eilen... Voi että voi nainen mennä höperöksi heti, vielä eilen kuvittelin ottavani coolisti... :)
 
Mari eihän sulla montaa päivää ole mahdollisesta kiinnittymisestä. Joten jos oletetaan, että ei-raskaana hCG on alle 3 niin eihän se kauhean kovasti ole voinut vielä nousta muutamassa päivässä. Toivotaan tasaista hCG nousua tästä eteenpäin!!! ja että saat pissaongelmat hoidettua pois päiväjärjestyksestä!
 
Mari, tuohan on hyvä arvo! Ja eihän me tiedetä kauanko kaveri on hakenut siellä sopivaa kiinnittymispaikkaa! Kannattaa ottaa toinen arvo ens viikolla, jos vaan saat lähetteen. Saat rauhallisen mielen eikä tarvi tikkuja uittaa, kun se on niin hermoja raastavaa!
 
Reuna: Anteeksi, että olit jäänyt jotenkin silmien väliin, kun tuolla aiemmin samassa aikataulussa meneviä hamuilin. Kiva, että meitä on näinkin monta. Montakos piikityspäivää sinulla oli ennen tuota ensimmäistä ultraa? Täällä oli viisi eikä ne follit nyt niin kovin paljon suurempia olleet kuin sinulla, suurin 9mm ja loput 6-8 mm. Toivottavasti siis huominen ultra antaisi lisää toivoa tähän hoitoon. (y) Antaisi sitä uskoa vähän tännekin, kun itse joutuu jännäämään tuota annoksen noston vaikutusta maanantaille. Tsemppiä siis huomiselle!
 
Tiltuli: Ei mitään. Toivottavasti joku meistäkin onnistuisi, aika monta samoilla ajoilla olevia! Jos nyt oikein muistan, niin piikityspäiviä oli sen 5 ennen 1.ultraa.Tänään ehkä enemmän alkanut tuntumaan muljahteluita tuolla alavatsalla, että varmaan siellä jotain kasvaa. Ehkä. Ainakin pää on tullut Puregonin piikittämisestä kipeäksi.
 
Ultrassa käyty, kummallakin puolella johtofolli, limis 7mm. Mulla siis ollut letrot kp 2-6, nyt kp9 ja tänään alkoi ovitrelle pienellä annostuksella (1 naksaus). Maanantaina irrotus ja ovitrelle jatkuu sit myös tukena sen jälkeen lutinuksen lisäks. Sit seuraavana maanantaina siirto. Mulla on aina näemmä vaan yks ultra, oli punktiokierrossakin, ehkä se sit on riittävästi.

Nyt vaan oon taas reissussa koko viikon, jonka vuoksi tuo piikittely ja piikin kylmässä säilytys vähän mietityttää, mut onneksi on aika jääkaappilämpötila ulkonakin.

Olipas omanapainen teksti, piti nyt vaan tulla kertomaan. Tsempit tasapuolisesti kaikille!
 
  • Tykkää
Reactions: Darni73
Jestas, täällä oli parissa sivussa niin paljon stydiä asiaa että huhhh (y)
Hipsunhöpsy puhui ainakin täyttä asiaa ja voin samaistua fiiliksiin todella. Olen miettinyt samoja asioita monta monituista kertaa. Tälläkin hetkellä työkaveri tosiaan ilmoitti, että he alkaa TEHDÄ lapsia. Jaa, no haista vaikka vi**u oli ekat fiilikset.
Jaksamiseen...hohhoi. Mä ainakin menen kuin robotti eteenpäin. 80% mielestä liikkuu tulevassa PASsissa päästäänkö ees siihen vai vieläkö tulis jostain paskaa niskaan ja loput 20% ajattelee että "kun pääsisin kotiin nukkumaan". Ei muuta. Kaikki työ siinä välissä on merkityksetöntä. Vapaa-ajasta ei jää mitään muistijälkiä. Olen vain. Ja jatkan olemista, kyllä tämä joskus ohi menee.

Reunalle siis tsemmppejä kans, et ole töissä yksin zombina, täällä siis toinen.

Ja YrittäjäJ. Sinä yksi heistä, joiden tarinoissa elän vahvasti mukana. Toivon kovasti, että kaikki on hyvin ja kaikki menee hyvin. Tämä on kuitenkin pitkän matkan jälkeen ensimmäinen plussa, muista se ilo ja onni, sekä tunne siitä miltä tuntuu nähdä ihan oikeasti toinenkin viiva testissä ilman ultarviolettivaloja, kääntelyitä ja läpivalaisuja. Muista se, ja elä tässä hetkessä siinä ilossa ja oletuksessa. Yritä edes

Tällä hetkellä sinä olet raskaana!
 
Nimi # yritys aloitettu # mones lapsi # syy # mones hoito meneillään:)

Ankkalinna # 09/2012 # toinen # ? / vähän pco:ta / kohtutulehdus/ ikä? # 1.IVF/1PAS
Adelmiina_ #2012 #ensimmäinen "vähän endo/tuhoutunut johdin #2. IVF 5.PAS

Bridge # 5/2015 # ensimmäinen # matala AMH+ikä # 3. IVF
Darni73 # 9/12 # eka yhteinen # simpat # 2.icsi
Domi # 4/ 2012 # ensimmäinen # selittämätön # 2.IVF/ICSI, 2. PAS
Ellemiinu #2013 #ensimmäinen #pco epäily + endo #1.IVF

epätoivoista yritystä # 10/07 # ensimmäinen # selittämätön/autoimmuunisairaudet/ikä # 3.icsi 5.pas (7.siirto)
haavetta pienestä
# 4/2014 # ensimmäinen # selittämätön (kilpparin vajaatoiminta) # 1.IVF
Hipsunpöpsy
# 11/11 # toinen # helpompi kertoa mitä ei ole vikana # 1.IVF
icsi mamako
: # 2015 # ensimmäinen # siittiöt # 2. ICSI
ilo2010
# 2012 # 2. # pco,ei muuta löytynyttä vikaa kummasakaan # 2.IVF
Juru27 # 2013 # ensimmäinen # siittiöt # 2.ICSI
Kiela # ? # toinen (tyttö 2015) # siittiöt # 1.ICSI/6.PAS

Kielon-kukka # 2013 # ensimmäinen yhteinen (7-v aijemmasta suhteesta) # endo,pco # 4.IVF/ICSI (tulossa 3/4-16)
Mamido # n 1,5v # toinen # siittiöt # 1.ICSI
Mar80 # 2012 # ensimmäinen # selittämätön # 1.IVF/ICSI

Mari32 # ensimmäinen # siittiöt &endo # 5.ICSI
Nappeus
# 2014# ? # PCO/siittiöiden vaihteleva määrä # 1.IVF
Nempula
# 11/2015 # ensimmäinen # steri # 1.IVF/1.PAS
Nennalii
# 2012 # ensimmäinen #selittämätön/siittiöiden laadun vaihtelu # 1.ICSI/3.PAS (ei tuore siirtoa)
Nenna81 # 3/2013 # tuhoutuneet johtimet # 3.(1.yhteinen) # 2.IVF 3.PAS
Pirunpelto # 1/2013 # ensimmäinen # oma ikä + simpat # 1.ICSI

Pupuska81 #3/ 2013 # ensimmäinen lapsi # pco+heikot siittiöt # 1.ICSI/2.PAS
Pussipiru # 2012 # ensimmäinen # azoospermia + endo # 2.ICSI
Päivän paisteessa # 7/2012 # ensimmäinen # huonot siittiöt, alhainen amh, heikkolaatuiset munasolut # 4.ICSI

Reuna # 2013 # ensimmäinen # pco,ovuloimattomuus ja simpat?# 1.IVF
ronja81
# 2007 # toinen # selittämätön # 3.IVF 3 PAS
Roxanne # 12/2014 # ensimmäinen # ikä/siittiöt # 1.IVF/ICSI

Saaga76
# 7/2012 # ensimmäinen # toinen johdin tukossa, selittämätön #1.IVF/3.PAS
Sphinx
# 06/2013 # ensimmäinen yhteinen # selittämätön+endo # 1.IVF 12/2015
Tiituli
# 2014 # ensimmäinen # selittämättömiä/ikä # 2.IVF
Timjami77 # 7/2013 # oma 2. miehen 3. # selittämätön/ikä/simpat # 5.ICSI73.PAS
Toive* # 7/013 # ensimmäinen # johtimet tukossa # 1.IVF
toive-94 # 2014 # ensimmäinen # lapsena saidastettu syöpä/ alhainen AMH #

Toiveikas81 #hoitoihin 2014 #ensimmäinen #endo + siittiöt #1. ICSI/1. PAS
Tupsuli # 1/2016 # 4.IVF (1.saanut alkunta 3.IVF:n tuoresiirrosta) # selittämätön
vipe1986 # 2013 # eka yhteinen (edel.suht. -07 tyttö) # siittiöt # 1.IVF
virvatulia # ? # toinen # siittiöt + pco # 1.ICSI / 4.PAS
Wawwi # 05/2015 # ensimmäinen # alhainen Amh,korkea Fsh # 1.IVF
Xesca # 2014 # ensimmäinen #selittämätön/ hormonitasapaino ? # 1.ICSI

Yrittäjä J # 01/2013 # ensimmäinen yhteinen # endo ja selittämätön # 1.IVF/ICSI

"eläköityneet"::unsure:
Tammityttö# kolmas # soluissa vikaa #hoitojakso: yht.14v jonka aikana 2 hoidoilla saatua

Piinailijat::whistle:
Nappeus:
testipv 10.3. (siirretty 25.2.)
Ankkalinna: testipv 14.3. (26.2. siirretty 3pv)
RooRoo1: testipvä 10.3.(siirretty 26.2.)
Mari32: testipäivä 14.3 (3 pv, siirretty 1.3 )
Nenna81: testipv 18.3 (3pv alkio siirretty 4.3)

Plussat 2016: :love:
Tammikuu:
Salama T 2.IVF (kkm)
Misericordia 2.IVF/1.PAS
Helmikuu:
JONPA77 1.IVF/1.tuoresiirto
Orapihlaja 1.IVF
Maaliskuu:
Jasmina20 1.ICSI/1.PAS (3pv)
Kiia-s 1.IVF/1.PAS (3pv)
Rizu 1.IVF/3.PAS (3pv)
Madga78 1.IVF
Elika 2.ICSI/IVF (3pv)

Jos haluat muokata listaa, klikkaa postauksen alta VASTAA ja poista alusta sekä lopusta [ QUOTE ] tekstit, niin muotoilu säilyy. Kiitos (y)
 

Yhteistyössä