IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Pirtsi! Oon paljon käyttäny testaukseen apteekin testejä, ja ne ei kyllä anna mitään viivanpaikkaa, jos ei aihetta ole. Mies haki mulle eilen apteekista pari tuommosta ja oli myyjä vielä erikseen sanonut, että tämä näyttää VAIN positiivisen tuloksen ja mun negat on ollu kyllä ihan vitivalkosia, eikä oo tullu mitään viivanpaikkoja! Minä kyllä olen tuossa viimeisessä kuvassa näkevinäni hailakan haamun!!! Nyt menee kyllä jäätävän jännäksi!!!!

Nennalii! Minä oon perjantaina pistänyt pregnyliä viimeksi sen 1/3 ampullia ja se ihan selkeästi hävis lopullisesti ma-ti aikana.sillon himmeni testit ja nyt tuo PC:n liuska antoi jo vahvempaa viivaa. Kyllä sulla viimeistään huomisen aikana pitäs laskennallisesti hävitä se aine. Oli tuo sun viiva niin vahva, että eiköhän siellä jotain tapahdu!! Uskotaan vahvasti näin!!!
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos Kiela kommentistasi. Siinä viimeisessä nimenomaan on se "joku". Ärsyttää kun kamera on ihan huono ja töissä salaa räpsin kuvia.

Mä en tiedä painuuko tuo viivan kohta tavallaan jotenkin, märkänä tai kuivana kun välillä siinä näkyy jotain, ja kohta taas ei. Tai sit mul harittaa silmät.
Alkas nyt jumakauta ne menkat sitten. Tein vatsoja,kyykkyjä, lantionpohjalihaksia että kohtu sais virtaa mut nada. Ei mitään. Tässähän tämä yölöysi menee ton tikun kanssa ihmetellessä :D

Ainiin, katsoitko Kiela sitä testiä pitkäänkin? Mulla on se ollu tossa nyt pari tuntia ja ekan tunnin aikana se "eli" enemmän, vaihteli sitä haamua/viivanpaikkaa/vahvuutta?
 
Kyllähän sitä tuli joskus tuijoteltua ja väänneltyä, kun sitä viivaa yritti tahdonvoimalla siihen synnyttää. Että, ei niihin oo mitään haamujen haamujakaan tullu, jos on ollu täysin valkosia.

Eilen kyllä kun tein apteekin oman, niin se hailu viiva siinä tekeyty pitkän aikaa. Mutta niin kyllä tekee nuo PC:tki. Tummuu niin kauan, kunnes on ihan kuiva, varmaan 10-15 min.

Nennalii! Mikä pp sulla menossa?
 
Kyllähän sitä tuli joskus tuijoteltua ja väänneltyä, kun sitä viivaa yritti tahdonvoimalla siihen synnyttää. Että, ei niihin oo mitään haamujen haamujakaan tullu, jos on ollu täysin valkosia.

Eilen kyllä kun tein apteekin oman, niin se hailu viiva siinä tekeyty pitkän aikaa. Mutta niin kyllä tekee nuo PC:tki. Tummuu niin kauan, kunnes on ihan kuiva, varmaan 10-15 min.

Nennalii! Mikä pp sulla menossa?
Testiä tehdessä oli pp 8. Mullehan siirrettiin blastokysti viimeviikon keskiviikkona. Ovis oli sitä edeltävän viikon torstaina.
 
Löysin sokokselta töihin mennessäni Pregcheckin testejä, luontaistuotehyllystä?! No, testi näytti negaa. Eiköhän tämä kerta ole taputeltu. Toivottelen vielä muille piinailijoille paremmat onnet mitä itselle, tuskin tämä plussaksi muuttuu. Tosin 7.pv näkee vielä labrakokeen tuloksen, onko siinä mitään..
 
Voi Lia ja Toiveikas, mä kummankin teidän tarinan luin tuolta toisesta ketjusta, voimia kummallekin. Ja tosiaan kuten isci mamako kirjoitti, niin mäkään en usko että yksityinen välittää julkisen pakkasesta.

Hyvä että Vipen ja Reunan hyperioireet helpottanut. Nyt vaan toivotaan plussaa testiin!

Mä sain nyt testipäivänä digiin raskaana 2-3. Epäuskonen ja kauhunsekainen olo, miten tää näin "helposti" kävi neljän vuoden jälkeen ja miten kauan tätä kestää. Mutta täyty ajatella että kävi miten kävi niin voitto tämä joka tapauksessa on, eka plussa ikinä.
 
Vaikka tulos oli jo tiedossa niin piti vielä testipäivänä tehdä se puhdas nega testi ja menkatkin alkoi. Suurimmat itkut on taidettu itkeä jo tässä viikolla vaikka nyt tätäkin kirjoittaessa nousee vedet silmiin. On tä niin helvetin raskasta. Meille tulee nyt väkisinkin pieni hoitotauko ja hoidot jatkuu sitten uudessa kotimaassa, toivottavasti pian. Vielä ei olla valmiita luovuttamaan! Vaikka pelottaakin, että mikä on vikana kun alkioita ei saada pakkaseen eikä ne tunnu tuolla kohdussakaan jaksavan.
 
Voimia ja pahoittelut icsi mamakolle. Onko teillä muutto jo aivan lähellä? Se varmaan pitää ajatukset sitten hetken hieman pois näistä jutuista, mikä olisi välillä varmasti ihan hyvä juttu!
Onnea matkaan kyytiläisen saaneille. Mamido saithan sinäkin kyytiläisen?
Ja onnea virallisena päivänä plussista vielä, pitää siirrellä plussa puolelle teitä..
 
Pp 10 joten eiköhän tää ollut tässä. Tuoresiirrosta sain kaksipäiväisellä pp 10 jo selvän plussan (onneksi on näitä kirjoituksia, niin voi tarkistaa). Toki testi oli wondfon liuska, kun nyt pregcheck. Herkkyys on kumminkin molemmissa sama, kaiketi..
Käytän lääkkeitä alkuviikkoon ja siirryn nuolemaan haavojani virallisen testipäivön jälkeen.

Olishan se nyt ollutkin, hienosti ohitettu plussajuna.
 
No voi Hipsunpöpsy :( Eikö vieläkään!

Icsi mamako! Teillä onkin edessä isompi elämänmuutos :) Voimia muuttoon ja onnea uuteen arkeen ulkomailla! On kyllä niin väärin, ettei plussaa tullut vieläkään. Toivottavasti saatte hyvää hoitoa, minne menettekin. Tiedä vaikka löytyy sieltä se viisastenkivi!!!

Mar80 Isot onnittelut! Hyvin on hcg noussut kun digi näyttää jo 2-3 viikkoa!
 
  • Tykkää
Reactions: icsi mamako
Naulatkaa mut vaikka peräseinään mutta mua ärsyttää yksi juttu ihan törkeesti. Täällä kun jälki jää kaikesta ja näkee mitä kukakin on seurannut niin mua rassaa ihan sairaasti kun plussanneista käy porukkaa täällä lukemassa ja näkemässä ihmisten epäonnea, kumminkaan kommentoimatta mitään. Kivittäkää, feel free, mutta mua rasittaa. Jos käy lukemassa kuinka muilla menee päin persettä niin sana tai kaksi kommenttina, ei olis paha. :cautious:

Sitten kun on saanut reviteltyä niin kertokaas mulle, mitä tuo tarkoittaa kun luin eräästä blogista, että oli tehty pas OI:n avulla? siis miksi stimuloidaan ja pistetään pregnyl jos ollaan pasiin menossa? mitä mä en tajua? onko se joku puolilääkkeellinen pas? kun eihän se luonnollinenkaan voi olla. Mulle lääkäri suositteli seilaavien sokeri-ja maksa-arvojen vuoksi seuraavaksi luonnolliseen kiertoon pasia (siihen menee aikaa, eihän meillä ole pakkasessakaan mitään), mutta mä käsitin sen niin, että siinä odotellaan vaan omaa ovista ja sitten mennään siirtoon? valaiskaa?
 
Heips. Haleja ja lämpöisiä ajatuksia kaikille epäonnen kokeneille!

Ihanaa mar80 :love: onnea matkaan!

Minä hain tänään kaksi kahden päivän ikäistä kyytiläistä. Molemmat oli selviytynyt sulatuksesta ja lähteneet jakautumaan. Kohdun limis oli 13,7. Lääkärikin tokaisi että onpas muhkea. (y):confused: Taas odotetaan. Testipäivää en vielä saanut, mutta luulen että se on kahden viikon päästä 15.4.
 
Hipsunpöpsy! Minä ainakin ymmärrän tuon sun purkauksen, kun on varmasti hyvin matalat fiilikset! Siirrosta toiseen, ensin toivo ja sitten aina vaan syvempi toivottomuus! Mutta! Itsekkin olen raskausaikana seurannut tälläkin palstalla toisten tilanteita (taustaillut) vaikken sillon hoitopuolelle, enkä myöskään plussapuolelle edes kirjoitellut. Kirjoittelin toisella foorumilla. Tää lapsettomuus vain on ainakin minulla juurtunut niin syvälle, että on jollain tavalla kiinni näissä keskusteluissa ja tarvin edelleenkin vertaistukea ja täällä tuntee tulevansa ymmärretyksi. En jaksa uskoa, että meistä kukaan käy täällä vahingoniloisena kenenkään matkaa seuraamassa! Se voi tuntua epätoivon hetkinä sinusta siltä! Ja jos tuntuu, ettet halua täällä asioita julkisesti jakaa, niin suljettuja keskusteluita on olemassa! Sinne ei pääse kukaan "ulkopuolinen" kurkkimaan. Mutta, vielä kerran se, että varmasti ne, jotka tuolta plussapuolelta käy näitä lukemassa, saa teidän matkasta vertaistukea ja ihan aidosti uskon heidän olevan kannustamassa, vaikkei tänne mitään kirjoittaisikaan. Hiljaisesti tukemassa! Miksi kukaan olisi vahingoniloinen, kun hyvin moni itsekkin on kokenut noita samoja epätoivon tunteita! Osa pidemmän taipaleen käynyt, osa lyhyemmän ja uskon, että mitä pidempi taival, sen suurempi halu myös seurata toisten matkaa!! On kyllä vaikea uskoa, että kukaan vahingonilinen olisi!

Asiasta toiseen, ootko koskaan miettinyt vaihtoehtoishoitoja näiden lapsettomuushoitojen rinnalle? Varsinkin noiden maksa ja sokeriarvojen kannalta voisi olla hyödyllistä, sekä oman ovulaation piristämiseen. Olen saanut itse apua moneen juttuun classisesta vyöhyketerapiasta ja akupunktio on myös hyvä, sekä oikeanlainen homeopatia...niissä on kyllä paljon myös huuhaata, että siihen kannattaa vähän perehtyä, jos ssellanen kiinnostaa.

Nennalii!

On mulla oireita, tissit arat, mahaa juilii, välillä palelee, sellanen pieni jonotus päässä ollu muutaman päivän.....kaikista paras oire ku tuo one stepkin alkanu tummumaan :D PC:n puikkotestissä aamulla ihan kunnon viiva. Äsken tuohon steppiinkin tuli huomattavasti vahvempi ku eilen! Ihan hölmö olo!! Pas siirrettiin ja minä en pistänyt taaskaan kaikkia pregnyleitä, mitä määrättiin. En pistänyt viimeksikkään ku tyttöä aloin odottaan. Määrättiin viimeksi 6 piikkiä...pistin 3 ja nyt määrättiin 4 ja pistin 2. Viimeksi oli myös gonapeptyl. Nyt ei ollut. Mua saa pitää mua vastuuttomana ja otan vähän riskiä näitten kanssa ku ite teen päätöksiä, mutta mun usko noihin tukilääkityksiin on useamman lääkärin taholta mitätöity ja uskaltaisin myös olla sitä mieltä, että jos alkio on elinvoimainen, niin sillä on mahdollisuus lähteä, ilman että pumppaa kauheesti lääkkeitä. Tietenkin asia on täysin eri, jos omassa hormonitoiminnassa on häikkää!!! En siinä tapauksessa todellakaan lähtis sooloileen.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Yrittäjä J
Pahoittelut negoista kaikille. itekin taas aamulla tein samainen netin halpis testin ja negahan se oli mutta prismassa en voinut vastustaa PC testin ostoa ku kaikki sitä täällä kehui ja pitihän se tehä 3 tunnin pidättelyn jälkeen ja siinä on selvä viiva vaikkakin hyvinhyvin haalea mut ikinä tän reilun kolmen vuoden aikana en oo semmosta saanut mihinkään testiin. Tuleeko niihin viivanpaikkoja mitenkä helposti? Tänään siis pp8 jos oikein laskin.

Mut lääkäristä tuli hyviä uutisia labra tulokset melkeen normaalit vielä kerran seuranta. nestettä hyvin vähän ja munasarjatkin alkanut pienentyä. olinkin kutistunut vyötäröltä 5cm kahessa päivässä :D
 
Vipe! Noi halpistestit on surkeita. Mulla nyt pp9 ja eilen apteekin testiin tuli todella hailu viiva aamulla. Mun mielestä se ja PC on aika samanmoisia herkkyyden suhteen. Mulle ainakin ne kummatkin antanu samoilla päivillä suht samanvahvuista viivaa. Eilen en saanu one steppiin illalla ku ihan hailun viivan ja PC liuska anto vahvaa viivaa. Olin ihan pohjilla ku testasin tuolla one stepillä alkuun ja kun pregnyl hävis, niin viivat hävis lähes kokonaan, mutta sitte PC antiikin vahvaa viivaa. Musta tuntu että tuo one step näytti pregnylin todella voimakkaasti, mutta oman taas heikosti. vasta alkaa taas tummumaan. Ota kuva testistä!! Varovaiset onnittelut! Sulla vasta pp8 ei se viiva vielä kovin vahva voikkaan olla!
Mulla tällaset viivat tänään. Ylempi one step ja alempi PC
http://aijaa.com/YoJHXx
 

Yhteistyössä