IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Mulla oli tänään folliultra, näytti oikein hyvältä. Lääkäri ohjeisti tänään tekemään illalla vielä uuden ovistestin.. Ei ehtiny ne mun tilaamat tulla, oon tehny siis tuolla cittarista ostamallani.. Mietin jo et käynkö apteekista hakemassa cb testin kuitenki.. Ettei vaan mee ovis ohi. Tuntemuksia on mut aamun testi oli vielä nega jos oikein viivat tulkitsin..
 
Miljoonasti onnea Millionnelle!!! Todella ihanaa!! :love:(y)

Kiitos @millionnea taas lisätsempistä minulle! Se auttoi! Sinä ja @marrasmai luotte uskoa. :love:

Minulla olisi huomenna ollut se testipäivä, mutta menkat alkoivat eilen putouksenlailla ja tiesinkin sen. Tein silti aamulla vielä testin, niin voi sanoa huomenna kun soittavat että testi on tehty. Aion nyt viilettää kesän tehden kaikkea hauskaa miehen ja kavereitten kanssa. Painonpudotukseen auttaa se, että kaikki kaverit oikein pyytelevät lenkkiseuraksi. :LOL: Tällä viikolla jo kahdet lenkkitreffit eri kavereitten kanssa ja kolmaskin jo pyyteli, mutta ei saatu kalentereita kohtaamaan. :)
 
@Voyage suosittelen varsinkin miehelle nyt jo esim noit inoman kapseleita. Kun sperman uusiutumienen kestää sen 3kk vähintään. Itse silloin tammikuussa päätin myös jo hyvissä ajoin luoda pohjaa paremmille soluille. Mullakin kun ikää on jo 38.

Jos tää ny menee hyvin niin menneisyys toistaa itseään. Edellisen kerran kun valmistuin niin olin viimesilläni raskaana loppuseminaarissa. Ja nyt olis tarkoitus taas valmistua amk:sta tammikuussa eli saisin hakea todistuksen nyytin kanssa kuten viimeksikin. Väliä vain tuli se 9vuotta
 
Onnea plussasta @millionnea , toivottavasti kaikki menee hyvin loppuun saakka(y):love:

@Voyage oletteko jo päättäneet hakeudutteko yksityispuolelle nyt vai myöhemmin? Mä ajattelin, että olisi hyvä mennä nyt ennen kesätaukoa ensikäynnille, jos vaikka tulisi jotain vitamiinikuuria tms syötäväksi kesän aikana. Hoitoon haluan kuitenkin vasta syksyllä, sen verran on rankka ollut tämä kevät hoitojen osalta niin fyysisesti kuin henkisestikin. Mutta onneksi on kesä, toivottavasti auringossa akut taas latautuu :) Yleensä mulla on ollut nopeasti negan jälkeen ajatukset seuraavassa hoidossa, mutta nyt tuntuu ahdistavalta koko ajatus. Ehkä siksikin, kun hoidot siirtyy vielä kauemmas ja tuntuu siksi niin työläältä. Mutta jospa se aurinko vielä paistaisi tähänkin risukasaan ja neljäs hoito toisi vihdoin toivotun tuloksen!
 
  • Tykkää
Reactions: millionnea
Täällä ihania uutisia! Eilen oli taas iltapäivällä tosi oksettava olo, ja sanoin miehellekin, että on jo kumma, jos en huomenna plussaa. Noi, nyt aamulla piirtyi selvä, mutta haalea plussa <3. Eli nyt pp7 ja 3+5. Lisään itseni plussanneihin. Nyt tietty varjostaa mieltä kaikki keskenmenot, mutta eihän se auta kuin toivoa parasta :) Perjantaina on verikoe!
 
Kertokaapa tyhmälle: eilen aamulla pregchekin testissä lähes saman vahvuset viivat, eilen illalla ja tänä aamuna sitä selkeästi vaaleammat. Oliko eilen siis ovulaatio kuitenkin? o_O Meneekö taas ohi.. Tänään tuli vasta cb testit postissa.. Huoh et osaa olla vaikeeta. Laitoin kyllä jo kaikuunkin viestin..
 
@millionnea ja @kirsillevauva Hurjasti onnea plussasta! :love: Saanko kysäistä vielä @millionnea, että kun testasit niitä Ovitrelle-naksuja, niin käytitkö 10 IU vai 25 IU testiä? Mulle tuli 2 vrk viimeisestä Ovitrellesta suht vahva plussa 10 IU testillä, ja vielä seuraavana päivänä tosi hailura viiva 25 IU-testiin. Lopulta kierto päättyi menkkoihin, mutta elättelen toivoa, että olisi ollut edes kemiallinen (mikä olisi hyvä uutinen huonon siittiötilanteen vuoksi...)

MUOKS: Ai nyt stalkkasinkin sua sen verran, että olit käyttänyt 8 naksua kerralla. Mulla oli siis vain yksi, ja silti näkyi testeissä 3 vrk. Ehkä alan uskoa siihen kemialliseen.
 
Viimeksi muokattu:
@Toiveitakovain80 en osaa sulle vastata, mut laitan tähän nyt omakohtaisen kokemuksen. Testailin silloin ovista, kun yritin luomusti raskautua. Mulla ei ollu silloin hajuakaan ovistesteistä niin testasin neljällä eri testillä samasta virtsasta. Cb näytti hymynaaman ja samoin yksi tikku. Yhdessä oli haalea viiva ja yhdessä puikossa vielä haaleampi. Eli silloin fifti fifti oli negaa ja fifti fifti plussaa. Sen jälkeen olen pääasiassa käyttänyt vaan clear blueta ku mulla noiden kans meni just arpomiseksi. Nytkin piruuttani tein 3 eri testiä ihan vaan nähdäkseni eron, kun niitä nyt sattui olemaan niin 2/3 oli positiivista ja se yks nega.
 
  • Tykkää
Reactions: millionnea
@Toiveitakovain80 noi testit on kyl niin häilyväisiä. Nyt tein varmaan 10 rtestiä ja osassa viiva ihan haalea ja sit taas toises tummempi. Onestep oli merkki. Cb taas anto ihan selkeän plussan, ei tarttinut miettiä onko haalee vai tumma.

@miumiu_82 juu, mulla oli ma, ke ja pe 8naksua ja vahva plussa oli viel seuraavana maanantaina siitä. Sit tiistaina ihan valkonen.
 
Onnea plussanneille...
Tuntuu että itse saa vaan koko ajan onnitella muita, mutta itselleni sitä ei suoda ikinä...:cry: tämä tuntuu välillä niin epäoikeiuden mukaiselta itse roikkua täällä vuodesta toiseen..kaikki onnistuvat ympärillä hoidoilla, itse en..todella masentava tämä minun päivitys mutta ei ole yhtään iloinen eikä positiivinen olo...itse olen ollut 2.ivf hoidon jälkeen taustalla ja nyt voi päivittää tietoihin 3 ivf. Syy alkioiden laatu.
Tänään ovitrelle ja to punktio..ei vaan todellakaan kiinnosta koko punktio eikä todellakaan alkion siirto..alkaan olemaan mieli tämän 13v jälkeen jo ihan loppu ja motivaatiota en jaksa kaivaa enään mistään..enkä vaikka kuinka yritän osaa olla kenenkään plussasta taas tällä hetkellä iloinen, olen kyllä kauhea näinä synkkinä aikoina..tämä varmaan vaan itsensä suojelua tulevia pettymyksiä varten..maanantaina lähdin lääkärin muitakin ovet paukkuen kun punktio siirty keskiviikosta torstaille enkä todellakaan jaksa yhtään hormoneja tai tätä koko touhua enää yhtään..:mad: ehkä kun nämä hormooni helpottaa niin ahdistus ja vihaakin tätä touhua kohtaan ehkä vähenee..(n)
 
Paljon onnea plussista @kirsillevauva, @Rusakkonen ja @millionnea :love: Toivotaan ja uskotaan että kyydissä pysyvät loppuun asti :)

@Voyage, mä myös tsemppaan että älä heitä kirvestä kaivoon, omien ja tuttujen kokemusten perusteella päinvastoin yksityisellä päinvastoin jaksetaan kyllä yrittää ja kokeilla! Heillä kun ei resursseja tarvitse miettiä, jos vaan maksukykyä löytyy... Ja voivat kokeilla uusia juttuja ja erikoisempia testauksia jne. Kyllä se siitä lähtee (y) oletteko jo valinneet klinikan minne menette?

@lapsettomuuta10v ei aina tarvikaan jaksaa. Täällä saa valittaakin. Se on totta että hormonitkin heittelee, ja tuntuu että kaikki muut vaan onnistuu, teilläkin ihan kohtuuttoman pitkä taival :cry: tsemppiä kuitenkin punktioon!

Omaa napaa sen verran, että menkat alkoi tänään. Nämä toki täysin lääkkeelliset, mulla siis Novofem munisten herättelyksi 3kk menossa (PCO ja munasarjat vaihdevuositilassa). Silti jotenkin juhlava olo, kun kropassa jotain edes tapahtuu :LOL: nyt vielä pari kk tätä lääkettä ja elokuussa siirto. Tuntuu mukavalta kun on selkeitä välietappeja.

Luin kyllä kaikkien viestit mutta nyt jo väsyttää niin etten muista kelle piti vielä kommentoida.

MyMa
 
Luin pikana kirjoituksianne, palaan myöhemmin.,
Omaa tilannetta: sain eilen pp14 selvän plussan! Siihen saakka olo oli tosi epävarma ja luulinkin pp6-pp10, että kemiallinen koska haamuviivojen haamu näkyi ja sitten taas hävisi. Eli luovuin siinä pp9 plussan toivomisesta. Vaikka herkällä testillä näkyikin sellainen haamu jo pp6, mutta sen herkän tein vain kerran. Pp11 lähtien alkoi vähitellen vahvistua, mutta tosi hitaasti! Mulla on rfsu:n liuskoja. Otan nyt tosi rauhassa tämän asian kanssa, en uskalla vielä oikein edes ajatella, tilaan ehkä veritestin lähipäiviksi.
 
@lapsettomuuta10v siksihän tää palsta on et saa purkaa ne kaikki tunteet tänne. Myös sen v,tutuksen. Itse olin myö saika loppu viimesen punktion jälkeen. Ja mulla ei edes ollut yhtäkään siirtoatakana eli pistely, pillerit, ovisbongailu yms oli vähäistä. Kuitenkin toinen lapsi ollut toiveissa yli 6vuotta ja kaksi täysin epäonnistunutta hoitoa takana niin ehtinyt jo kaikki tunteet käymään läpi. Olin ns suruni jo surrut ja päätin et jos nyt ei tärppää ni olkoot. Onko teillä ollut mitään valmisteita käytössä noiden sukusolujen ja alkioiden parantamiseksi? Jos oisit täällä halaisin lujasti. Tuo turhautumisen ja surun ja vihan ja pettymyksen tunne on niin valtaisa. Ei sitä voi kukaan ymmärtää.

Voimia teille kaikille hoidoissa oleville. Olette ajatuksissa päivittäin.
 
Kolmella eri ovistestillä edelleen negaa.. Eipä lääkäri ollu oikeassa, ei päästy siirtoon loppu viikosta. Alkaa usko loppumaan.. Ei tätä vaan aina jaksais :cry: Välillä tuntuu että sanon ukolle et käyttää alkiot ihan jonku muun kans ku musta ei tähän oo. Nytki selvät ovis oireet mut negaa paukkuu. Huoh. Anteeks taas tää oma napailu.. Pitäs muistaa oma salasana niin voisin koneella kirjautua tänne, ois helpompi kommentoida kaikkien juttuja.
 

Yhteistyössä