IVF-hoidosta plussanneet

Heippa,mullakin toi kirjottelu on hiukkasen jääny kun tässä on nyt ollu tosi paljon kaikkee,mut jos tommonen hieno ryhmä on perustettu niin tottakai haluan sinne mukaan jos vaan huolitte mut vaikka huono kirjoittelemaan olenkin...
 
orvokkitukka täällähän minä =) Mieluusti tulen mukaan jos vain pääsen.

En ole paljon ehtinyt kirjoittelemaan kun tää uusi arki on vienyt mukanaan. Ma-ke töitä, ja pitkien päivien jälkeen aika poikki aina. Ja touhukas esikko 2,5v on sit pitänyt loppuviikon kiireisenä.

Napsis ja pikkutyyppi 18+6
 
moi. onko muita 2013 plussanneita ivf hoidoilla?
minulle tehtiin tuorresiirto 12.04 ja plussasin 22.04.
en vaan osaa iloita tuosta plussasta, ennenku raskaus on kunnolla pitemmällä ja en välttämättä silloinkaan, ennenku nyytti on kainalossa..
mulla kaksi luomu raskautta takana, joista 1päätyi alkuvaiheessa kesken vesirokontakia ja toinen spontaanisti 6+3. hoitovirheidentakia kaavinta ja tulehdus jaa munatorvet menivät tukkoon. nyt sit ivf raskaana. tuorresiirtopäivänä huomattiin, et kohdussa on rakenteellinen vika, joten on aika vaikeaa iloita plussasta. rinnat on kyl arat, hirvee väsymys,jatkuva wc-hätä ja tosi itku herkkä olen, et ainakin joitain oireita on, mut silti pelottaa.. kertokaapa omia kokemuksianne, hyviä ja huonoja haluaisin kuulla. onko vastaavanlaisia tapauksia?
Kuinka laskettu aika lasketaan ivf hoidossa?
Onnea kaikille plussanneille, ja tsemppiä niille jotka plussaa odottavat. kaikki onnistuu ajallaan, ja asiat järjestyy tavalla tai toisella..
 
Hei Enkelituuli!
Perustin juuri perjantaina tänne uuden ketjun meille hoidoista nyt kevättalvella plussanneille. Nostelen sitä hieman sulle, mutta löytynee ekalta sivulta.

Oikein paljon onnea plussasta! Ymmärrän erittäin hyvin huolesi raskaudestasi, sillä itsellä myös takana kaksi keskenmenoa rv 6 ja 7 ja nyt, kun huomenna pääsen aloittamaan rv:n 8+, tuntuu ihan uskomattomalta. Koeta vain keskittyä tähän raskauteen ja uskoa vahvasti, että kaikki menee hyvin. Ei tässä muu auta, kuin edetä päivä kerrallaan. Joka päivän jälkeen tapaan onnitella itseäni, että taas ollaan päästy yksi päivä eteenpäin ja keskenmenoriski on näin ollen taas hitusen pienempi.

Mikä sulla on lapsettomuuden syynä? Me ollaan selittämättömiä ja nyt viimein tästä 5. Icsistä onnisti! Edelliset raskaudet ovat tulleet pas:seista, mutta menneet tosiaan kesken. Onko sulla vielä jotain lääkitystä meneillään? Minä syön disperiiniä 100 mg päivässä ties kuinka pitkälle asti ja lisäksi noita Multivita raskaus ja imetys -vitamiineja. Kerroit, että kohdussa on rakenteellista vikaa, millä tavalla? Itselläni on kohdussa myoma, joka havaittiin jo aiemmin, mutta nyt varhaisraskauden ultrassa lääkäri kertoi sen olevan neljä senttinen, en tiedä yhtään onko pieni vai iso ja voiko se suurentua mahdollisesti raskauden jatkuessa... Lisäksi kohdustani löytyi pari senttinen hematooma, jonka vuoksi lääkäri pyysi ottamaan rauhallisesti ja välttämään mitään fyysistä tai nostoja tms. Hematooma voi mahdollisesti vuotaessaan viedä myös alkion mennessään :( Mutta, nyt olen tsempannut itseni niin, että toistaiseksi ei ole mitään vuotoja ollut, joten tällä hetkellä olen onnellisesti raskaana :heart:

Tulehan siis keskustelemaan tuohon toisen ketjuun, jonka avasin juuri, siellä on meitä tällä hetkellä vasta pari, mutta eiköhän sinne lisää kohtalotovereita tule!
 
Hei te ivf-hoidoista plussanneet! En tiedä onko täällä enää keskustelua, kun luin tuosta kerhosta?
Ajattelin vain jos te viisammaat osaisitte neuvoa tätä tietämätöntä juuri pp12 päivillä menevää jo 4 positiivista r-testiä tehnyttä. Ongelmani siis on, että eilen illalla mulla tuli komisen tippaa verta paperiin? (Edellisen kerran sunnuntaina tuli pienenpieni tippa verta paperiin, mutta tästä en ole huolissani) Kuitenkin tänä aamuna tein dg raskaana 2-3 tuloksella. Pitäisikö minun olla huolissani?!
Onko teillä ollut tällaista pikkuvuotoa?
Hajottaa, kun on tietämätön. :headwall:
 

Yhteistyössä