IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

Heips Lippo Lii, aika hieno juttu! :) Pregnyl voi aiheuttaa vääriä plussia, mutta jos sulla on jo dpo 11, niin en usko että se on enää Pregnylin vaikutusta. Muistan jostain lukeneeni, että 5000 yksikön Pregnyl-annos poistuisi viimeistään 10 päivässä (sen isomman annoksen poistumisaikaa en tiedä). Mutta kyllä mä varovaisesti onnittelisin sua plussasta :)
 
Joo, siis roikun edelleen tässä omassa navassa. Dpo on siis 11 ja pregnylistä 13 pv. Tein tietty epäuskoisena päivällä uuden testin jossa ei kyllä näkynyt mitään. Laimeemmat lirut...ei kai tässä auta kun odotella pari päivää. En voi uskoa jos on plussa! Ja tässä sitä jo mennään intoillen, eli jos ei olekaan niin pudotus korkealta odottaa...
Ihan mahdotonta olla ajattelematta ja vaan odottaa. Kun kovasti yrittää keksiä muuta puuhaa ja olla ajattelematta, niin yhtäkkiä huomaa laskevansa "jos olisi, niin millon syntyisi..." -meiningillä. Kamalaa tämä touhu.
 
Lippo Lii, äläs muuta sano :) Tämä odottelu, jännäily ja jatkuva vauvajuttujen prosessointi on välillä ihanan jännää ja sitten välillä taas lähes ahdistavaa. Toivotaan, että parin päivän päästä saat selkeän plussan ruutuun. Teitkö tuon jälkimmäisen testin muuten samanmerkkisellä testillä kuin ekankin?
 
Juu, samalla tein, joku herkkä raskaustesti testikaupasta.

Onko muilla muuten vauvabuumia lähipiirissä? Minä ihan mielenkiinnosta jossain vaiheessa viime kesänä laskeskelin minun ja miehen lähipiirin raskautuneet, ja uskokaa tai älkää, sekosin laskuissa 60:n kohdalla (siis ne, jotka ovat raskautuneet meidän yrityksen alkamisen jälkeen...huh). Että jossain vaiheessa se onnitteleminen meni kyllä meikäläisellä aika väkinäiseksi...noooh, pitäisi vaan yrittää jaksaa muistaa että muiden jutut eivät ole multa pois.
 
Onko muilla muuten vauvabuumia lähipiirissä? Minä ihan mielenkiinnosta jossain vaiheessa viime kesänä laskeskelin minun ja miehen lähipiirin raskautuneet, ja uskokaa tai älkää, sekosin laskuissa 60:n kohdalla
No HUH! Mä oon kyllä ajatellut, että lähipiirissä on sadellut raskausuutisia viime kuukausina, mutta siis täällä puhutaan noin neljästä tapauksesta per viimeiset neljä kuukautta... täytyy myöntää, että en itsekään ihan kaikkien kohdalla ole jaksanut aidosti iloita, vaikka toki olen onnittelut esittänyt. Nämä "tulin ihan tosta vaan heti ekasta yrityksestä raskaaksi" - caset on niitä, joiden kohdalla oon aika nopsaan vaihtanut puheenaihetta. Parilla kaverilla on ollut pidempään jatkunutta yritystä ja hoitojakin, ja heidän kohdallaan oon kyllä ollut aivan vilpittömän iloinen raskausuutisesta.

No, mutta siellä sitten siis uutta testiä kehiin parin päivän päästä :) Jännät on ajat!
 
Hoitolaiset:

Anni-78........... 1.IVF 3.PAS .......... loka/marras
amor .............. 1.IVF 1.PAS .......... joulukuu
Ellie80 ............... 1.IVF 1.PAS......... keväällä
Ellix ................ 2.IVF 3.PAS........... huhtikuu
Emppu2012 ........... 2.IVF............. touko/kesäkuu
Euphonia .......... 1.IVF ................. lokakuu?
Guess82 ........... 2.IVF................. maaliskuu
HaaveissaToinen . 2.IVF...............kesällä
Hautomo76 ......... 2.ICSI .............. marras/joulukuu
Hox ...................1.IVF................. helmikuu
jadekivi .......... 2.IVF ................... huhti/toukokuu?
Jepelis ........... 1.IVF ................... tammikuu
johkunen .......... 2.ICSI ................ marras/joulukuu
Katjuska-81 ....... 2.IVF ................ maaliskuu
krisuli ........... 2. ICSI .................... maaliskuu
Lippo Lii .......... 1. IVF ................... huhtikuu?
meema .......... 1. IVF ................... maaliskuu
MiiJane ........... 1.ICSI ................. lokakuu?
neulatyyny ....... 2.IVF 1.PAS........... keväällä?
Nicci ............. 2.ICSI .................. helmi/maaliskuu
nuppuska .......... 2.ICSI 1.PAS ....... maaliskuu
onlyer ............ 2.IVF .................. toukokuu
onnetonpulu........1.IVF...................maalis/huhtikuu
poritar ........... 2.IVF .................. helmikuu
Poutainen..........1.IVF...................helmikuu
Rowan79 ........... 2.ICSI .............. keväällä
Rödluvan .......... 1.ICSI 1.PAS........huhtikuu
sannamary ......... 1.IVF ............... tammikuu?
Scarleth ............ 2.IVF ............... huhtikuu
simpli ............ 1.ICSI 2.PAS ......... huhtikuu
sintti -79 ............ 2.IVF ............... huhtikuu
Syys77 ......... 1.IVF 2.PAS............huhtikuu
Tammuska .......... 1.IVF ............... joulu/tammikuu
tarantellah .......... 1.IVF ............... toukokuu
Tuuli 1976 ........ 1.IVF 1.PAS......... joulukuu
Ulriikka79 ........ 1.IVF .................. loka/marraskuu
Unelma72 ...........2. ICSI................helmikuu
yrittäjä83 ........ 1.IVF 1.PAS ..........helmikuu?
valoa................1.IVF. 1.PAS......... keväällä
wishful83 .......... 1.IVF ............... ..maaliskuu


Piinailijat:
Katjuska-81.............1.IVF...............20.3.2012


Plussat:

lumileopardi ...... 1.IVF ..........LA?
Ninnu77........ 1.ICSI ............ LA 30.4.2012
Ööpö ........... 2.IVF/ICSI ...... LA ?
kerällä81 ...... 1.ICSI ............ LA 13.6.2012
Nonna76 ....... 1.IVF ............. LA 25.6.2012
ejeba .......... 1.IVF ............. LA 28.6.2012
Jag78 ......... 1.IVF 1.PAS ..... LA 27.7.2012
Kipsu .......... 5.IVF .............. LA ?
Nirppanen ..... 1.ICSI ............LA 7.8.2012
Haaveilija 82 ...1.IVF............. LA ?
Tillu79 .......... 1.ICSI 1.PAS ...LA 8.9.
Mangu76........1.IVF 3.PAS......LA 30.9.2012
Mirdav...........luomusti...........LA ?
-nasu-.............1.IVF ...............LA ?
Jensar...........2.IVF................LA 5.10.2012
Susirouva ....... 1.IVF 5.PAS ...LA?
mökkelö ...........1.IVF............LA?
Ronja R..........1.IVF...............LA?
Dreamer74 ....1.IVF 1.PAS .....LA 11.10.2012
Hautomo76.......2.ICSI............LA?
linnuton puu.......1. IVF............LA?
joku_raja.......1. IVF............LA 22.10.2012
helmi1............1. IVF............LA?
 
Pitkästä aikaa taas täällä viikonloppureissun jälkeen... Päivittelin vähän listaa, jos huomaatte että jotain unohtui niin korjatkaa. (Joku kyseli ohjeita tuohon päivittämiseen - se käy helpoiten niin, että klikkaa "lainaa"-nappia edellisen listan kohdalla, poistaa lainauksen alusta ja lopusta QUOTE-tagit ja sitten tekee haluamansa muutokset. Tällä tavoin kaikki värit ym. muotoilut säilyvät samoina.)

Isot sympatiat teille, simpli ja HaaveissaToinen... :hug: En muista simpli millainen hoitohistoria teillä on takana, mutta HaaveissaToisen neljä vuotta on kyllä paljon kestettäväksi. Toivon kovasti, että saatte pian parempia uutisia.

Tsemppiä meemalle follien kasvatteluun. Punktion odottelu on kyllä piinaavaa... Tosin vähän helpompaa kuitenkin kuin uuden hoitokierron odottaminen, kun koko ajan kuitenkin tapahtuu jotain.

Onnittelut hyvästä munasolusaaliista, wishful83! Sehän olisi hienoa, jos saisitte vielä lisääkin alkioita pakkaseen. Vaikka mukava saalishan tuo 1+1:kin on. :)

Ja varovaiset onnittelut Lippo Liille! Pidetään peukkuja, että kyseessä on ihan oikea plussa eikä Pregnyl-haamu... minkä kokoinen annos sulla oli Pregnyliä?

).( Luget on taas heittäneet mun kierron ihan sekaisin... Vuoto alkoi tosi myöhään (seitsemäntenä päivänä lopettamisen jälkeen) ja on muutenkin katkonaista, niin että verentulo saattaa välillä lakata moneksi tunniksi. Samaa ongelmaa mulla oli viimeksikin lugejen käytön jälkeen. No, onneksi mulla ei ole nyt meneillään muuta kuin seuraavan suunnittelukäynnin odottelua, niin ei tarvitse välittää vaikka kierto vähän venähtääkin.
 
Hellou!
Negatiivisella asenteella olen näköjään varustettu... Mensut alko lauantaina ja nyt jo surettaa että menee tän kierron pas perssiilleen. Laskennallisesti ovisplussa tulis keskiviikkona mutta tietty se menee siihen ainoaan "kiellettyyn päivään" eli torstaihin... Nyt sitten vaan jännäämään pääseekö jännäämään....
 
Moikka kaikille, en oo vähään aikaan kerennyt täällä käydä. Meillä siis 1. ivf tässä kierrossa, tiistaina oli punktio ja eilen alkion siirto. Saaliina oli 12 munasolua, joista 10 kypsää, 7 hedelmöittyi. 1 huippualkio siirrettiin kohtuun ja 1 pakkaseen. Niiden viiden alkion kohtalo selviää myöhemmin. Harmitti vaan, kun olin eilen alkion siirrossa yli 38 asteen kuumeessa (flunssa). Ne kyllä sanoi klinikalla, että ei pitäisi negatiivisesti vaikuttaa mihinkään. Harmitti vaan, kun mullakin on kuumetta ehkä kerran 3 vuodessa ja tietysti piti nyt sairastua kun ei todellakaan olis tarvinnut :/
Halusin vaan sanoa wishful83, että olin itsekin samoilla lukemillaa kuumeessa sekä punktiossa ja siirrossa, ja minulle sanottiin samoin kun panikoin. Nyt tuosta kuumesiirrosta mennään rv 7+0 ja viime perjantain ar-ultrassa näkyi rytmikkäästi sykkivä sydän :heart:, eli ei vaikutusta ainakaan tähän asti :)
Tsemppiä piinailuun!
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: sintti -79
Moikka taas,
putkeen menee tää "en ajattele asiaa ja anna toiveiden nousta" meininki...en saanut nukuttua ollenkaan, nousin klo 4 yöllä tekemään taas kerran hailakan plussan. argh! jotenkin toiveet nousee kun pregnylistä on kuitenkin jo se yli 13 vrk. Ylihuomenna olisi oikea testipäivä, joka inssin yhteydessä annettiin. Pregnyliä pistettiin silloin se 5000, eli pienempi satsi. voi kiesus että voi aika mennä hitaasti!
 
Heips pitkästä aikaa. Kauheesti on tapahtunu kaikenlaista! Mä olen koittanu pysyä piinailujen ajan pois täältä palstoilta, vaikka välillä olenki käyny kurkkimassa teitin kuulumisia.

Lippo Lii: Sun kanssa taidetaan mennä ihan samoilla piinapäivillä. Mulla huomen verikoe ja torstaina soittelevat sitten miten on käyny. Varovaiset Onnittelut haamuplussasta. Mä en ole vielä tehny testin testiä ja näin meinasin mennä loppuun asti. ei siis mitään oireita mutta ei kyllä mitään vuotojakaan vielä. Kaikki on mahdollista, mut taidan olla niin turtunu näihin että ei oikein jaksa enää intoilla.

Mulla muuten menossa IVF nro 2. Voin kokeilla päivittää ite tuonne listaan. Kiitos Sintti-79 hyvästä opastuksesta=).
 
Hoitolaiset:

Anni-78........... 1.IVF 3.PAS .......... loka/marras
amor .............. 1.IVF 1.PAS .......... joulukuu
Ellie80 ............... 1.IVF 1.PAS......... keväällä
Ellix ................ 2.IVF 3.PAS........... huhtikuu
Emppu2012 ........... 2.IVF............. touko/kesäkuu
Euphonia .......... 1.IVF ................. lokakuu?
Guess82 ........... 2.IVF................. maaliskuu
HaaveissaToinen . 2.IVF...............kesällä
Hautomo76 ......... 2.ICSI .............. marras/joulukuu
Hox ...................1.IVF................. helmikuu
jadekivi .......... 2.IVF ................... huhti/toukokuu?
Jepelis ........... 1.IVF ................... tammikuu
johkunen .......... 2.ICSI ................ marras/joulukuu
Katjuska-81 ....... 2.IVF ................ maaliskuu
krisuli ........... 2. ICSI .................... maaliskuu
Lippo Lii .......... 1. IVF ................... huhtikuu?
meema .......... 1. IVF ................... maaliskuu
MiiJane ........... 1.ICSI ................. lokakuu?
neulatyyny ....... 2.IVF 1.PAS........... keväällä?
Nicci ............. 2.ICSI .................. helmi/maaliskuu
nuppuska .......... 2.ICSI 1.PAS ....... maaliskuu
onlyer ............ 2.IVF .................. toukokuu
onnetonpulu........1.IVF...................maalis/huhtikuu
poritar ........... 2.IVF .................. helmikuu
Poutainen..........1.IVF...................helmikuu
Rowan79 ........... 2.ICSI .............. keväällä
Rödluvan .......... 1.ICSI 1.PAS........huhtikuu
sannamary ......... 1.IVF ............... tammikuu?
Scarleth ............ 2.IVF ............... huhtikuu
simpli ............ 1.ICSI 2.PAS ......... huhtikuu
sintti -79 ............ 2.IVF ............... huhtikuu
Syys77 ......... 1.IVF 2.PAS............huhtikuu
Tammuska .......... 1.IVF ............... joulu/tammikuu
tarantellah .......... 1.IVF ............... toukokuu
Tuuli 1976 ........ 1.IVF 1.PAS......... joulukuu
Ulriikka79 ........ 1.IVF .................. loka/marraskuu
Unelma72 ...........2. ICSI................helmikuu
yrittäjä83 ........ 1.IVF 1.PAS ..........helmikuu?
valoa................1.IVF. 1.PAS......... keväällä
wishful83 .......... 1.IVF ............... ..maaliskuu


Piinailijat:
Katjuska-81.............2.IVF...............20.3.2012


Plussat:

lumileopardi ...... 1.IVF ..........LA?
Ninnu77........ 1.ICSI ............ LA 30.4.2012
Ööpö ........... 2.IVF/ICSI ...... LA ?
kerällä81 ...... 1.ICSI ............ LA 13.6.2012
Nonna76 ....... 1.IVF ............. LA 25.6.2012
ejeba .......... 1.IVF ............. LA 28.6.2012
Jag78 ......... 1.IVF 1.PAS ..... LA 27.7.2012
Kipsu .......... 5.IVF .............. LA ?
Nirppanen ..... 1.ICSI ............LA 7.8.2012
Haaveilija 82 ...1.IVF............. LA ?
Tillu79 .......... 1.ICSI 1.PAS ...LA 8.9.
Mangu76........1.IVF 3.PAS......LA 30.9.2012
Mirdav...........luomusti...........LA ?
-nasu-.............1.IVF ...............LA ?
Jensar...........2.IVF................LA 5.10.2012
Susirouva ....... 1.IVF 5.PAS ...LA?
mökkelö ...........1.IVF............LA?
Ronja R..........1.IVF...............LA?
Dreamer74 ....1.IVF 1.PAS .....LA 11.10.2012
Hautomo76.......2.ICSI............LA?
linnuton puu.......1. IVF............LA?
joku_raja.......1. IVF............LA 22.10.2012
helmi1............1. IVF............LA?
 
Heippa taas vanhat tutut ja uudet myös! Tervetuloa mukaan :)

Täällä alkoi perjantaina menkat, eli nyt on pakollinen välikierto kärsitty ja aloitellaan PAS suunnitelmat :) Mulla on kovin lyhyt kierto, joten ultrataan jo perjantaina, kp8. Mikäli vanhat merkit paikkansa pitää, niin ovis osuu ens la-ma akselille ja sitten siirto olisi jo ens viikolla :) Toivottavasti vaan ei kroppa nyt oikkuilisi mitään ja alkiotkin selviäisivät sulatuksesta. Meillähän on 4 alkiota 3 oljessa.

Rödluvanille ja Yrittäjälle kanssa tsemppiä oviksien bongailuun, toivottavasti osuu hyvälle päivälle :) Pian päästään kimpassa piinailemaan!!

Lippo Lii ja Katjuska tsemppiä piinailuihin :)

Jes, tästä tämä taas lähtee - kohti siirtoa No5, josko tämä nyt olisi THE ONE :heart:
 
Tarantellah: hoitokierroksen kesto riippuu mm. siitä, millä kaavalla mennään (pitkä vai lyhyt) ja miten kroppa reagoi hormoneihin (eli kuinka nopeasti päästään punktioon). Mulla oli nyt ekassa IVF:ssä lyhyt kaava, jossa aloitettiin pistokset toisena kiertopäivänä ja jatkettiin niitä viikon verran, ja siitä parin päivän kuluttua oli punktio (kp 10). Alkion siirto oli viikonlopun takia kolme päivää punktion jälkeen, eli kp 13. Pistoksia olisi voinut joutua ottamaan pidempäänkin, mutta mulla follit ja limakalvo lähtivät kasvamaan sen verran nopeasti että päästiin punktioon noin varhain.

Pitkässä kaavassa ajetaan ensin hormonitoiminta alas jarrusumuilla, mihin menee ymmärtääkseni n. pari viikkoa, ja pistokset aloitetaan tämän jälkeen samaan tapaan kuin lyhyen kaavan hoidossa.

MUOKS: Niin, ja tietysti oma kiertokin vaikuttaa, koska hoidot aloitetaan tiettynä kiertopäivänä. Pitkä kaava aloitetaan kuulemma yleensä noin kp 21 ja lyhyt kaava n. kp 2 (tai näin ainakin sillä klinikalla, missä me ollaan hoidossa).
 
Viimeksi muokattu:
tarantellah; mulla tehtiin eka ivf lyhyellä kaavalla, ja vaste tuli nopeasti kuten sintilläkin eli jo kp 10 mäkin muistaakseni olin punktiossa. Mulla on vajaan viikon päästä seuraavan ivf:n suunnittelukäynti ja uskoakseni aloitetaan pitkällä kaavalla siten, että sumut alkaa vielä tässä kierrossa ja sitten varsinainen operaatio ens kierrossa. Eli aikaa ivf ottaa kahdesta viikosta puoleentoista kuukauteen, riippuen tosiaan millä kaavalla edetään ja missä vaiheessa sun kierto on silloin, kun meet suunnittelukäynnille. Mä odotan ens viikkoa kuin kuuta nousevaa. Samoin sitä että pääsen taas aloittamaan lääkitykset. Vaikka on tehnyt ihan hyvää pitää vähän taukoa, niin onhan tää odottelu hieman ahdistavaa, kun asia ei etene minnekään :headwall:

nuppuska, ihanan positiivinen asenne! Voi kun olisin itsekin taas pian tuossa vaiheessa, että siirto olis ihan nurkan takana. Pääsisi taas siihen ihanan toiveikkaaseen mielentilaan. Pidetään peukkuja, että nyt on sun vuoro onnistua!!
 
Jeps jeps, tää kierto oli sitten tässä. Lopetin luget ihan omatoimisesti ku aamulla rupes tulee ruskeeta vuotoa joka on koko ajan vaan lisääntyny. Menkkamaiset juilinnat mahassa ja selässä varmistaa tätä olotilaa että sieltä ne menkat tulee! Onneks jäi pakkaseen vielä niitä alkioita siirrettäväksi, tosin en tiiä kyllä vielä et montako siellä on kun siirtopäivänä jäi vielä 3 jatkoviljelyyn. No torstaina soittavat sitten verikokeen tuloksen ja kertovat jatkosta miten edetään.
Olikos se niin että 1 välikierto tulee pakolla? Ollaan siis naikkarilla hoidossa nyt.

Mitenkäs Lippo Lii? Onko viivat vahvistunu?
 
Heippa kaikki, taidan olla ihan huono ketjulainen kun jauhan vaan omaa napaa...
Täällä siis taas aamulla testattu kahdella eri testillä, toisella hailakka plussa ja toisella melko vahva viiva. Huomenna on varsinainen testauspäivä, eli kai tässä vähitellen voisi ruveta elättelemään toiveita. Nyt siis pregnylistä 15 vrk ja inssistä 13 vrk. Ihan epäuskoinen olo, jotenkin on tässä kolmen vuoden aikana niin fiksoitunut siihen että "mitä seuraavaksi?", että nyt onkin ihan hämillään. (siis piilevästi ihan intona, mutta en uskalla vielä).

Mitä meinaatte, uskaltaako jo elätellä toivoa? Milloin varhaisultraan voi mennä? Älkää lisätkö mua vielä mihinkään listoille, kauhea fatalisti-fiilis että huonosti tässä käy...Onko tällanen panikointi normaalia? En uskaltais yhtään innostua kun pelottaa että sitten se pudotus tulee vielä korkeammalta..
 
Katjuska voi ei.. oon tosi pahoillani :( Kyllä valitettavasti naistenklinikalla piti olla välikierto tuoresiirron ja 1.passin välissä.. en ymmärrä miks, kun toisilla klinikoilla tehään yhteen putkeen kaikki.. Tsemppiä sinne :hug:

Lippo Lii varhaisultraan voi mennä rv 7 maissa. Varovaiset onnittelut ja tsemppiä, toivottavasti viiva vahvistuu ja kaveri pysyy matkassa :)
 
minena, onnea paljon ja kiva kuulla että ei tolla kuumeilulla välttämättä ole mitään vaikutusta raskauden alkamiseen! :) Mulla on nyt pp7. Jos se siis lasketaan silleen, että pp1 on se alkionsiirto päivä? Nyt tänään ja eilen ollut vatsassa nipistelyä ja kipuilua. Välillä sattuu tosi kovastikin, ihanku menkat alkais. Onko muilla ollut vastaavaa? Tottakai toivon, että on kiinnittymiskipua, mutta kivuista tulee mieleen enemmänkin endometrioosin kipuilu tai voikohan luget aiheuttaa kipuilua? Toi keltarauhashormonihan voi tietääkseni pahentaa endoa :'(
Tsemppiä kaikille kohtalotovereille!
 
Katjuska :hug: Minä olen tyksissä ja minulla on ollut välikierto ennen passia. Olen ymmärtänyt, että se olisi suositeltavaa pitää.

Lippo Lii, varovaiset onnittelut minultakin ja tarrasukkia kovasti :)

Omaa napaa...kävin aamulla verikokeessa ja oli taas noussu, nyt yli 3000. Ensi viikolla ultrataan uudestaan...odottavan aika on p i t k ä !! Mulle ei näköjään riitä enää piinaviikot vaan tarvii piinakuukauden....arghh!
 
Nuppuska ja Neulatyyny:Kiva kun vastailitte. Menee siis toukokuulle passi. No huomenna pitäis soitella sieltä klinikalta ja eiköhän ne sitten kerro miten edetään.

Pidän täällä peukkuja teille muille!!!
Täytyy sanoa et ei kauheesti tullu ees raivaria vaikka ottaahan se aina päähän kun tajuaa et menkat alkaa eikä taaskaan tärpänny. Jotenkin alkaa varmaan enemmän olla turtunu tähän lopputulokseen kun se ehkä sitten joskus yllättää puskista plussalla. Sitä odotellessa=)
 
Viimeksi muokattu:
Moikka!
Saako tunkea mukaan? Mun munanjohdinvaurion takia meillä juuri aloitettu eka IVF lyhyellä kaavalla ja kolmas Puregonin (100IU) pistopäivä menossa. 6kp rinnalle tulee Orgalutran ja punktio on suunniteltu viikon 13 loppuun. Tulevana maanantaina on eka ultra ja siinä varmaankin tarkentuu hoito ja punktiopäivä.
Hulluna pelottaa toi pistäminen. Mies sen homman meillä hoitaa kun en itse siihen kykene. Toi annostus mua vähän arveluttaa että tuottaakohan se tarpeeks follikkeleita, mutta eipähän mun varmaan tartte sitä miettiä...
Lääkäri oli kyllä sitä mieltä että kaikki näyttää muuten hyvälle ja siksi tää eka kierros menee pienellä annostuksella. Jännää on...:popcorn:
 
Heippa. Sorry omanapaisuus, mutta mä tarvisin ovistestin tulkinta-apua nyt...

Kuvassa tämän aamuinen ovistesti (Wondfo). Siis tiedän että ei ole vielä plussa, mutta mun mielestä tuo viiva on yllättävän vahva ollakseen vasta kp 11. Siispä ajattelin kysyä, osaako joku teistä arvella miten monta päivää tuon viivan vahvistuminen voisi tästä kestää, ja voiko tätä nyt ylipäätään tulkita niin, että tää on jo "lähes plussa" ja oikea ovisplussa olisi lähestymässä noin "muutaman päivän" sisällä? Mulla ei ole näistä kyseisistä testeistä kokemusta entuudestaan, niin olen vähän hukassa, että miten tähän nyt pitäisi suhtautua :) Oon muutenkin aika tumpelo näiden ovistestien kanssa enkä oo pahemmin niiden kanssa kikkaillut, mutta nyt tekis mieli oikeasti selvittää, tapahtuuko se ovis vaiko ei. Siis tosiaan kp 11 menossa ja lääkkeellisissä kierroissa (Clomit) ovis on ollut kp 14 paikkeilla. Nyt tekisi mieli olla suorastaan toiveikas, että tämän aamuinen testi tarkoittaisi oviksen oikeasti olevan tulollaan luomustikin ja vieläpä suht ajallaan??

Aijaa.com - 9839333

MUOKS. Niin joo ja tervetuloa RBAM! :)
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä