:) IVF/ICSI-hoidoista plussaan

Kiitos tervetulotoivotuksista =)

Varhaisultrassa käyty ja KAKSI päivälleen viikkoja (6+6) vastaavaa pientä löytyi vahvoilla sykkeillä :heart: :heart: Vaikka "riski" oli alusta asti olemassa kun kahden alkion siirto tehtiin, niin silti tää on niin ihana yllätys! Keskenmenon riski on lääkärin mukaan enää tosi pieni, mutten silti vielä uskalla kailottaa koko maailmalle vaikka niin tekis mieli!

Tsemppiä ja hyviä vointeja kaikille :heart:
 
aurora, kiitos tsemppauksesta! Tuli tarpeeseen. :)

StellaI, voi kuinka ihanaa ja jännittävää! Hurjasti onnea vielä kerran. :) :heart:

(.) Taysiin tuli kutsu ultraan ja kokoarvioon. Harmi vaan, että aika on vasta muutama päivä lasketun ajan jälkeen. :( Yritin aikaistaa sitä, mutta ei onnistunut. Laskettuun aikaan ei olekaan enää pitkä aika. Se on jo perjantaina. Vieläkään ei ole mitään selkeitä merkkejä, että vauva olisi hetkeen tulossa. Joten odottelua vaan. Torstaina olisi taas neuvola. Toivottavasti sen jälkeen ei siellä tarvitsisi enää käydä tän masun kanssa. Vähän on alkanut kyllä pelottaan, että mennäänkö yliajalle.

Hydra 39+3
 
  • Tykkää
Reactions: Neppu_
Ihania raskausuutisia Stella.

Hydra: Tsemppiä ja jaksamista loppuraskauteen.

on. Hieman säikähdin tänään neuvolalääkärissä, kun pienokaisen sykkeet olivat korkealla ja ennenkaikkea painoni oli noussut humisten (turvotusta). Sain seuranta-ajan ylihuomiselle. Katsotaan ja toivotaan, ettei nyt kaiken helppouden jälkeen jokin raskausmyrkytys iske.

Täällä miltei kaikki saatu valmiiksi hankintojen ja valmistelujen suhteen. Jopa sairaalakassia olen pakannut, kun olen varma ettei jouluaattoon lapsi suostu odottamaan.

Wanna+rv36
 
Vauu stella mitä uutisia, onnea kahdesta sykkeestä! Muistanko ihan omiani, mutta eikö sulla siirretty kaksi kun toinen ei ollut pakastuskelpoinen? Ja niin vaan sekin on lähtenyt kehittymään :heart: kummasti ne "huonommatkin" alkiot näemmä jaksaa, itsekin olin ihan rikki jo valmiiksi kun tätä viimeistä siirrettäessä laatu oli huonompi kuin aiemmissa epäonnistuneissa siirroissa.

hydralle ja myös wannawallille tsemppiä loppuun, toivottavasti ei ole raskausmyrkytystä wannawallilla.

Täällä nyt saikulla toista päivää. Olo on kuin krapulassa, pahoinvointia, päätä särkee ja mikään asento ei tunnu hyvältä. Pikkutyypillä ilmeisesti ja toivottavasti kaikki kuitenkin hyvin. Torstaina mennään vikaan ylimääräiseen ultraan, jos siellö kaikki hyvin niin yritän jaksaa neuvolan niskapoimu-ultraan joka ois 22.12.

Ricardina 8+2
 
Kiitos onnitteluista! =)

Hydra: Tsemppiä! Toivottavasti pian alkaa tapahtua =)

Wanna: Toivottavasti ei oo raskausmyrkytyksestä kysymys.

Ricardina: Joo, oikein muistit. Kumpikaan alkio ei ollut top ja toinen oli sen verran heikko, ettei olisi pakkasesta selvinnyt. Ihmeellistä että molemmat ovat vahvasti menossa mukana :heart: :heart: Ja sama vika täällä - varsinkin iltapäivisin on aivan kauhia olo ja oon ihan kuolemanväsynyt. Mutta kaiken kestän kunhan pienillä on kaikki hyvin. Sairauslomaa oon kuitenkin harkinnut hakevani kun työmatka on pitkä enkä taho pysyä hereillä ratissa :ashamed: Tsemppiä oloihin! =)

Stella & pallerot 7+0
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Ricardina
Heippa kaikille!

Onnea ja tervetuloa uusille plussanneille ja jo varhaisultrassakin käyneille! Mukavan paljon onkin tullut uusia odottajia tänne :)

Hydra ja Wannawalli teillähän alkaa jo loppu häämöttää, kyllä on aika mennyt nopeasti! Tsemppiä ja jaksamista loppumetreille!

Omatkin raskausviikot tuntuu nyt hujahtavan tosi nopeesti, ja maha paisuu ihan silmissä :) Vielä pitäis pari kuukautta sinnitellä töissä, vielä ei ole onneks suurempia ongelmia ollu töissäjaksamisen kanssa..

Hankintojakin on tehty aika paljon, oikeestaan melkein kaikki jos tarkemmin miettii :D Kaikenlaista pientä on kyllä vielä hankintalistalla, mutta suuremmat on jo ostettu, on niin hyviä tarjouksia tullut vastaan, että on ollut pakko ostaa :D

Sokerirasitus ei menny järin hyvin, eli raskausdiabeteshan sieltä tuli tuomioks..:( Ei kiva.. nyt täytyy alkaa tosissaan katsomaan syömisten perään ja sokerimittaukset kai alkaa ens viikolla.. Eli hyvästi kaikki pullat ja suklaat |O!

Rubus 26+5
 
Stellalle oikein isot onnittelut!

Samoin Läidille!

Tosi kiva lukea myös teidän jo paljon pidemmällä olevien juttuja!

Meillä oli tänään nt-ultra ja siellä kaikki hyvin. Mulla oli veriarvot trisomiaseulassa vähän keturoillaan mutta ei auta kuin odottaa että laskevat riskiluvun. Niskuturvotus oli 1mm, ja mun ikä 31v joten noiden perusteella ei ole hätää. Ja IVF-alkuisissa raskauksissa voi kai noi merkkiaineiden arvot heittää vaikka mitään varsinaista ongelmaa ei oliskaan. Toivon parasta, sais riittää jo tämä jännittäminen jo!
 
Hei ja onnea kaikille kanssasisarille!

Tänään testi sitten väitti että raskaana ollaan :) Ikää 32v, taustalla endo+PCOS+kilpirauhasen vajaatoiminta ja miehellä huonot simpat. Meillä on 1.ICSI 1. PASista kohta 2 v ihana poika (tuoresiirrosta siis silloin nega). Nyt viikko sitten käytiin hakemassa pakkasesta kyytiin 4BB blasto. En malttanut odottaa testipäivää ja tänään sainkin plussan!!

Nyt siis rv3+5 ja jännitetään pysyykö pieni matkassa. Jotenkin tuntuu taikauskoisesti siltä ettei voi heti ekasta siirrosta edellisen raskauden jälkeen tärpätä, että varmasti menee kesken tai jotain muuta pahaa tapahtuu. Mutta aion nyt iloita raskaudesta niin kauan kun olen raskaana :heart:
 
Onnea Cassis, Läiti ja Rödluvan plussista! :flower:

Ricardina hienoa, että ultrassa kaikki juuri niin kuin pitää! Itsestäkin tosiaan tuntuu, että plussan jälkeen on aika rientänyt hurjalla vauhdilla :) Parempaa vointia sulle, varmasti pikkuisella kuitenkin kaikki hyvin ja sen eteenhän kestää mitä vaan! :)

Wautsi Stella, ihana ylläri! :)

Hydra toivottavasti tänään neuvolassa pikkuinen olisi jo alempana ja pääsisit pian tositoimiin :). Ja hyvä, että sait kuitenkin lopulta tuon ajan arvioon ja ultraan, jos kuitenkin vauva vielä masussa hetken viihtyy. Voi että miten jännää, tsemppiä hurjasti loppumetreille ja toivottavasti kaikki menee hienosti! :heart:

Wannawalli toivottavasti ei iske raskausmyrkytys ja kaikki menee hienosti vielä viime hetket. Mullakin on nyt selvästi ollut turvotusta ja paino oli noussut viime neuvolakeikalla huomattavasti enempi kuin muulloin. Mutta ei ilmeisesti sit vielä huolestuttavaa, kun neuvolantäti vaan käski muistaa juoda paljon.

Rubus harmi tuo radi, tsemppiä itsekurin kanssa syömisiin!

Hienoa AUkko, että ultrassa kaikki hyvin. Toivottavasti saat helpottavia uutisia myös riskiluvun suhteen!

On: Aika menee jotenkin ihan hirveellä vauhdilla, viisi viikkoa enää laskettuun aikaan :). Aikas hyvä vointi ollut kaikin puolin. Turvotusta on kyllä ollut ja paino oli viime neuvolakeikalla noussut runsaasti edelisestä, että toivon mukaan ei pahene tuo suuntaus. Masua ja sen asukasta on sekä th että neuvolalääkäri kuvailleet siroksi ja maltillisen kokoiseksi. Että mitään jättivauvaa meille on tuskin tulossa, sf-käyrä menee keskikäyrän ja minimikäyrän välissä. Hemoglobiini oli laskenut, että lisärautaa pitäisi aloittaa popsimaan. Se ei oikein innosta, kun muutenkin välillä vatsa kovalla.. Alkuviikosta käytiin synnärillä tutustumiskäynnillä, mikä oli kyllä kiva. Odottelua, odottelua ja jännittää, mutta toisaalta jotenkin hirmu luottavainen ja seesteinen olo :).

Skorppari 35+0
 
Onnea Rödluvan, Cassis ja Läiti! Läidin kanssa plussattiin viimeksikin peräkanaa, silloin huonolla tuurilla mutta nyt mä uskon että molemmat pääsee maaliin asti :heart:

Rubus tsemppiä radin kanssa :(

AUkko onneksi niskaturvotus oli noin pieni. Muistatko veriarvoja ollenkaan? Koska kertovat riskiluvun? Täällä sormet ristissä että saatte puhtaat paperit!

Skorppari se painonnousuhan voi olla ihan nestettä turvotuksesta, toivottavasti ei pahene ettei tule turhan tukalat oltavat loppuajaksi. Musta tuntuu että itselle jo nyt on kiloja tullut muutama, kun koko ajan pitää olla syömässä ettei tule huono olo. Oikein hirvittää että millainen monsteri oon muutaman kuukauden kuluttua :D

).( meillä oli tänään vika ultra klinikalla (ellen jotain hepulia vielä saa), ja taas saatiin huokaista helpotuksesta. Pikkutyyppi oli päivän edellä viikkojaan ja sydän löi hienosti. Käsien ja jalkojen alut näkyivät, ja hän muistutti ihan nallekarkkia :heart: seuraavaksi sitten niskapoimu-ultraan ennen joulua. Tuntui melkein haikealta lähteä klinikalta kun lääkäri ja hoitaja molemmat toivottelivat hyviä jatkoja ja toivoivat että kerrotaan päivityksiä kun niitä tulee. Melkein tippa linssissä kiittelin molempia siinä sitten :)

Ricardina 8+4
 
Onnea Läiti ja Rödluvan :)!

AUkko hyvä, että ultrassa oli kaikki mallillaan! Toivottavasti myös riskilukujen suhteen tulee hyviä uutisia.

Skorppari Jospas tuo painonnousu on suurimmalta osin sitä turvotusta.
Viime neuvolassa sain kans määräyksen aloittaa rautakuuri. En ollut kovin innostunut, juurikin ton valmiiks reistailevan vatsan kanssa..: / Neuvolan täti sitten suositteli Obsidanin tilalle sellaista nestemäistä Floradixia. Se on luontaistuote, mutta saa käyttää raskauden aikana, eikä pitäis kovettaa vatsaa. Hain sitä apteekista ja oon kyllä ollut tyytyväinen!

Ricardina Hyviä ultrakuulumisia on aina mukava kuulla :)!
Mä meinasin kans alkaa itkemään, kun olin vikalla klinikan käynnillä ja lääkäri toivotti hyvää odotusaikaa ja onnitteli vielä kerran :D Tuli suorastaan haikea olo, että eikö tänne tosiaan tartte enää tulla :D
 
  • Tykkää
Reactions: Rödluvan
Skorppari, yhdyn edellisiin siinä että tosi runsas painonousu on usein isoksi osaksi nestettä. Itseltäni jäi laitokselle 11 kg joten kyllä siinä nestettä oli aika lailla.

Ricardina, onnea ultrakuulumisista! Esikoisen kanssa olin itsekin ihan tippa linssissä vikassa ultrassa lapsettomuuspolilla kun takana oli neljän vuoden yhteinen matka ja mun lääkäri oli aivan superihana. Nyt tällä kertaa olin eri sairaalassa hoidossa enkä ehtinytkään käydä siellä kuin kaksi kertaa ennen tärppiä :D Toki varmaan kuitenkin väännän kyyneliä jos alkuraskauden ultrassa on kaikki ok sitten joskus kun siihen pääsen :heart:

Muoks. Perustin nyt malttamattomuuttani yleisen elokuisten ketjun (http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2427737-elokuun-epelit-2015-joulukuussa/) kun sellaista ei vielä kukaan ollut tehnyt. Esikoisen odotusaikana kuukausiketju oli ihan henkireikä ja jäin sitä kaipaamaan. Nyt toisen kanssa ei ehkä ole yhtä paljon aikaa istua päivittelemässä mutta aion yrittää ;) Täälläkin Läidillä LA elokuussa, tervetuloa myös elokuun ketjuun juttelemaan jos haluat!
 
Viimeksi muokattu:
Wannawalli, kiitos tsempeistä! :) Ikävä juttu tuo raskausmyrkytysepäily. Toivottavasti jäisi vain epäilyksi ja kaikki olisi hyvin. Niin mäkin luulin, että tämä vauveli tulisi hyvissä ajoin, kuten monella tässä ketjussa, mutta eipä sillä kiire näytä olevankaan... :)

Ricardina, kiitos! :) Voi harmi, jos olo on noin kurja. :( Mä olin onnekas, kun selvisin vain pienellä etovalla ololla johon auttoi noin 1-2 tunnin välein pieni syöminen. Tsemppiä! :hug:

Rubus, no voi ei, ikävää että säkin kärysit sokerirasituksessa. :( Mä oon kohta 6 kk noudattanut radi-ruokavaliota ja täytyy myöntää, että varsinkin nyt äitiyslomalle jäämisen jälkeen on tehnyt tiukkaa pysyä ruodussa. Toivottavasti sullakin pysyis sokerit pelkällä ruokavaliolla kunnossa. Tsemppiä! :)

Läiti, hurjasti onnea plussasta ja tervetuloa porukkaan! :flower: :)

AUkko, kiva, että ultrassa oli kaikki hyvin ja niskaturvotus oli noin pieni. :) Harmi juttu taas tuo seulan hälyttäminen. :( Toivotaan, että kaikki olisi kunnossa, mutta eipä sitä näissä asioissa tarvisi yhtään lisäjännitystä. Meidän ultrat on ulkoistettu Terveystalolle, niin siellä oli musta hyvä systeemi, kun riskiluku laskettiin heti ultrassa, kun oli käynyt verikokeissa etukäteen. Ei tarvinnut jännittää ylimääräistä. Mäkin oon kyllä kuullut, että monissa IVF-raskauksissa seulat saattaa hälyttää ihan turhaan. Jaksamista odottelun kanssa!

Neppu :heart: :heart: :heart:

Rödluvan, onnittelut ja tervetuloa mukaan keskusteluun! :flower: :)

skorppari, niin se sullakin laskettu aika vaan lähestyy, jännää! Kiva juttu, että vointi on ollut hyvä ja synnärille tutustuminen oli kiva. Mullakin siitä reissusta jäi hyvä ja luottavainen fiilis. :) Muista juoda riittävästi. Mä oon yrittänyt muistaa juoda vähintään kaksi litraa päivässä, niin vieläkään ei ole mielestäni juurikaan turvotusta. Mä söin puolen välin jälkeen Obsidania parin viikon kuurin. Se aiheutti yllättävän vähän mahaoireita ja nosti hb:n nopsaan takaisin normilukemiin. Sen jälkeen lisärautaa en ookaan tarvinnut.

(.) Täällä ollaan yhä yhdessä paketissa. Eilen oli luultavasti vika neuvola. Verenpaine oli normaalia korkeammalla, mutta koska pissa oli puhdas ja muitakaan raskausmyrkytykseen viittaavia oireita ei ole, niin luultavasti ei ole mistään vakavasta kyse. Terkka epäili, että raskaus alkaa vaan käymään mun kropan päälle ja kroppa olisi jo kypsä synnyttään. Kuulemma joillakin verenpaine nousee ennen synnytystä.

Painoa on tullut nyt yhteensä 11,3 kg. Sf-mitta on tähän asti kulkenut aika tasaisesti keskikäyrällä ja ollut viimeiset kolmisen vkoa 32 cm tienoilla, mutta oli nyt tipahtanut 30,5 cm. On siis nyt alakäyrän alapuolella. Mitan pieneneminen kertonee siitä, että maha on laskeutunut. Tässä onkin nyt muutaman päivän tuntunut siltä, että istuessa maha olisi kirjaimellisesti sylissä.

Vauva tosin ei ole vieläkään kiinnittynyt. On kuitenkin tullut hitusen alaspäin ja on ehkä juuri ja juuri synnytyskanavan suulla. Jos synnytys alkaa vesien menolla, niin terkka kehotti soittamaan synnärille ja kertomaan asiasta. Voi siis olla, että suosittelevat ambulanssilla menoa siinä tapauksessa, kun vaarana voi olla napanuoran luiskahdus. Terkka sanoi, että hänestä vauva on kuitenkin sen verran alhaalla, vaikka kiinnittynyt ei olekaan, että ei usko tähän vaihtoehtoon.

En saanut enää uutta aikaa neuvolaan, vaan seuraava käynti on sitten tarvittaessa äippäpolilla se ultra ja kokoarvio. Jos se ei aiheuta mitään nopeita toimenpiteitä, niin luultavasti saan sieltä sitten uuden ajan ja neuvolaan menen seuraavan kerran vasta vauvan kanssa.

Ja kyllä, tänään on laskettu aika! En olisi uskonut, että tähän asti päästään, mutta näin vaan kävi!

Hydra rv 40+0
 
Hydra mun täytyy nyt ihan aloittelijana kysyä, että mitä tarkoittaa napanuoran luiskahdus? Kuulostaa vaaralliselta, toivotaan että sulla alkaa toiminta sitten supistelemalla eikö vesien menolla!

Täällä poksutaan tänään, eli 9+0 tänään. Eihän se paljon ole vieläkään, mutta just miehen kanssa puhuttiin että kauhean nopeasti on stressaamisesta huolimatta aika mennyt. Siitä on kuitenkin jo yli kuukausi kun plussatestin tein. Apua :)
 
Voi että, kiitos kaikille tsempeistä!! Riskiluku oli tullut tonne kantaan ja tulee sit aikanaan postilla kotiin. Ilmeisesti se pieni niskaturvotus vaikutti niin että se yhteenlaskettu riskiluku on tosi matala (down1/2580 ja tri18 1/100000) vaikka veriseulan luvut oli tosiaan ihan miten sattuu (papp-a korjattu mom 0,49 ja hcg korjattu mom 1,67, kun pitäis olla n. 1 kummankin). Eli meillä siis kaikki ilmeisesti kunnossa tässä seulassa! Ollaan reissussa vielä muutama päivä ja ihanaa kun nyt pystyn nauttimaan eikä tarvi odottaa huonoja uutisia!

Ricardinalle onnea hienoista ultrakuulumisista ja luottamusta raskauteen! Tiedän että se on vaikeaa! Mulla vasta nyt tuntuu ekaa kertaa että uskallan ajatella olevani oikeasti raskaana ja saavani vauvan. Siis ihan oikea vauva! Meille! Mulla on myös kamalaa turvotusta vatsassa ja se näkyy vaa'alla kyllä. Tukalaa välillä.

Hydrangealla alkaa olla jänmät paikat! Tuntuuko susta itsestäsi että sais tulla jo vai odotteletko vielä ihan leppoisin mielin?

Rubuksella kurja tuo raskausdiabetes! Oireilitko jotenkin? Jos sitä yrittäis miettiä niin päin että onneks huomasivat ajoissa niin saadaan seurantaan.. voin kyllä uskoa että on kurjaa olla tiukalla ruokavaliolla!

AUkko ja 12+4
 
Kiitos kaikille :)

RicardinaToivotaan näin, mä päätin etten stressaa tässäkään raskaudessa.Huomenna käyn verikokeissa kattomassa hcg:n ja odottelen että saavat neuvolassa järjestelmänsä toimimaan ja pääsevät varaamaan ultran :)
Olo on kyllä niin vahvasti raskaana, että ei ole mitään ajatuksia ettei raskaus jatkuis...tosin koskaan ei voi sanoa ei koskaan :) Mutta oma lääkäri sanoi että kohdunulkoinen toisen kerran on ehkä 1/10000:sta...Eli kun jo ylipäätään näistä siirroista n.2% voi olla kohdunulkoisia, niin prosenttuaalisestikin jo uskon että vältytään toiselta.Keskenmenoa en osaa edes pelätä :)

AUkko
Oletpas säkin jo pitkälle ehtiny viikoillas :) Kiva kuulla että kaikki jatkuu hyvin :)

Hydrangea Sulla onkin jo ihan lähellä synnytys,tsemppiä :)

RödluvanMä kerkesinkin jo pomppia Elokuisiin mukaan, toivotaan että sielä myös pysytään.

Skorppari
Tsemppiä myös loppuviikkoihin, sullakin alkaa jo vähiin viikot käymään :)

Millon ootte kertonu töissä raskauksista?
Mä jouduin just oleen 3 päivää työreissulla ja kaikki ihmetteli kun en juonu mitään..pistin lääkekuurin piikkiin :)
Nyt meille oli johtaja ilmottanu osastopalaverin ensviikon maanantaille,jossa käydään läpi kaikki ensvuoden asiat...nyt tuuminkin että paljastan asian tälle kyseiselle henkilölle, jotta saan kaikki menemään järkevästi.Hän ite on kovin reilu, joten koen haluavani olla reilu myös toiseensuuntaan.Jos en kerro, niin joutuisin ottamaan hirmu vastuun kaikesta ja joululoman jälkeen ilmottaisinkin että empäs otakkaan...siispä pääsen itsekkin helpommalla :) Mutta mietityttää kuitenkin kertoa kun viikkoja on maanantaina vasta 5+3...

Läiti+veijari(t) 4+3
 
Terve tyttelit!

Ihanaa, että tässäkin pinossa on eloa. Onnea uusille plussanneille ja toivottavasti kaikki menee oikein ja hyvin loppuun saakka.

Täällä ei tunnu kummemmin vielä miltään. Tissit kipeät - väsyttää vähän enemmän - ehkä vähän heikottaa - linjalla mennään. Eli tosi vähällä olen päässy tähän saakka. Jostain syystä ei edeleenkään stressaa yhtään. Ajattelen, että jos se ei oo tullu ulos niin sitten on hengissä ja kaikki ok. Ultraan vielä reilu viikko ja neuvolaan vajaa kolme viikkoa.

Meillä töissä pomot ja oma lähitiimi tietää, koska tiesivät myös hoidoista ja ovat kovasti tsempanneet. Eli sillä tavalla hyvä ja helppo tilanne.

Onko teillä pitemmällä olevilla jäänyt dopleria ylimääräiseksi? Monet kai lopettelee sen käytön kun saa liikeitä tuntumaan? Jos on ja olette halukkaita myymään niin mielelläni ostaisin.

Mukavaa maanantaita!

Cassis + ?, 5+6
 
Hei kaikille!

Onnea hurjasti plussanneille. Kirjoitin tänne muutama viikko takaperin, kun plussasin itse ja viime viikolla olen käynyt ar-ultrassa 8+3 ja kaikki oli hyvin. Eilen tuli 9vkoa täyteen. Samoissa Ricardinan kanssa:) Hyvin epävarmoissa fiiliksissä mennään, pelko on läsnä, meneekö kaikki nyt hyvin. Eka neuvola viikon päästä. Kumpa sieltä jumputus kuuluisi!
 
  • Tykkää
Reactions: Hydrangea
IVF/ICSI -hoidoista plussaan


HOITOSYYLAMONESKO
Hydrangea1.IVF/3.PASPCO28.11.1
Wannawalli1.IVF,tuoreitsellinen24.12.1
skorppari821.IVF/3.PASPCO1.1.151
Artemis2.IVF, tuoreselitt5.1.151
Briitta2.IVF/1.PASsekund.28.1.152
Toka21.IVF/1.PASselitt28.1.152
Rubus2.ICSI/1.PASPCO, siittiöt27.2.151
Pinvikilpir.
Kimakka751.IVF/2.PASkilpir.30.5.151
AUkko1.IVF/tuoreendo10.6.1
apsu1.IVF/2.PAS4.7.152
Ricardina1.IVF/2.PASPCO5.7.151
StellaI1.IVF/tuoreendo,kilpir.14.7.151
Cassis2.IVF/tuore28.7.151
Rödluvanendo+PCOS+kilpir.+simpat2
Kiela
Läiti
[/b]
[/tr]

Neuvolat/ultrat


Syntyneet :heart:
Meemir / ? / ?
Redwing blackbird / 8.6. rv 38+4 / tyttö, 50 cm ja 3200 g
deseo / 12.6. rv 40+2 / poika, 51 cm ja 3500 g
InMyDreams / 17.6. rv 38+5 / tyttö, 51 cm ja 3280 g
Robina / 24.6. rv 38+1 / tyttö, 49 cm ja 3040 g
aurora / 17.7. rv 38+0 / poika, 50 cm ja 3470 g
katiri / 1.8. rv 38+5 / tyttö, 47 cm ja 2820 g
Millyk / 10.8. rv 39+3 / tyttö, 47 cm ja 2975 g
Fyi / 28.8. rv 38+5 / tyttö, 50 cm ja 2910 g
omanna / 15.10. rv 39+2 / tyttö, 46,5 cm ja 2900 g
LaaL / 15.10. rv 39+1 /poika, 52 cm ja 4010 g
glimmer / 28.10. rv 38+5 / tyttö, 50,5 cm ja 3770 g
Toive13 / ? / ?

Synnyttäneiden oma ketju: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsi-kasvaa/vauvat-0-12kk/2410333-ivf-icsi-hoidoista-plussaan-vauvaketju/
 
Viimeksi muokattu:
Ricardina, napanuoran luiskahdus tarkoittaa käsittääkseni sitä, että jos vauvan pää ei ole synnytyskanavassa kiinnittyneenä, napanuora voi päästä sinne ja jäädä jumiin.

AUkko, hienoa, jos kaikki on kunnossa. :) Mun puolesta saisi tulla jo. Sitä huolestuneemmaksi tulen, mitä enemmän päiviä kuluu. Yliaikaisuudessa kun on omat riskinsä.

Läiti, mä taisin kertoa viikon tai pari nt-ultran jälkeen.

(.) Täällä rv 40+3, huoh. Odottelu siis kun jatkuu. Taisin tehdä tän pinon enkat, kun muut on synnyttänyt niin ajoissa. :kieh: Onneksi huomenna on käynti äippäpolille, niin saa ehkä jotain selkoa tähän tilanteeseen. Ajattelin ottaa varmuuden vuoksi sairaalakassin autoon mukaan, vaikka tuskin vielä tuolla reissulla tarvii jäädä tai tehdään mitään. Jos kaikki on kunnossa, niin yleensä sitä käsketään kotiin odottelemaan sinne rv 42 asti. Huoh.

Jos haluatte listalle tietojanne, niin laittakaa niitä tuleen, niin voisin yrittää päivittää sen vielä ainakin kerran. :)

Laitoin Toiveen synnyttäneisiin, kun laskettu aika meni reilu pari viikkoa sitten. Olettaisin siis vauvan olevan jo täällä. :)

Hydra 40+3
 

Yhteistyössä