IVF/ICSI-hoitoja aloittavat 2012

Heippa Kaikille :wave:

Hyvää alkanutaa vuotta ja plussa tuulia puhaltelen =)!

Palalilen tänne palstalle taas taustailun jälkeen. Olen käynty lueskelemassa teidän kirjoituksia ja paljon on tapahtunut. Itsellä on hoidoissa ollut taukoa ensimmäisen ICSI:n jälkeen, eka PAS siirron sotki joulu.

Mutta nyt meillä alkaa taas tapahtua ja meille tehdään PAS maanantaina jos vaan meidän pienet huurunenut selviää sulatuksesta.

Tsemppiä kaikille ja jospa tälle vuodelle tulisi paljon plussia.
 
YRITTÄJÄT
*keijukainen*......1.ICSI/2.PAS.......................tammikuu 2013
RBAM.................2.IVF.............. ...................tammikuu 2013
Adela..................1.IVF/1.PAS.........................marraskuu2 012/tammikuu2013
HilleriHiiru............1.ICSI/1.PAS.......................Tammikuu 2013

PIINAILIJAT
nimimerkki............hoito............. ....alkiot..................testipäivä
RBAM.................2.IVF tuoresiirto......1.................... 28.1.

PLUSSANNEET
nimimerkki............hoito............. .........................plussauspäivä
*mimmu*................................. ...........................
Neela84................................. ............................
Yoslene.............1.ICSI/tuoresiirto............30.12
Adela.................1.PAS............. .........................25.1.2013

Toivottavasti onnistuin päivittämään oikein itseni tuonne listalle :)
 
Ei vitsi Adela ! Ihanaa! Itku tuli ja kylmät väreet menee selkää pitkin. Jostain syystä nämä lapsettomien plussauutiset aiheuttaa aina nykyisen tällaisen reaktion. :heart: Sama juttu yhden toisenkin palstan plussauutisten kanssa. Pidän peukut ja varpaat pystyssä, että pieni pysyy kyydissä loppuun saakka! Ihanaa, yritä nyt myös nauttia! :)
 
  • Tykkää
Reactions: Adela
Onnittelut Adela!!! Ihan mahtava uutinen!!!

Itselläni on hiukan huonoja uutisia. Folliultrassa bongattiin vain yksi ainokainen folli. Itse olen sitä mieltä (ja samoin lääkäri), että icsi unohdetaan nyt tällä kertaa. Lääkäri ehdotti, että vaihdettaisiin inssiin. Samaa mieltä olen itsekin, ei tuhlautuisi icsi-hoito "turhaan". Tuomiota odotetaan vielä toiselta lääkäriltä, joka tekee päätöksen. Inssi olisi kuitenkin ihka eka kerta, jolloin me saataisiin edes se 10-15% mahdollisuus. En usko, että mahdollisessa icsi.ssä olisi toivoakaan siirtoon pääsystä.

Harmittaa kyllä aika paljon, mutta toisaalta olin jo osannut varautua tähän.

Jatkoon lääkäri ehdotti, että kokeiltaisiin ensi kerralla lyhyttä hoitoa. Itsekkin maalaijärjellä päättelen, että se voisi olla oikea hoitomuoto. Viime talvena kuitenkin saatiin inssinyritys kierrossa (jossa siis ei sumuja ollut käytössä) annostuksella puregon 50IU kolme follia. Nyt siis sumujen kanssa annostuksella 250IU yksi ainokainen folli. Läkäri epäili, että sumut "nollaavat" puregonin vaikutuksen.
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos Yoslene ja Amalia Armas <3

Joko sinulla Yoslene on jotain oireita? Koskas sinä pääset ekaan ultraan vai joko olet ollut?

Ja voi kurjaa Amalia Armas :( Ei kyllä huonoja uutisia kaipaisi enää. Ehkä tosiaan inssit toisivat vihdoin sen kaivatun lopputuloksen! Pidän kaikki peukut pystyssä :)
 
Aivan mahtavaa Adela! Paljon onnea odotukseen :flower:

HilleriHiiru tsemppiä pakkaskavereiden kanssa!

Mulla on "normaali olo", mikäli lugesteronin aiheuttamia oireita ei lasketa. Maanantaina menen veritestiin, tiistaina sitten saan siitä tulokset. Ajattelin ensin että testailen kotona etukäteen, mutta en mä taida kuitenkaan uskaltaa...
 
  • Tykkää
Reactions: Adela
Oli hauska lukea Yoslenen juttuja, enhän minäkään osannut täältä pois olla! Toivon hirveesti voimia teille kaikille hoitoihin ja niitä onnellisia plussia!!! Voi miten ihanalta tuntui lukea Adelan uutiset! Valtavan paljon onnea teille!!! Ja hyviä hermoja ultraan asti!!! Nyt vaan sun pitäisi jaksaa luottaa siihen, että kaikki on hyvin! :)

- Oksenteleva ja väsynyt Neela
 
YRITTÄJÄT
*keijukainen*......1.ICSI/2.PAS.......................tammikuu 2013
RBAM.................2.IVF.............. ...................tammikuu 2013
Adela..................1.IVF/1.PAS.........................marraskuu2 012/tammikuu2013
HilleriHiiru............1.ICSI/1.PAS.......................Tammikuu 2013

PIINAILIJAT
nimimerkki............hoito............. ....alkiot..................testipäivä
RBAM.................2.IVF tuoresiirto......1.................... 28.1.

PLUSSANNEET
nimimerkki............hoito............. .........................plussauspäivä
*mimmu*................................. ...........................
Neela84............1. ICSI/ tuoresiirto .......................29.12.
Yoslene.............1.ICSI/tuoresiirto..........................30.12
Adela.................1.PAS............. .........................25.1.2013
 
RBAM Kiitos onnitteluista! Mua jännittää täällä miten sulle käy! :)

Jänniä muuten nää ilmeisesti paikkakuntakohtaiset erot, mä en nimittäin pääse veritestiin ollenkaan. Ohjeistus oli testata kotona, niinkun teinkin testipäivänäni perjantaina ja nyt sitten tosiaan odottelen sen 4 viikkoa ultraa sinne rv 8 asti. Tosin, neuvolaan pääsen jo rv7.
Musta olis jotenkin ollut kiva käydä siinä veritestissäkin että olis ihan verestä että kyllä tässä nyt sitten odotetaan :) Mutta nyt täytyy vaan pärjätä ja koittaa uskoo ultraan asti!

PS. Neela84 Kiitos! :) Kauhulla täällä odottelen kans jo sitä että koska saan kirjoittaa "oksenteleva Adela"....
 
YRITTÄJÄT
*keijukainen*......1.ICSI/2.PAS.......................tammikuu 2013
RBAM.................2.IVF.............. ...................tammikuu 2013
Adela..................1.IVF/1.PAS.........................marraskuu2 012/tammikuu2013


PIINAILIJAT
nimimerkki............hoito............. ....alkiot..................testipäivä
RBAM.................2.IVF tuoresiirto......1.................... 28.1.
HilleriHiiru..........1.ICSI/1.PAS...........2....................11.2.

PLUSSANNEET
nimimerkki............hoito............. .........................plussauspäivä
*mimmu*................................. ...........................
Neela84............1. ICSI/ tuoresiirto .......................29.12.
Yoslene.............1.ICSI/tuoresiirto..........................30. 12
Adela.................1.PAS............. .........................25.1.2013
 
Moi,
RBAM onkos minkälaisia oireita? Sinullahan on testipäivä tänään :). Tsemppiä testiin ja paljon plussatuulia.

Adela hurjan paljon onnea plussasta :hug:

ON: tänään on haettu kaksi kyytiläistä mukaan ja piinailu alkaa :). Olen ajatellut et nyt yritän mahdollisimman paljon olla stressaamatta tätä piinailua ( helpommin sanottu ku tehty :D )


Tsemppiä kaikille!
 
Adela : Suurensuuresti onnea! :heart: :flower: Ihana uutinen! :)

Amalia Armas : Onpa kyllä tosi kurjaa, että icsi ei onnistu. Mutta positiivinen puoli on kyllä se, että saatte sen inssin. Toivottavasti sillä jo tärppää, ja jos ei tärppää niin toivottavasti lyhyt hoitokaava toisi parempia tuloksia! Halaus!

HilleriHiirulle tsemppiä piinailuun! Pidän peukkuja sulle! :)

RBAM : Miten kävi? Voi kunpa plussaisit...! :heart:

ON : Ylihuomenna viimeinen Primolut-pilleri. Sitten odotellaan menkkoja alkaviksi, jotta saan lätkäistä Estradot-laastarit mahaan kiinni. Toivottavasti noilla laastareilla saatais kohdun limakalvo kasvamaan tarpeeksi paksuksi PAS:ia varten.
 
YRITTÄJÄT :popcorn:
*keijukainen*......1.ICSI/2.PAS.......................helmikuu 2013

PIINAILIJAT :headwall:
nimimerkki............hoito............. ....alkiot..................testipäivä
RBAM.................2.IVF tuoresiirto......1.................... 28.1.
HilleriHiiru..........1.ICSI/1.PAS...........2....................11. 2.

PLUSSANNEET :heart:
nimimerkki............hoito............. .........................plussauspäivä
*mimmu*................................. ...........................
Neela84............1. ICSI/ tuoresiirto .......................29.12.
Yoslene.............1.ICSI/tuoresiirto..........................30. 12
Adela.................1.PAS............. .........................25.1.2013
 
YRITTÄJÄT :popcorn:
*keijukainen*......1.ICSI/2.PAS.......................helmikuu 2013
RBAM.................2.IVF................................tammikuu 2013

PIINAILIJAT :headwall:
nimimerkki............hoito............. ....alkiot..................testipäivä
HilleriHiiru..........1.ICSI/1.PAS...........2....................11. 2.

PLUSSANNEET :flower:
nimimerkki............hoito............. .........................plussauspäivä
*mimmu*................................. ...........................
Neela84............1. ICSI/ tuoresiirto .......................29.12.
Yoslene.............1.ICSI/tuoresiirto..........................30. 12
Adela.................1.PAS............. .........................25.1.2013
 
Eli nega tuli, taas. Täys nolla... Jospa HilleriHiirulla olisi parempi tulos, tsemppiä piinailuun!

keijukainen toivotaan että limis kasvaa hyvin ja PAS toteutuu!!

Hyvää kevättä kaikille! Mä käyn lukemassa välillä, tuskin kauheesti tulee kirjoitettua kun ei omassa navassa tapahdu mitään. Katsotaan päästäänkö sitten joskus "passiin"...
 
RBAM pahoittelut negasta!!!! Ihan epäreilua, että ensin saa pistellä nahkansa mustelmille ja kärsiä punkiot ja piinailut ja sitten tulos on tämä. Onko teillä mitään jatkosuunnitelmia?

Täällä inssi on tehty, mutta tulosta ei ole odotettavissa. Folli oli kyllä kypsä ja limakalvo hyvä, mutta siittiöitä jouduttiin sulattamaan kaksi putkea ja määrä ei silti ollut hyvä.

Naistenklinkan lääkäri lopettaa meidän hoidot. Ei kuulema kannata kokeilla lyhyttä kaavaa eikä muita lääkkeitä... Tulosta ei tulla koskaan saamaan.

Oman kaupungin lääkäri voi vielä antaa meille siunauksen yhteen hoitoon (luultavasti lyhyellä kaavalla tai eri lääkkeellä). Sitten täytyy kuljettaa pakastesiittiöt Naistenklikalta tänne.

Olo on aika surkea. Olisi itse vielä halunnut hoitoja jatkaa (kun meillä on vain yksi icsi ja yksi inssi). En voi uskoa, että ollaan näin totaalisen toivottomia.
 
RBAM oon niin pahoillani sun puolesta... Hirmusti voimia ja jaksamista sulle! :heart:

Amalia Armas voi ei! Oli varmasti musertavaa saada tuollaisia uutisia naistenklinikalta... :'( Toivon koko sydämestäni, että saatte vielä sen yhden icsin omassa kaupungissanne! Monta halausta sinulle ja paljon voimia! :heart:
 
RBAM Anteeksi kun vastaan vasta nyt, en ole hetkeen käynyt täällä.. :hug: voi ei!! Ei ole totta että jouduit pettymään :( Tietkö kuinka kovasti toivoin täällä plussaa sulle! Pahoitteluni :heart:

Amalia Armas Kamalia uutisia sinullakin :( Harmittaa teidän puolesta tälläinen vuodenalku! Toivottavasti se yksi icsi kuitenkin toteutuisi siellä, ja se toisi hartaasti odotetun lopputuloksen :heart:

Terkuin todella pahoinvoiva (ei sentään vielä oksenteleva) Adela (ja olisko viikkoja nyt 6+5 jos oon yhtään osannut itse laskea, ensi viikolla neuvolaan :))
 
Miten kävi HilleriHiiru testipäivänä? Toivottavasti sait plussan. :)

Voi itku RBAM ! Kovasti pahoillani negasta! :(

Ei voi olla totta Amalia Armas miten huonoja uutisia! Onko teillä jo tietoa mitä se oman kaupungin lääkäri on mieltä? Iso halaus sinne!

*keijukainen* mkä on PAS:in tilanne? Milloin sulatellaan huuruvarpaita?

Hyvää ystävänpäivää kaikille! :heart:
 
Hei. Minäkin voisin liittyä tänne piinailemaan kanssanne.
Kerron vähän taustastani. Olemme kärsineet lapsettomuudesta yli viisi vuotta ja takana 2 ivf hoito ja monta monta pas siirtoja. Nyt meneillään viimeinen ivf hoito ja tänään tuoresiirrosta pp2. Pakkaseen jäi 1 alkio. Oireita ei oikein ole tuntunut missään näiden muutaman päivien sisällä.
 
Tässä ketjussa on ollut niin hiljaista, etten ollut huomannut, että tänne on tullut uusia kirjoituksia sitten viimekäyntini..

Yoslene täällä pp12 menossa ja viimeksi eilen testattu herkällä testillä nega. Tiistaina virallinen testipäivä, joten silloin vielä täytyy testata, mutta kyllä mulla sellanen fiilis on, että onni ei ollut myötä tässä siirrossa. Kahteen PASsiin on vielä huuruneniä (toisessa oljessa 2 ja toisessa 1) ja toivottavasti tässä ennen kesää ne siirretään. Tai tietty mä toivon, että tässä nyt vielä ihme tapahtuis ja tiistaina pärähtäiskin plussa testiin! :D Mutta siis ajatus, että jos ei onnista näistä jäljellä olevista pakkaskavereista niin pakastin tyhjäksi ennen kesää ja sit kesä ihan vaan lomailua ja rentoutumista ja syksyllä sitten toinen icsi. Mites siellä menee? Maha kasvaa? :heart:

Hope-faith tervetuloa! Tämä ketju on kutistunut ihan miniminiksi ja melko hiljaiseksi, mutta jospa tämä nyt tästä taas lähtisi käyntiin sinun liittymisen myötä. :) Kuinka sinun piinailun kävi? Tuliko plussaa? :) Sinulla hoitohistoriaa jo melkoisesti takana, joten kyllä toivoisi sinun plussan saavan. :)
 

Yhteistyössä