IVF/ICSI/PAS syyskuussa

Mulla on siis tulossa 1. IVF:n 3. PAS. Huomenna menen alku-ultraan, katsotaan sitten miten edetään. Luonnolliseen kiertoonhan mulla noi PAS:it on tehty aiemmin. Kaksi alkiota pakkasessa odottelee sulatusta, ovat kyllä erikseen pakastettuja, mutta ajattelin pyytää sulattamaan molemmat.
 
[/url]
[color=Green3]Mukana menossa Torstaina 18.9.2008:[/color]


Jäyhis: 2. IVF/ICSI, punktio 3.9 ja siirto 5.9. Testipäivä 19.9. pp 13

tanyan 1.ICSI, punktio ?, siirto 5.9 Testipäivä 16.9 pp 13

lintu: 1.IVF, punktio 5.9 ja siirto 8.9 pp 10
Joanna78: 4.IVF/ICSI, punktio 8.9, siirto 10.9, Testipäivä 24.9 pp8

Hobelix: 1.IVF, punktio 8.9, siirto 10.9 pp 8

RouvaP: 1.IVF, punktio 9.9 ja siirto 11.9 Testipäivä 25.9 pp 7

Tuomenmarja: 1.IVF:n 2. PAS, siirto 11.9 pp 7

nasu29: 1. IVF, punktio 9.9, siirto 11.9 pp 7

melia: 1.IVF, punktio 9.9, siirto 11.9 Testipäivä 25.9 pp 7

Hopottitar: 3.IVF, punktio 8.9 ja siirto 12.9 pp 6

marakatti72: 2.IVF/ICSI, punktio 17.9, siirto?? pp--

kajastus: 2.IVF/ICSI, punktio vko 38??, siirto?? pp--

Ellastiina: 1.IVF, punktio vko 38 tai 39, siirto?? pp--

kira: 1.ICSI:n 2.PAS, siirto vko 38 tai 39 pp--

nipsu08 : 1.IVF, punktio vko 39, siirto?? pp--

Sini 78: 1.IVF, punktio vko 39, siirto?? pp--

lotta08 1.IVF:n 1.PAS, siirto viikko 39 pp--

Miimi78: 2.IVF/ICSI, punktio vko 39 tai 40, siirto?? pp--

kirsmo: 2.IVF/ICSI, punktio ja siirto vko 40 pp--

haltia: 1.IVF/ICSI, punktio ja siirto vko 40 pp--

seiskaseiska: PAS, siirto syyskuussa? pp--

Martta 75: 2.ICSI, punktio syyskuu, siirto?? pp--

Saara10: 1.ICSI, punktio syyskuu, siirto?? pp--

Kris: 3.IVF, punktio syyskuu, siirto?? pp--

riepuriia: PAS syys-/lokakuussa pp--

T0iv0: 1.IVF, punktio lokakuussa, siirto?? pp--

Angelina: 2.IVF/ICSI, PAS siirto syys/lokakuu?? pp--

Poloinen: 1.IVF, punktio ja siirto syys/lokakuu pp--

hoitsuäippä 2. IVF:n 3. PAS, siirto 18.9. Testipäivä 2.10. pp--

PeePee77 1. IVF:n 2.PAS, siirto 15.9. pp 2

Soleil76: 1.IVF, punktio??, siirto?? pp--

MinzuS ?.IVF?, 3.PAS, siirto?? pp--

Tiger: ICSI lokakuussa pp--



[color=Green3]Kummitelleet:[/color] :eek:



[color=Green3]Plussanneet:[/color]



[color=Green3]Myöhemmin onnistuvat:[/color]

Maricce

[/quote]

 
Mahtuisiko viela yksi passilainen pinoon.....
Mulla tilanne....yksi icsi ja pass takana joista kaksi tyttoa...nyt kolmatta kuumeillaan ja eilen kavin laakarilla ja siirto tehdaan hormonaaliseen kiertoon, siirto viikolla 43? mahdollisesti jos hyvin menee....
 
kajastus
Moikka,
Minä siirryn sitten taulukossa laakista kymmenen viikkoa eteenpäin. Eli punktio (2.ivf/icsi)pitäisikin olla viikolla 48. Peruttiin Avalle meno ja jatketaan tyksissä. Ei ollut tilaa aikaisemmin, joten ei auta TAAS kun odotella.
 
Maricce ja Jäyhis :hug: :hug: :hug: :hug:
Melia - Mä en ole ollut mun krampeista huolissani ollenkaan, ne ajoittuivat ihan oikeaan ajankohtaan, siis kiinnittymisen. Eilen loppuivat ja olen ihan vakuuttunut, etta olivat kiinnittymistä. Mulla tietysti auttaa toeto, etta kuukautiset ei ikinä ala ennen aikojaan pikemminkin myöhässä ja luget pitaa ne poissa tehokkaasti.
 
Tänään tuli varmistuksen varmistus. Myös veritesti sanoi tänään EI RASKAANA! Nyt jo menkatkin kunnolla alkaneet. Ok, tää asia on pään sisällä jo käsitelty. Aamulla olin että, joo uuteen kieroo vaan. Käytiin sitten vielä lääkärissä. Meille sattui meille tuntematon lääkäri ja jestas että osasi olla TYLY. Ja ei seuraavaa IVF:ää enään tämän vuoden puolella!!!! Meille kyllä sanottiin silloin kun oltiin punktiossa, että jos tästä tulee nega niin hyvin keretään uuteen yritykseen tämän vuoden puolella!!! Nyt lääkäri epäsuorasti syytti minua siitä, että minulla on kipeät kuukautiset ja siitä ettei sille olla tehty mitään muuta kuin annettu kipulääkkeitä. Yritin selittää, että joo olen kyllä yrittänyt saada aikaisemmilta lääkäreiltä lähetettä laproskopiaan, että tutkittaisiin mistä kipu johtuu, mutta ei ole tipppunut!!! Tämän mielestä sitten se on ehdoton ja mun syy ettei ole aikaisemmin tehty!!! Ja sinnekkin 3 kk jonot ja sitä ennen ei missään tapauksessa IVF:ää!!!!
Kohta räjähtää päää :x Mentäisiin yksityiselle, ellei olisi niin kallista :ashamed:

Teille kaikille muille paljon haleja ja voimia, etenkin PLUSSASÄTEITÄ!!!!!+++++++++++++

Jäyhis :hug: kyllä me vielä onnistutaan :hug:
 
Mariccelle jaskuja! Tuo on harmi ettei kaikki lääkärit mieti mitä sanoo ja miten.

Omaan napaan: minulta alkoi usko loppua että mitään ovulaatiota tulisi tässä kierrossa... koko hoidot vaan syö niin mieltä, että usko omaan kroppaan on nolla. No nolla kroppani yllättää... olen tehnyt perus tikkutestejä. Ne näyttää vielä negaa. Mutta ostin joskus pari vuotta sitten Donna sylkimittarin ovulaation mittaukseen (ihan huono, älkää vaan ostako), mutta eka kertaa saan sillä ovulaation näkyviin. Olen testannut mittarilla säännöllisen epäsäännöllisesti, eikä sitä saniaiskuviota ole ikinä ennen tullut... no nyt Donna näyttää että ovulaatio lähestymässä 2-3 päivän päästä. Ja se seuraava kuvaselitys onkin sitten että ovulaatio on juuri nyt... eli elän toivossa. Nyt olen taas nostanut hartioita 10 cm ylös. Ja olen ihan varma että tikut näyttää oviksen lauantaina, kp 17. JOten siirto olisi sitten ke 24.9. Maailman tyytyväisin väliraportoija. Ja kaksi kuulemma siirretään jos molemmat selviää sulatuksesta. Minulla on 2 ja 4-soluisia. Nyt vaan toivon että ei näy tikussa vielä tänään... silloin ei jää sulamisaikaa tarpeeksi. Olen ihan varma että nyt käy hyvin. Kaksi siirtoon. Kyllä kiitos.

Ja minun pitää pistää ovulaatiosta seuraavana päivänä pregnyl piikki, varmaan se varmistaa että munasolu puhkeaa ja sitten tulee oikea limakalvo...


Plussasäteitä kaikille

Ovulaatiosta riemuiten,
Lotta
 
HEI!

Kertokaa vielä se lista mitä pitää ottaa että limis on hyvä ja mitä ei sitten saan käyttää kiinnittymisen aikana.

Limakalvot hyväksi
- greippimehua (käy kyllä tänään ostamassa)
- punaviiniä (lasi illassa?, alkaen mistä, siirrosta?)

Vältä:
- kahvi
- kokis
- porevesi
- tuorejuustot

Mitä muuta, auttakaa?


ZUUPADUUPA

t lotta superhyvällätuulella, noudattaa kaikkia ohjeita... menköön vaikka vähän ylikin.
 
Kaikille jotka koetallaan isoja haleja! Itsellä nyt hyvä mieli mutta ennen kuin viihdoinkin saimme oman kullannupun 2 ivf:stä niin monet kyyneleet oli itketty! Ennen onnsitumista oli yksi kemiallinen raskaus, epäonnistuneita pas siirtoja ja keskenmeno, ja sitten viihdoin monen vuoden jälkeen saatiin meidän pikkuinen! :)
Lotta08 : n ajatukset ja mietteet kuulostaa ihan omilta, pas suunnitektu nyt luomukiertoon ja ovista olen nyt bongaillut viikon verran, eilisen asti turhaan, mutta tänään sitten viihdoin testasin plussaa siihen! Jess kroppa yllätti kerrankin hyvällä tavalla, elikä nyt siirto maanantaina jos sulatus onnistuu!
 
Ja anteeksi kaikille, nyt kaivellaan syyväältä omaa napaa....
Soitin aamulla ivf-hoitsulle, kun hän lupasi ennakkotietoa heppaisen punktiosaaliin kohtalosta... 2 munasolua normaalisti hedelmöittynyt, mutta jakautumisesta ei vielä tietoa... Tänään kuulemma soittavat, mikäli siirtoon EI päästä, mutta milloin soittavat, uuh...sitä en tiedä ja lasken minuutteja klo 16.00, koska luulisin, että sitten ei enää puhelin soi ja huomenna voisi siirto olla mahdollinen... Kyllä kuulkaa tuntuu aivan älyttömän uskomattomalta, jos sinne saakka päästään!!! Sitten minunkin masussani köllisi pieni öttiäinen ja toivon mukaan tarraisi niin pir... tiukkaan kiinni!!!! Miettikää, lähes kolme vuotta on tätä rumbaa jalat solmussa menty ja nyt EHKÄ ensimmäisen kerran päästäisiin piinaviikoille saakka!!! En uskalla kuitenkaan vielä iloita, vaan vasta huomenna, mikäli siirtoon mennään... Toivoa tämä on silti lisännyt, sillä olimme jo päättäneet tämän olevan viimeinen hoitokerta, ellei yksikään munasolu hedelmöity ja samaa mieltä oli lääkärikin. Uskoa valaa mahdollista seuraavaa kertaakin se, että OIKEESTI se on kuin onkin meilläkin mahdollista, siis hedelmöittyminen!!!
Jää jännittämään ja rukoilemaan, että puhelin EI soi, ainakaan naikkarin tätien toimesta! Tänään on kyllä jokainen soittaja saanut meikälaisen sisuskalut kiepahtamaan ympäri...
Uh ja huh...mä en kestä....
Naurakaa vaan, niin minäkin :LOL: , sillä olen ihan HERMONA!!!
Halit ja pusut kaikille! :p
 
PeePee - sä tiedät mitä toi boldaus tarkoittaa... :D
Marakatti - mulla oli 11 follikkelia, ja sitten vasen puoli päätti ovuloida, joten siihen ei punktiossa koskettu ollenkaan. Kolme munista kerättiin oikealta. Ne ei seuraavana päivänä edes tienneet oliko yksikään hedelmöittynyt, sanoivat että olivat missanneet sen hetken, joten odotettiin seuraavaan päivään ja kaikki oli hyvin.
 
moikka!

Täällä yltiöpositiivinen olo! PAS tehty ja KAKSI, vau, alkiota siirretty =) ! Toinen oli siirto hetkellä 8.n soluinen ja toinen 6 soluinen, joten nyt on koko porukka joka paikka ristissä että tää onnistuu! Siis molemmat alkiot selvis sulatuksesta ja siksi ne molemmat siirrettiin. Oli tosi nopea toimenpide sitten kun siihen päästiin, ei kauaa lääkärin pärstää näkynyt siinä huoneessa missä siirto tehtiin :LOL:

Nyt sitten piinaviikot alkaa.

Maricce, olen niin pahoillani. Ensi kerralla parempi onni :hug:
 
Kiva seiskaseiska että ollaan samoissa ajoissa.

Oli niin mielien uutinen tuo oviksen mahdollinen lähetyminen että varasin ylimääräisen ultra-ajan huomiseksi. Haluan että katsotaan että ivf:n jäljiltä ei ole vaikkapa kystia ja haluan että nyt on varmistettu että mikään ei mene mönkää (suosittelivat utraa hoitopaikastakin). Yksi ultra tässä konkurssissa ei paljon tunnu. Sain mielilläkärilleni ajan. Kivaa.

Tästä kierrosta otan kyllä ilon irti. Meinasin raskautua vaikka sitten asenteella. Etta näin.

Lotta

ps. juon jo greippimehua
 
Näin heti alkuun omat pääuutiset: Malttamattomana tein kotitestin tänään pp 27/28 ja kuinka ollakaan kaksi viivaa pärähti. Hieman haaleana vielä tuo toinen näin aikaisesta testauksesta, mutta selkeä viiva kuitenkin. Huomenna varsinainen testipäivä ja HCG.

Alavatsakivut ovat yltyneet, rinnat ja masu on turvoksissa ja pahoinvointi on yllättänyt erityisesti kahtena viimeisenä aamuyöä, kun vatsa on ollut tyhjänä. Nyt oli jo niin selkeät
oireet että olisin ollut ihmeissäni, jos ne olisivat olleet vain mielikuvituksen tepposia.

Olo on hämmentynyt, mutta myös onnellinen. Nyt vain yritän uskoa asian ja toivoa, että kaikki jatkuu hyvin. Yksi asia mikä hieman huolettaa on se, että vatsakipuja eli vihlomista ja nipistelyä, on enemmän oikealla alavatsassa ja tietysti jo ehdin huolesttua kohdun ulkoisesta, mutta kaipa tämäkin on ihan normaalia? Onko jollain kokeneemmalla käsitystä, onko tuo toispuoleisuus alavatsakipujen osalta normaalia näin alussa?

Voih, toivon kaikille mahdollisimman paljon Plussaonnea ja voimia seuraavaa kiertoa odottaville!!

Halauksin!!
 
SaanaS kiitos! Apteekin testillä testasin. Ei ollut aamupissa ei. Vasta iltapäivästä, kun kotiin tulin, niin testasin. Tuli siis testattua samalla, että kyllä ne testit sittenkin toimii ;)

Jaksamista piinapäiviiin sinulle!
 
[/url]
[color=Green3]Mukana menossa Torstaina 18.9.2008:[/color]

tanyan 1.ICSI, punktio ?, siirto 5.9 Testipäivä 16.9 pp 13

Joanna78: 4.IVF/ICSI, punktio 8.9, siirto 10.9, Testipäivä 24.9 pp8

Hobelix: 1.IVF, punktio 8.9, siirto 10.9 pp 8

RouvaP: 1.IVF, punktio 9.9 ja siirto 11.9 Testipäivä 25.9 pp 7

Tuomenmarja: 1.IVF:n 2. PAS, siirto 11.9 pp 7

nasu29: 1. IVF, punktio 9.9, siirto 11.9 pp 7

melia: 1.IVF, punktio 9.9, siirto 11.9 Testipäivä 25.9 pp 7

Hopottitar: 3.IVF, punktio 8.9 ja siirto 12.9 pp 6

marakatti72: 2.IVF/ICSI, punktio 17.9, siirto?? pp--

kajastus: 2.IVF/ICSI, punktio vko 48??, siirto?? pp--

Ellastiina: 1.IVF, punktio 22.9., siirto 24.9. Testipäivä 8.10. pp--

kira: 1.ICSI:n 2.PAS, siirto vko 38 tai 39 pp--

nipsu08 : 1.IVF, punktio vko 39, siirto?? pp--

Sini 78: 1.IVF, punktio vko 39, siirto?? pp--

lotta08 1.IVF:n 1.PAS, siirto viikko 39 pp--

Miimi78: 2.IVF/ICSI, punktio vko 39 tai 40, siirto?? pp--

kirsmo: 2.IVF/ICSI, punktio ja siirto vko 40 pp--

haltia: 1.IVF/ICSI, punktio ja siirto vko 40 pp--

seiskaseiska: PAS, siirto syyskuussa? pp--

Martta 75: 2.ICSI, punktio syyskuu, siirto?? pp--

Saara10: 1.ICSI, punktio syyskuu, siirto?? pp--

Kris: 3.IVF, punktio syyskuu, siirto?? pp--

riepuriia: PAS syys-/lokakuussa pp--

T0iv0: 1.IVF, punktio lokakuussa, siirto?? pp--

Angelina: 2.IVF/ICSI, PAS siirto syys/lokakuu?? pp--

Poloinen: 1.IVF, punktio ja siirto syys/lokakuu pp--

hoitsuäippä 2. IVF:n 3. PAS, siirto 18.9. Testipäivä 2.10. pp--

PeePee77 1. IVF:n 2.PAS, siirto 15.9. pp 2

Soleil76: 1.IVF, punktio??, siirto?? pp--

MinzuS ?.IVF?, 3.PAS, siirto?? pp--

Tiger: ICSI lokakuussa pp--



[color=Green3]Kummitelleet:[/color] :eek:



[color=Green3]Plussanneet:[/color]

lintu: 1.IVF

[color=Green3]Myöhemmin onnistuvat:[/color]

Maricce
Jäyhis


 
maricce ja jäyhis Voimia ja jaksamisia! :hug:

Lintu :heart: onnittelut plussasta!

Täällä pp3 menossa. En ole paljon asiaa ehtiny ajatella, kun töissä sen verran vilkasta tällä hetkellä. Ensi viikolla todennäköisesti alkaa jännittää enemmän. Mahanpohjassa pientä vihlontaa välillä ja väsyttää vaan koko ajan! Huomenna onneks vapaapäivä niin saa nukkua pitkään...

Ihan hyvillä mielin siis täällä mennään vaikka en yhtään kyllä usko, et tästä kerrasta vielä tärppäis! :)
 

Yhteistyössä