IVF/ICSI/PAS syyskuussa

Mulla oli siis tänään virallinen testipäivä ja tuosta vuodosta johtuen tein testin aamulla ihan "huvikseen". No mikäs sinne muu pärähti, kun haamu kummittelemaan!! Soitin sit taysiin ja lähettivät mut veritestiin, johon menen huomenaamuna. Vuoto loppu tänään ja alamahassa alkoi eilen illalla pienet nippailut..

Tää on ihan järkyttävää, kun väkisinkin toivo taas heräsi!! Eli tässä se pää saadaan kyllä sekoomaan lopullisesti.. :kieh:
 
Janski71, Voimahalit sinulle joka tapauksessa! Saako sen veritestin tuloksen samana päivänä vai pitääkö vielä jännittää?
Mä päätin, etten tee yhtään testiä enää. vaan odotan virallisen veritestin tuomion! :'(
Vielä kaksi yötä saa haaveilla ja pikkasen ehkä toivoakin, ellei täti täräytä itteään täydellä voimalla kylään...
Nyt söpöjä unia kaikille :wave:
 
Iltaa. Veritestin tulos siis pyöreä nolla. :'(
Ei ollut reppana jaksanut jatkaa kasvuaan ... Tätikin tuli siis eilen käymään, joten eiköhän se ole sitten siinä.

Hyvää jatkoa kaikille ja halitukset :hug:
plussatuulia teille :heart: :heart: :heart:
 
Janski : :'( Olen pahoillani negasta! Voimia sinne!!!

Tao: Olispas mahtavaa, jos/kun sut voisi siirtää plussanneisiin!!! Jospa sun kohdalla oli kyse siitä, että toinen alkioista vuosi pois, mutta toinen on sinne tarrautunut kiinni? Eikös sulla ollut kaksi alkiota matkassa? TAYS:n ohjeistuksessahan sanotaan, että vuoto voi alkuraskaudessa olla runsastakin ja testi on syytä tehdä silti ennen Lugejen lopettamista.

Haaveli: Mulla on lähinnä ollut vihlontaa alavatsassa -- eilen selkeästi vasemmalla ja tänään tuossa oikealla ja keskellä. Rinnat ovat olleet arat koko hoitojen ajan, joten niitä en oikein voi käyttää raskausoiremittareina. Lugeja käyttäessäni edellisissä kierroissa inssien kanssa mulla oli vihlontaa varsinkin piinapäivien ekalla viikolla. Muistaakseni viimeisellä viikolla se sitten aina rauhoittui, kun toivo oli jo herännyt. Mutta... aina niitä omia oireitaan vertailee muiden oireisiin, vaikka ne kuitenkin ovat niin yksilöllisiä...
 
Huomenta!

Hurrrjasti onnea kaikille plussanneille! Toivottavasti teidän määränne kasvaa vielä mahdollisimman paljon. Aika monella näyttäisi olevan h-hetki lähellä, PeePee77:llä jo tänään - plussatuulia, vaikka itse epäiletkin. Myös Tao:lle kovasti plussia - olisiko vähän hienoa, jos sieltä sittenkin tulisi plussa! Marakatille peukkuja huomisellei Olen lukenut kuulumisiasi ja kovasti toivon teille onnistumista, kun olette noin pitkälle päässeet.

Janski, voi että... Voimia! Kaikille muillekin negan saaneille paljon voimia jaksaa eteenpäin, mihin sitten päädyttekin. Osa teistä onkin jo suunnannut katseen tulevaisuuteen ja osa pättänyt jatkaa uuteen yritykseen loka-marraskuun pinosta päätellen.

Piinailijoille jaksamista. Olipa jännää Soleil, mutta hienoa, että sinäkin saat edelleen kuulua siihen joukkoon. Ellastiina, olet aivan oikeassa siinä, että oireet ovat kovasti yksilöllisiä ja voivat johtua lääkkeistä - tai myös raskaudesta. Toiveikkaalla kerrassaan hieno punktiosaalis, toivottavasti mahdollisimman moni hedelmöittyy ja pääset piinailemaan.

ON: Itselle pettymys siitä, ettemme päässeet edes punktioon saakka oli suuri, mutta onneksi on ollut paljon kaikkea muuta puuhaa eikä ole ehtinyt keskittyä murehtimiseen. Vähitellen mieli on tasaantunut, vaikka tietenkin huolestuttaa se, ettemme koskaan pääsisi eteenpäin. Onneksi sitä tekemistä riittää edelleen. Se, mitä nyt teemme, on edelleen epävarmaa. Vielä emme ole täysin haudanneet toivetta omasta nyytistä. Katsotaan nyt...

Mutta uskoa kaikille niille, jotka vielä odottelevat tulosta. Peukut ovat pystyssä, että plussapino kasvaisi!

Saara


 
Voi PeePee :hug: Tsemppiä ja voimahaleja sinne!

Mulla huomenna testipvä koska torstaina mulla aamuvuoro töissä. Töissä pitää olla klo 7.00 vaatteet vaihdettuna. Työmatkaa n 30 kilsaa ja pojatkin pitää ennen sitä viedä hoitoon, huh huijaa! Ei siinä paljon testiä kerkeä tekemään, joten teen jo huomenna. Nyt taas positiivisempi mieli, mutta katsotaan mitä huominen tuo tullessaan!

Plussatuulia tän päivän testaajille! Ja kaikille muillekkin!

Tsemppiä ja haleja kaikille joilla yritys saada oma nyytti ei vielä onnistanut!
 
mulla punktio takana, pelkäsin ihan hirveästi, mies oli mukana operaatiossa, oli melko kivulias, mutta 19 munista saatiin saaliiksi, nyt sitten vaan jännitetään, moniko niistä hedelmöittyy. Höpertelin ihan sekavia koko toimenpiteen ajan. alkionsiirto olis sitten 2.10 klo 10.05 sitä jännityksellä odotellaan. säikähdin kotiin tultuani yhtäkkiä, että eihän hinnaston hinta 1390 ? mikrohedelmöityksestä tarkoita per munasolu.. olin jo aivan hädissäni, ei se ilmeisesti mene niin, vaan hinta on enemmänkin kokonaishinta.
 
Heissan!
Eilen oli ultra ja tänään alkoi luget :p
Siirto pitäisi sitten olla perjantaina 3.10. Jännittää vähän pääseekö siirtoon. Varoiteltiin ettei välttämättä päästä...miksi ne nyt niin varoittelivat kun onhan mulle tehty PAS ennenkin ja tiedän mistä on kyse! Ja JOS pääsen siirtoon niin testipäivä olisi sitten 17.10.

Ihanaa että täällä on jo hienosti plussaajia!! Onnea kaikille!!
Huonompia uutisia saaneille hali. :hug:
 
Heissulivei tännekin pinoon!
Terveisiä ultrasta. Samoilla mennään näköjään Angelinan kanssa ja melkein haltiankin.
Ultrassa näkyi noin 20 munista ja kooltaan 17millisiä. Punktio tehdään perjantaiaamuna ja siirto maanantaina. Alkaa jo vähän jännittää
:eek:
 
[/url]
[color=Green3]Mukana menossa tiistaina 30.9.2008:[/color]


Mimi79: punktio 15.9., siirto 17.9. Testipäivä 1.10. pp 13

hoitsuäippä 2. IVF:n 3. PAS, siirto 18.9. Testipäivä 2.10. pp 12

kira: 1.ICSI:n 2.PAS, siirto 18.9. Testipäivä 2.10. pp 12

marakatti72: 2.IVF/ICSI, punktio 17.9, siirto 19.9. testipäivä 1.10. pp 11

seiskaseiska: PAS, siirto 22.9. pp 8

Ellastiina: 1.IVF, punktio 22.9., siirto 24.9. Testipäivä 8.10. pp 6

nipsu08 : 1.IVF, punktio 22.9., siirto 24.9. Testipäivä 8.10. pp 6

Soleil76: 1.IVF, punktio 24.9., siirto 26.9. Testipäivä 10.10. pp 4

MinzuS 1.IVF?, 3.PAS, siirto 30.9. Testipäivä 13.10. pp 1

Toiveikas72
: 1.IVF, punktio 29.9., siirto 1.10. Testipäivä 15.10. pp

haltia: 1.IVF/ICSI, punktio 30.9. ja siirto 2.10. Testipäivä 16.10.pp--

kirsmo: 2.IVF/ICSI, punktio ja siirto vko 40 pp--

Kris: 3.IVF, punktio syyskuu, siirto?? pp--

Angelina: 2.IVF/ICSI, PAS siirto vko 40 pp--

Poloinen: 1.IVF, punktio ja siirto syys/lokakuu pp--

Tiger: ICSI lokakuussa pp--

Aitiliini83: 1.icsi 2.pas vko 43





[color=Green3]Kummitelleet:[/color] :eek:



[color=Green3]Plussanneet:[/color]

lintu: 1.IVF
Hopottitar: 3.IVF
Hobelix: 1.IVF
melia: 1.IVF
Jeps1: 1.IVF


[color=Green3]Myöhemmin onnistuvat:[/color]

Maricce
Jäyhis
Saara10
RouvaP
Tuomenmarja
Joanna78
SaanaS
nasu29
Tao74
Tanya???
Janski71 [/quote]
PeePee77
 
Huomenna on viikko siirrosta... hoh hoijaa... Onneksi on ollut kaikenlaista muutakin ajateltavaa, joilla on välillä saanut asian jopa unohtumaan. Tänään koin mukavan yllätyksen, kun selvisi, että Yliopiston ApteekinLugesteronia korvaavasta lääkkeestä saakin Kela korvauksen! Lugeistahan ei sitä olisi edes saanut. Eli säästääpähän satasen, kun on katto tullut vastaan.
 
Veritestin tulos on siis negatiivinen eli en ole raskaana. Arvo oli 9 eli ilmeisesti kiinnittyminen oli kuitenkin tapahtunut ja sen takia plussa näkyi tikussa! Siirrän tästä itseni nyt tuohon lokamarraskuisiin, koska seuraava ivf viikolle 47.

Voimia negan testanneille ja tsemppiä kaikille muillekin kovasti. :hug:

Kiitos kaikille kannustuksesta ja yrittäkää vielä nyt loppuporukka tehdä plussia tähän pinoon! =)
 
Heip Tao vastasinkin sulle jo tuonne toiselle puolelle. Ei ollut pakkaseen mitään, kun vain yksi saatiin selviämään siirtoon asti... ja sitten sekin epäonnistui. :(

Menen 10.10. tapaamaan lääkäriä, jolloin sovimme jatkosta.. todennäköisesti pyrimme jatkamaan heti tästä kierrosta...

Voimia sinulle. :flower:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ellastiina:
Huomenna on viikko siirrosta... hoh hoijaa... Onneksi on ollut kaikenlaista muutakin ajateltavaa, joilla on välillä saanut asian jopa unohtumaan. Tänään koin mukavan yllätyksen, kun selvisi, että Yliopiston ApteekinLugesteronia korvaavasta lääkkeestä saakin Kela korvauksen! Lugeistahan ei sitä olisi edes saanut. Eli säästääpähän satasen, kun on katto tullut vastaan.
Toi on oikeasti aika vinkeä juttu, että miksi lääkärit eivät myönnä samantien tuota toista lääkettä lugen sijaan.
 
Tein sitt testin jo tänään pp 12 siis menossa ja negahan se oli :'( mutta en heitä kirvestä vielä kaivoon toivon suhteen. Testaan sitten vasta la-aamuna seuraavan kerran silloin on pp 16 jos täti ei tule ennen sitä kylään. Ja lugeja käytän myös tuohon la saakka jos siis ei tätiä näy. Mutta kyllä nyt jo tipahti korkeelta ja kovaa, mutta yritän pitää edelleen toivoa yllä
 

Yhteistyössä