IVF/ICSI/PAS syyskuussa

Valtavasti onnea plussasta Hobelixille!!! :flower: Etkös sä jo hetki sitten arvellutkin oireiden perusteella plussan pärähtävän? Onko sulla vielä vahvoja oireita?

Nasu ja Tuomenmarja: Toivotaan, että testasitte vain liian aikaisin. Yritetään jaksaa sinne viralliseen testipäivään.

Mulla siis se virallinen testipäivä huomenna, jolloin aamulla sitte testaan. Nega sieltä varmasti tulee, kun ei oo juuri mitään oireita, paitsi ihan lievää menkkanipistelyä. Saa nähdä ehtiikö vuoto alkaa ennen huomista...
 
Negaa näytti edelleen ja herkällä testillä. Endovuotoa jo hieman ja liman ja verensekaista pientä vuotoa. Että siinä se sitte oli. Taidan jo tänään soittaa klinikalle kysyäkseni seuraavasta eli PAS... ja mahdollisimman pian.

Se penteleen hyperi pilas kaiken :'(

Mutta onnittelut plussanneille, olen siitä iloinen teidän puolesta... minulla kun se yksi lapsi jo kuitenkin on =)
 
RouvaP - :hug: Toivottavasti sun olosi on kuitenkin jo tasaantunut hyperin jalkeen. Ensi kerralla juot ainakin kolme litraa vettä paivittäin. :hug: ja onnea tulevaan.
Joanna - Pidän silti sulle peukkuja huomiseen. Ja jos ei tule toivottua tulosta, me ollaan täällä kuuntelemassa ja tukemassa. Mulla vain pahoinvointi lisääntyy, joskin rinnat ei ole enää niin pinkeet ja kipeet. Muuten ei oikein erikoisia tuntemuksia.
 
RouvaP: pahoittelut negasta :hug:

Hobelix: Ihana plussa uutinen! Toivottavasti kaikki mene nyt loppuun asti hyvin! Olen niin onnellinen sun puolesta :heart:

Menen torstaina verikokeeseen joten saanpahan sitten varmuuden tuosta negasta. Mutta sanon minä että tämä on tosi raskasta vaikka siihen kuinka henkisesti valmistautuisi. Onneksi ei tänään kuitenkaan tarvitse mennä töihin joten saan murjottaa kotona ihan rauhassa :'( Ihmetyttää vain tämä mahakipu ku se ei lopu mutta ehkä ne menkat ilmoittelee sieltä tulostaan :( Anteeksi tämä ruikutus taas !

Toivon sydämeni pohjasta asti että te loput piinaajat saisitte kaikki niitä plussia niihin testeihin :heart:
 
Onnea plussasta Hobelix! Mahtavaa, että sellasiakin tänne tulee :heart:

Nasu Käyn sun kanssa läpi samoja tunneskaaloja :'( En kuitenkaan vielä suostu aivan lopullisesti tätä hyväksymään, koska testipv vasta to. Pakko se on sinne asti odottaa. En voi kyllä tajuta, MIKS TÄÄ EI VOI ONNISTUA?! Taidan pian aivan oikeesti olla sairasloman tarpeessa. Ystävä saa pian neljänne ja on hokenu mulle tän hoidon alkaessa, että hän on aivan varma, että nyt onnistuu. Samalla lailla on sanonut aiempienkin hoitojen yhteydessä. EI NIIN VOI KUKAAN SANOA!!! Tässäkin piti olla muka superhyvät lähtökohdat ja mahdollisuudet onnistua, mutta huonolta näyttää. Tuntuu, ettei kukaan ymmärrä mua. Ihanaa, että te ootte olemassa, koska tiedän, että te ymmärrätte!!! Muuten koen olevani niin yksin. En jaksa kuunnella sitä, että eihän sitä koskaan tiedä, vaikka onnistuiskin. Meillä kun on muutama luomuplussakin, niin vetoavat aina niihin. Saan kuitenkin niistä aina km:n enkä taida uskaltaa sitä keinoa enää edes yrittää. Tuun hulluksi! Sori vuodatus :ashamed:
 
Tuomenmarja: joo, tää päivä on kyllä ollut tosi kamala. En pysty edes puhelimeen vastaamaan ku tulee jo itku. Mullakin kaveri sanoi ihan samaa että hänellä on semmoinen tunne että nyt meillä onnistuu. Olen tänään kuullut jokaisen kaverin suusta että eihän sitä tiedä vaikka nyt väliajalla onnistuis mutta kun minä en usko siihen. Voimahaleja tosi paljon :hug:

Joanna78: Pidän sulle peukkuja että huomenna testaisit plussaa. Toivon sitä koko sydämestäni sinulle ja tietenkin teille muillekin :heart:

RouvaP: Pahoitteluni negasta :hug: Oisin niin toivonut sinulle varsinkin sitä plussaa ku jouduit kestämään sen hyperinkin. Soititko tänään sinne klinikalle siitä PAS:sista? Ku etkö olekkin oys:ssa hoidoissa....jos en nyt muista väärin. Sanoiko ne sulle siellä klinikalla että pitää odottaa ainakin kahdet menkat ja sitten vasta tehdään se PAS? Ku laskin että joutuisin odottamaan marras-joulukuun vaihteeseen jos ymmärsin silloin viimeksi hoitajan puheista oikein.

).(Olisin kyllä valmis heti uuteen hoitoon ku ollaan tosiaankin sitä esikoista toivottu tähän taloon jo 10 vuotta. Nyt illalla ei ole enää ollut menkkajuilintoja ja mahakaan ei ole enää turvonnut joten se oli sitten siinä. Käyn tietenkin varmistamassa sen negan sitten torstaina. En tiedä miten pystyn parin päivän päästä kohtaamaan veljeni ja sen raskaana olevan vaimon ja he eivät ollenkaan tajua tätä mun tilannetta ja mitä jos pillahdan yhtäkkiä itkuun ku ne ei ymmärrä ollenkaan sitäkään. Nimittäin kun viimeksi puhuttiin tästä mun tilanteesta ni aloin itkemään aj kumpikin vain pyöritteli silmiä päässään että miksi mä tämmöisen asian takia itken....haloo! Me ollaan toivottu jo 10 vuotta sitä esikoista ja ne sai sen onnistumaan heti kuukauden päästä siitä kun jätti pillerit pois. En ole kateellinen mutta ihmetyttää ku suhtautuvat minuun kuin ruttoon =( Anteeksi tämä valitus mutta oli pakko...

Ihana kun olette olemassa ja ihana kun ymmärrätte tätä negan saannin jälkeistä "kiukuttelua". Kavereille en oikein pysty avautumaan ku ne ei ymmärrä ollenkaan miltä musta tuntuu ja tää on ainut paikka missä pystyn avautumaan mun tunnetiloista.
 
Hobelix ja Hopottitar, paljon onnea lupaavista haamuista! Peepee, mikäs se rypälemehujuttu oli? Luulin että olin ehtinyt kokeilla jo kaikkia lapsettomuusrohtoja mutta nyt tuli uusi lisäys listaan.. Onko teillä ollut rinnat kipeät piinapäivinä? Mulla on pp6 ja rinnat on olleet kipeät ja raskaat jo useemman päivän. Johtuukohan se lugeista?
 
Kaikille jotka on joutunut pettymään voimarutistuksia!! :hug: :hug: Hobelix ja Hopottitar onnea!!
Oma napa: Eilen siirto, siirrettiin 8-soluinen. Toinenkin selvisi sulatuksesta mutta ei lähtenyt jakaantumaan joten sitä ei voinut pakastaa uudelleen, meille vaan siirretään 1 kerralla. Testipäivä vasta 6.10 joten nyt on monta piinapäiviä edessä!
 
Nasu Tiedän mistä puhut. Kiukuttelu on mullakin pinnassa, vaikka odotan nyt vielä sen huomisen ja sit soitan klinikalle. Pieneen oljenkorteen yritän vielä takertua. Mitä jos kiinnittyminen onkin tapahtunut myöhässä eikä siks näkyis vielä huomennakaan testissä? Määräävätköhän heti lopettamaan lääkityksen vai odotetaanko vielä pari päivää?

Mulla ainaki viimeks epäonnistuneen PASin jälkeen oli mahdollista tehdä uus PAS heti epäonnistuneen PASin jälkeen sitä seuraavaan kiertoon. Eli nyt ku lopetan lääkkeet, alkaa menkat parin pvän päästä. Sit ku niiden jälkeen alkaa seuraavat, niin voidaan taas tehdä PAS. Alan kyllä olla henkisesti aika loppu tähän touhuun. Voin vaan Nasu kuvitella, mitkä on sun tuntemukset vielä useamman vuoden jälkeen. Ja miten joku ei sitä ymmärrä??!!

Mies sanoi, et jos tää ei onnistu, niin häneltä menee usko, et PAS vois ikinä onnistua. Ei ole myöskään rahaa. Mitä ihmettä tässä tehdään?! Haluan ehdottomasti käyttää ne 3 alkiota sieltä pakkasesta, mut tuskin lähden enää uudestaan IVF:än?! Pää hajoo!!!
 
[/url]
[color=Green3]Mukana menossa keskiviikkona 24.9.2008:[/color]


tanyan 1.ICSI, punktio ?, siirto 5.9 Testipäivä 16.9 pp 19

SaanaS 2. pas, siirto 9.9. Testipäivä ? pp 16

Joanna78: 4.IVF/ICSI, punktio 8.9, siirto 10.9, Testipäivä 24.9 pp 14

nasu29: 1. IVF, punktio 9.9, siirto 11.9 pp 13

melia: 1.IVF, punktio 9.9, siirto 11.9 Testipäivä 25.9 pp 13

Tao74: 1.IVF, punktio 12.9. ja siirto 15.9. Testipäivä ? pp 9

PeePee77 1. IVF:n 2.PAS, siirto 15.9. pp 8

Mimi79: punktio 15.9., siirto 17.9. Testipäivä ? pp 7

hoitsuäippä 2. IVF:n 3. PAS, siirto 18.9. Testipäivä 2.10. pp 6

kira: 1.ICSI:n 2.PAS, siirto 18.9. pp 6

marakatti72: 2.IVF/ICSI, punktio 17.9, siirto 19.9. testipäivä 1.10. pp5

seiskaseiska: PAS, siirto 22.9. pp 2

Ellastiina: 1.IVF, punktio 22.9., siirto 24.9. Testipäivä 8.10. pp 0

nipsu08 : 1.IVF, punktio 22.9., siirto 24.9. Testipäivä 8.10. pp 0

Sini 78: 1.IVF, punktio 24.9., siirto 26.9. pp--

Miimi78: 2.IVF/ICSI, punktio vko 39 tai 40, siirto?? pp--

kirsmo: 2.IVF/ICSI, punktio ja siirto vko 40 pp--

haltia: 1.IVF/ICSI, punktio ja siirto vko 40 pp--

Martta 75: 2.ICSI, punktio syyskuu, siirto?? pp--

Kris: 3.IVF, punktio syyskuu, siirto?? pp--

riepuriia: PAS syys-/lokakuussa pp--

T0iv0: 1.IVF, punktio lokakuussa, siirto?? pp--

Angelina: 2.IVF/ICSI, PAS siirto vko 40 pp--

Poloinen: 1.IVF, punktio ja siirto syys/lokakuu pp--

Soleil76: 1.IVF, punktio??, siirto?? pp--

MinzuS ?.IVF?, 3.PAS, siirto?? pp--

Tiger: ICSI lokakuussa pp--

Aitiliini83: 1.icsi 2.pas vko 43

Anksu2008
: 1.IVF, vko 40



[color=Green3]Kummitelleet:[/color] :eek:



[color=Green3]Plussanneet:[/color]

lintu: 1.IVF
Hopottitar: 3.IVF
Hobelix: 1.IVF

[color=Green3]Myöhemmin onnistuvat:[/color]

Maricce
Jäyhis
Saara10
RouvaP
Tuomenmarja
 
).( Tänään oli alkion siirto. Kahdestatoista munasolusta kuusi oli hedelmöittynyt ja jakautunut. Kaikki olivat hyvä laatuisia. Siirsivät yhden top-alkion. Pakkaseen meneviä he kuulemma viljelevät vielä seuraavaan vaiheeseen (mikä se olikaan...). Se on kai joku kokeilu?!? Nyt sitten alkaa varsinainen piinailu. Täytyy kehittää jatkuvaa puuhaa, jotta ajatukset pysyisivät poissa itse asista. :LOL: Taitaa olla turha vaiva... mutta yritystä voi olla.
 
mulla on tää piinailu mennyt kyllä tähän saakka hyvin sukkelaan. On ollut töitä ja kaikenlaista muuta ajateltavaa! Nytkin yövuoroon lähtö odottaa! Ei paljon kerkeä asiaa miettimään, mutta edelleen mulla on todella yltiöpositiivinen olo! Katsotaan sitten kuinka korkealta tipahdan jos tipahdan.
Tuomenmarja ja RouvaP olen niin pahoillani negoista :hug:
Hopitar ja hobelix HIIIRMU ISOT ONNNITTELUT plussista! Johan oli aikakin saada niitä tänne! :flower:
 
Täällä alkaa jo suru nostamaan päätään vaikka tiedänkin ettei se nega siitä enää plussaksi muutu =) Soitin klinikalle tänään ja mun pitää testata vielä ens maanantaina jos ei menkat ole vielä alkaneet ja progesteronit pitää käyttää kaikki lopuun ja niitä on vielä muutamalle päivälle. Hoitaja oli vielä kovinkin toiveikas kun ei menkkoja ole alkanut mutta eikös se ole niin että kaikilla ei ala lääkkeiden aikana menkat vaan vasta sitten pari päivää lääkkeiden lopettamisen jälkeen? Kysyin samalla siitä Pas:ista niin se voitais aloittaa heti seuraavaan kiertoon eli tällä hetkellä tämä asia saa minut iloiseksi =)

Ellastiina: Ihanaa kun sinäkin pääsit piinailemaan nyt oikein kunnolla.

Tuomenmarja: Mulle sanottiin tänään klinikalla että niin kauan on toivoa kun menkat ei ala. Käy sinäkin veritestissä huomenna niin saat mielenrauhan. Toivottavasti sinäkin saat jostain voimaa aloittaa taas uudet hoidot. Mulla on niin se oman lapsen kaipuu niin iso että olen valmis tekemään ihan mitä vain mutta rajansa kaikella tietenkin =)

Tsemppiä ja voimahaleja teille kaikille ihanille kanssasisarille :hug:
 
Voimia kaikille pettymyksen kärsineille. :hug:

Onnea plussaajille! :flower:

[/b]mimi79 Mulla oli rinnat tosi kipeet tuohon pp7 asti. Nyt ei enää mitään tuntemuksia rinnoissa. Mahassa on taas tänään tuntunu pientä nipistelyä, mutta tuntuu ettei näistä oireista voi mitään kyllä päätellä..

Eilen iski päälle armoton epätoivo, ettei tästä mitään tule! Eli lähestulkoon oon jo heittämässä kirvestä kaivoon... Ei vaan jaksa olla positiivinen koko ajan!!! :(
 
Hei!
Mulla on rinnat olleet kipeät jo hoitojen ekan viikon tuntumasta. Mä en taida rintojen kipuun luottaa loppuvaiheessakaan tätä piinailua. Äh, vaikka tietäähän sen, että ihan kaikkeen sitä huomioita kiinnittää. Luget eivät ole aiemmin käytettynä aiheuttaneet mulle juurikaan oireita, vaikka joillekin ne tekee kuulemma raskausoireiden kaltaisi oireita. Tästä voidaan siispä päätellä että oli oireita tai ei, plussa voi pärähtää tikkuun. Pidetään lippu korkealla naiset ja nautitaan raskaana olosta kunnes toisin on todistettu!
 
Vain kaksi alkiota jakaantui ja muut viisi kuoli. Ei siis yhtään pakastukseen. Vituttaa niin paljon,että en tiedä miten tästä selviäis. Vikaa on geeni tasolla kun alkoit ei jakaannu. Koko vitun paska täytyy alkaa alusta jos uutta yritystä halutaan. Kaksi alkiota siirrettiin, toinen 5 ja toinen 4 soluinen. Eipä paljoa lohduta, koska alkioissa on jotain vikaa. Sain lisää sairaslomaa terkkarilta sillä nyt laukee pää. Onnea Ellastiina, mahtava saalis!
 
Olen lueskellut juttujanne ja pahoittelen negan saaneita ja toivotan onnea piinailijoille ja jo raskautuneille!!!

Minut voi poistaa pinosta sillä hoito ei kerkeä syys-lokakuuhun. Kierto tällä hetkellä 45 ja menkoista ei tietoakaan...Maanantaina käytiin suunnittelukäynnillä ja sain terulutit, jotta saataisiin menkat.Kunhan menkat joskus alkavat niin sitten seuraavan kierron 21pvä jarrupiikki nahkaan ja menkkoja odotteleen.Sitten vasta piikitykset ivf:ää varten...Eli näillä näkymin punktio vkolla 45-47, toivottavasti edes silloin ettei jäädä joulusulun jalkoihin.
Hatuttaa niin ankarasti :'(
 
Hobelix Paljon Onnea Plussasta :heart:

Negan saaneet, pahoittelut :( :hug:

Hyvin hyvin pientä/vähäistä veristä vuotoa, ei vuoda siteeseen asti, mutta kun pyyhkäisee..
Viime syksyn kaksi keskenmenoa kummittelee muistissa. Toivon niin kovasti, että suurin toiveeni nyt toteutuisi ja saisimme pienen nyytin.

Älkää luovuttako, oma eka tuoresiirto oli nega. Seuraavat pakasteet tuli kesken. Toinen IVF hoito meni niiiiiiin penkin alle, tuore siirrosta nega ja alkiot ei kestäneet sulatusta, kaikki kuolivat. Lähdin tähän viimeiseen ja kolmanteen IVF hoitoon epäilevin mielin. Olin niin varma, että tämäkin menee niin pieleen, kuin vaan voi mennä. Nyt kuitenkin eka kerran tuoresiirrosta tuli plussa... kun vain olisi pysyvämpi plussa.
Jos olisin luovuttanut eka hoidon jälkeen, en olisi tätä tuoresiirron plussaa nähnyt.
Kestän nämä hoidot, kun niin kovasti haluamme vauvan. Jos tämä plussa muuttuu negaksi, ainoaksi toivoksi jää alkiot pakkasessa.

Ja jos oikein ollen ymmärtänyt, niin kuudenteen IVF-hoitoon saakka raskautumisen mahdollisuus paranee (korjatkaa jos olen väärässä).

Vihreää valoa myös akupunktiolle ja hermoratahieronnalle (kävin neljä kertaa hermoratahieronnassa). Olen kuullut, että niistä on apua.

Tätä nämä hoidot ovat, suurta kipua/tuskaa/piinailua/itkua/iloa/naurua/surua... ja niin monia oireita.
 
Alkuperäinen kirjoittaja hoitsuäippä:
Jeps, moneskos pp sulla on menossa? Ja mikä on olotila?
Pp 13 ja huomenna on veritesti heti aamusta. Kiva herätä kukonlaulun aikaan testiin jotta voi sitten iltapäivästä kuulla tuomion :whistle:

Olotila: mulla on ollut niin kauheita vatsakramppeja jotta ei oo sitten ollut ikinä.
Muutoin ei mitään normaalista poikeavaa. Eli nyt oon mennyt jo siihen halpaan jotta ajattelen että kun kaikilla muilla on aina kaikkea mahdollista oiretta heti alusta asti niin miksei mulla ole jne. Ja tää oli just se juttu jota yritin karttaa vaikka kuin paljon, kun oma mieli rupeaa tekemään kepposia.

Missäs vaiheessa olette naiset tehneet kotona testejä ja kuinka paljon uskotte jotta pregnyl tai lugestron vaikuttaa testitulokseen ?

 

Yhteistyössä