IVF/ICSI/PAS syyskuussa

Täällä vuoto alkoi jo eilen ja tänään olis ollu virallinen testipäivä, mutta unohdin testata. Mutta siis ihan selvä negahan se olis ollu, kun vuoto on niin runsasta. Meidän hoidot oli sitten tässä, sillä joskus sitä täytyy ymmärtää lopettaakin ennen kuin pää hajoaa... Takana siis julkisen tarjoamat 3 ivf-kierrosta ja yksi kierros yksityisellä. Meillä siis takana melkein viis vuotta vauvahaaveita ja reilut kolme ja puoli vuotta hoitoja.

Parempaa onnea teille muille ja :hug: muille neganneille!
 
Joanna Voimia teille! Kunpa osaisin jotenkin lohduttaa :'( :hug:

Nasu Tunnen sun kanssa oikein sielujen sympatiaa. Negahan se tänäänkin testistä pärähti (pp14). Pitää vielä testata huomenna ja lauantaina ja sit lopettaa lääkitys. Ainut positiivinen uutinen on se, että siirto voidaan tehdä todellakin jo heti nyt alkavaista kuukautisista (kierrosta). Sitäkö säkin tarkoitit? Eipä sitä siis juuri lääketaukoa tule! Sanoin myös, etten halua enää niitä Progesteroneja, vaan Crinonet. Mullehan ei luget käy, koska niissä on pähkinää. Tuoresiirron yhteydessä käytin crinonea ja silloinhan raskaus kesti sinne rv13. KM:n syynä tod.näk. etinen istukka... Molempien PASien aikana oon käyttänyt tota YO-apteekin Progesteronia, koska se on halvempi. MUTTA siitä valuu niin paljon ulos verrattuna crinoneen ja se on muutenkin paljon vaikeampi laittaa. No, voihan se olla mulla korvien välissä se ongelma, mut olkoon.

Soitin siis lapsettomuusklinikalle, josta kätilö kysyi, että jatketaanko edelleen yhden alkion siirrolla? Mä sanoin, että lääkäri on tähän asti päättänyt niin, mutta meille kyllä sopii myös kaksi. Aivan alkaa itkettää, jos sitä sellasen ihmeen saisi kokea, että kaiken tämän jälkeen saisikin syliin kerralla KAKSI NYYTTIÄ!!! Se olis kyllä jo ihmeiden ihme.

En ajatellu itkeä tänään. Olin vaan pettynyt, turhautunut ja vihainen. Nyt sit kuitenkin tässä itken (ja oon vielä töissä). Kunpa kukaan ei tulis tähän huoneeseen. En jaksa selittää. Ja iltapäivällä pitää vielä selvitä siitä palaverista, vaikka tekis vaan mieli painua peiton alle rypemään... Nyt pitäis saada itsensä kasaan, että voi astua ulos tästä huoneesta ihmisten ilmoille. Huh, huh!

Sori kun valtasin hirveesti palstatilaa tällä epämääräsellä vuodatuksellani, mut saitte nyt ekana tän jakaa. Mieli hyvin sekava. Onkohan musta edes siirtoon heti ens kuussa?! Ja mistä rahat revitään jälleen? Nytkin se reilu 600euron lasku odottaa maksajaa...
 
:hug: :hug: Kaikille negan testanneille! En omaa sanoja, joilla voisin teitä lohduttaa. Vielä yksi voimarutistus :hug:

:flower: :flower: Onnittelut kaikille plussan testanneille! Olette sen ansainneet.

Jeps1: : Aika mielenkiintoista, että testipäiväsi on tänään? Jotenkin olin kuulevinani punktion jälkeen - kotiutuksen yhteydessä, et teillä muillakin testipäivä olisi 23.9.. Kävin verikokeessa jo tiistaina 23.9. ja tänään pitäisi puhelun tulla klo 12 - 15.00. Kauhulla odottelen työpöydän ääressä, koska pieni toivo plussasta on siihen puheluun asti.

Joanna: Jos jotenkin voisin lohduttaa, sen tekisin. Jaksamista ja iso

:hug:

 
Joanna, voimia teille ja :hug: Ja muillekin negan testanneille. Jeps1, pidetään peukkuja että sulle tulisi plussa!

Mä kävin eilen punktiossa, ja se meni yllättävänkin kivuttomasti, koska pelkäsin sitä ihan kamalasti. Lääkäri ja hoitajat on tosi ihania ja kannustavia tuolla meidän klinikalla. Saalis oli 11 munasolua, ja huomenna sitten kuulee tuomion että miten ne on hedelmöittyny. Sormet ja varpaat on pystyssä että sieltä tulis edes jotain siirrettävää ja pakastettavaa. Naapurisängyn kohtalotoveri sai peräti 23 munista, mutta kuulemma tuo 11 on myös ihan hyvä tulos. Tänään aloitin luget. Testipäivä on 10.10. jos ja kun huomenna saadaan jotain siirrettyä.

Melia, tulehan kertomaan tuloksesta sitten! Peukut ja varpaat sullekin pystyssä =)
 
Hei! Täällähän on tapahtunut paljon viimepäivien aikana. Olen ollut nettipimennossa kun isä oli monta päivää kylässä ja sain toimia oppaana.......huh huh!!!! Paljon onnea plussanneille :flower: Toivottavasti pino kasvaa kun se nyt pääsi aukeamaan.

Meillä saatta lokakuun ICSI siirtyä jos ei saada sitä ennen miehen spermaa puhtaaksi. Hän on nyt lääkekuurilla ja totaalisessa alkoholikiellossa ( no eipä kyllä muutenkaan ota paljoa onneksi). Ymmärrän hyvin tunteesi Joanna, olemme miettineet samaa. Meilläkin alkaa oleman viimeisiä hoitoja. Jossainvaiheessa täytyy lopettaa, eihän tätä rumbaa voi loputtomiin jatkaa. Tämä on varmaan meidän viimeinen kerta ja sitten keskitymme toisiimme. Olemme ajatelleet että olisihan se lapsi ihana mutta onneksi meillä on toisemme ja täytyy nauttia toisistamme. Eihän se lapsi ole se ainoa autuaaksi tekevä. Jos nyt ei onnistu niin suuntaamme ajatukset muualle ja todennäköisesti matkustelemme enemmän. Täytyy elämässä olla muutakin kuin aikataulut pistoksiin/ultriin/punktiot...jatkuva kalenterin vahtiminen. Ei se lopettamisen päätös ole helppo, se on yksi vaikeimmista koska silloin lopullisesti luopuu siitä omasta vauvasta, tavallaan joutuu tekemään oman surutyönsä menetetyn vauvan johdosta. Voimia sinulle ja miehellesi :hug: .
 
Hei ja voima :hug: kaikille neganneille... kuulun itsekin siihen samaan, ehkä se vielä tästä.

Soitin oysiin ja seuraavana PAS. Ja pitää odottaa nämä menkat ja sitten seuraavat jolloin voimme lähteä siitä alkavaan kiertoon yrittämään. Mutta onko mahdollista, että jotkut pääsevät pakastetun alkion siirtoon vielä nopeammin IFV:n jälkeen, mutta minun pitää odottaa nämä ja seuraavat menkat. Eka ehdottivat, että pitää olla kolmet menkat välissä, mutta kun vaadin ärhäkkään endoni vuoksi pikaisempaa hoitoa niin tämä kuulemma ainoa mahdollisuus. Todella turhauttavaa alkaa odottamaan sinne marraskuun puolille välille (johon siirto mahdollisesti ajoittuu)

Voisiko minua joku valaista tässä asiassa, miten PAS toimii? Olen edellisestä PAS:sta saanut tytön 2004, mutta en muista yhtään miten se hoito menee.

Tsemppiä kaikille... ei anneta periksi vaikka rankkaa henkisesti onkin :heart:
 
Ensin kaikille jotka ovat tänään saaneet huonoja uutisia niin paljon :hug:
Ja sitä palstatilaa saa mun puolesta ottaa ihan niin paljon kuin kukin tuntee tarvitsevansa, joten esim Tuomenmarja tänne vaan lisää tekstiä jos se vähääkään keventää omaa oloa.

Melia me oltiin matkoilla joten sen takia testipäivä oli vasta tänään. Pidän peukkuja sulle jotta saat ihania uutisia :heart:

Ja sitten hieman omaa napaa:
eilen tein pissatestin ja siihen tuli haamuplussa. En tiennyt millä vakavuudella siihen voi suhtautua sillä kun taustalla on nuo kaikki hormoonit jne.
Tänään aamulla ajelin verikokeeseen ja nyt puolenpäivän aikaan sain puhelun naikkarilta jotta plussahan se on, hcg 869,9.
En oikein tiedä miten päin tässä olisi...jotenkin jännittää josko kaikki menee hyvin jne. Eli murehdin jo valmiiksi.
Nyt vain tuntuu siltä, että ehkä siitä mitä olen ns poppakonsteja tehnyt niin on ollut jotain hyötyä eli olen ollut täysin juomatta mitään hiilihappopitoista juomaa ja sitten olen ottanut joka aamu yhden foolihappo-pillerin. Eli jostain luin tuon hiilihapon heikentävän kohdun seinämien tartuntapintaa ja sitten taas foolihappohan sitä parantaa...ja mä oon niin limunarkki.
Mutta näin, mä olen nyt vaan niin =)

Mutta tosiaan kaikille negan saaneille iso :hug: Muistan tunteen omalta kohdalta ja kyllä sitä oli niin maahan lyöty sillä hetkellä. :snotty:
 
Huh hui.. Tänään kp 13. Lääkkeinä siis tässä kierrossa ollu kp3-7 clomhexal 100mg, kp 8-9 Pureon 150iu. kp 10 oli ultra. Paljon pieniä munasoluja. Pistin sitten kp 10-11 vielä 100iu Puregonia. Kp 13 eli tänään oli taas ultra. 35 munasolua, jotka kooltaan 14-16mm. Se siitä lyhyen stimulaation eduista. Voin kuvitella montako niitä ois jos pitkällä kaavalla oltais liikenteessä. Nyt sitten pistän viikonlopun aikana Puregonia ja Orgalutrania ja maantaina uusi ultra jossa päätetään punktiopäivä.

Jotenki oon jo haudannu toiveet tuoresiirrosta. Oon ihan varma että hyperstimulaatio tässä vielä tulee :ashamed: Oon kotona täydellisessä vuodelevossa tällä hetkellä. Kuulemma ei edes maitopurkkia tarvi ite nostaa. Hankalaa kun mies päivät töissä.. Meneehän se aika näinkin, että makaa sohvalla tietokone sylissä :LOL:
 
Jeps Onnea! :heart:

RouvaP Hienoa kuulla joltakin, että PAS on ainakin joskus tuottanut tulosta. Mulla on aika epäuskonen suhtautuminen siihen, koska oon nyt molemmista PASeista saanu suoraan negan. Harmi, että sun pitää odottaa niin kauan sitä PASia. Pakko vaan ajatella, että ne tietävät siellä paremmin :/ Mullahan taas kävi just päinvastoin, ku ajattelin, et seuraava kierto on hyödytön. Nyt tuntuu ihan oudolta, et vois muka suoraan jatkaa...

Niin PASista. Mulla molemmat menny samalla lailla. Oon syöny Zumenoneja ensimmäisestä kp:stä 3x/pv. Tosin nyt zumet vaihdettiin korvaavaan, koska sain allergisen reaktion niistä(kin). Sit ultra kp 10. Nyt se sattui viikonlopulle, joten olin ultrassa vasta kp12. Ekan krn siirto tehtiin kp 21 ja toisella kertaa kp22. Muutama pv ennen siirtoa alkoi luget (tai mulla Progesteroni, kun oon lugejen pähkinälle allerginen). Lisänä ollu tässä kierrossa foolihappo ja Glucophage. Kaikkia lääkkeitä jatketaan rv 10 asti. Tosin nythän ne loppuu mulla, kun negatulos varmistuu lopullisesti. Mitäs muuta haluaisit tietää?
 
Onnea Melia ja Jeps!!!! :flower: :flower: :flower:
Ansku - Tsemppia piinailuun ja kun tulee oikein raskaaksi se makailu niin katsele kun mies siivoaa ja muuta. Oli ihana katsella ilman syyllisyyden tunnetta. Saattaa olla, että lepaily jatkuu vielä kahden viikon jalkeenkin :D .
 
Alkuperäinen kirjoittaja melia:
Hcg 168,9 (pp12). Naistenklinikalta soiteltiin puolen päivän jälkeen verikokeen tulos ja olo on ihan sekava!

Jeps1: Onnittelut plussasta!
Kiitokset ja Onnittelut itsellesi :flower: :heart:
Ainakin nyt tiedetään jotta kaksi meistä neljästä siirtoon menneestä on plussannut ja se on jo paljon.

Ja kiitokset onnitteluista myös muillekin =)
 
Mahtuuko vielä mukaan tähän pinoon?

Tulisin mielelläni mukaan vaihtamaan kuulumisia, jos vain vielä mahdun. Ei ole oikein ketään, joka ymmärtäisi, mitä mielessä liikkuu tällä hetkellä. :(

Aloitin sumuttelut 18.8. ja punktio oli 15.9. ja siirto 18.9. nyt on siis menossa pp7. Testipäivä on ma 29.9.2008. :headwall:

Kaikille raskautuneille ja haamuille lämpimät onnittelut :D
Niille, joita en vielä pääse onnittelemaan ja jotka ovat saaneet surullisia uutisia, toivotan voimia eteenpäin. :hug:
Ja lopuksi kaikille piinailijoille tsemppiä :)
 
Melia ja Jeps Onnea plussista! :heart: :flower: ja tarrasukkia alkioille! Tosi huippu juttu!

Janski, tervetuloa! Tähän sakkiin mahtuu ja täällä ymmärrystä tilanteeseen riittää!

Tuomenmarja ja RouvaP :hug:

Itsellä vahva tunne siitä että olen raskaana. Se tulee yleensä näin viikko siirron jälkeen ja on yleensä osunut oikeaan. Nyt pelottaa että olenkin väärässä, jolloin kyll pudotaan korkeelta ja kovaa! Testipvä siis ens viikon torstai mutta taidan testin tehdä jo ti tai ke koska torstaina aamvuoro töissä eikä mitenkään kerkee testejä tekeen
 
Kiitos Hoitsuäippä. Tulen ilomielin mukaan jakamaan kokemuksia. :)

Mä heräsin yöllä puol viiden aikaan, ja mulle tuli sellanen olo, etten ole raskaana. :'(
Se oli yhtä voimakas olo, kun silloin, kun odotin esikoista ja olin satavarma, että se on poika, vaikka kaikki väitti muuta. Onkohan tämä vaan pään tapa yrittää lievittää tulevaa mahdollista pettymystä vai olenko muuten vaan sekaisin... :$
Nyt olen koko päivän ollut aivan varma, että pieleen meni. :(

Meillä on siis 2001 luomusti syntynyt poika ja nyt ensimmäinen IVF menossa. Aloitettiin pistokset tosi pienillä annoksilla, kun mulla noi munasarjat on muutenkin niin "hullut" ja saatiin 12 rakkulaa, joista 5 munasolua. Kaikki hedelmöittyivät, mutta yhteen meni 2 siittiötä --> roskikseen, yksi lakkasi kasvamasta 16.9. ja kaksi 17.9. Yksi sitkeä sissi jakautui 7 soluiseksi ja se siirrettiin 18.9. :)
Nyt on niin outo olo, etten tiedä miten päin olisin. ;)
Miten aikaisin voisi tehdä testin, että sais edes haamun... (ai miten niin kärsimätön) :)

Toivottavasti Hoitsuäippä sun tunne pitää paikkaansa ja saat pian tietää plussasta. :heart:
 
[/url]
[color=Green3]Mukana menossa torstaina 25.9.2008:[/color]


tanyan 1.ICSI, punktio ?, siirto 5.9 Testipäivä 16.9 pp 19

SaanaS 2. pas, siirto 9.9. Testipäivä ? pp 17

nasu29: 1. IVF, punktio 9.9, siirto 11.9 pp 14

Tao74: 1.IVF, punktio 12.9. ja siirto 15.9. Testipäivä 29.9. pp 10

PeePee77 1. IVF:n 2.PAS, siirto 15.9. Testipäivä 29.9. pp 10

Mimi79: punktio 15.9., siirto 17.9. Testipäivä 1.10. pp 8

hoitsuäippä 2. IVF:n 3. PAS, siirto 18.9. Testipäivä 2.10. pp 7

Janski71 1. IVF, punktio 15.9., siirto 18.9 Testipäivä 2.10 pp 7

kira: 1.ICSI:n 2.PAS, siirto 18.9. Testipäivä 2.10. pp 7

marakatti72: 2.IVF/ICSI, punktio 17.9, siirto 19.9. testipäivä 1.10. pp 6

seiskaseiska: PAS, siirto 22.9. pp 3

Ellastiina: 1.IVF, punktio 22.9., siirto 24.9. Testipäivä 8.10. pp 1

nipsu08 : 1.IVF, punktio 22.9., siirto 24.9. Testipäivä 8.10. pp 1

Sini 78: 1.IVF, punktio 24.9., siirto 26.9. pp--

Miimi78: 2.IVF/ICSI, punktio vko 39 tai 40, siirto?? pp--

kirsmo: 2.IVF/ICSI, punktio ja siirto vko 40 pp--

haltia: 1.IVF/ICSI, punktio ja siirto vko 40 pp--

Martta 75: 2.ICSI, punktio syyskuu, siirto?? pp--

Kris: 3.IVF, punktio syyskuu, siirto?? pp--

riepuriia: PAS syys-/lokakuussa pp--

Angelina: 2.IVF/ICSI, PAS siirto vko 40 pp--

Poloinen: 1.IVF, punktio ja siirto syys/lokakuu pp--

Soleil76: 1.IVF, punktio??, siirto?? pp--

MinzuS ?.IVF?, 3.PAS, siirto?? pp--

Tiger: ICSI lokakuussa pp--

Aitiliini83: 1.icsi 2.pas vko 43

Anksu2008
: 1.IVF, vko 40



[color=Green3]Kummitelleet:[/color] :eek:



[color=Green3]Plussanneet:[/color]

lintu: 1.IVF
Hopottitar: 3.IVF
Hobelix: 1.IVF
melia: 1.IVF
Jeps1: 1.IVF


[color=Green3]Myöhemmin onnistuvat:[/color]

Maricce
Jäyhis
Saara10
RouvaP
Tuomenmarja
Joanna78
 
Alkuperäinen kirjoittaja PeePee77:
:hug: kaikille negan saaneille :'( . Nyt on surun aika, mutta te onnistutte vielä!

Kaikille plussanneille sylin täydeltä onnea :flower: :heart: . Jo oli aikakin tähän pinoon sadella positiivisia uutisia =) . Mutta kertokaahan nyt plussanneet millaisia oireita teillä oli ennen testiä?
Mulla ei ollut mitään oireita...lähinnä oma pääkoppa kehitti omia mörköjä.
Ja sen takia olinkin aika varma että negaa heittää.
 
Mukana menossa torstaina 25.9.2008:


tanyan 1.ICSI, punktio ?, siirto 5.9 Testipäivä 16.9 pp 19

SaanaS 2. pas, siirto 9.9. Testipäivä ? pp 17

nasu29: 1. IVF, punktio 9.9, siirto 11.9 pp 14

Jeps1: 1. IVF, punktio 9.9, siirto 11.9 pp 14

Tao74: 1.IVF, punktio 12.9. ja siirto 15.9. Testipäivä 29.9. pp 10

PeePee77 1. IVF:n 2.PAS, siirto 15.9. Testipäivä 29.9. pp 10

Mimi79: punktio 15.9., siirto 17.9. Testipäivä 1.10. pp 8

hoitsuäippä 2. IVF:n 3. PAS, siirto 18.9. Testipäivä 2.10. pp 7

Janski71 1. IVF, punktio 15.9., siirto 18.9 Testipäivä 2.10 pp 7

kira: 1.ICSI:n 2.PAS, siirto 18.9. Testipäivä 2.10. pp 7

marakatti72: 2.IVF/ICSI, punktio 17.9, siirto 19.9. testipäivä 1.10. pp 6

seiskaseiska: PAS, siirto 22.9. pp 3

Ellastiina: 1.IVF, punktio 22.9., siirto 24.9. Testipäivä 8.10. pp 1

nipsu08 : 1.IVF, punktio 22.9., siirto 24.9. Testipäivä 8.10. pp 1

Sini 78: 1.IVF, punktio 24.9., siirto 26.9. pp--

Miimi78: 2.IVF/ICSI, punktio vko 39 tai 40, siirto?? pp--

kirsmo: 2.IVF/ICSI, punktio ja siirto vko 40 pp--

haltia: 1.IVF/ICSI, punktio ja siirto vko 40 pp--

Martta 75: 2.ICSI, punktio syyskuu, siirto?? pp--

Kris: 3.IVF, punktio syyskuu, siirto?? pp--

riepuriia: PAS syys-/lokakuussa pp--

Angelina: 2.IVF/ICSI, PAS siirto vko 40 pp--

Poloinen: 1.IVF, punktio ja siirto syys/lokakuu pp--

Soleil76: 1.IVF, punktio??, siirto?? pp--

MinzuS ?.IVF?, 3.PAS, siirto?? pp--

Tiger: ICSI lokakuussa pp--

Aitiliini83: 1.icsi 2.pas vko 43

Anksu2008
: 1.IVF, vko 40



[color=Green3]Kummitelleet:[/color] :eek:



[color=Green3]Plussanneet:[/color]

lintu: 1.IVF
Hopottitar: 3.IVF
Hobelix: 1.IVF
melia: 1.IVF
Jeps1: 1. IVF


[color=Green3]Myöhemmin onnistuvat:[/color]

Maricce
Jäyhis
Saara10
RouvaP
Tuomenmarja
Joanna78[/quote]

 
Melia ja Jeps Onneksi olkoon plussista! Mahtavaa, että plussapino kasvoi ja valoi toivoa meihin vielä piinaileviin.

Jeps Olitkohan jäänyt listan ulkopuolelle, sillä nimeäsi ei ollut listassa ennestään? Oliko tämä sulle ensimmäinen IVF?

Joanna Jaksamista ja voimia sinulle!!!

Toivottavasti päivitykset pitävät paikkansa. Paikkailin hieman omavaltaisesti joitain tietoja (kuten testipäiviä ), mutta sehän ei näköjään ole kaikilla pp14 vaan jo aikaisemmin.

Onkohan oletettavaa, että Tanya ja Saana ovat saaneet huonoja uutisia, eivätkä sen takia ole tulleet kertomaan uutisiaan... Huhuu... Missä olette?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ellastiina:
Melia ja Jeps Onneksi olkoon plussista! Mahtavaa, että plussapino kasvoi ja valoi toivoa meihin vielä piinaileviin.

Jeps Olitkohan jäänyt listan ulkopuolelle, sillä nimeäsi ei ollut listassa ennestään? Oliko tämä sulle ensimmäinen IVF?
Heippa

mulla on ennestään kaksi poikaa joista nuorempi, 1v 8kk, on saatu pas:lla aikaiseksi.
Ja nyt sitten toisen kerran tehtiin tämä IVF. Ekalla kerralla ei tärpännyt ja pas sitten toimi silloin. Nyt punktiosta ei saatu jatkoon kuin yksi siirrettävä alkio ja siitä tämä plussa.
Selitinkö tarpeeksi sekavasti.
 
Melia ja Jeps: ihania uutisia toitte tähän pinoon. Tulee niin hyvä mieli kun jotkut onnistuu näissä hoidoissa =) Toivon teillekin että kaikki menisi loppuun asti hyvin ja saisitte sen käärön syliin asti :heart:

RouvaP: Onpas kummallista ettette pääse heti siihen PAS:iin. Olitko oysissa hoidoissa? Minä olen oysissa ja sanoivat eilen kun soitin että aloitetaan heti seuraavista menkoista.

Tuomenmarja ja muut negan saaneet: Tiedän tosissaan miltä teistä tuntuu :hug: mutta ei vielä luovuteta vaan minä kyllä uskon että me kyllä saadaan vielä kaikki se oma pikkuinen käärö.

).( mulla on tänään tosi hyvä fiilis vaikka se nega nyt tulikin pp 12. Tänään kävin veritestissä ja huomenna tiedän vastauksen. Hyvä mieli on siksi että vaikka tiedän että testi on huomenna nega mutta että pääsemme heti PAS:iin ettei tarvitse taukoja pitää ollenkaan. Ja tietenkin sekin että mieheni kanssa vietämme huomenna hemmottelu illan viinin kera, ihanaa :heart: Ihana tuo mun mies kun hemmottelee mua vaikka silläkin on ollut tosi paha mieli tuosta negasta.
 
joanna :hug: erityis suuri lohtu halaus teille! ja pahoittelut kaikille muillekin neganneille

melia ja jeps onnittelut :flower:

muut: anteeksi, olen ollut poissa palstoilta pitkään, en nyt kaikille ennätä kommentoida, on monta lukematonta sivua... :ashamed:

oma: kp 11 menossa, zumeja syön, huomenna eka ultra ja toivottavasti sit vko 41 toisi tulleessaan 2. PAS:in

soja
*jatkaa haavojen nuoleskelua ja koittaa innostua uudesta yrityksestä*
 

Yhteistyössä