Ja miksi tuo Merlion-ketju poistettiin?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Miksi PITÄISI sitten saada haukkua? Ette te harmaat ole modeille koskaan siitä vihaisia, jos jotain saa haukkua, vaan siitä, että ei saa.
No eihän siinä edes haukuttu Merlionia vaan pääteltiin että hän on lihava. Mutta näköjään tämä oli liikaa Jätkälle. Ihme touhua.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:
en tieda, ajojahdin takia varmaankin.
Minkä ihmeen ajojahdin takia?! Kukaan ei haukkunut sinua siinä, vaan päätelmä oli, että olet lihava. Ja sen vuoksi ketju poistettiin.

Suomen sananvapaus: Nimimerkkiä, joka ei ole edes oikea ihminen, ei saa sanoa lihavaksi.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Miksi PITÄISI sitten saada haukkua? Ette te harmaat ole modeille koskaan siitä vihaisia, jos jotain saa haukkua, vaan siitä, että ei saa.
No eihän siinä edes haukuttu Merlionia vaan pääteltiin että hän on lihava. Mutta näköjään tämä oli liikaa Jätkälle. Ihme touhua.

Juuri näin. Eihän siinä ketjussa ketään HAUKUTTU. Jos on lihava, on lihava.

 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:
en tieda, ajojahdin takia varmaankin.
Minkä ihmeen ajojahdin takia?! Kukaan ei haukkunut sinua siinä, vaan päätelmä oli, että olet lihava. Ja sen vuoksi ketju poistettiin.

Suomen sananvapaus: Nimimerkkiä, joka ei ole edes oikea ihminen, ei saa sanoa lihavaksi.
Kyllä täällä jokainen kirjottelija on oikeasti olemassa. Mitä se kuuluu muille, jonkun paino? Miten se on kenenkään toisen asia?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Mun mielestä vähän outoa, että aina aloitetaan jostain palstalaisesta tollasia ketjuja. Jotenkin tahditonta.
Mitä sitten? Pitääkö niitä kuvia sitten laittaa tänne, jos haluaa pysyä aivan anonyyminä?

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:
en tieda, ajojahdin takia varmaankin.
Minkä ihmeen ajojahdin takia?! Kukaan ei haukkunut sinua siinä, vaan päätelmä oli, että olet lihava. Ja sen vuoksi ketju poistettiin.

Suomen sananvapaus: Nimimerkkiä, joka ei ole edes oikea ihminen, ei saa sanoa lihavaksi.
Kyllä täällä jokainen kirjottelija on oikeasti olemassa. Mitä se kuuluu muille, jonkun paino? Miten se on kenenkään toisen asia?
Juu, niinkuin Blumekin oli ihan oikea ihminen. Vähän vain väritti totuutta.
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Mun mielestä vähän outoa, että aina aloitetaan jostain palstalaisesta tollasia ketjuja. Jotenkin tahditonta.
Mitä sitten? Pitääkö niitä kuvia sitten laittaa tänne, jos haluaa pysyä aivan anonyyminä?
Onko Merlion sitten laittanut niitä kuvia?
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Juuri näin. Eihän siinä ketjussa ketään HAUKUTTU. Jos on lihava, on lihava.
Ehkä vika olikin juuri siinä, että Merlionista alettin puhumaan lihavana, vaikka nämä kirjoittajat eivät ole Merlionia koskaan tavanneetkaan. Se, että mä en kerro palstalla tapaamistani henkilöistä mitään, mitä ei ko henkilön kanssa ole erikseen sovittu kerrottavan, ei suinkaan tarkoita, että joku arvuuttelija olisi oikeassa.

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Juuri näin. Eihän siinä ketjussa ketään HAUKUTTU. Jos on lihava, on lihava.
Ehkä vika olikin juuri siinä, että Merlionista alettin puhumaan lihavana, vaikka nämä kirjoittajat eivät ole Merlionia koskaan tavanneetkaan. Se, että mä en kerro palstalla tapaamistani henkilöistä mitään, mitä ei ko henkilön kanssa ole erikseen sovittu kerrottavan, ei suinkaan tarkoita, että joku arvuuttelija olisi oikeassa.

Mutta eihän lihava ole haukkumasana, läski on. Sitäpaitsi ap käytti ilmaisua vähän pullukka.

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Mun mielestä vähän outoa, että aina aloitetaan jostain palstalaisesta tollasia ketjuja. Jotenkin tahditonta.
Mitä sitten? Pitääkö niitä kuvia sitten laittaa tänne, jos haluaa pysyä aivan anonyyminä?
Onko Merlion sitten laittanut niitä kuvia?
No käypä katsomassa hänen profiiliaan. Toisen ketjun ap oli tunnistanut lapset.

 
Malla
Mutta se on kyllä totta, että jos siinä ketjussa olisi ruodittu Rollolaista niin Jätkä olisi nauranut mukana. Eikä hän helposti puutu silloinkaan jos kyse on vaikkapa Savannasta, Bad Virginistä tai Scarlettista.
 
tää on niin...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Syy taitaa olla mielivaltaisuus. Näköjään toisia nimimerkkejä saa haukkua, eikä Jätkä tee mitään, muta toisia ei saa, vaan ketju POISTETAAN. Huh huh..

Tällaistahan täällä kun modetkin saavat osallistua keskusteluun. Suosikit saavat tehdä mitä vain, ainakin jos itse mode keskustelussa mukana.
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Mun mielestä vähän outoa, että aina aloitetaan jostain palstalaisesta tollasia ketjuja. Jotenkin tahditonta.
Mitä sitten? Pitääkö niitä kuvia sitten laittaa tänne, jos haluaa pysyä aivan anonyyminä?
Onko Merlion sitten laittanut niitä kuvia?
No käypä katsomassa hänen profiiliaan. Toisen ketjun ap oli tunnistanut lapset.
No ei ainakaan mikään pyöreä ollut, mitäs ihmettä te horisette.
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mutta eihän lihava ole haukkumasana, läski on. Sitäpaitsi ap käytti ilmaisua vähän pullukka.
Olet kyllä oikeassa. Mutta onko ylipäätään tarpeellista spekuloida ihmisten ulkonäöllä? Ja vetää johtopäätöksiä kysymyksistä, joihin ei ole annettu vastausta? Joistakin ehkä voi tuntua kummalliselta se, että haluaa pitää periaatteestaan kiinni eikä kertoa palstalla muiden ihmisten asioista. Ei suuntaan eikä toiseen.

 
tää on niin...
Alkuperäinen kirjoittaja ccc:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Miksi PITÄISI sitten saada haukkua? Ette te harmaat ole modeille koskaan siitä vihaisia, jos jotain saa haukkua, vaan siitä, että ei saa.
puhuu meidän oma pikku neitsyt maria :D
Mona-Lisaa olen joskus ajatellut mutta varmaankin neitsyt Mria sopivampi. Mustat puolustelevat toisiaan vaikka ei pahaa sanoisi. Tosin en nyt edes tiedä mistä aihe mutta puutuinpahan vain.
 

Yhteistyössä