Ja taas minä v***n tyhmä idiootti sain näpeilleni!

  • Viestiketjun aloittaja Itkuinen
  • Ensimmäinen viesti
Itkuinen
Joo, luulin tavanneeni fiksun miehen. Ollaan tapailtu reilu 4kk. Tänään oli tarkotus sitten viimeinki rakastella.

No onneks ei ehitty! Mies tuli ja juteltiin, kerrottiin kuinka kumpikin on rakastunut ja että suhde on vakava. Seuraavassa lauseessa mies kysyy, voiko lapset muuttaa EDES puoleksi ajaksi/kk isälleen, mielummin kokonaan että mä näkisin heitä joka toinen vkl!!

Juu, voitte arvata että ei käyny ei! Mies sai lähtee samointein, vaikke yritti selitellä ja koittaa laittaa viestii ja soittaa ettei tarkottanu jne. TAKASIN EN SILTI IKINÄ OTA! Niin suuri loukkaus tuo, kun vielä väittää että pitää lapsista ja haluaa omia (minun lapsiani ei ole ikinä tavannut)

Ja ihan vasta puolvuotta sitten ihastuin tulisesti mieheen, jonka luulin haluavan minut. No, halusi seksiä ja sitäkin vaan sillon ku hälle oisi sopinu. ( EN siis kerinny tällekkään antaa, onneks älysin ennen).

Mikä vittu mussa taas on vikana?! Mä en enää IKINÄ ihastu taikka rakastu!!!!
 
ap
Niin no joo, onni onnettomuudessa että en nalkkiin jäänyt.

Luulisi että aikuinen, 40-vuotias mies jolla omakin lapsi entuudestaan älyäisi asiat toisin mutta ei. Miksi mä meninkää rakastumaan?!
 
Älä lannistu! Tuo äijä oli ihan täys idiootti, äläkä vain ota sitä takaisin! Mutta älä myöskään itseäsi asiasta syytä, tuollaisia pissipäitä riittää.
Kukaan täysipäinen nainen ei laita lapsiaan muuttamaan pois miehen takia, ja koska sinä teit sen selväksi tälle ääliölle ja heitit hänet ulos, osoittaa että sinussa EI ole mitään vikaa. Huonoa tuuria vain.
 
vieras
Kurjaa. Voimia ja jaksamista eteenpäin! Vika oli kyllä miehessä, ja ole onnellinen ettet pidemmälle vielä ehtinyt. Nyt harmittaisi vielä enemmän! Kyllä se hyvä mies vielä vastaan tulee!
Oma äitinikin löysi miehen aikoinaan, joka on paljon parempi kuin oma isä! Ja se on paljon se! Joten odottele vain, kyllä se oikea vielä kohdalle osuu!
 
minä
Alkuperäinen kirjoittaja clivia:
Miehet nyt vaan on semmosia,ne haluaa vaan pillua ja mielummin niin ettei ne toisen äijän muksut pyöri siinä jaloissa.Sillon kun ei niin vapaasti voi sekstailla.
Älkäähän yleistäkö!!! Meillä kävi alussa niin että nykyinen mieheni halusi ehdottomasti että lapseni on heti alkuun täysillä mukana elämässä. Välillä meinasi jopa tulla tappelu kun olisin jättänyt lapsen isälleen esimerkiksi mökkireissun ajaksi :D
 
Jos mies haluaa _vain_ pillua niin tuskin rupeaa odottamaan 4 kuukautta että joku nainen on siihen henkisesti valmis.

Nykyään jos 4 kuukautta menee deittailessa että on valmis seksiin niin on jotain vikaa ihmisessä, jos verrataan keskimääräisen ihmiseen siis.

Jos sinä jollain 4 kuukautta odotutat niin silloin on kysymys vakavasta suhteesta todellakin, ja jos on kysymys vakavasta suhteesta niin silloin toisella on myös oikeuksia esittää ajatuksia ja tunteitaan.

Sinun mielestä näin ei ilmeisesti ollut.
Ymmärrän toki että loukkaannuit, mutta mitään oikeutta sinulla ei ole vetää siitä johtopäätöksiä ilman että keskustelet sen miehen kanssa asiasta. Jonka jälkeen muodostat sitten mielipiteen ja teet johtopäätökset.

4 kuukautta tapailit ja kertaakaan et järjestänyt tapaamista lasten ja tämän miesten välille ja odotit että hänelle olisi kehittynyt jonkinlainen suhde näihin lapsiin jonka perusteella hän haluaisi asua saman katon alla ? ? ?



On siinä kolikossa aina toinenkin puoli, kun vain tarpeeksi tonkii.
 
Gluteus maximus
Alkuperäinen kirjoittaja Jaska-:
Jos mies haluaa _vain_ pillua niin tuskin rupeaa odottamaan 4 kuukautta että joku nainen on siihen henkisesti valmis.

Nykyään jos 4 kuukautta menee deittailessa että on valmis seksiin niin on jotain vikaa ihmisessä, jos verrataan keskimääräisen ihmiseen siis.

Jos sinä jollain 4 kuukautta odotutat niin silloin on kysymys vakavasta suhteesta todellakin, ja jos on kysymys vakavasta suhteesta niin silloin toisella on myös oikeuksia esittää ajatuksia ja tunteitaan.

Sinun mielestä näin ei ilmeisesti ollut.
Ymmärrän toki että loukkaannuit, mutta mitään oikeutta sinulla ei ole vetää siitä johtopäätöksiä ilman että keskustelet sen miehen kanssa asiasta. Jonka jälkeen muodostat sitten mielipiteen ja teet johtopäätökset.

4 kuukautta tapailit ja kertaakaan et järjestänyt tapaamista lasten ja tämän miesten välille ja odotit että hänelle olisi kehittynyt jonkinlainen suhde näihin lapsiin jonka perusteella hän haluaisi asua saman katon alla ? ? ?



On siinä kolikossa aina toinenkin puoli, kun vain tarpeeksi tonkii.
samaa mieltä!
 

Yhteistyössä