Jaa,tätä oli jo kyselty? Eli tyttäremme nimeksi tuli*rumpujen pärinää*

Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
No mutta, kuinkas sattuikaan samanlaisesti. B)

Onnea!!!! :flower:
Anopin toinen nimi on Ellen,tykkäsin siitä (nimestä ) paljon mutten halunnut sitä antaa nimeksi,niin tyistin sitä nimeä vähän :D
Mäkin tykkäsin ja tykkään Ellen nimestä, mutta koska olin jo näiden edellisten kanssa alkanut nelikirjaimiselle linjalle, oli pakko jatkaa sitä.. :D
 
Jotenkin tuntuu että täällä nyt mielistellään kun on vakkarin vauvasta kyse. Jos olis joku harmaa/tuntemattomampi musta niin nimi olis jo täysin tyrmätty. Kurrin eukkohan kaikille kuitenkin tulee mieleen. Ihme makeilua.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja :
Jotenkin tuntuu että täällä nyt mielistellään kun on vakkarin vauvasta kyse. Jos olis joku harmaa/tuntemattomampi musta niin nimi olis jo täysin tyrmätty. Kurrin eukkohan kaikille kuitenkin tulee mieleen. Ihme makeilua.
samaa aattelin
 
Vieras
Vanessa ei todellakaan ole nimi mun makuuni, puhumattakaan Ellestä? Mikä nimi se nyt muka on on? Ellen, unohtui vaan se n-kirjain lopusta? Amanda on kaunis mut ei sovi suomalaisten perinteisten juntttisukunimen kera...Paprica olis ollut kiva ja persoonallinen!
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja :
Jotenkin tuntuu että täällä nyt mielistellään kun on vakkarin vauvasta kyse. Jos olis joku harmaa/tuntemattomampi musta niin nimi olis jo täysin tyrmätty. Kurrin eukkohan kaikille kuitenkin tulee mieleen. Ihme makeilua.
samaa aattelin
Entä jos on oikeasti sitä mieltä että on hieno nimi niin pitääkö harmautua ja haukkua nimi kun on jotain hampaankolossa kyseistä nimimerkkiä kohtaan. Niin teille on tainnut käydä :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja :
Jotenkin tuntuu että täällä nyt mielistellään kun on vakkarin vauvasta kyse. Jos olis joku harmaa/tuntemattomampi musta niin nimi olis jo täysin tyrmätty. Kurrin eukkohan kaikille kuitenkin tulee mieleen. Ihme makeilua.
Kyllä mulle nää muut uskaltaa sanoa kyllä ihan päin naamaa mielipiteensä =)
Oli se sitten hyvällä tai pahalla :whistle:
 
Lumivalkoinen
Alkuperäinen kirjoittaja :
Jotenkin tuntuu että täällä nyt mielistellään kun on vakkarin vauvasta kyse. Jos olis joku harmaa/tuntemattomampi musta niin nimi olis jo täysin tyrmätty. Kurrin eukkohan kaikille kuitenkin tulee mieleen. Ihme makeilua.
Mä en mielistele ketään.
Nimi on kaunis ja se siitä.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Vanessa ei todellakaan ole nimi mun makuuni, puhumattakaan Ellestä? Mikä nimi se nyt muka on on? Ellen, unohtui vaan se n-kirjain lopusta? Amanda on kaunis mut ei sovi suomalaisten perinteisten juntttisukunimen kera...Paprica olis ollut kiva ja persoonallinen!
Eikös ap sanonut että sukunimi ei ole suomalainen? Minusta sitä paitsi Amanda sopii hyvin myös ihan tavallisten suomalaisten nimien kanssa, ei ole mitenkään teennäinen, hienosteleva tai suomalaisen suuhun sopimaton.

Itsekään en tykkää Vanessasta yhtään, mutta kaikki nyt vain ei voi tykätä kaikesta. =)
 
kati
Hienot nimet =)

Paprica olis sopinu myös :D mä jotenki totuin siihen nimeen/sanaan että olis käynyt kyllä ihan nimeksikin ;)

Saas nähdä kuinka moni muu tottui siihen ja kohta saadaan lukea väestörekisterin sivuilta että niitä on kastettu kasapäin :D
 

Yhteistyössä