Jaaha, Teenlitku on matkinu profiiliani omassa profiilissaan

  • Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti
joopa joo
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja harmaana:
Ihan pakko kysyä näin harmaana lunatic, mutta oletko ihan siviilissäkin yhtä kärkäs? Ystäväsi taitavat olla vähissä, kun sinulla on aikaa viettää aivan liian paljon aikaa tällä palstalla ja jakaa kärkeviä kommenttejasi täällä! Oletkop koskaan harkinnut lomaa tältä palstalta, ihan yksin omien ajatustesi kanssa? ;)
:eek:

Lunatic täällä asu! Kyllä ne on ihan jotkut muut nikit, kun täällä asuu. Lunaticin lapsi sentään jo eskarissa? päivät ja hänellä ei miestä ole.

Enemmän ihmettelen näitä kahden lapsen aviollisia äitejä (Åbo, Rukoilijasirkka yms ) jotka TODELLA notkuvat täällä 24/7. SIIS ihan sama mihin aikaan tänne tulee, niin aina nuo kaksi ovat auliisti jossain ketjussa lässyttämässä.

TUOLLOIN herää kysymys, missä niiden kakarat on ja milloin ne hoitaa sitä kuuluisaa parisuhdetta, vai lipsutteleeko ukko haaroväliä rouvan istuessa koneella?
Olen muuten samaa miettinyt monienkin palstalaisten kohdalla. Paljonkohan Suomessa on yksinäisiä lapsia, kun äiti ei TODELLAKAAN ole aidosti paikalla koneella istuessaan tai silloinkaan, jos hyppii muista askareista ja lasten leikeistä kokoajan koneelle kurkkaamaan, että "mitä ne nyt sanoo tohon"... Moni voisi miettiä, mikä on oikeasti tärkeää. Kadutko vanhana, että olit palstapimennossa joinakin päivinä viikosta tai johonkin aikaan vuorokaudesta?

Ei vois osuvammin sanoa! Olet niin oikeessa!!!!!!!!!!!!!!!!!! kiitos ja kumarrus, kun joku laittoi ajtukseni sanoiksi. Samaa mieltä olen minäkin.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja joopa joo:
Jos tällaisesta lauseesta kiihtyy noin kovasti niin pistää miettimään kyllä! Totesin vaan, ett eskaria ei ole joululomalla, en mitään muuta! ;) suomentaisitko minulle sanan taula, kun en sen merkitystä tiedä.
En kiihtynyt lauseesta vaan siitä että kirjoituksia luetaan miten sattuu ja se itse aihe sivuutetaan tyystin ;).
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Enemmän ihmettelen näitä kahden lapsen aviollisia äitejä (Åbo, Rukoilijasirkka yms ) jotka TODELLA notkuvat täällä 24/7. SIIS ihan sama mihin aikaan tänne tulee, niin aina nuo kaksi ovat auliisti jossain ketjussa lässyttämässä.

TUOLLOIN herää kysymys, missä niiden kakarat on ja milloin ne hoitaa sitä kuuluisaa parisuhdetta, vai lipsutteleeko ukko haaroväliä rouvan istuessa koneella?
:D
 
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei vai?

:eek:

PUHUIN YLEISESTI TAULA! En nyt tästä nimenomaisesta lomasta. Se on ihan sama onko pyhäinmiestenpäivä vai pikkujoulu, jatkuvalla syötöllä eräät nikit täällä hilluvat...
Minä en kyllä ole täällä enää kovin usein, paljon on vähentyny. En edes joka pv käy.
Aikaa kyllä on, varsinkin näin vapaapäivinä, ei ole miestä eikä monta tenavaa, on aikaa jutella netissä jos haluaa. Lapsi on ollut isänsä luona 4 pvää nytkin, esim.
Se on outoa että moni parisuhteessa elävä notkuu aina täällä. Mikseivät ne juttele sen puolisonsa kanssa.. tms, Ja entäs ne viisi vauvaa ja muuta muksua.. ai niin, monihan palstailee vauva sylissä. :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Itsekeskeistä olla tuonkaltainen profiili ja vielä itsekeskeisempää pitää sitä ideaa ihan ainutkertaisena netin palstoilla.... Mutta juu, minulla on muitakin ongelmia :D
Ukollas kasvaa muna sisäänpäin?
vaivaa se vanhan sanonnan vitsaus. pakkasella kymmenen senttiä sinistä nahkaa sisäänpäin :LOL:

koskaan en toisin ole kuullut että se olis mahdollista :eek:
 
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
vaivaa se vanhan sanonnan vitsaus. pakkasella kymmenen senttiä sinistä nahkaa sisäänpäin :LOL:

koskaan en toisin ole kuullut että se olis mahdollista :eek:
:D Kumminkin oot itse kokenutkin, siksi inhoot talvea. Sano mun sanoneen!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
vaivaa se vanhan sanonnan vitsaus. pakkasella kymmenen senttiä sinistä nahkaa sisäänpäin :LOL:

koskaan en toisin ole kuullut että se olis mahdollista :eek:
:D Kumminkin oot itse kokenutkin, siksi inhoot talvea. Sano mun sanoneen!
jos noin käy niin otan kuvan heti ja näytän sulle ensimmäisenä :LOL:
 
mieti
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja mieti:
Vastaa, ap :attn:
Mihin pitäs vastata?
Että ootko nyt ihan varma, että Teenkitku on matkinut juuri sua? Vai voisko mitenkään olla, että se ei ole tietoinen sun profiilista, ja on sattumalta tehnyt samanlaisen? Kun kaikki tosiaan ei täällä kyttäile toisten profiileja.
 
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja mieti:
Että ootko nyt ihan varma, että Teenkitku on matkinut juuri sua? Vai voisko mitenkään olla, että se ei ole tietoinen sun profiilista, ja on sattumalta tehnyt samanlaisen? Kun kaikki tosiaan ei täällä kyttäile toisten profiileja.
No en tiä mistä on matkinu, mutta minä oon idean isä jokatapauksessa.
 

Yhteistyössä