Jaaha, Teenlitku on matkinu profiiliani omassa profiilissaan

  • Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti
Lunatic
:snotty:
Pitäsköhän vetää herne nenään vai antaa asian olla. :xmas:
Muistakaa että idea on minun, ja se on patentoitu.
Teenlitku joutuu maksamaan mulle tästä pienen korvauksen.
 
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Ja siis joo, ainakin eilen ja tänään on ollut mooonta ketjua teenlitkun profiilista.
On vai.. ei taida kaikki tietää ettei Teenlitku ole itse keksinyt ideaansa.
Vituttaa tommoset perässä hiihtäjät..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Ja siis joo, ainakin eilen ja tänään on ollut mooonta ketjua teenlitkun profiilista.
On vai.. ei taida kaikki tietää ettei Teenlitku ole itse keksinyt ideaansa.
Vituttaa tommoset perässä hiihtäjät..
Kyllä kaikki tietää :D On monessa ketjussa todettu, että sulla on samanlainen ja enemmän tekstiä jnejne. Älä ota nokkiisi siis.
 
vittu joo
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Ja siis joo, ainakin eilen ja tänään on ollut mooonta ketjua teenlitkun profiilista.
On vai.. ei taida kaikki tietää ettei Teenlitku ole itse keksinyt ideaansa.
Vituttaa tommoset perässä hiihtäjät..

No nii just vittu.
 
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:
Hmmm, muistan nähneeni alunalkaen horuksen silmällä vastaavan kommentti-ketjun, oletkos sä matkinut sitten häntä :whistle:
En ole matkinu ketään, keksin ihan itse tämän ja nyt mua kopioidaan sitten. Semmostahan se on, hyvät ideat leviää. :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:
Hmmm, muistan nähneeni alunalkaen horuksen silmällä vastaavan kommentti-ketjun, oletkos sä matkinut sitten häntä :whistle:
En ole matkinu ketään, keksin ihan itse tämän ja nyt mua kopioidaan sitten. Semmostahan se on, hyvät ideat leviää. :/
En tiedä kuka on matkinut ja ketä mutta muistan että ko. nikillä tuo on ollu jo kauaaaaaan sitten. En tiedä kauanko omasi on ollut, en ole tainnut koskaan sitä vilkaista.
 
vieras
Kolmen kuukauden kokemuksella tästä palstasta on sanottava, että olette te vaan melkoisia hyeenoja. Nyt on nähtävästi vuorossa Teenlitkun vuoro. Mitäs jos ämmät kasvaisitte vaikka aikuisiksi :D vai onko se liikaa vaadittu? Nähtävästi on :LOL: vitun joukkolynkkausta. Joku bongaa jonkun sopivan niin johan kuola suupielistä valuen ja hullun kiilto silmissä aletaan tuumasta toimeen. "Vituttaa tommoset perässä huiihtäjät.." Niinpä niin! ;) :LOL:
 
x
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kolmen kuukauden kokemuksella tästä palstasta on sanottava, että olette te vaan melkoisia hyeenoja. Nyt on nähtävästi vuorossa Teenlitkun vuoro. Mitäs jos ämmät kasvaisitte vaikka aikuisiksi :D vai onko se liikaa vaadittu? Nähtävästi on :LOL: vitun joukkolynkkausta. Joku bongaa jonkun sopivan niin johan kuola suupielistä valuen ja hullun kiilto silmissä aletaan tuumasta toimeen. "Vituttaa tommoset perässä huiihtäjät.." Niinpä niin! ;) :LOL:
Tää palsta on vähän kuin lasten kukkulan kuningas-leikki. Niin raadollista.
 
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:
En tiedä kuka on matkinut ja ketä mutta muistan että ko. nikillä tuo on ollu jo kauaaaaaan sitten. En tiedä kauanko omasi on ollut, en ole tainnut koskaan sitä vilkaista.

Mulla on ollut vuosia jo.
Olen idean keksijä. En tiedä moniko muukin on sitä matkinut.
Tietysti, eihän se laitonta ole.
 

Yhteistyössä