jaahas, miks suljettiin ketjun? Miks samalla tavalla ei suljetaan ne ketjut missä mua huoritellaan ja

  • Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Venakko Milanna
[QUOTE="minä";22026928]minä ihmettelin tuota asiaa jo savanna päivemmällä et miks haukkujille ei anneta bannia niinkun enne ja ketjua poisteta. modet joutas vaihtoon kun eivät töitään osaa tehdä[/QUOTE]

sama mieltä
 
kyllä
modeilla on mennyt puurot ja vellit sekaisin ja majuria lainatakseni, uskon heidän osallistuvan harmaana vittuiluun, siinä missä muidenki, jolla ei kantti riitä sanoo nimimerkillään
Olen täysin samaa mieltä. Ja uskokaapa huviksenne, niin modeja ei tulla ikinä vaihtamaan, nämä nykyiset kun ovat nyt vähän vallankahvaan päässeet tarttumaan niin roikkuvat siinä viimeseen asti...
 
[QUOTE="vieras";22027180]Eikö se ole ihan sama, kirjoittaako harmaana vai nimimerkillä? Yhtä tuntematon olet kuitenkin.[/QUOTE]
ei varsinkaan modeille eikä savannalle eikä mulle. joten.... en vaan ikinä alentuisi harmaan kirjoittaa tai vittuilee. Hävettäisi käyttäytyä silleen
 
"vieras"
[QUOTE="Minä";22027170]ootko laittanu tuonne ylläpidolle viestiä? mä yritin päivällä mut ei antanu kun ei saanu linkkiä olla.[/QUOTE]

Eli ylläpidolle viestin lähettäminenkin on tehty mahdottomaksi. Kaikkensa ne tosiaan tekee, että saisivat loputkin häädettyä pois tältä palstalta :|
 
No jopas. Pientä avautumista oli havaittavissa.

Mutta en mä ihan hirmuisesti ap:n housuissa kitisis siitä, jos on huoraksi haukuttu, sillä ap on samalla nimellä kutsunut muakin tällä palstalla. Jotta jos itse kutsuu muita huoriksi, se pitäisi siinä kohtaa kestää itsekin.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä