Jälikehkäisipillerit.Kuka osaisi sanoa??!

  • Viestiketjun aloittaja Kortsu hajosi eilen yöllä
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Olen ihan paniikissa.Mitä haittaa jos ottaisi norsunannoksen?Ei mitään haluja alkaa pelätä mahdollista abottia.Tyhmätyhmä.
Kaksi pilleriä riittää ja piste. Norsuannoksien vaikutuksia voit sitten lukea kun haet sen yhen paketin ja luet sen tuoteselosteen.
 
tyttö
Alkuperäinen kirjoittaja Sinirastas:
Saa käyttää max kerran vuodessa, eli ei sulle myydä kuin yksi paketti.
ei niissä mitään tuollaista rajaa ole! millä ne valvoo, jos kaupungissa on neljäkin apteekkia ja haet joka kerta kun tarviit niin eri apteekista? :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö:
Alkuperäinen kirjoittaja Sinirastas:
Saa käyttää max kerran vuodessa, eli ei sulle myydä kuin yksi paketti.
ei niissä mitään tuollaista rajaa ole! millä ne valvoo, jos kaupungissa on neljäkin apteekkia ja haet joka kerta kun tarviit niin eri apteekista? :)
Joo siis ei siinä lakia ole. Mutta käyttöohjeessa lukee näin. Ainakin luki 5 vuotta sitten.
 
haloo!
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja HuliHumppanpuli:
Alkuperäinen kirjoittaja miracle:
ei kyl se on viimeistää 72 h kuluessa
Näin, mutta mitä aikaisemmin sitä parempi teho
Eikö se ole jotenkin hormonaalinen.Jos ottaa kunnon tujauksen niin parantaa mahdollisiittu.Kun lääkeaine pitoisuus kasvaa.
Haittavaikutukset vaan lisääntyy. Se auttaa, jos on auttaakseen, pitoisuuden lisääminen ei auta, mutta se, mitä nopeammin otat.
Jälkiehkäisy estää hedelmöittyneen munasolun kiinnittymisen. Se ei tapa siittiöitä tai munasoluja, vaan vain estää kiinnittymisen. Jos otat sen heti, se toimii. Jos munasolu ehtii kiinnittyä, ei auta, vaikka ottaisit kymmenen pilleriä! Haittavaikutukset vain lisääntyy tupla-annoksesta.
Aika on nyt pahin vihollisesi. Sun pitäis jo olla apteekissa, eikä siinä viivytellä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja HuliHumppanpuli:
Alkuperäinen kirjoittaja miracle:
ei kyl se on viimeistää 72 h kuluessa
Näin, mutta mitä aikaisemmin sitä parempi teho
Eikö se ole jotenkin hormonaalinen.Jos ottaa kunnon tujauksen niin parantaa mahdollisiittu.Kun lääkeaine pitoisuus kasvaa.
Sivuvaikutukset vaan voimistuu ja mahdolliset haitat kasvaa.
Jos söisit pillereitä, niin söisitkö niitäkin kolmea eri merkkiä samanaikaisesti?
Kun olet antibioottikuurilla, syötkö useampaa antibioottia samaan aikaan samaan vaivaan?
=)
 
ap
Mistä mä voin tietää,jos se onki jo kiinnittinu?Mulla on ollut kierto ihan sekaisin.Onko mulla sit järkrr hakee ollenkaan,jos ne ei vaikutakaan.Sekavaa,mut oon ihan sekaisin.Ikinä ole ollut tässä tilanteessa.
 
harmailen
jälkiehkäisypilleri:

- nykyään paketissa enää yksi pilleri
- 72h:n kuluessa, mitä aikasemmin sen parempi
- 99%:n teho

itse otin kerran jälkiehkäsypillerin 3-4tunnin päästä sattuneesta vahingosta(kumi rikki) ja ei tehonnut. olen siis tämä 1prosentti joihin nämä eivät tehoa.
mutta oli kyllä maailman paras vahinko ikinä. <3
 

Yhteistyössä