jättäisitkö 2 vuotiaan ja 5 vuotiaan keskenään kotiin 15 minuutiksi?

  • Viestiketjun aloittaja ojsdakfjlkasd
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";25281248]että sillä lailla voisko joku kertoa myös mitä lasten kasvatus on? Perättömistä lasten suojeluista voi tehdä rikos ilmoituksen häiriköinnistä!!!! Se on nimetön niin kuin nämä nettikirjoittelut mutta poliisi saa selville kuka niitä tekee![/QUOTE]valitettavasti tuo on heittelille jättö, ja tuskin sossu pitäis näin ollen ilmoitusta turhana. pienemmistä astioista tehdään ilmoituksia kuin tämä
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;25281235:
Pieni neuvo, se on siellä lääkekaapissa sun pilleripurkkis. Ota yksi ja vedä syvään henkeä. Kohta on parempi olo!
onko "kohtakohta" parempi olo? Hei en haluu kuittailla mutta elä sinäkään:(. Pysytään asiassa ja jätetään v..ttuilu pois?
 
[QUOTE="vieras";25281259]et muuta sitten osannut kuitata?:). Oisit ees laittanut jotain tietoo tai osaamistas?[/QUOTE]

Mulla ei ole mitään tarvetta keskustella jonkun aggressiivisen harmaan kanssa joka täällä raivoa sen puolesta että 2 vuotias voidaan jättää kotiin käytännössä yksin.
 
[QUOTE="vieras";25281285]onko "kohtakohta" parempi olo? Hei en haluu kuittailla mutta elä sinäkään:(. Pysytään asiassa ja jätetään v..ttuilu pois?[/QUOTE]
Kuules pikkuinen, sä alotit jo kuittailemisen. Turha enään pyydellä anteeksi. Et viitsinyt alkuunkaan pysyä asiassa. Turha siihen enään on palata. Enj jaksa mitään sekopäiden kommentointeja.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;25281272:
valitettavasti tuo on heittelille jättö, ja tuskin sossu pitäis näin ollen ilmoitusta turhana. pienemmistä astioista tehdään ilmoituksia kuin tämä
mutta huomasin että olet niitä mummoja joilla ei ole muuta tekemistä kuin ihmisten kyttääminen! mistä tiedät että se kysymys oli mielipide kysymys? Onko näin tapahtunut? Kaikkein ärsyttävimmät ihmiset jotka luulee tietävänsä kasvatuksesta ja varoo muiden sanomista! "miten sie tuolla lailla hoidat lastas" teen kyllä lasten suojelu illmoituksen!
 
:LOL:[QUOTE="vieras";25281321]mutta huomasin että olet niitä mummoja joilla ei ole muuta tekemistä kuin ihmisten kyttääminen! mistä tiedät että se kysymys oli mielipide kysymys? Onko näin tapahtunut? Kaikkein ärsyttävimmät ihmiset jotka luulee tietävänsä kasvatuksesta ja varoo muiden sanomista! "miten sie tuolla lailla hoidat lastas" teen kyllä lasten suojelu illmoituksen![/QUOTE]taidat olla ap itse.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;25281311:
Kuules pikkuinen, sä alotit jo kuittailemisen. Turha enään pyydellä anteeksi. Et viitsinyt alkuunkaan pysyä asiassa. Turha siihen enään on palata. Enj jaksa mitään sekopäiden kommentointeja.
miten pieni sellanen peukaloisen kokoinen vai ihan aikuinen. Sinä et pysynyt asiassa? Itse olen 30 ja risat ja olen lukenut kuittailijoiden kommenteja! Osaan kuittailun ja mitä se on? Ei teille V...ttuilijoille voi muuta kuin v..tuilla takasin se on ihan turha kertoa mitään kun te olette oikeassa. Itse kuuntelen mutta en v...ttuilua!
 
en jättäisi. Itse raahaan mukana 5v ja 7kk ikäistä joka aamu kun menneään eskariin klo. 8.00. Autolla menee 10min. matkaan ja tiedän, että vauva nukkuisi aamusta ja 5v pärjäisi varmaan ihan hyvin, mutta en TODELLAKAAN jätä!!! Eihän sitä tiedä vaikka ajaisin kolarin tai talo syttyisi palamaan tai vaikka mitä....ei ei ei ei eieiiiiii!!!
 
[QUOTE="vieras";25281380]vanhapiika? kissojen omistajat on kyllä jääräpäitä! Eikös se luonne periinny yleensä siitä eläimestä minkä omistat?[/QUOTE]ehei, mulla on kuusi lasta ja kaksi lastenlasta, ja koskaan heitä ei jätetä yksin, eikä myöskään mun lapsia ole jätetty yksin. niin paljon kuin maanviljeliöiden lapsenhoitoa parjataankin.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;25281361:
pitäskös sen äiskän käydä lukea nää jutut :). Lopetetaan jooko ei jaksas haukkuu enempää! Oon kuitenkin vanhempi ja jos oot oikeesti teini niin haukun omaa tytärtäni? teini on aina teini? Ei millään pahalla. Oma teini kokee tämän minun kuittailun mutta osaan nähdä sen rajan! On ainakin johon purkautuu. Ei tarvii netissä purkautuu.
 
en jättäisi. Itse raahaan mukana 5v ja 7kk ikäistä joka aamu kun menneään eskariin klo. 8.00. Autolla menee 10min. matkaan ja tiedän, että vauva nukkuisi aamusta ja 5v pärjäisi varmaan ihan hyvin, mutta en TODELLAKAAN jätä!!! Eihän sitä tiedä vaikka ajaisin kolarin tai talo syttyisi palamaan tai vaikka mitä....ei ei ei ei eieiiiiii!!!
yksi lastenhoitaja jätti, hoitolapsensa kerran täällä aika lähellä päiväunille ja meni hakemaan poikaansa koulusta matkaan meni noin 15-20 minuuttia. talo oli syttynyt palamaan levylle jääneestä rasvakattilasta. kun hoitaja palasi, ei hoitolapsille ollut mitään tehtävissä, kuolleita olivat.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;25281405:
ehei, mulla on kuusi lasta ja kaksi lastenlasta, ja koskaan heitä ei jätetä yksin, eikä myöskään mun lapsia ole jätetty yksin. niin paljon kuin maanviljeliöiden lapsenhoitoa parjataankin.
tai postilaatikolla? Entäs nukkuminen miten voit nukkua yöllä kun et tiiä että lapsi herää ja saattaa tehdä pahoja kun äiti nukkuu? Niin on monissa perheissä käynyt? pitäskö meillä olla vahtijat aina kun nukutaan?
 
[QUOTE="vieras";25281411]pitäskös sen äiskän käydä lukea nää jutut :). Lopetetaan jooko ei jaksas haukkuu enempää! Oon kuitenkin vanhempi ja jos oot oikeesti teini niin haukun omaa tytärtäni? teini on aina teini? Ei millään pahalla. Oma teini kokee tämän minun kuittailun mutta osaan nähdä sen rajan! On ainakin johon purkautuu. Ei tarvii netissä purkautuu.[/QUOTE]

Jos et huomannut, kuittailit täällä lähinnä keskenäsi. Ihan sama minulle mitä yksinpuhelua harrastat. Ap kysyi onko MUIDEN mielestä ok jättää lapset keskenään. Vastaukset jokainen osaa lukea. Myös sen mitä linkissä sanotaan. Ja mua ei oikeasti kiinnosta eikä hetkauta sun lapselliset kuittailusi. Voit toki jatkaa niitä entiseen malliin. Viakhan ei ole minussa jos sarkasmini ei sulle auennut, vaan katsoit paremmaksi aloittaa teinimäisen keskustelun. Mulle tää palsta on viihdettä, joten mitkään päänaukojat ei oikeasti mua kosketa täällä millään tapaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;25281418:
yksi lastenhoitaja jätti, hoitolapsensa kerran täällä aika lähellä päiväunille ja meni hakemaan poikaansa koulusta matkaan meni noin 15-20 minuuttia. talo oli syttynyt palamaan levylle jääneestä rasvakattilasta. kun hoitaja palasi, ei hoitolapsille ollut mitään tehtävissä, kuolleita olivat.
:( Kamalaa!!!
 
[QUOTE="vieras";25281437]tai postilaatikolla? Entäs nukkuminen miten voit nukkua yöllä kun et tiiä että lapsi herää ja saattaa tehdä pahoja kun äiti nukkuu? Niin on monissa perheissä käynyt? pitäskö meillä olla vahtijat aina kun nukutaan?[/QUOTE]

älä viitsi olla tyhmä! On ihan eri asia olla kuitenkin viereisessä huoneessa tai 10m päässä postilaatikolla kuin jossakin kaukana hakemassa/viemässä lasta ja muut keskenään kotona. Eikö järki jo sano?

Ei tuon ikäisiä jätetä yksin. Ei ikinä! Jos ei jaksa hiukan nähdä vaivaa, niin kannattaa varmaan jättää se eskari sitten väliin. Pakollinen kun se ei ole!
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;25281418:
yksi lastenhoitaja jätti, hoitolapsensa kerran täällä aika lähellä päiväunille ja meni hakemaan poikaansa koulusta matkaan meni noin 15-20 minuuttia. talo oli syttynyt palamaan levylle jääneestä rasvakattilasta. kun hoitaja palasi, ei hoitolapsille ollut mitään tehtävissä, kuolleita olivat.
miks se jätti kattilan päälle liedelle?
 
[QUOTE="vieras";25281469]miks se jätti kattilan päälle liedelle?[/QUOTE]oli vapun aaton aatto, ja hän oli paistanut munkkeja rasvakattilassa. ja unohtanut sen liedelle, ja se rasva oli leimahtanut palamaan. olis tietty tehnyt saman vaikka hoitaja olis ollut kotonakin, mutta silloin lapsilla olis ollut kuitenkin mahdollisuus selvitä hengissä
 

Yhteistyössä