Jättäisitkö 2v:n ja 4v:n viideksi päiväksi hoitoon?

  • Viestiketjun aloittaja Kyselen
  • Ensimmäinen viesti
En jättäisi.
4-vuotiaan voisin helposti jättää äidilleni, mutta toi 2v. ei ole eläessään ollut missään hoidossa, niin sitä en kyllä jättäisi.

(Enkä mä kyllä New Yorkiin menisikään.)
 
Kyselen
Mummulaan jäisivät, mummu ja vaari tuttuja ja läheisiä ihmisiä ja mummula tuttu paikka. Ajateltiin, että lähdettäisiin matkalle niin että ollaan oltu koko perhe mummulassa pari yötä, ja sitten me vanhemmat startataan reissuun :)
 
en
Vauvan puolella jo vastasin, että en jättäisi. New Yorkiin ehditte myöhemmin, tehkää nyt lyhyempi reissu vaikka johonkin Eurooppaan? Me ollaan samanikäisten lasten vanhempina suunnittelemassa juuri tuollaista lyhyempää poissaoloa. Riittää vanhemmille irtiotoksi, muttei ole lapsille liian pitkä aika.
 
"CIS"
Jep. Ollaan läheisissä väleissä vanhempieni kanssa ja miehen vanhempien. Luotan täysin omien vanhempien kykyyn hoitaa lapsiani ja heille jättäisin. Mieheni vanhempiin ei samanlaista luottoa ole, mutta kai nekin pärjäis. Lapset tykkää olla molemmissa.

Jos joku lapsistani olisi itkisi perääni eikä haluaisi jäädä yöksi muualle kun kotiin niin en lähtisi reissuun. Ja jos tuo olisi eka kerta yökylässä ni ei, alotellaan yhdestä yöstä. Meillä lapset on jo "isoja" 4v 5v 8v ne suorastaan toivoo pääsevänsä mummuileen välillä.
 
ilmanmuuta
Ovat olleet. Useikin. Viime kesänä 2v. ja 3v. oli kaksi viikkoa putkeen. Järven rannalla. Käärmeitäkin kivikoissa. Possuja ja vihainen pässi. Ylpeä kukko ja kanalauma. Naapurisssa murretta puhuvia tenavia. Vahtimassa ei ollut kuin mummi ja ukki. Minun vanhempani. En huomannut mitään paniikkia tai muuta pelokkuutta. Viensivät vuan savvoo.
 
"hups"
Viisi vuorokautta on liikaa kaksivuotiaalle. Lapsista aika tuntuu ekstrapitkältä, kun vieraassa ympäristössä on oltu jo ennen matkaa sen kahden päivän ajan, siitä kertyy viikko ja se on paljon.

Jos mun olisi PAKKO matkustaa, tilaisin isovanhemmat hoitamaan lapsia meille kotiin. Ilman pakkoa en edes matkustaisi.

Tehkää vain viikonloppureissu Eurooppaan.
 

Yhteistyössä