Jeesus auta!

  • Viestiketjun aloittaja Äiti ahdistuksissa
  • Ensimmäinen viesti
"Aapee"
Voi juku! Miten ihmeessä avasin ketjun mitä en muistanut. Kiitos rukouksista! En ole popsinut nappeja siskolta. Enkä sitä tee. Ihan tässä porskutellaan päivä kerrallaan.
 
Hei aloittaja!

Minäkin rukoilin vielä sinun puolesta, vaikka ahdingostasi onkin jo kauan. Älä anna näiden uskonnonvastaisten puheiden vaikuttaa sinuun. Muista, että paholainen on myös olemassa ja tietenkin se yrittää mustamaalata kristinuskon, jottei kukaan haluaisi olla sen kanssa missään tekemisissä, ei kääntyisi eikä pelastuisi! Paholainen vihaa silmittömästi ihmisiä ja haluaa kaikki ikuiseen eroon Jumalasta niin kuin se itse.

Ymmärrän sinua erittäin hyvin, koska olen itsekin joskus ollut ahdistunut äiti ja pelkäsin tekeväni itsemurhan, koska elämäni oli täydellisessä umpikujassa. Mulla oli selkä niin seinää vasten, että piti alkaa päättämään haluanko tosiaan kuolla vai en. Toisaalta halusin, koska se tuntui olevan ainoa keino päästä eroon ongelmista ja ahdistuksesta. Toisaalta en halunnut kuolla, koska oma isäni on kuollut väärien valintojen kautta ollessani nuori ja tiedän miten hirveää on elää loppuelämä ilman toista vanhempaa. En halunnut samaa kärsimystä omalle, rakkaalle lapselleni! Älä sinäkään tee jatkossakaan mitään itsellesi. Älä siirrä kärsimystä omalle lapsellesi!

Minä päädyin sellaiseen ratkaisuun, että sanoin Jeesukselle, että annan sinulle koko elämäni. Ja tarkoitin sitä koko sydämestäni, koska Jeesus oli minun viimeinen toivo! Kaduin myös syntejäni ja pyysin niitä anteeksi. Pyysin Jeesusta asumaan sydämeeni ja lopetin tietoisten syntieni tekemisen, kuten juopottelun. Koin uudesti syntymisen ylhäältä (lue Johanneksen evankeliumi, 3).

Olen siis elävä todiste siitä, että Jeesus on olemassa, koska Jeesushan oli minun viimeinen toivo. Ei siis ollut enää muita. Ja kun siis olen hengissä, Se viimeinen toivo todella toimii!

Olin myös tosi järkyttynyt siitä kun huomasin, että paholainen oli yrittänyt saada Jeesuksenkin tekemään itsemurhan ja hyppäämään katolta! Se oli vielä väittänyt, että ei Jeesus kuole vaan Isä lähettää enkelit Häntä varjelemaan. Olin järkyttynyt koska olin itsekin joskus ajatellut, että voin turvallisesti kokeilla itsaria, koska en voi kuolla jos minun ei ole määrä kuolla. Se olisi ollut ansa! Ja todiste siitä, että paholainen käyttää edelleen näitä samoja konsteja kuin Matteuksessa 4:5-7.

Ne, jotka täällä parjaavat Jeesusta eivät tiedä mitään uudesta Elämästä isolla E:llä Jeesuksen kanssa. Siitä, kuinka hyvää ja mukavaa se on! Eikä siitä miltä tuntuu kun on rauha sydämessä. Tai entäs se kun saa elämälleen tarkoituksen? Kun ei olekaan enää vaan joku turha tyyppi? Tai kun saa onnen ja ilon? =D Tai että kun pystyy olemaan tyytyväinen elämäänsä vaikka se on välillä ollut ihan syvältä?

Tai entäs ne siunausten sateet jotka Jeesus mulle lahjaksi antoi sen jälkeen kun annoin Hänelle elämäni? Kun Hän tarttui ongelmiini ja poisti akuuteimmat, pahimmat ongelmat heti kättelyssä, jotka eniten aiheuttivat minulle tuskaa. Mitä pahempi ongelma, sen pikaisempi hoito. Jälkeenpäin sain ihanan asunnon, töitä, perinnön, auton, lapsen ja ties mitä. + pääsin eroon kauheasta isäpuolesta joka oli mulle aina tosi töykeä.

Joku tietämättömyyttään sanoi täällä, että jos toisen puolesta rukoilee niin sillä ei ole mitään vaikutusta. Älä usko sitä. Rukous muuttaa maailmaa! Vaikka se ei siltä ehkä vaikuta, mutta se on totuus.

Siunausta sinulle (ja kaikille niillekin, jotka Jeesusta parjaavat)!
Minä rakastan sinua ja Jeesus rakastaa sinua myös!
Hän haluaa hallita elämääsi, koska se tietää sinua paremmin mikä on sinulle parasta! Sinun täytyy vain antaa Hänelle lupa. Sano se Jeesukselle ääneen, jotta vihollinenkin kuulee sinun olevan tosissaan!

Älä siirrä sitä myöhemmäksi, koska paholainen pelaa aikaa sielustasi ja toivoo, että kuolet sitä ennen, jotta joutuisit samaan paikkaan kuin se. Samalla minimoit oman, onnellisemman elämän Jeesuksen kanssa ja maksimoit mahdollisuutesi tehdä vääriä valintoja, koska Jeesus ei saa vielä hallita elämääsi.
 
Hapiska
Älä tee itsemurhaa koska siitä joutuu automaattisesti helvettiin eikä sieltä pääse koskaan pois ja sielä kituu ikuisesti! Kannattaa muistaa, että ressi tai pahat epätoivoset ajatukset on väliaikasia kyllä asiat järjestyy vielä aivan kaikki... Jumalan siunausta teille, jos jaksaa jotenkin keplotella tään elämän niin sitten on taivas, mutta itsari ei ongelmia ratkaise! Ei kannata ketään murhaan suostutella, koska Jumala rankaisee jos ei poliisi... Mut tunnen ite joskus et oon heikko ihminen, ressaa joka paikasta, epätasapainoo, pitäis mennä päihde-ja mielenterveys työkokeiluun, mut ressaa vaa se ajatus haluisin luovuttaa mut en voi se ois pelkuruutta ja Jumala vihaa niitä! Haluan olla rohkea, enkä lannistua tuntuu vaan turhalta se ku on valmistunu datanomiks ja ei oo töitä ja sit pitää mennä mielenterveys kuntoutujien pariin, mut en jaksa sitä enää jos se on psyykkeelle liian raskasta.. Oon nyt työtön mut yritän jaksaa tän ajan yli kai niitä parempia aikoja vielä tulee ja löydän oikeen työpaikan, koulutuksen, tyttökaverin kun en oo ikänä seukannu, oman kodin ja perheen, mut miks ihmiset ees tavoittelee näitä asioita? Miksei ne panostaa ikuisiin ja tärkeempiin asioihin? En vaan halu elää synnissä kun se ei tuo rentoutusta, mut haluaisin olla rento, jos Jumala antais mun rentoutua jollakin muulla tavoin kun synnillä kun siitä kun tulee paha olo. Olin ite mielisairauden ja itsemurhan partaalla ennen kun tulin uskoon ja nytkö Jumala haluis et autan niitä joiden mieli on järkkyny niinku Jumala autto mua? Mut miten mää jaksan auttaako Jumala jaksamaan? Välillä tuntuu tai joskus usein et Jumala ei vastaa, mut kai se auttaa tosi hädän tullen onhan Hän meidän eteen niin paljon hyvää tehnyt! Ilman Jumalaa oisin helvetissä, joku ketjupolttaja, mielisairaala hullu, vankila kundi, narkkari tai jotain vastaavaa... Pääsis jo Taivaaseen näistä maallisista vaivoista ja tuskista!
 
Uuskova perheenisä
Vaikka aikaa on kulunut tämän viestiketjun aloituksesta liityn silti rukoilemalla kaikkien tässä viestiketjussa olevien puolesta. Meillä kaikilla on erilaisia ongelmia, vaikka emme niitä itse aina huomaakkaan. Aamen.
 
vierailija
VASTINETTA ISISILLE, tiedämme lukeneemme Raamatusta ja Etymologia ja ajassa ja paikassa, ... ihmeet ja tunnusteot Israelille/Israelin Jumalan, Rukous ihmisryhmien tähden ja puolesta, sanoisimme ja Jumalalla/Jumalalle ilmi, joten mitä tosiaan, se on IHMISTEN VERTAINEN RAAMATTU ja KORAANI ON IHMISTEN VERTAINEN, rukous puolestani, ihmein ja tunnusteoin, ihmeissä ja tunnusteoissa Jumala, Israelin Jumala, Israelin maan Jumala, huomaamme ettemme ymmärrä sanaasi, ymmärrärthän ymmärräthän
 

Yhteistyössä