JKL Mammat hohoi!

Olisko sitä aika taas treffata... En tiiä onko joku jo tehny aloitusta asiasta, mutta tässä nyt kumminkin olis.

Ja toki saa muitakin tulla mukkaan!

:wave::wave:

Tässä kiinnostuneet tulijat ja lopuksi sitten päivitän varmistuneet ja heitän kaikkia yksärillä, että ossaatte perille.

ticotico
vartooja
Januliittus
unensieppaaja
äitykkä72
Marzu76
inny-
sativa
jadal
Valeria
Etsiväkaksoset
Miiuska

hipsu79
vippis
 
Viimeksi muokattu:
Mä oon mukana, tottakai :) Mulle kelpaa ihan mikä paikka vain. Mut eihän se tapaaminen ihan heti olis? Ku tuo poju sais edes hiukan kasvaa vielä niin hennoisin jättää sen pidemmäksi aikaa "yksin" :D

ticotico unohdit yv:stä handen ;)
 
Toi Gringos on iha ok paikka ja kaupunkiinha aukee se toinenkin saman tyylinen paikka, joka on ainaki Tampereella tosi kiva :) Mut tosiaan jos ajankohta vaan mulle sopii nii toki lähden mukaan ja jos nähdään hyvissä ajoin alkuillasta, niin että on syöty ennen kasia niin mulle sopii millon vaan :D voin vaikka lähtee syömästä töihinkin :D
 
Unis sä kuitenkin kuulut porukkaan :D
Mie oon 29v :wave:
Ja uudet mukaan todellakin tervetulleita...
Kasataan tätä porukkaa nyt ja kattellaan sitä paikkaa siten...
Niin toi Gringos Locos on tex mex- tyylinen ravintola kuten Amarillokin ja tosiaan se uus paikkakin aukee jossain vaiheessa...
 
No mulle ei ainakaan käy kumpikaan handen ehdottamista päivistä ku se on perjantai :/ Mies niin myöhään aina töissä että mä en pääse kuin viikonloppuisin eli siis mulle sopii oikeastaan vain lauantai päivä, plaah :(
Uniksen ehdotus on kyl ihan hyvä. Poju ehtii kasvaa enemmän ja raaskin jättää sen kotia ja imetyskin varmaan silloin kokonaan ohi :)
 
Pikkujoulut passaa kyllä mullekin jos ei sitte työt ole esteenä...mut kattelkaa te ajankohtaa ni mä sitte kattelen käykö se vai ei :) laskujen mukaan mulle vois käydä marraskuun viimenen lauantai :D jos nyt noi yötyöt jatkuu samalla tavalla kun nytkin.....
 

Yhteistyössä