****Jo pidempään yrittäneiden höpinöitä**** vol II

Arg! Kirjotin pitkät pätkät ja kaikki hävis.. No, uusi yritys.

Nefertar Minkä merkkisiä ja -laisia ovistestejä käytit? Voihan se olla että ovis oli tuolloin, mutta vaikka olis perjantaina ollu niin eikös ne simpat pysy aika kauan toimintakuntosina? :)

Kamomilla-81Onnea vakkaripaikasta! Kyllä se tiettyä vakautta tuo elämään. Itse nuorempana vauhkosin että en aio tehdä lapsia ennenku mulla on vakituinen työpaikka. Enkä nyt tarkota sitä etteikö työttömät ja pätkätyöläiset sais tehä lapsia, mutta sillon se oli mulle jostain syystä tosi tärkeetä :ashamed: Vakkaripaikka ollu nyt puoltoista vuotta eikä lasta kuulu.

Iiku Onnea testaukseen! :) Mie meinasin ostaa Clearbluen testejä seuraavaksi. Yks paketti ovistestejä ja yks r-testi viikkonäytöllä. Ovistesti tulee käyttöön varmistusta varten, ovat nimittäin niin kalliita ettei ihan joka kuukausi kehtaa ostaa :)

Tosta karmasta, vetovoiman laista yms. Mun mielipide on se että kaikki on mahdollista kun vaan uskoo. Itsellä se ei tosin toiminu yrityksen alkuvaiheessa, sillon nimittäin uskoa oli. Mutta luulen että siihenkin on joku syy, miksi lapsi on antanu odotuttaa itteään näin kauan. Olen ainaki kasvanu ihmisenä tänä aikana. Toisaalta mielessä liikkuu, että miksi pitää yhden ihmisenn/meidän parisuhteen kestää näin paljon? Toiset purjehtii läpi elämän ilman sen suurempia ongelmia ja mutkia matkassa. Meillä taas mutkia on ollu enemmän kun tarpeeksi.... Olipa taas sekava teksti, ei oikein tahdo tänään ajatus kulkea..
 
Babies minä olen myös miettinyt niitä hyviä puolia mitä tässä pitkässä odotuksen odottamisessa on ollut. Ja näin jälkeenpäin mietittynä tuntuu, että ihan hyvä ettei aiemmin ole tärpännyt. Nyt olisi kyllä aika jo tärpätä.
Eihän sitä koskaan voi olla täysin valmis, mutta ainakin uskon, että oikeaan suuntaan tässä on menty. Vähän vaan jännittää, kun ikää tulee aina vaan lisää ja tähän "helppoon elämään" ja mukavuuksiin ehtii tottumaan ja sitten pitäisikin luopua kunnon yöunista ja harrastuksista ja muutoinkin siitä vapaasta ja itsenäisestä elämästä.
Mutta kaikki aikanaan tietysti..

Kamomilla-81 toivottavasti tosiaan on näin, että se karma on hellittämässä otettaan :) Onnittelut vakipaikasta ! Kyllä se kummasti helpottaa, kun tulot on paremmin turvattuja.
 
kamomilla 81: onnea vakipaikasta! Hieno saavutus tuo! Minä omaani vielä odotan. Tsemppiä uuteen kiertoon!

m0308 tervetuloa!

Babies: kyllä totta, vaikeudet kasvattavat ihmistä, siinä mielessä on hyvä että on ollut vastoinkäymisiäkin elämässä.
 
Babies Tuollasii Sofi One Step liuskatestejä käytin. Tilasin tuolta kotitesti.fi:stä.

Mistä te kaikki yleensä olette noi ovistestit hommannu ja mitkä on parhaita tai no varmaan ne digitestit on mut noista muista onko kokemusta?

Kamomilla-81 Onnea vakipaikasta! Samaan pahoittelut tädistä :( Jospa se jatkossa auttaisi kun ei tarvitse stressata työpaikan puolesta, pidetään peukkuja!
 
iloksi Oon ihan samaa mieltä, tässä on jo kerenny "tottua" ajatukseen. Vaikka kyllä aikasemmin ajattelin että onhan siinä se 9kk aikaa totuttautua vauvan tuloon. Nyt sais kyllä tulla jo. Tänään on taas semmonen epätoivonen ja kärsimätön päivä. Haluun sen pienen käärön syliin NYT :) Taino, riittäis jos ois edes raskaana. Ja tuokin on pyöriny paljon mielessä, että elämä muuttuu tosi radikaalisti sen vauvan tulon myötä. On tosiaan ollu paljon aikaa ajatella näitä asioita :)

nefertar Mie käytin nyt ekaa kertaa ja Davidin tikkuja. Tilasin raskauskeiju.fi, kun siellä oli edullisia ja sai kaupan päälle r-testin :p Sen takia kysyin, kun noista Davidin tikuista on ollu puhetta, että eivät ole ehkä niin luotettavia? No, mitäpä halvimmasta voi odottaa :) Seuraavassa kierrossa testataan digitestejä.

kamomilla-81 Onnea uuteen kiertoon!

Niin tervetuloa m0308 :flower:
 
hei,

mahtuuko mukaan uusi kuumeilija? tai ei tää vauvakuume mulle uusi juttu ole, mutta uusi kuumeilija siis tässä pinossa kuitenkin. olen kyllä jo jonkin aikaa lukenut teidän juttuja, mutta en ole saanut aikaiseksi kirjoitella.

täällä on "yritys" aloitettu virallisesti syyskuussa 2010, eli periatteessa ei olla kovin kauan yritetty, mutta tämä pino tuntui heti omimmalta, koska mä olen aina jotenkin tiennyt että lastensaanti voi olla hankalaa ja niinhän se on ollutkin. esikoinen on nyt 1v 10kk ja häntäkin "teimme" vuoden päivät. en usko mihinkään pahaan karmaan (josta täällä oli kirjoiteltu aiemmin), vaan meillä syynä pitkään odotuksen odotukseen oli viimeksi ja tälläkin kertaa mun PCO. sen takia mulla on ollut aina epäsäännölliset kuukautiset ja ihan nuoresta olen aavistellut, ettei vauvanteko varmaan ihan helppoa ole. diagnoosin sain kyllä vasta joskus 25v:na (nyt olen 30+), mutta aina olen tiennyt ettei kroppa ihan täysillä toimi. no, semmoista taustoista ja tällä hetkellä siis päällimmäisenä mielessä joka päivä, että kunpa saisi sisaruksen tuolle esikoiselle. paremmalla fiiliksellä kuitenkin nyt kuin viimeksi, koska yksi rakas lapsi on jo ja mun kuukautiskiertokin on imettämisen lopettamisesta lähtien ollut säännöllisempi kuin koskaan, n. 32-37pv (aiemmin meni monta kuukauttakin ilman vuotoa). imetin esikoista tosi pitkään ja nyt on kai vasta 5. yk sen lopettamisesta... mutta joo, pco on edelleenkin, kun lääkärillä kävin ja hän myös totesi etten ovuloi joka kierrossa, että pitkään odottamiseen oon varautunut tälläkin kertaa... olenkin aloittamassa ensi kierrosta taas clomit, joilla esikoinenkin sai alkunsa, sillä vaikka lääkäri oli sitä mieltä että luomunakin voitaisiin kokeilla (koska myös ovulaarisia kiertoja), niin mä halusin taas nopeesti apuja. mun mielestä ei oo järkeä odotella epätodennököistä luomuplussaa, jos on keinot saada apuja. mulla siis toi PCO ja sen myötä epäsäännöllinen ovulaatio on selkeä hidaste raskautumiselle, muu on tutkitusti ok.

tulipa pitkä alkuselostus omasta tilanteesta ja vaivoista, sorry vaan :ashamed: piti nyt aluksi purkaa vähän patoa ja vuodattaa tilannetta, kun kotona ja ystävillekään ei ihan silleen pysty kun haluaisi. ensi kerralla mä sit kommentoin enempi muidenkin kuulumisia, lupaan =)

aurinkoisia talvipäiviä ja plussapuhureita =)

t. memmup
 
Miipeliä ei oo hetkeen näkyny, mutta jos vielä oot linjoilla ja päivittelet, niin mut voi laittaa taustailijoihin...

kp 32 ja tänään taas testattu puhdas nega, on menny tää päivä itkiessä, suklaata syödessä ja ajatuksia kootessa... tulin siihen lopputulokseen, että paras lääke tähän kohtaan on kaksplus -tauko ja muihin asioihin keskittyminen...

tää on ollu ihan mahtava pino ja toivon, että kun taas muutaman kuukauden päästä kestän ajatella näitä asioita, täällä ei enää oo yhtään tuttua nimeä, vaan kaikki on onnellisesti plussanneiden puolella :heart:
 
Viimeksi muokattu:
memmup tervetuloa!

tinnttu pahoittelut ja voimia sinulle! Varmasti hyvä päätös jos siltä tuntuu pitää palstataukoa. Jos elämä pyörii vain vauvahaaveen ymprärillä, siitä voi tulla hyvin ahdistavaa. Tervetuloa kuitenkin takaisin kun koet niin, tai vielä paremmin toivon että näemme aikanaan tuolla plussanneiden puolella :)
 
tervetuloa memmup :)

tinnttu sinulle tsemppiä ja voimia. :hug: Palstatauko todellakin tekee välillä hyvää. Itse olen vuosien varrella pitänyt useita taukoja palstailusta ja saanut sillä vähän asian unohtumaan.Minä olen sitä mieltä, että se helpottaa :) Voimia sinulle :)

Minä olen kuumehoureissani pyörinyt aina olon salliessa ympäri nettiä yrittäen etsiä, voiko kuume ja vatsatauti olla raskausoire.
*huokaus*
Perjantaina on raskaustesti verestä, sittenhän se selviää. Mut en tietysti jaksaisi odottaa.
 
Heippis kaikille. Ovistesteistä on ollu juttua.. Mä tilasin tosiaan sen Donna-testin ja Babiesille ja muille kiinnostuneille tiedoksi että onhan se helppo käyttää (sylkiläntti siihen vaan) mutta se onkin toinen juttu kun joutuu sitä itse tulkitsemaan.. Sen ohjeissa on peräti 3 kuvaa joiden perusteella sitten tulkitset sitä omaa sylkilänttiäsi. Joka aamu nyt n. viikon ajan oon sen tehnyt ja aika samanlainen kuvio on aina tullu, odottelenkin tässä että koska kuvio muuttuu eli ovis lähenee. Tuntuu jotenkin niin epävarmalta kuitenkin että tilasin Sofi Ultimate ovispuikot lisäapuja antamaan. Olen nääs päättänyt että tästä kierrosta se vauva tulee. Muuten taitaa tulla lähtö tutkimuksiin enkä haluaisi antaa vielä periksi etteikö luomuna voisi vauvaa tulla..
M0308 ja Memmup tervetuloa mukaan minunkin puolestani.
 
kiitos tervetulotoivotuksista :)

tinnttu :hug: toivottavasti tavataan tauon jälkeen suoraan odottajissa.

iiku ehditkö saada miehen kotiin ennen viivojen vahvistumista? eikös se haalea viiva kerro vasta, että ovis tulossa lähipäivinä mutta vasta kun on tasavahvat niin ovis oikeasti? ja silloinkin on vielä se 12-24h aikaa heilutella peittoja? luulen että hyvin ehditte vielä jos eilen mies kotiutui ;)

iloksi olikos sulla se inseminaatio tässä kierrossa? meilläkin saattaa olla tulossa, kun alan syödä clomeja... onkohan siinä yhtään paremmat mahdollisuudet raskautua, jos miehessä ei ole vikaa? meillä kun miehessä ei vikaa, vaan mussa, niin tuntuu vaan hullulta että miksi ne sitäkin ehdottaa :confused: vatsatauti ei varmaan ole raskausoire (jollei sitten raskauspahoinvointi olisi jo alkanut??), mutta kuumeinen ja flunssainen olo on vissiin monella ollut. niin oli itselläkin esikoisesta plussatessa. toivotaan parasta :)

ovistesteistä olette keskustelleen ja itse olen todennut liuskat parhaimmiksi. mulla kun on tuo pco (lievänä mutta silti), niin clearbluen digitaalinen näyttää hymynaamaa, vaikka todistetusti en ole ovuloinut ko ajankohtana : / eli mä luotan enempi parjattuihin liuskoihin, ne sentään näyttää oikean suunnan ja vaikka ei tasavahvoja viivoja saisikaan, niin mulla on ovulaatio (jälleen todistetusti, kun olen lääkäreilläkin rampannut) tapahtunut silloin kun viiva ollut vahvimmillaan.

).( täällä kp 31 ja ehkä uusi kierto alkamassa, kun vähän tuhrua tullut tänä aamuna. olisikin hyvä uutinen jos alkaisi menkat, niin pääsisin napsimaan clomeja nyt ja ehtisin myös follikkeliultraan ennen reissua. jos menkat venyy loppuviikkoon, niin en pääsis ultraan oikeaan aikaan ja voisi olla että pitäisi vielä yksi kk odottaa mitä en todellakaan jaksa...
 
Heippa kaikki!
Uusille tervertuloa!

Ootte täällä miettineet karman yms vaikutusta näihin lapsensaantivaikeuksiin. Ite oon pikemminkin ajatellut niin, että eka lapsi odotutti itseään kaksi vuotta siksi, että saimme juuri TÄMÄN ihanan pojan, jonka saimme. Ehkä minun lapsekseni halusi juuri tämä poika ja siksi minun piti odottaa kaksi vuotta.
Samaa olen alkanut miettiä myös nyt... Raskaaksi tulo kestää siksi pitkään, että sen Meidän lapsemme aika ei ole vielä. Hän ei ole vielä valmis tulemaan. :D

Toivottavasti kuitenkin kaikkien meidän seuraavat lapsemme olisivat valmiita saamaan alkunsa tänä vuonna.
 
Tinntulle tsemppiä, tauko tekee välillä hyvää :) Ja tosiaan, meitä ei kohta ketään ole tässä pinossa..

iiku Miten kävi sen oviksen kanssa? Onko tullu vahvempia viivoja?

Tiikeli Onkos sun sylkiläntti muuttunu? :D Kuulostaa jotenki hurjan hankalalta? Odotan vielä lisää sun kokemuksia ja nyt KUN raskaudut tästä kierrosta pitää se kai itseki semmonen hommata :D

Te jotka olette noita clomeja käyttäny niin onko niissä minkälaisia sivuvaikutuksia? Luultavasti pääsen itsekin niitä aluksi käyttämään, tai oli ainaki puhetta. Kunhan ensin huomenna käydään viemessä miehen s-näyte ja multa yks putkilo verta vielä. Sit on tutkimuksia tehty ja tuloksia kuuntelemaan. Jaiks. Viikonloppuna meinasin testailla, viikon päästä pitäs tulla täti.. Oireita taas ollu enemmän kun tarpeeksi mutta tuntuu siltä ettei se napannu tästäkään kierrosta :/
 
tinttu Voimia taukoon. Toivottavasti odottajien puolella nähdään jos palailet kirjoittelemaan.

Minäkin taidan ovistesteissä noihin liuskoihin luottaa kun niihin viimeksi ainakin jonkinlainen viiva ilmestyi. Oli se aika hieno tunne kattoa niitä kahta viivaa siinä ovistestissä monen negatiivisen raskaustestin jälkeen :D vaikka eihän se yhtä hieno asia ole mutta positiivinen kuitenkin ja tarkoittanee että kuitenkin ovuloi. Voisihan se niinkin olla ettei sitä tapahtuisi ollenkaan. Paljon positiivista yhdestä ovistikusta :D

Täällä alkaa olla kierto lopuillaan. Tällä viikolla pitäs menkkojen tulla. Oireitahan taas on vaikka kuinka mutta niihin päätin olla uskomatta koska samat on ollu joka kuukausi. Uskon vasta jos menkkoja ei näy ja saan ne kaksi viivaa siihen raskaustestiin. Ihmeen rauhallisena siis menkkoja odottelen, loppuviikosta voi olla tilanne toinen jos menkkoja ei kuulu. Ei auta kuin odottaa.

Hyvää ystävänpäivää kaikille! vaikka kello taitaa mennä jo tiistain puolella.
 
reilu viikko sitten "piipahdin" taas kivuista sairaalassa ja nyt odottelen pääsyä gynen kanssa keskustelemaan leikkauksesta. Toivon mukaan nyt saisin sen purun niin pääsisin eroon kivuista ja saisimme aloittaa kunnolla toivomisen ja yrittämisen ilman että tarvitsee miettiä koska osuu sille että tulee aukosta taas läpi.
Niin ja saatiin sitten selville että ovulaationi todellakin on hiukan aikaisemmin kierrossa ja kierto on siltikin 27-28...nytkin oli selvästi näkyvissä ja ovis olisi oikeasti kuulunut olla eilen tai tänään. Ja olen kuulemma hedelmällinen kun rakkuloita oli 3 ja kaiki samnakokoisia ja kuulemma mahdollisuus on monikkoraskauteenkin suurempi kun on suvussani sekä isä että äidin puolella ja miehenkin suvussa on kaksosia. No aika senkin näyttää miten käy...
Niin ja kivut on niistä klipseistä kuten olen kohta 5 vuotta eri lääkäreille jankuttanut, ja vasta nyt on 2 lääkäriä täällä samoilla linjoilla!!!!
 
ZAU kaikille :)
Nyt on ollu taukoa täältä joten pakko kai kirjottaa välillä et itekin pysyy maailmankartalla :) Täällä kp 26 meneillään ja eilen testasin piruuttani herkällä johon ei mitään kyllä tullu. Ootellaan tässä menkkoja sit tulevaks taasen. Olispa joskus jotain muutakin kerrottavaa mutta aina tätä samaa vanhaa.. :(

Mulla on kans toi Donna testi ja kyllä se näyttää ihan hyvin niitä saniaisia, mutta jotenkin se on epäselvä, liekkö johtuu tosta pco:sta sitten. Jotenki helpompi pissiä tikkuun ja tsekkaa viivat sieltä. Niitä mammaksin ovistestejä oonki käyttäny. Ne vaan on sellasia ettei ne tahdo näyttää oikein. Oon joskus testannu samaan aikaan kahella eri merkillä ja sillon ei davidin testi näyttäny kun haaleeta ja toinen vahvaa plussaa. Oireet oli kyllä erittäin ovismaiset. Eli jotenkin en luota enää oikeen mihinkään, ehkä tuntemuksiin jonkin verran.

Meillä on muksu kipeenä, tai heräsi justiin itkemään ja mittasin kuumeen, sehän oli sit 39 luokkaa.:( ei taas tervettä päivää nää näköjään :(

Hyvää yötä kaikille, koitettava nukkua edes hetkinen..
 
moi taas =)

iiku hienoa että ovis hyödynnetty :) eikö pieni kuumeilu/lämpö kuulukin asiaan oviksen jälkeen? mulla ainakin aina oviksen jälkeen lämmöt pomppaa vähän yli 37. tietty jos sulla on ihan flunssa ja oikea kuume, niin sorry tää tyhmä kommentti :ashamed: anyways, en usko flunssan heikentävän kiinnittymistä, jollei ylenmäärin popsi buranaa tmv.

selmari mulla myös (lievä?) pco ja vaikea selvittää testeillä milloin on ovis :| clearblue näyttää lähes aina hymynaamaa, koska pco:ssa on usein se joku lh koholla, jota testeissä mitataan. davidin halpistestejä mies tilasi mulle jostain kaukaa todella halvalla ja niillä ajattelin kokeilla seuraavaks... tylsä kuulla ettei nekään toimi :| pitääköhän ostaa vielä kolmas testi?? ja pikaiset paranemiset pienelle, tuo on kamalaa kun lapsi sairastaa.

nefertar peukut pystyssä ettei tätiä näy :)

mamakone toivottavasti pääset leikkaukseen. huikee määrä folleja kehittymässä, josko niistä joku tosiaan pääsisi läpi.

babies clomien sivuvaikutuksia liioitellaan musta liikaa. ainakaan pienillä annoksilla (mä olen syönyt 1tbl/pv muutaman kierron, sitten tärppäsikin ;) ) ei niistä juuri muuta tullut kuin öisin hikoilua, ikäänkuin kuumia aaltoja... tietty epämukavia, mutta ei niitäkään ollut kuin alkukierrosta ja helpottuivat kierto kierrolta. vähän huimausta mulla tais kans olla, mutta toisaalta söin noita viimeksi kovien helteiden aikaan, joten yöhikoilut ja huimaukset saattoi johtua siitäkin osin. jokaisella on tietty noi oireet erilaisia ja isommilla tabumäärillä taatusti pahenee, mutta mä ainakin pääsin helpolla.

).( täällä kp1 ja mä olen onnellinen, sillä ylihuomenna saan aloittaa ekan clomi-kuurin =) tuntuu että nyt vasta pääsee oikeasti yrittämään!! harmi vaan että meidän poli on ensi vkolla kiinni (hiihtoloma), joten joudun meneen nyt yksityiselle seurantaultraan. no, ei se montaa kymppiä enempää ole kela-korvausten jälkeen kuin julkinen ja paljon parempi vaihtoehto kuin odottaa vielä yksi (pitkä) kierto. noita clomeja en siis uskalla syödä ilman ultraa, koska nehän voi kasvattaa vaikka 5 follia joista kaikki periaatteessa voisi hedelmöittyä, kiinnittyä jne... hui!

amalia muotoili hienosti ajatukset lapsen tulon ajakohdasta. juuri noinhan se on, että riippumatta milloin se lapsi tulee, niin (ainakin jälkikäteen) sitä ajattelee, ettei ketään muuta olisi voinut syliin saadakaan ja että odotuksella todellakin oli merkityksensä.

aurinkoista viikkoa kaikille :)
 
Huomenia tänne!
memmup Kiitos! Todellakin toivon että kävisi uusi "vahinko" ja jokin pääsisi läpi;)

Kivuista huolimatta pupuiltiin tuossa parina päivänä kun mies oli täällä "lomalla" ja nyt ollut todella arkana kokoajan. eilen olin niin kipeä että oli jo pakko mennä maate sohvalle ja ottaa kipulääke.
Olen siirtänyt ajatukset vauva-asioista myös muualle ja kävin eilen kysymässä työtä, tai paremminkin "työharjoittelua" Ihan noilla tukiasioilla menen töihin hetkeksi etten vain ole ja ajattele että koska mies tulee ja koska olisi ovis ja ehtiikö mies olemaan silloin lomalla... Netissä tutkein noita aikoja miten täällä on vastattava lähetteisiin niin voi mennä 2 kk ennenkuin saan edes aikaa gynelle ja entä sitten leikkaus: /

Kaikille plussanneille onnea ja yrittäville paljon voimia ja plussatuulia!

Niin ja olen potenut nyt muutaman kuukauden valeraskauksista eli minulla on ihan kaikki oireet ollut ja siihenkin on mennyt kärsivälisyys, nyt otan rauhallisesti sen kanssa ja jos nyt onnistaa niin se voi ehkä ensin mennä "ohi" mutta sitten kun on taas vuoto myöhässä niin tiedän että jotain tapahtuu...
 
Pikakäynti..
Babies: Yhden kerran tuli Donna-testiin saniaismaisia kuvioita jotka siis merkkaa ovulaatiota. Muuten ollu samanlaisia palluroita koko ajan. Että tiedä nyt sitten että olinko vaan syönyt jotain suolaista ja se siihen reagoi vai oliko ja meniko ovulaatio todella niin nopeasti.. Pupuilut kuiteski siihen väliin missä Donna näytti ovista että jos vaikka ja kun.. :p
 
o/ hei naiset!

niin kävi että mä tuolta odotuspuolelta tulisin takaisin teidän kanssa kuumeilemaan, jos vaan sopii.

kolmisen viikkoa sitten kävin varhaisultrassa ja silloin lääkäri ei löytänyt sykettä eikä sikiötä. kaksi viikkoa siitä oli kontrolli, jossa löytyi paremmilla laitteilla kaksi sikiötä mutta ei sydämen sykkeitä. viikko haluttiin vielä odottaa, keskiviikkona piti olla ultra, mutta vkonloppuna alkoi pieni vuoto ja maanantaina kävin näytillä, ja samalla sain tyhjennyslääkkeet. toinen kaksosistamme oli n. 5 viikon ikäinen ja toinen oli pari viikkoa vanhempi. suru on aikas valtava. miksi multa piti ottaa molemmat pois??! elokuussa -09 annettiin lupa tulla, varsinainen yrittäminen aloitettiin tammikuussa -10, eli vuoden yrittämisen jälkeen vihdoin raskaana ja sitten ne otetaan pois.... pistää vaan miettimään että mitä pahaa mä oon tehnyt..?!! piti tämäkin kokea, helvetti!

eli jos otatte mut takaisin joukkoonne ihanaan, niin ikää mulla on 28, toinen lapsi haaveissa, ja yrityskiertoja nyt sitten on varmaan takana 10 eli yk 11 menossa. luonnollisesti menkoista ei ole mitään hajua koska on tulossa ja voihan se olla ettei kohtukaan ole vielä tyhjä. sen saan tietää 8.3. kun otetaan verikokeet..
 
raphaella tietenkin saat tulla, vaikkei tänne ketään toivoisi odotuspuolelta takaisin. olen tosi pahoillani siun ja perheesi puolesta, ja monikko-onneakin olisi ollut tulossa mutta kumpikaan ei säästynyt :( :heart: toivon siulle kaikkea hyvää, jaksuja ja uutta plussaa joka kestää kyydissä synnärille asti ja siitä kotiin :hug:
 
raphaella Lämmin :hug:, en pysty edes kuvittelemaan miten kurjalta susta tuntuu:|

En nyt taas jaksa kahlata noita sivuja taaksepäin mutta hiljasta näyttää olleen ainakin tän viimisen sivun perusteella. Itse olen pitänyt tosiaan pientä taukoa täältä palstalta, tai siis olen käyny lukemassa kyllä lähes päivittäin mutta en ole kommentoinut. Eli yhteisesti onnea kaikille plussanneille ja pahoittelut niille kellä ei ole vielä onnistunut.

Omaan napaan ei kuulu mitään. Loppukierrossa mennään mut koska oviksen tarkka aika ei oo selvillä ni en tiiä miten lopussa. Toisaalta hyvä näin, ei tuu stressattua ja tutkiskeltua itteensä ollenkaan niin paljoa:D Omituisuuksia joita olen parin viime päivän aikana huomannu, joita siis ei oo ollu ennen, on se että jumpilla ottaa kylkeen aika lailla häijysti ku hiukkaki kovempi osuus on, ts.ku hengästyy enemmän. Ei oo koskaan ollu ja käyn sentään vähintään kolmesti viikossa:confused: Ja myöskin yhtäkkiä tulee semmosia ohimeneviä huimauksen tunteita, vähän niinku pyörryttäis hiukan mut sit se meneeki heti ohi. No, mitä lievät. Tuskin mitään raskauttavia oireita ainakaan...Ainiin! Ja ehkä näistä ikävimpänä oli eilen, pariinkin otteeseen, semmonen tunne niinku napaa vedettäis sisäänpäin, ja se niinku kiristi sillai kummasti. Meni myös äkkiä ohi aina mutta tuntu kyllä kummalta!!: /

Plussatuulia kaikille!!:heart:

kp 27/25-31 yv n.1,5
 
raphaella osanotto :hug: oikein paljon voimia sinulle, todella raskas tilanne ollut teillä.

Manuliina, toivotaan kuitenkin että nuo oireet olisivat nimeomaan raskauttavia d=)b

ON mulla on yk 1 kilpirauhaslääkkeen kanssa takana, kuulemma nyt pitää yrittää taas vuosi tällä läkityksellä ennenkuin mitään lisätutkimuksia tehdään. Nyt on kp 14/30-40, alkais olla otolliset ajat taas.

TSEMPPIÄ KAIKILLE!
 

Yhteistyössä