****Jo pidempään yrittäneiden höpinöitä**** vol II

Babies, toivottavasti sulla sujuu testailu paremmin kun mulla :D

MarZ, jep samaan lopputulokseen oon tullu, parempi olla testaamatta ja asiaa
miettimättä, kun ei siitä saa kun pahan mielen... enkä oo ikinä osannu
ovisoireita tunnistaa muutenkaan :/

vauvanvaatteista, mä oon säilyttäny KAIKKI esikoisen vaatteet ja tavarat
kun kuvittelin silloin, että pari vuotta korkeintaan tulee ikäeroa... no
ei menny ihan niin, esikoinen nyt jo 2v 7kk ja kaapit pursuaa vaatteita :/

omaa napaa: tässä kuussa tuun tippumaan NIIIIIN korkeelta :/ pientä kuvotusta ollut pari päivää ja eilen sain uskoteltua itelleni, että tissit on kipeenä.... ja sain itteni kiinni suunnittelemasta että minä päivänä vois aikasintaan testata... tulee varmasti niin luovutusfiilis sitten kun näistä pilvilinnoista putoaa :(

kp 23/29-32 (27-35)
 
Viimeksi muokattu:
sirususanna Peukut pystyssä! Toivotaan parasta:whistle:

tunturihilla Höh! Tyhmä täti taas sitten saapui suakin kiusaamaan!:hug:

tinttu Tiedän tunteen...Aina sitä vannoo että no nyt en kyllä sitte yhtään seuraa itseeni ja mahdollisia oireita, ja kappas...Muutama päivä oviksen jälkeen alkaa jo takaraivossa ajatukset kiertää sitä samaa tuttua rataa "Josko kuitenkin?"...:ashamed:

Ja kaikille uusille tervetulotoivotukset täältäkin!:wave: Teitä olikin useempi ilmaantunu tässä lähipäivinä, kiva! Tai siis eihän se koskaan ole kivaa tälläseen paikkaan joutua kirjottelemaan, mut you know what I mean:)

Omassa navassa ei ole mitään. Täällä siis syöty viime kierto clomeja, saatiin kaks komeeta follia kasvamaan mut eihän niistä mitään tullut, taaskaan...Ja koska ne clomit kävi tonne pääkoppaan niin rankasti ni päätin ainaki tän kierron olla ilman koska siis ovuloin ilmankin. Menkat on taas takanapäin ja ovulaatiota ootellaan. Mä tässä näitä ikuisia pohdintoja taas harrastan, mietin et pitäskös sitä ovista tikutella vai ei...Ku toisaalta olis hyvä tietty varmistua että se tapahtuu, mut toisaalta taas vois olla rennommin ku ei tikuttais. No, on tässä pari päivää armonaikaa mietinnälle :D

kp 10/25-31
 
Viimeksi muokattu:
Tunturihilla Mie en tiiä miten muilla, mutta mulla tehdään nyt tää tutkimukset(avoimuustesti yms.) ja Clomifen hoito mikäli testeissä ei estettä. Kyselin aikasemmin kans paljo toi ao-tutkimus maksaa, ja moni sano että siinä parinsadan paikkeilla.. Seki varmaan vaihtelee sen mukaan minne menee..
 
joo, no kävin nyt kattelee eri paikkoja niin 130-230e eli aika laaja hintahaitari. taijan oottaa sitä julkista |O myö sovittii nyt siippani kans ko oikee perusteellisesti eile saunassa puhuttii asioista, että ootetaa sinne julkisee ja huolestutaa vasta syksyl enemmä jos ei oo tärppi käyny. ei jaksa tätä pettymistä kokoajan... :/
ja siihen asti tunnollisesti karppaan, jos kuiteki pco paranis ja kierto lyhenis, ja sitä myöten raskautuis. kuitenki tuo ruokavalio on nii iso osa kaikkee.
 
Viimeksi muokattu:
Tunturihilla Joo, ja meiän lääkärillä jo se pelkkä kymmenen minuutin visiitti kustantaa sen satkun.. :O Vetää talous aika pirun tiukalle . Ei tää kyllä kivaa oo.. Luulin jo että on parempi mieli mutta menin sitte hölmönä :headwall: kiduttaa itteäni tonne odottajien puolelle. Että pitää ihmisen olla tyhmä.
 
tinnttu: Sama täällä, aina sitä itselleen lupaa että nyt ei "oireita" tule ja asian annetaan olla vaan...:ashamed:

Mullakin muka hajuaisti herkentynyt ihan mahdottomasti parin päivän aikana, koirille kun aamulla ruokaa laitoin meinasin oksentaa siitä koiranmakkaran hajusta ja illalla miehen tultua suihkusta miehen käyttämä saippua haisi mun nokkaan toiselle puolen mökkiä. Mutta tiedä sitten johtuuko ihan vaan tupakoinnin lopettamisesta. Järki sanoo että johtuu, mutta aina sitä jaksaa toivoa... :) Koko ajan yritän vaan hokee itelleni että tulis nyt täti kylään, että pääsis TAAS alottaan uuden kierron ja eroon näistä "muka oireista". Kaikenlisäks hämää vielä tää menkkojen uupuminenkin kun kierto näin talvisin mulla aina pitkittyy tuonne päälle 30 päivään ja ehtinyt jo tottua laskeskelemaan tuota 27-28 päivää.

Jos tää vähän helpottais kun pääsee pian ammaksi miehen siskon pojalle, joka on maailman suloisin 1v tenava :)

Ja tuosta yksityisestä vielä, täällä ainakin hinta pyörii siinä 180-230e välillä. Kallista "lystiä"...
 
Voi kurja tunturihilla, ettei taaskaan. :( Muistan kyllä itsekin luopuneeni toivosta jo siinä vaiheessa kun se plussa yllättäen sitten tulikin, ja vielä kahdesti suht peräkkäin. Tosin ei niistä mulle vauvaa tullut. (Olipas tosi toiveita herättävä teksti... mutta minkäs teet.)

vauvanvaatteista on ollut juttua. Mulla on veljen lasten vanhat vauvanvaatteet olleet kaapissa nyt jo pari vuotta. Esikoisen tavarat on myös tallessa, tosin nyt jo "vähän" vanhoja kun aikaa siitä jo 13 vuotta. Kaikkein kurjinta on se, että mä ehdin saada ystävän äitiysvaatteet silloin syksyllä -09 ja nekin on mulla edelleen vaikken sitten ehtinyt niitä tarvita. Ja sille vauvalle jota me ei koskaan saatukaan ehdin ostaa muutaman pikku jutun, ja kävin mä silloin neuvolassakin ja sain pinon esitteitä sieltä. Tallessa on kaikki.
 
Anteeksi etten ole kauhiasti käynyt täällä nyt, mutta elämässä ollut aikapaljon kaikkea muutosta.
Vieläkin yritystä menossa, mutta välit hiukan erillaiset nyt kun asumme kaukosuhteessa miehen kanssa, eli minä ja lapset Suomessa ja mies töiden vuoksi Norjassa. Näemme kyllä mahdollisimman usein ja kaikki haaveet pysyy samana uusilla muutoksilla.
Menen lääkäriin 10.2 ja alamme tutkimaan purun mahdollisuutta kun kuitenkin on kaikkea ollut ja sitten keskenmenokin vielä.

Onnea plussanneille ja tsemppiä kaikille muille!
Niin ja taas on kierto sen 27 vaan eli aina päivän etuajassa;) normali kierto se on silti ja hyvä niin että on kun vaikuttaa kuulemma sitten purun mahdollisuuksiin...
 
tinnttu ja PörröPää89:
Itse oon menettänyt ihan uskoni noihin "oireisiin" joita tulisi ennen plussaa, koska ne on oikeestaan lähes tismalleen samoja kuin menkkoja edeltävät oireet... turhaan vaan elättelee toiveita.... pessimisitstä puhetta tuli nyt.
 
Juu, ihan niinkuin hopeainenkin, mä en enää usko mihinään oireisiin. Samat oireet on ollu tämän puolitoistavuotisen yritystaipaleen aikana joka kuukausi ennen niitä menkkoja kuin mitä luetellaan mahdollisiksi oireiksi kun on raskaana. Ainoa oire, johon uskon, on kaksi viivaa tikussa, ja tikkuun ei pissata ennenkuin vasta dpo14. Sääntö, jonka unohdan lähes joka kierrossa.
 
Oireista: todellakin sitä aina kuvittelee että tää on nyt selkee raskausoire jne. Nytkin kun täs menkkoja varrotaan niin kaikenlaisia oireita pukkaa joo.. Kamomillan kans oon täsmälleen samaa mieltä eli kun tikussa viivat näkyy niin siihen voi uskoa. Omaan kroppaan ei auta uskoa, se kehittää kaikenlaista mitä mieli haluaa..
Tunturihillalle iso rutistus tyhmän tädin takia.
Ja uusille tervetuloa!
 
En mäkään niihin oireisiin usko , mutta minkäs mielelleen mahtaa. Vasten tahtoaanki tulee pohdiskeltua noita...
Nyt taas menkkajuilinnat aluillaan, joten eiköhän se täti vanha tuttu kohta kurvaa tähänkin osoitteeseen. :)
Nyt täytynee painua vällyjen väliin, sen verran pitkä päivä takana |O Kauniita unia ja plussaisia päiviä arvon naiset! :) :heart:
 
Ihanaa, että pystyin helpottamaan oloa ja tuomaan toivoa, se oli tarkoituskin :) :hug: Niin monet negatiiviset testit ehdin tekemään tuon yli vuoden yrittämisen aikana, että tiedän tarkalleen miten se toivo häviää jokaisen testin jälkeen enemmän ja enemmän.
Ja noista oireista sen verran, että mä nauroin täällä silloin mun tärppikierron oireita, että ainoastaan pierettää koko ajan! Muuten oli ihan tismalleen samat oireet kuin jokaisessa muussakin kierrossa. Olin odottanut jotain maata mullistavia oireita sitten tärppikiertoon, mutta eipä niitä kyllä vielä siinä vaiheessa tullut :) Vasta plussan jälkeen alkoi tulla oireita, joita siis kovasti odottelin jokaisessa kierrossa melkein heti ovulaation jälkeen :D
Eli älkää menettäkö toiveita niiden oireiden suhteen, ihan oikeasti kun mitään erilaisia oireita ei välttämättä tule ollenkaan!!

Vaniljainen ja Kultakimpale 6+6, meillä on muuten huomenna varhaisultra, jännittää :)

Edit. Pörröpää Mulla oli varsin koviakin menkkajuilintoja plussan jälkeen ;) Ja on kyllä edelleen välillä..Joten älä sen annan latistaa mieltä vielä!!
 
Viimeksi muokattu:
Noista oireista... Pitäs varmaan merkitä ylös joka kuukausi nämä turhaa toivoa herättävät oireet, jotka loppupeleissä oireilevatkin menkkoja..

ovistesteistä.. Tilasin siis elämäni ensimmäiset ovistestit ja siinä tuli ohjeet mukana. Kuinka tarkkaan kannattaa uskoa tota taulukkoa siitä millon kannattaa alottaa testailu? Mulla nimittäin tuntuu tänään semmosta juilimista tuolla oikealla puolella, mutta taulukon mukaan testailu kannattaa alottaa vasta lauantaina? Aiotaan kyllä varmuuden vuoks heilutella peittoja kerran päivässä(VAIKKA VÄKISIN)viikon ajan, jottei menis sivu suun ovis :D Jänskättääpänskättää, saan tällä viikolla tietää osan testituloksista... :O
 
sirususanna Onnea! :heart:

Kyllä sieluun sattuu sitten jos tätä karppausta on jatkunut joku puoli vuotta tuloksetta.
Niin paljon olen nyt lukenut että jos se pco:sta kiikastaa niin ruokavalion kanssa pitäis tärppi käydä.
Ja jos ei käy niin sitten :stick: :headwall::'(

Simppakokeiden tulokset pitäis tulla ensi viikolla. Jännittää. Ja mie oon tässä piruja seinät täyteen maalaillut, pääni puhki pohtinut että jos se a.o-tutkimus joskus tulee, jos ne putket onkin tukossa. Sillon lähtee eksältä henki (tartutti minuun klamydian 2 kertaa aikanaan kun petti. sinisilmäsenä uskotteli ettei ekat lääkkeet tepsiny ja siksi ei ollukkaan parantunut.) Positiivista päivitystä taas :D :D
 
Moikkelis taasen :)

Tervetuloa uusille =)

ja pahoittelut tunturihillalle menkoista :(

Täällä odotellaan ovista tulevaksi, perjantaina alotan kyl terolutit jotta saan nää kierrot pysymään suht lyhyinä. Kuumetta on perheessä joten toivotaan ettei ihan petipotilaiksi jouduta kaikki.
Kävin tänään kattomassa kaverin 1kk ikäistä vauvaa ja voi että se osas olla söpö..:heart: Iski kauhea hinku saada oma.. ja sitähän tässä on yritetty jo hyvä tovi.. Voi että mä kaipaan sitä raskaana oloa.. Ei auta kun vaan ootella mitä tulevaisuus tuo tullessaan :/

Vauvanvaatteista olitte jutellu, mulla on kanssa esikolta tallessa vaatteita kaapin perukoilla ja itseasiassa oon huijannu itteeni ostamalla halvalla kirppikseltä tai alesta joitain ylisöpöjä vauvanvaatteita..:ashamed: ei pitäs ostella mitään mutta niin sitä vaan aina tulee ajateltua et sit jossain vaiheessa jos vauva tulee.. Vaunut on kans tallessa, en raaski luopua niistä kun ovat niin ihanan väriset ja muutenkin tykkään niistä. Ehkä luovun niistä sitten jos tilanne käy niin huonoksi että ei oo toivoakaan enää jälellä.

Mun sisko oli nähny kyllä unta että mä olisin raskaana.. Totesin että en ainakaan vielä mutta kovasti on yritetty :) Unista sen verran että mun anoppi oli nähny unta sillon kun aloin esikkoa odottamaan että olen raskaana. naureskelin sille vaan että sellasia unia olit sit nähny.. en siis tienny itekään odottavani. Oli aika creepy olo kun testin sitten tein, monen vuoden yrityksen jälkeen positiivisen sellasen..:)
Toivottavasti siskon uni myös pitäis paikkansa :)

Nyt lähen nukkumaan pikkuhiljaa, on taas rytmi sekaisin kun on ollu päivä ja yövuoroa niin ei meinaa millään asettua uomiinsa taas.. jospa se siitä.


Guud nait leidiis :wave:


niin ja sirususannalle tuhannesti onnea plussasta! :)
 
Viimeksi muokattu:
Sirususannalle onnea! :heart:

Testailin aamupisusta ja haaleaakin haaleampi haamulainen siellä, väriä oli kuitenkin. Odottelen nyt kuitenki pari päivää ja testaan uudestaan... Mulla kun on 1 kemiallinen ja tiedettävästi 2 km taustalla, ei vielä tuo riitä todisteeksi itselleni. kp olis 35/27-35 meneillään ja suututtaa vaan kun ei voi tulla joko selkeää negaa tai vastaavasti sitä plussaa...
Mutta jospa se päivän päälle taas helpottais kun pääsen pitkästä aikaa parturiin ;)
On niin ihana päästä välillä vaihtamaan nää jatkuvat kuumeiluajatukset muuhun :)
 
sirususanna onnea hurjasti ja tsemppiä! :heart:

selmari toivotaan että pääset niitä vauvanvaatteita piankin käyttämään =)

tunturihilla törkeetä tuo eksäsi juttu, toivotaan että nuo kanavat on sulla auki!

PörröPää89 varovainen onnittelu! :heart: toivotaan että tämä nyt olisi se vauvanalku jota toivotte!

tinnttu tsemppiä ja malttia toivon sinulle, ja myös sitä että se plussa maanantaina pärähtäisi testiin.

Itse tutkin eilen kaupassa vitamiinihyllyä, ja ihan vahingossa silmääni sattui alahyllyllä pari raskaustestiä. Aattelin että sen täytyy olla merkki (hölmö minä :D), ostin testin ja testasin tänään kp 30/30-40 todella selkeän negan. En ollut kovin yllättynyt edes... Bonuksena pukkaa hiiva päälle vuosien tauon jälkeen :kieh:
 
Tunturihilla Kyllä mieki tollasen eksän laittasin lihoiksi :D

Pörröpää89 Toivotaan että siellä ois pieni mukana ja pysyiski kyydissä :)

Hopeainen :hug:

\o/ Meille tuli ekat testitulokset tänään, alotettiin ihan sukupuolitauti- ja kilpirauhastesteillä, niissä kaikki kunnossa :) Nyt odottelen ovista, vissiin pitäs su-ti tulla, huomenna alotan ovistikkujen käytön..No okei, kokeilin eilen jo yhen :whistle:
 

Yhteistyössä