Joillekin ihmisille tuntuu tulevan ikuisena yllätyksenä, että ne ostokset siellä kaupassa täytyy myös pakata!!

Vb
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;23233610:
Prismassa ja sittarissa toimii!! Ja se toinen pakkauslinja ei paljon lämmitä, kun edellisellä on niin helvetisti niitä ostoksia, että hihnaa ei voi pistää pyörimäään ettei sen kerttu-kotiäidin viilit mene rikki! Ja mitäs sitten kun siihen yhden megaostajan jälkeen tulee niin toinen megaostaja joka ei kykene pakkaamaan, mihis sen kolmannen ostokset menee, häh?
Katson aina jo kassajonossa etten jää jumiin megahamstereiden taakse. Vaikka olisin itsekin hamstraamassa.

Ei lainkaan vaikeaa :)
 
Syynä tähän on liian nopsakätiset kassaneidit/rouvat, jotka nopeudellaan aiheuttavat ostosten kasautumisen. Jos heidän työskentelynsä olisi vähän verkkaisempaa, niin toinen kassalinjan puoliskoista ehtisi tyhjentyä hitaammankin pakkaajan käsissä, ennen kuin seuraavan ostokset tarvitsisivat sitä tilaa.
 
"joo"
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;23233803:
Ai että mun on kohtuullista odottaa se 10 minuuttia että edellinen saa pakattua? Ja koska en pääse pakkaamaan heti niin seuraavakin joutuu odottamaan sen toiset 10 minuuttia? Ei helvetissä ole reilua!
Miksi ehdoin tahdoin teet elämästäsi noin vaikeaa. Mene kauppaan aamupäivällä, kun ei ole ruuhkaa, tai vasta myöhään illalla. Tai tilaa ruuat kotiin, niin ei tarvitse odottaa ollenkaan. Tai lähetä miehesi kauppaa, jos hän ei ole tuollainen samanlainen hermoheikko.
Jos on noin vaikeaa yksi kaupassa käynti, niin oikeasti ei kannata itseään kiusata moisella touhulla. Pilaat vain muidenkin ihmisten päivän, kun hapannaamana paiskot tavaroita menemään ja ryntäilet tympeän näköisenä edestakaisin.
 
Hah, tunnistin itseni tuosta! :D Kyllä, mä käyn melkein aina muksun kanssa kaksin kaupassa, oli isot ostokset tai ei ja ei, en ala veivaa niitä kärryjä/muksua ees taas siinä kassan ja maksupäätteen väliä vaan odotan että kassa vetää ostokset läpi ja maksan ja siirryn sitten vasta pakkaamaan. Ei se kassa päästä niitä toisten tavaroita tulemaan loppuun asti jos se pakkauspää on ihan täynnä..Ja jos oikein on ruuhkaa niin mätän kamat vaan kärryyn ja meen muualle pakkaa..Mut ees taas en ala juoksemaan, sori.. :D

Ainoo kassapöytä joka saa mun niskavillat pystyyn on lidlin, monessa liikkeessä ne on vaihettu tavalliseen pöytään, mut ei näemmä tossa naapurikunnassa ja kyllä taas alko ketutus nousee kun koitat jumalatonta vauhtia lappoo niitä tavaroita johonkin et sais ees ne omat ostokset mahtuu siihen pöydän päätyyn..
 
"Kenguru"
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;23233803:
Ai että mun on kohtuullista odottaa se 10 minuuttia että edellinen saa pakattua? Ja koska en pääse pakkaamaan heti niin seuraavakin joutuu odottamaan sen toiset 10 minuuttia? Ei helvetissä ole reilua!
Kenenkään pakkaaminen ei vie paria minuuttia kauempaa. Hermostuneena aika vaan tuntuu pidemmälle mitä todellisuudessa on. Ja kaikilla on aikaa odottaa se minuutti kaksi, tai jos ei ole, niin kannattaa miettiä omia aikataulujaan uudestaan, eikä sellaisessa kiireessä ei kauppaan kannata mennä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;23233814:
No henkilökohtaisesti mua suorastan vi**taa esim Lidlissä, kun kassa on siin saamarin tehokas ja tosi kovalla hädällä viuhtoo ne ostokset sinen olemattoman pieneen tilaan kassan ohi ja mä koetan saada nakeltua niitä rikkomatta jogurttipurkkeja ja liiskaamatta banskuja tms takas kärryyn.
Sit kuuluukin jo loppusumma ja pitäsi kortin kanssa siinä säheltää ja samalla vielä näppäilyjen lomassa laittaa lisää ostoksia kärryihin takas.
Ja siltikin seuraava asiakas joutuu jonkin verran odottelemaan ja kassatyöntekijä jarruttelemaan tulevia ostoksia siinä hihnalla.

Lidlin kassat on supernopeita:snotty:
No Lidli on kyllä pers..tä.
 
Iivana, mut ei se julma
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;23233541:
Onko vaikeaa aloittaa se pakkaaminen heti, kun on saanut ostoksensa hihnalle? Ihan totta: varsinkin jos olet yksin siellä prismassa tai sittarissa megaostoksinesi, niin luulisi sen verran olevan älliä aikuisella ihmisellä, ettei tee kiusaa seuraaville asiakkaille jättämällä venyttämällä pakkaamisen aloittamista viimeiseen asti! Miksi jähmetytte siihen kassan eteen ihmettelemään mitä tuli ostettua?

Jos maksatte sirukorteilla, niin ei tarvitse myöskään jäädä siihen sirukortinlukijan luokse tukkeeksi koko ostostapahtuman ajaksi! Sen sirullisen bonuskortinkin voi tunkea siihen lukijaan jo heti kun kuitti alkaa, ja sitä maksamista voi nopeuttaa laittamalla sen maksukortin jo valmiiksi lukijaan ja valita, maksatko pankilla vai luotolla!! Mikä tässä on niin vaikeaa??! ÄLKÄÄ JÄÄKÖ TUKKEEKSI SINNE KASSALLE!!
Joillekin tuntuu siellä kaupassa tulevan yllätyksenä, että ihmiset eivät ole liukuhihnan jatke ja jos pakkaan ne kamat kassiin huolella niin eipä voisi vähempää kiinnostaa häiritseekö se jotain helvetin skitsoo.

Sano suoraan päin naamaa seuraavan kerran jos uskallat, vässykkä.
 
[QUOTE="Kenguru";23233836]Kenenkään pakkaaminen ei vie paria minuuttia kauempaa. Hermostuneena aika vaan tuntuu pidemmälle mitä todellisuudessa on. Ja kaikilla on aikaa odottaa se minuutti kaksi, tai jos ei ole, niin kannattaa miettiä omia aikataulujaan uudestaan, eikä sellaisessa kiireessä ei kauppaan kannata mennä.[/QUOTE]

Kyllä vie! Tervetuloa tikkurilan prismaan katsomaan hidastelijoita!
 
JA tosta kortista..... mun on ainakin useasti komenttu ottamaan se kortti pois sieltä lukijasta, kun olen liian äkkiä sen sinne tukkinut.

JA toinen mikä sieppaa on se, kun se perässä tuleva hätähousu tökkii kärryillään mua persiille! :mad:
 
"öö"
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;23233777:
Niin sirulliset s-etukortit voi laittaa jo etukäteen sirukortinlukijaan ja valita siitä että bonukset.
Mikä järki siinäkin on?
Kun maksan sillä kortilla niin bonukset tulee yhdellä kertaa. Tolla sun systeemillä mun pitäis käydä näpräämässä sitä masiinaa yks kerta turhaan ja se vasta aikaa säästääkin ;)
 
"Kenguru"
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;23233853:
ameriikassa, missä kaikki on niin suurta, on apupoikia kaupoissa jotka pakkaa ja jopa tuo ostokset autolle..
Niimpä:) Ja jokainen maitopönikkä ja muropaketti pakataan omaan muovipussiin:D Eli muovipusseja on sitten yhteesä sata yhden kauppareissun jäljiltä:D
Noh, ei liittynyt mitenkään asiaan.
 
[QUOTE="Kenguru";23233903]Niimpä:) Ja jokainen maitopönikkä ja muropaketti pakataan omaan muovipussiin:D Eli muovipusseja on sitten yhteesä sata yhden kauppareissun jäljiltä:D
Noh, ei liittynyt mitenkään asiaan.[/QUOTE]

Paperipusseihinhan. Niihin joista pettää pohja parkkiksella :D
 
"Kenguru"
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;23233856:
Kyllä vie! Tervetuloa tikkurilan prismaan katsomaan hidastelijoita!
Oivoi, ehkä vielä törmätään Tiksin Prismassa:D. Pitääkin jatkossa kiinnittää huomiota kun joku on juuri hermojen menetyspisteessä kassalla. Vedän sitten hihasta ja moikkaan Björniä:)
 
"shihtzu"
Minä en ainakaan pakkaa ennen kuin olen maksanut, tosin mulla ei mitään megaostoksia koskaan ole. Se on parempi pakata sitten kerralla suht rauhassa, niin tulee pakattua kunnolla, enempi se aikaa vie, kun juoksee siinä edestakaisin.
 
"Kenguru"
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;23233915:
Paperipusseihinhan. Niihin joista pettää pohja parkkiksella :D
Niitä taitaa olla käytössä enemmän vaan elokuvissa. Ainakin siellä missä minä kasvoin muutamalla vuodella:D.
Tai olihan niitäkin saatavilla, mutta muovipussit oli yleisemmin käytössä.
 
juuh
[QUOTE="Kenguru";23233920]Oivoi, ehkä vielä törmätään Tiksin Prismassa:D. Pitääkin jatkossa kiinnittää huomiota kun joku on juuri hermojen menetyspisteessä kassalla. Vedän sitten hihasta ja moikkaan Björniä:)[/QUOTE]

ootte tainnu jo törmätä. :whistle: :D
 
"Neith"
kyllä mua ihan kassana ärsytti ne hitaat pakkaajat, töksähti koko jono siihen kun piti odotella että saavat tavarat hyyyvin hitaasti aseteltua niihin kasseihin..
varsinkin ruuhka-aikoina se on niin kovin miellyttävää touhua.. not
 
"vieras"
Mitä helvettiä sun on sitten tungettava sinne kauppaan just perjantaina tai lauantaina muiden megaostajien kanssa ostamaan mättöruokaa viidelle kersalles, jos ne muut asiakkaat niin sieppaa??!?! Minä tahansa muuna päivänä saat varmasti asioida ihan rauhassa ja pakata ostoksesi ihan niin kun tahot, eikä oo megahamsterit tai ketkään muutkaan tiellä! PEEÄS; älä vaadi kassaa pussittamaan pakasteita tai mitään muutakaan koska se hidastuttaa touhua jumalattomasti!!!
 
No jaa. Ketjua lukematta sen kummemmin voisi kysyä että miksei niitä megaostosten kanssa olevia voisi päästää maksamaan ne ostoksensa rauhassa sen sijaan että osoittaa mieltä ja venyttää omaakin asiointiaan? Nimimerkillä eilen sittarissa mummon kärryjen jyräämäksi jäänyt megaostokset tehnyt äiti, joka pakkasi shoppailunsa sitä mukaa kuin hihnalta tulivat - vaan kun yritti maksaa, muori blokkasi kärryillään reitin kun niin kauheasti suututti mun tavaroiden määrä :D ois kannattanut varmaan valita toinen kassa, siitä kärryn vuoresta tuskin voi nopeaa asiointia odottaa :xmas:
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä