Jollain voi oikeasti olla huomenna pikku ylläri töissä... (kosto on suloinen)

  • Viestiketjun aloittaja she devil
  • Ensimmäinen viesti
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Jaska-:
Juuh ei mitään.

Provo tai ei, sillä ei ole merkitystä enää tietenkään. Vaikka joku keksisi jonkun jutun täysin päästään provona niin hän voi silti _hävitä_ siihen liittyvässä keskustelussa/väittelyssä.

-------------------------------------------------------------------

Halusin vain tehdä selväksi tämän koston takana olevan ´moraalisen oikeutuksen´ tai miksi sitä nyt haluaisi kutsua.

AP on ilmeisesti myöntynyt kantaani eli että sillä että hänen miehensä teki väärin firmaa kohti ei ole merkitystä vaan ilmiannon laukaisi nimenomaan kostonhalu ja ainostaan sillä oli merkitystä. Joten siinä suhteessa häntä ei voi moraaliselle jalustalle nostaa.
Isoin osa keskusteluun osallistuneista näyttää jakavan samankaltaisen mielipiteen.
Siinä mielessä täältä saatu tuki sinulle ei ole aivan yhteneväinen =)
Myös minun sympatiani ovat sinun puolellasi. Kiva että meidän tuki kelpaa sinulle =)
Minulle kaikki valkeni yhtäaikaa. On uskomatonta tajuta, että olet elänyt jonkun illuusiokumppanin kanssa nämä vuodet. Se, että mies petti ja se millä tavalla (tyäajalla ja rahoja viilaten) oli yhdessä todella musertavaa.
Toki ensin tuli tunteet, että helvetti minkä tempun teki minulle ja aika pian sen perään, että jumalauta mitä filunkia se on tehnyt työnantajalle.
Se miksi soitin esimiehelle, oli a) halusin kertoa, mitä on tapahtunut b) nyt hän ymmärtää esim. miksi emme näe pikkujouluissa tai talvipäivillä. Kerroinhan jo, että tunnen tämä esimiehen aika hyvinkin, on äärimmäisen mukava ihminen.

 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Jaska-:
Juuh ei mitään.

Provo tai ei, sillä ei ole merkitystä enää tietenkään. Vaikka joku keksisi jonkun jutun täysin päästään provona niin hän voi silti _hävitä_ siihen liittyvässä keskustelussa/väittelyssä.

-------------------------------------------------------------------

Halusin vain tehdä selväksi tämän koston takana olevan ´moraalisen oikeutuksen´ tai miksi sitä nyt haluaisi kutsua.

AP on ilmeisesti myöntynyt kantaani eli että sillä että hänen miehensä teki väärin firmaa kohti ei ole merkitystä vaan ilmiannon laukaisi nimenomaan kostonhalu ja ainostaan sillä oli merkitystä. Joten siinä suhteessa häntä ei voi moraaliselle jalustalle nostaa.
Isoin osa keskusteluun osallistuneista näyttää jakavan samankaltaisen mielipiteen.
Siinä mielessä täältä saatu tuki sinulle ei ole aivan yhteneväinen =)
Myös minun sympatiani ovat sinun puolellasi. Kiva että meidän tuki kelpaa sinulle =)
Minulle kaikki valkeni yhtäaikaa. On uskomatonta tajuta, että olet elänyt jonkun illuusiokumppanin kanssa nämä vuodet. Se, että mies petti ja se millä tavalla (tyäajalla ja rahoja viilaten) oli yhdessä todella musertavaa.
Toki ensin tuli tunteet, että helvetti minkä tempun teki minulle ja aika pian sen perään, että jumalauta mitä filunkia se on tehnyt työnantajalle.
Se miksi soitin esimiehelle, oli a) halusin kertoa, mitä on tapahtunut b) nyt hän ymmärtää esim. miksi emme näe pikkujouluissa tai talvipäivillä. Kerroinhan jo, että tunnen tämä esimiehen aika hyvinkin, on äärimmäisen mukava ihminen.
Ymmärrän toki.
Olen pahoillani että joudun...oppositioon tässä keskustelussa mutta niin käy joskus. Toki olen pahoillani puolestasi ja niin kuin aikaisemmin sanoin niin siihen että teitkö oikein väärin...oliko se ymmärrettävää (oli varmaankin) en ole vielä ottanut liiemmin kantaa.

Mutta tuo mitä nyt sanoit ei ole sama asia mitä sanoit aloituspostissasi. Kenties kirjoitit sen vihoissasi jonka tietysti ymmärrän. :\
 
Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:
Alkuperäinen kirjoittaja Jaska-:
Juuh ei mitään.

Provo tai ei, sillä ei ole merkitystä enää tietenkään. Vaikka joku keksisi jonkun jutun täysin päästään provona niin hän voi silti _hävitä_ siihen liittyvässä keskustelussa/väittelyssä.
Tsorppa Jaska, mua niiiiin huvittaa tuo sun ilmaisu.. Hävitä keskustelussa.. :D

:p
AHAHAHAH

Hei ! sinä irroitit tuon lauseen asiayhteydestä :D

Tarkoitin että juuri siinä asiassa mihin otin kantaa, meinaan en ole kommentoinut tätä juttua muutoin kuin tietyltä tarkalta kannalta. Joka voi olla merkityksetön asia mutta kuitenkin. :p
 
Hyvä, että tässä palstalla roikkumisessa on jollekin jotain iloa :)
Risteily on muuten varmasti hyvä idea. Saatte ajatuksia muualle. Kun omia kokemuksia alkaa kertymään niin on helpompi unohtaa ja elää omaa elämää.

Eiköhän kyyhkikset tajua jättää sut rauhaan. Toivottavasti saat pianon kommelluksitta. :wave:
 
ap
Myöskin niin, että saan keskustelua. Jota olen saanutkin. Toki ymmärrän, että tekoni ottaa päähän eräänlaisia ihmisiä. Sen olen kokenut tänään ihan irl..
Joillakin on tässä maailmassa ihan omat säännöt.. Toivottavasti oma ihmistuntemukseni tästä kokemuksestani valpastuu ja osaan olla astumatta miinaan toiste.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Myöskin niin, että saan keskustelua. Jota olen saanutkin. Toki ymmärrän, että tekoni ottaa päähän eräänlaisia ihmisiä. Sen olen kokenut tänään ihan irl..
Joillakin on tässä maailmassa ihan omat säännöt.. Toivottavasti oma ihmistuntemukseni tästä kokemuksestani valpastuu ja osaan olla astumatta miinaan toiste.
:hug: :hug: :hug:
 
vierasnainen
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Myöskin niin, että saan keskustelua. Jota olen saanutkin. Toki ymmärrän, että tekoni ottaa päähän eräänlaisia ihmisiä. Sen olen kokenut tänään ihan irl..
Joillakin on tässä maailmassa ihan omat säännöt.. Toivottavasti oma ihmistuntemukseni tästä kokemuksestani valpastuu ja osaan olla astumatta miinaan toiste.
Mun mielestä tämä oli tosi hyvä juttu ja jos tämä oli totta, niin onneksi olkoon, toimit ihan oikein :) Näytitpähän että sun kanssa ei leikitä.
 
ap
se on varmaan normaalia tässä tapauksessa. Mieheltä on tullut sekavia puheluita, joissa sävy on enemmänkin v**utus kuin katumus. Työasioista ei ole ollut puhetta, olen saanut vaikutelman, että mies on jollain vapaalla koska on ollut maistissa kun on soitellut.

Tänään laivalla siskon kanssa sitten, en aio ajatella asiaa peen vertaa vaan juon skumppaa ja tanssin aamuun asti. Olen nuori ja vapaa.. Kiitos kaikille haleista ja kaikesta kauniista ja niille jotka moralisoi, ei tunnu missään, tekisin uudestaan milloin vain.
 
Rouva
Alkuperäinen kirjoittaja Jaska-:
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Jaska, jos joudut minkä tahansa vääryyden kohteeksi ja suutut siitä ja tiedät mikä olisi oikea seuraus, menet varmasti kotiin ja odotat rauhassa, noin vuoden, että suuttumus laantuu, ettet vain toimi sen pohjalta?
Sellaista en ole sanonut onneksi.

Itseasiassa tällä sivulla kirjoitamani kommentti vastaa tuohon sinun kysymykseen täysin, joten miksi et lukenut kirjoittamaani vaan kommentoit asiaan joka on jo itsestään selvä. ?

Omituista.
Pakko kommentoida. Ei yhtään omituista. Mä en koskaan lue noita sun pitkiä vastauksia - ei jaksa, ne on niin tylsiä... =) Lyhyet luen, enkä niistäkään tykkää, joskus oon yrittänyt lukea noita pidempiä, mutta ne on niin omahyväisiä, että alkaa vaan suututtaan. Vink vink... ;)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Kaukosäädin:
Mulle on kyllä opetettu jo lapsena ettei saa rollia. Etkö parempaa keksinyt. Kyllä mä ymmärrän että miehen teko satutti sua, mutta mielestäni käyttäydyit tosi lapsellisesti.
Jankuti jankuti jankuti, mulle taas on opetettu jo lapsena, ettei saa varastaa tai valehdella. Mut kukin tyylillään toki.

Mä taas olisin vastaavassa tilanteessa toiminut kuten ap.
 
mie
Tää on kyllä huippu ketju! Provo tai ei, mitä väliä. Tärkeintä on hyvä viihde! :) Ja minä ainakin tykkään ajatella, että ap on ihan oikea ihminen. Tuo narsistinen oikeus hajottaa muiden ihmisten elämä, koska on itse tullut kohdelluksi väärin.... Todeta sitten, ettei tunnu missään ja tekisi milloin vain sen uudelleen... Se on jotenkin niin kiehtovaa, brr! *kylmiä väreitä selkäpiissä*
 
Rouva
On tuo Jaska kyllä aika huvittava tyyppi omahyväsyydessään ja uhkailussaan: "jos et nyt vastaa tähän mun kommenttiin, tulkitsen sen niin, että olen sinun mielestäsi oikeassa..." :D:D Ihan kuin joku psykopaattinarsisti!
 
ap
Mies ilmoitti olevansa lomalla ja toivovansa että haen loput kamat tuolla aikaa ja jätän avaimen sitten postiluukusta. Sain pianonkuljetuksen perjantaille, nyt mietitään siskon kanssa mihin ihmeeseen sen täällä pienessä kaksiossa lykkäisi.. Mutta ei siis mitään ihmeitä, mies ei tunne katumusta juurikaan, on ollut "olosuhteiden uhri" diipa-daapa. Onneksi oi onneksi emme saaneet lapsia tähän tarinaan!
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Tää on kyllä huippu ketju! Provo tai ei, mitä väliä. Tärkeintä on hyvä viihde! :) Ja minä ainakin tykkään ajatella, että ap on ihan oikea ihminen. Tuo narsistinen oikeus hajottaa muiden ihmisten elämä, koska on itse tullut kohdelluksi väärin.... Todeta sitten, ettei tunnu missään ja tekisi milloin vain sen uudelleen... Se on jotenkin niin kiehtovaa, brr! *kylmiä väreitä selkäpiissä*
Minä olen narsisti kun käräytin väärintekijät, jotka systemaattisesti puijasivat, pettivät, valehtelivat ja varastivat. Minä olen narsisti kun ilmoitin tästä ihmiselle ketä myös pettävät? Kyllä tekisin sen uudestaan milloin vain haastan muutkin samaan. Vai pitääkäö kaikki vaan niellä ja kääntää toinenkin poski, tuskin!
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mies ilmoitti olevansa lomalla ja toivovansa että haen loput kamat tuolla aikaa ja jätän avaimen sitten postiluukusta. Sain pianonkuljetuksen perjantaille, nyt mietitään siskon kanssa mihin ihmeeseen sen täällä pienessä kaksiossa lykkäisi.. Mutta ei siis mitään ihmeitä, mies ei tunne katumusta juurikaan, on ollut "olosuhteiden uhri" diipa-daapa. Onneksi oi onneksi emme saaneet lapsia tähän tarinaan!
ai että uhrin rooli on valittu siellä päässä.. exäs on naurettava. ei halua myöntää että itse sotki asiat, kukaan ei pakottanut. voimia jälleen kerran sulle! :hug:
 

Yhteistyössä