jonkun moka joka saa sinut...?

mama82
yläasteella olin ja oli ihan hirveä kiire bussiin aamulla,juoksin pysäkille ja liukastuin yhden miehen eteen siihen tielle.mies katso mua ja kysy sattuko ja mä vaan pamahdin poruun ja lähdin juokseen kotio kun housut meni rikki :LOL: :LOL:

ja sit kerran mä kokeilin housuja seppälässä ja sovituskopit oli miesten vaate puolella.vedin housuja jalkaan ja sit tuntu kylmältä pepussa(oli vie stringit)ni mä olin vahingossa vetässy sen kankaan sivuun siitä ja pyllistelin sille myymälän puolelle..kylläpä nolotti :LOL:
 
Hajamielinen blondi
Tapahtui tänä iltana. Mies lähti illaksi koulunpenkille. Minä siinä sitten siivoilin pikkaisen huushollia ja huomasin, että miehellä oli jäänyt kännykkä kotiin eteiseen lastenvauhuihin. Mullahan tuli heti mieleen soittaa miehen kännykkään että puhelin on jäänyt häneltä kotiin :ashamed:.
 
olin yläasteella kun yhtenä aamuna heräsin ja totesin et kello on jo kymmentä vaille, kauheella vauhilla vaattet niskaan ja pyörällä kouluun. Matkalla ihmettelin ku on niin hiljasta, ei tullu vastaan ku muutama ihminen, koulun pihaki oli ihan tyhjä. Siinä vaihees tajusin sit kattoo koulun ulkoseinäs ollutta kelloa: viis yli kuus.... no saimpahan kerranki syödä rauhas aamupalan ku koulu alko yheksältä... :whistle:
 
enjaksakirjautua
yks kaveri leipo päivänä muutamana mokkapaloja ja olikin tomusokeri päässy loppumaan.No,hätä keinot keksii..Olikin laittanu tomusokerin sijasta perunajauhoja :LOL: Eihän se ollu oikein onnistunut!!!! Nauroin kippurassa,kun hän selitti mulle tätä!
 
Viime kesänä ollessani ihan viimeisilläni raskaana olimme isoveljeni häissä. Hääpaikalla yövyimme jo häitä edeltävänkin yön. Mieheni lähti pikkusiskoni miehen kanssa rantasaunaan saunomaan ja mieheni kysyi minulta että missäs on suihkusaippua? Sanoin et siellä toalettilaukussa se valkokorkkinen Dove. Kun ne sit tuli sieltä saunasta, niin huomasin et miehellä kädessä sinikorkkinen Dove (joka on siis kosteusvoidetta! :LOL: ) Minä sit siinä rupesin iso maha hytkyen nauramaan että no tuliko puhtaat munaskut kosteusvoiteella ja miehet siihen et ne jo ihmettelikin et ku ei millään vaahtoa... :LOL: :LOL: Tulipahan pallit rasvattua... =)
 
Freesia harmaana
Olimme äskettäin ulkomaanmatkalla koko perhe. Kaupunkikierroksen aikana oli puoli tuntia vapaata aikaa, joten kiersimme läheisiä kauppoja. Eräässä lelukaupassa mieheni halusi ostaa pojallemme pienen pallon, koska sellainen uupui matkatavaroistamme. Vaikeaa oli minulla pitää naamaani peruslukemilla mieheni kysyessä miesmyyjältä, että "do you have small balls?"
 
Tässä vastikään menin nauttimaan aamukeffea ja sämpylää yliopiston kuppilaan, ja unenpöpperössä kaadoin maitoa kahvin sijasta vesilasiini veden sekaan, kassaneiti katsoi säälivästi ja sanoi, että voin käydä vaihtamassa tuon :LOL:
 
Tuli tuosta yhdestä kirjotuksesta mieleen kun ekaa kertaa oltiin nykysen mieheni kanssa ravintolassa syömässä... Mies sit tilas pihvin ja kermaperunoita, tarjoilija kysy "tuleeko mediumina?" Mies iha muissa maailmoissa vastaa: "ei ku kermassa" :LOL:

Kerran mies pyys mua siirtymään sängyllä toiselle reunalle ja sanoin et en jaksa, mies siihe "joudun sut sit varmaa kemialisesti poistaa" ja pieras kunnon paukauksen :kieh:
 
johnu83 harmaana
Mies tuli huonosti nukutun yön jälkeen mulle sanomaan, että "arvaa mistä tietää olevansa unen tarpeessa?" No se oli sitten pessyt hampaansa kasvojenpuhdistusaineella. :LOL:
(Ei ollut kuulemma hääppöisen makuista).
 
no ihan oma mokani..

no silloisen tyttöystävän luona heidän mökillä käydessäni ilta meni siellä hieman pitkälle yöhön ja hänen äitinsä ym. oli myös siellä silloin toisessa rakennuksessa nukkumassa...
no minähän aattelin olla oikein fiksu vävyehdokas ja päätin lasketella oman autoni vapaalla vähä kauemmas alamäkeen kun melko kovaääninen kosla oli ettei muut herää.. ideahan oli tietenkin hyvä.. mutta....
no tietenkin todellä järkeväästi ajattelin et kerkiäähän nuo avaimet samalla alamäkee lasketellessa virtalukkoon laittaa.. no tietenkin sähläsin avainten kanssa enkä saanutkaan niitä virtalukkoon ja ratti meni rattilukkoon, ja kiireessä yritin polkasta jarrua ja vahingossa sit väh huonossa asennossa istuessani polkasinkin kytkintä joten kuten arvata saattoi löysin itteni autoni kanssa ojan pohjalta.. no eikun sit hakemaan tyttöystävääni joka sit omalla autollaan veti mun auton ylös sieltä ojasta. onneks oli sen verran matala oja ettei isompaa kalustoo tarvittu hinaamaan mun autoo ylös sieltä, olis siinä ollu selittämistä ja tuskin olisivat uskoneet että ihan selvin päin vielä....
mut kyllä siinä hymyilytti kumpaakin :LOL: no ei kuitenkaan muut olleet heränneet et sikäli kuningas-ideani onnistui
 
Yäasteella käytiin joskus ostamassa röökiä viereiseltä huoltoasemalta. Mun kaveri pyys Camelia ja sai pehmeen askin. Kaveri sit kysy miesmyyjältä: "Onks sul kovana?" Kundi sit kumartu tiskin taakse alahyllylle ja sano:"Oota mä katon"

Siinä vaiheessa vasta tajuttiin kaikki kolme sen tilanteen kaksmielisyys... :D
 
ja lisää nöitä kyllä löytyy.... nyt vuorostaan kaverin mokia..

no tää oli autolla joskus ollut ajelemassa kesäkuumalla ja tietenkin ikkunat auki.. no sit oli päättäny laittaa päätä lasista pihalle siinä ajellessaan ja samalla keksinyt ruveta laittaan lasia kiinni.. sillä tuloksella että pää jäi ikkunan väliin :LOL:

toisella kertaa kaveri keskellä mutkaa huomas että auton kello oli väärässä (kello oli siis mittaritaulussa nopeusmittarin vieres) no rupes sitä sit siinä säätään kohdalleen ja kun mutka suoristui meinas rysäyttää mettikköön kun se käsi oli siellä ratin välissä kellon kimpussa jumissa eikä ratti kääntynytkään
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.03.2006 klo 23:37 Anukaisu kirjoitti:
Viime kesänä ollessani ihan viimeisilläni raskaana olimme isoveljeni häissä. Hääpaikalla yövyimme jo häitä edeltävänkin yön. Mieheni lähti pikkusiskoni miehen kanssa rantasaunaan saunomaan ja mieheni kysyi minulta että missäs on suihkusaippua? Sanoin et siellä toalettilaukussa se valkokorkkinen Dove. Kun ne sit tuli sieltä saunasta, niin huomasin et miehellä kädessä sinikorkkinen Dove (joka on siis kosteusvoidetta! :LOL: ) Minä sit siinä rupesin iso maha hytkyen nauramaan että no tuliko puhtaat munaskut kosteusvoiteella ja miehet siihen et ne jo ihmettelikin et ku ei millään vaahtoa... :LOL: :LOL: Tulipahan pallit rasvattua... =)
Tää on hyvä :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.03.2006 klo 22:37 chantilly kirjoitti:
Yäasteella käytiin joskus ostamassa röökiä viereiseltä huoltoasemalta. Mun kaveri pyys Camelia ja sai pehmeen askin. Kaveri sit kysy miesmyyjältä: "Onks sul kovana?" Kundi sit kumartu tiskin taakse alahyllylle ja sano:"Oota mä katon"

Siinä vaiheessa vasta tajuttiin kaikki kolme sen tilanteen kaksmielisyys... :D
Voi vattu :LOL:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.12.2005 klo 18:11 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.12.2005 klo 01:05 Millamolla kirjoitti:
Menin syksyllä bussilla kolmen pienen lapsen kanssa kaupungin keskustaan. Muut matkustajat katselivat minua ja meitä, olin tietty ylpeä kolmen pienen lapsen äiti pärjäävänä bussissa...

Noh, kotiin päästyäni, siis kahden bussimatkan jälkeen, kampasin tukkaani, ja huomasin että nutturastani roikku Bratz- barbinuken pitkä kumisaapas...

Hävettikö :snotty:
:LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
Menee ihan vasta kipeeksi naurusta
:LOL: :LOL: :LOL: Nauroin oikeesti!
 
Mä olin joskus töissä yhdessä firmassa sihteerinä, työntekijöitä ei ollut muita kuin minä ja omistaja. Omistaja sanoi poistuessaan liikkeestä, että nettisivuille pitäisi kehittää jotain uutta ja käski mun katsella kilapilevien firmojen nettisivuilta vinkkejä ja ideoita. No, tein työtä käskettyä ja siinä muiden firmojen sivuja katsellessa puhelin soi. Vastasin firman puhelimeen.. väärän firman nimen (siis sen, jonka nettisivut mulla oli auki)!! Soittaja oli ihan ihmeissään (oli ilmeisemmin soittanut pomon kännykään, joka ei vastannut ja se oli sit siirtynyt lankapuhelimeen) ja niin olin minäkin ja erittäin nolona. Menin ihan lukkoon, kun soittaja huhuili Hannua (eli pomoani). En tiedä mitä oisin tehnyt, kun menin jotenkin paniikkiin ja en saanut sanaa suustani ja suljin luurin :ashamed: Kyllä mua hävetti sit, kun pomo tuli takaisin ja selitin sille tilanteen, niin sit naurettiin molemmat :LOL:
 

Yhteistyössä