jonkun moka joka saa sinut...?

JennaH
Kerran 14-vuotiaana olin ensimmäisiä kertoja rimpsalla ja oltiin kaverini kanssa päästy tuttujen poikien kyytiin ajeleen. Minä sitten istuin ihastukseni sylissä ja siinä intohimoisesti suutelimme ja muuta. Kohta päätettiin koko kööri lähteä käymään joissakin bileissä. Oltiin perillä ja noustiin autosta. Kaveri kauhistuneena tuli mun luo, ja sanoi, että "sulla on menkat tullu läpi!"

Mulla oli housuntakamus aivan veressä ja kauhistuneena katsahdin ihastukseni vaaleita farkkuja. EI ONNEKSI ollut tarttunut veriläiskiä jätkän housuihin. Mulle sitten köytettiin kaverin jakku peffan peitoksi :whistle: :LOL: :ashamed: :D B)
 
nyt jo naurattaa
Ala-asteelaisena suuresti ärsytti koulusta palaava isoveli, joka soitti avaimesta huolimatta ovikelloa. Kerran olin menossa vessaan veljen kotiintulon aikoihin ja jo ennakoiden laitoin lukon kielekkeen sisään.
Ovikello soi ja minä huusin eteisen vieressä olevasta vessasta tosi vihaisena: OON #&%?$!* JA OVI ON AUKI! Hetken hiljaisuuden jälkeen ovi kävi ja eteisestä kuului hämmentynyt miesääni: Hengarikauppias täällä...onko isäsi tai äitisi kotona? Arvannette minkä värisenä tulin esiin:...

:ashamed: :ashamed: :ashamed: :D
 
Lapsellinen81
No tänä aamusta vein esikoista päiväkotiin ja siellä pikkusten ryhmässä sitten yks pikkunen julisti kovaan ääneen että "hei tiedättekös,minun isi ja äiti menee perjantaina pikkujouluihin,sitten mulle tulee pikkuveli tai pikkusisko" Tän tytön isä oli aivan :ashamed:
 
heihoi
Siskoni kirjoitti miehelleen kauppalapun loppuun viron pottuja, "kontinkieltä", ajatteli, että tämä ymmärtäisi vitsin, mutta ei, mies sitten lihatiskiltä kysymään, että myydäänkö teillä viron pottuja. Lihatiskin myyjää hieman naurattanut... :whistle:
 
Lapsellinen81
Meillä oli tapana olla joka kesä mökillä meren rannalla ja useesti oltiin saunassa kun ilta oli jo pimentynyt,valot tuli vain ja ainoastaan saunaan sekä saunan makuukammariin,äitini istui ulkona ja harjasi hiuksiaan. Äiti laittoi aina paplarit geelin kanssa päähän ja luuli nytkin levittäneensä geelit hiuksiin,ihmetteli kun ei ollenkaan kuivahda. Valossa sitten kateltiin sitä purtiloa ja todettiin äidin hieroneen päänsä täyteen jalkarasvaa. Hän sitten yritti sitä pestä kylmällä merivedellä pois ja sehän vaan pahensi tilannetta,täytyy kyllä myöntää että äidillä oli aamulla komeempi tötterö päässä kuin Simpsonien Margella.

 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.11.2006 klo 20:22 heihoi kirjoitti:
Siskoni kirjoitti miehelleen kauppalapun loppuun viron pottuja, "kontinkieltä", ajatteli, että tämä ymmärtäisi vitsin, mutta ei, mies sitten lihatiskiltä kysymään, että myydäänkö teillä viron pottuja. Lihatiskin myyjää hieman naurattanut... :whistle:
Se on kontinkielellä koronpontti kottujavintti. :D
 
heihoi
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.11.2006 klo 20:23 Nasta Pimu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.11.2006 klo 20:22 heihoi kirjoitti:
Siskoni kirjoitti miehelleen kauppalapun loppuun viron pottuja, "kontinkieltä", ajatteli, että tämä ymmärtäisi vitsin, mutta ei, mies sitten lihatiskiltä kysymään, että myydäänkö teillä viron pottuja. Lihatiskin myyjää hieman naurattanut... :whistle:
Se on kontinkielellä koronpontti kottujavintti. :D
Sori, siis ei kontinkielellä ku kääntämällä, ymmärsitkö mitä tarkoitin?
 
Tää ei ole niin hauska, mutta nolo kylläkin. Kaverini lähti ravintolasta jatkoille tuntemattoman kundin luo, huppelissa juu. Oli sitten unissaan lähtenyt rappukäytävään haahuilemaan ja heräsi sieltä siis alusvaatteisillaan. Ongelmahan oli se, ettei enää muistanut, mistä oli tullut, kyseessä korkea kerrostalo. No, siinä sitten aamuyöllä umpimähkään soittamaan jonkun ovikelloa, onneksi osui jonkun naisihmisen luo, jolta sai lainaksi vaatteet, että pääsi kotiin...
 
noloa
Ruotsinlaivalla kerran kaameassa kapulassa etsin hajuvettä kosmetiikkapisteessä. Olo oli kamala, heikotti, oksetti ja pieretti... ajattelin, että kukaan ei niissä parfyymien tuoksuissa huomaa, jos päästän ihan pikkuisen kaasuja pihalle - no eikö se pikkuinen äänetön ollut ihan kauhean mädän munan hajuinen
:ashamed: :whistle: :whistle: vaivihkaa liukenin paikalta niinkuin en mitään tietäisi mutta niin liukenivat kyllä muutkin asiakkaat
 
Viime kesänä olin kaverin polttareissa. Olin kuskina. Vein parhaan ystäväni polttareista kotiinsa. Oli hänen miehensäkin vielä hereillä. Heidän poikansa oli silloin 6 kk. Mies oli todella väsynyt..

Ystäväni sanoi hänelle noin tunnin pihalla juoruamisen jälkeen että voi viedä hänen kassinsa sisälle. Tulee sitten itse pian perässä. Mies meni tyytyväisin mielin nukkumaan ja laittoi oven lukkoon.

Puhuimme pihalla vielä puolisen tuntia. Sisälle mennessään kaverini huomasi vasta että ovihan on lukossa. Kaksi pönttöä ämmää alkoi siinä sitten huutelemaan ja koputtelemaan makkarin ikkunaan. Oltiin tietty kaikki muut ovet tarkistettu siihen mennessä. Mietittiin vaan et hiton mies kun vei kännykän ja kotiavaimen ja laittoi oven lukkoon mennessään. :kieh:

Lopulta aloimme soittamaan ovikelloa, silläkin uhalla että vauva herää. Ukko nukkui vauvan kanssa niin sikeästi ettei kumpikaan herännyt yrityksistämme huolimatta. Kaverini joutui hakemaan vara-avaimen naapurista. Oli kiva herättää naapurit arviolta 3 aikaan yöllä. :LOL:

Oli mies tai ystävän vanhemmat seuraavana päivänä ihmetelleet että eikö sillä kuskilla ollut puhelinta mukana.. :LOL:

Naurettu ollaan monesti asialle. Häpeän tunne oli valtava jälkeenpäin.
 
November Rain
Tästä on aikaa jo yli 3 vuotta. Olimme kaveriporukalla lähdössä baariin. Siskoni ei jaksanut lähteä baariin, mutta lupasi heittää meidät. Kun nousin autosta, huomasin hetken päästä ottaneeni vahingossa siskoni laukun omani sijasta. Siinä sitten iski paniikki, ja lähdin juoksemaan auton perässä ja heilutin kovasti. Siskoni huoamasi minut, ja pysähtyi oli ihan että hyvän kun huomasit ja juoksit perään. Ja vaihdoimme laukkuja, sitten molempia alkoi naurattaa. Tajusimme että olisin voinut soittaa siskoni kännykällä omaani, ei olisi tarvinnut juosta yhden korttelin verran auton perässä.

 
Tuttavani oli parin kaverinsa kanssa ulkomailla. Olivat päättäneet mennä syömään viimeisenä lomapäivänä hienoon ravintolaan. Puvut päälle ja viimeiset rahat oli laitettu yhteen ja lompsittu ravintolaan. Ruokalista oli espanjankielinen ja kielitaito ei ollut hallinnassa. Aikansa pohdittuaan oli päätetty, että jokainen ottaa saman ruoka-annoksen, joka oli summassa päätetty listalta.

Tarjoilija oli englanninkielellä ihmetellyt, että "tämäkö 3 kertaa? Tämäkö todella kolme kertaa" Poijat oli vakuutelleet, että kyllä, kyllä.

Hetken päästä oli tullut viulisti ja aloittanut soitannan. Pojat olivat uksineet, että jo on hieno ravintola... Viulisti oli soitellut saman kappaleen kolme kertaa ja pojat olivat vähän totisina kolmannen kappaleen aikana katselleet toisiaan. Suupielet oli kuitenkin pyhitty ja lähdetty nälkäisenä ja köyhänä pois :LOL:
 

Yhteistyössä