Jopa suvakit myöntävät maahanmuuttopolitiikan olevan epäonnistunutta

  • Viestiketjun aloittaja #unelmat kaatuu
  • Ensimmäinen viesti
Ilman kansallismielistä vastarintaa tätä tuskin oltaisi edes huomattu, koska kaikki jotka kritisoivat maahanmuuttoa ovat auttamatta rasisteja ja natseja ja ennen kaikkea niiiiiiin häpeällisen suvaitsemattomia.:rolleyes:

Koska vastarinta on puhunut suunsa puhtaaksi nimittelystä huolimatta, ovat muutki suomalaiset pitäneet sopivana ilmaista huolensa liittyen maahanmuuttoon.(y)
 
  • Tykkää
Reactions: ..... ja AivanSama
Olen hämmästynyt, että ongelmien olemassaolo myönnetään jopa viranomaisten taholta.
Nyt odotellaan, että mitä näiden ongelmien ehkäisemiseksi aiotaan ihan okeasti tehdä, kun ymmärretään, että se "integroituminen" ei tule tapahtumaan nyt, eikä myöhemmin.
Kun palautuksetkin ovat hankalia, niin alettaisiinko suomessa vihdoinkin miettiä sitä, että kannattaako tätä porukkaa edes päästää maahan?
Niiden osalta, jotka ovat tänne jo päätyneet eivätkä turvapaikkaa ole saaneet ja kieltäytyvät palautuksista tulisi harkita vakavasti säilöönottoa, kunnes ovat halukkaita palaamaan vapaaehtoisesti.
 
  • Tykkää
Reactions: ..... ja Lispetti
Jep, kovennettua kuritushuonetta päivittäisin kidutussessioin, kunnes paperittomat ymmärtävät oman etunsa ja lähtevät maasta pois. Sama kohtalo järjestelmän arvostelijoille.

Eipä ihme, etten enää viihdy tällä palstalla, kun rekisteröityneetkin höyryävät kuin MV-lehden fanifoorumilla.
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Jep, kovennettua kuritushuonetta päivittäisin kidutussessioin, kunnes paperittomat ymmärtävät oman etunsa ja lähtevät maasta pois. Sama kohtalo järjestelmän arvostelijoille.


Eipä ihme, etten enää viihdy tällä palstalla, kun rekisteröityneetkin höyryävät kuin MV-lehden fanifoorumilla.
Voi hitto tuota ^ marttyyrin katkeraa tilitystä.:ROFLMAO:

No, eipä siinä. Mä ainakin viihdyn täällä oikein hyvin ja niin monet muutkin....aika paljon kävijöitä ja olijoita tällä palstalla on.:);)
 
  • Tykkää
Reactions: päätön ja .....
vierailija
Ansaintalogiikka oli nähtävissä jo viime syksynä. "Avuntarjonta" oli käytännössä rahansiirtoa tietyille tahoille, jotka ovat lähellä monien eduskunnassakin istuvan intressejä. Vapaaehtoiset ovat tehneet hienoa työtä, mutta valitettavasti jokin muu taho on napannut rahat.

Työvoima voi käytännössä olla jonkin alemman tason suorittavaa työtä. Insinöörejä ym.huippuosaajia ei ole, jäivät nekin vähät Saksaan.

Keskustelin näin jo viime lokakuussa ystävien kanssa ja asiat ovat toteutuneet. Tiesin myös,että raiskauksia tulisi. Ulkomaankomennukseni aikana islamilaisuus esiintyi hyvässä ja pahassa. Enkä näe itseäni millään tavalla rasistina.

Lakia tulisi muuttaa siten, että karkotuspäätöksen jälkeen päätös tulisi saattaa käytäntöön nopeammin. Ylipäätään prosessin tulisi olla nopeampi.
 
vierailija
Ilman kansallismielistä vastarintaa tätä tuskin oltaisi edes huomattu, koska kaikki jotka kritisoivat maahanmuuttoa ovat auttamatta rasisteja ja natseja ja ennen kaikkea niiiiiiin häpeällisen suvaitsemattomia.:rolleyes:

Koska vastarinta on puhunut suunsa puhtaaksi nimittelystä huolimatta, ovat muutki suomalaiset pitäneet sopivana ilmaista huolensa liittyen maahanmuuttoon.(y)
Ihquu hei
 
Ilman kansallismielistä vastarintaa tätä tuskin oltaisi edes huomattu, koska kaikki jotka kritisoivat maahanmuuttoa ovat auttamatta rasisteja ja natseja ja ennen kaikkea niiiiiiin häpeällisen suvaitsemattomia.:rolleyes:

Koska vastarinta on puhunut suunsa puhtaaksi nimittelystä huolimatta, ovat muutki suomalaiset pitäneet sopivana ilmaista huolensa liittyen maahanmuuttoon.(y)
Ei Lispetti.
Rasistiksi tai natsiksi ei pääse kritisoimalla maahanmuuttoa tai maahanmuuttopolitiikkaa.
Rasistiksi "pääsee" olemalla rasisti, kirjoittamalla rasistisesti, kannattamalla rasisteja tms. Se on sitä missä ihminen teoistaan huolimatta on ala- arvoinen tai arvoton ihonvärinsä, uskontonsa tai muun vastaavan syyn vuoksi.
Jos kutsuu murhaajaa murhaajaksi, varasta varkaaksi tai kritisoi maahanmuuttopolitiikkaa tai mitä tahansa politiikkaa niin se ei ole rasismia.

Itte olen keski- ikäinen kaljamaha. Vastaan itse omista sanoistani ja teoistani. Mua vituttais suuresti jos joutuisin vastaamaan kaikkien keski- ikäisten kaljamahojen sanomisista ja tekemisistä ja vielä enemmän mua vituttais jos muut kohtalotoverit joutuisivat kärsimään minun sanomisistani tai tekemisistäni.

Natsiksi pääseminen taas on vähän hankalampaa koska heillä on ihan omat käsityksensä omasta ylirodustaan ja yhteiskuntajärjestyksestään. Puheidensa mukaan mielellään teurastaisivat kaikki muut, mutta eivät voi koska mikäs ylirotu se olisi vailla ainuttakaan alistettavaa?

Mä en oikein usko sinua rasistiksi, natsista puhumattakaan.
Minä taas olen viimeisimmän tiedon mukaan perseraiskausta kaipaava suvakkihuorahyysäri ihan sillä, että mua ei huvita pomppia torilla tasajalkaa vaatimassa niskalaukausta jokaiselle joka ei ole keski- ikäinen valkoihoinen kaljamaha.

Jeesus oli syntymäpaikkansa perusteella arabi ja uskonnoltaan juutalainen. Hänellä tekis tänä päivänä todella tiukkaa saada sijaa suomalaisesta majatalosta. Perheenyhdistämisestä puhumattakaan, koska NeitsytMariaa on hankala todistaa äidiksi tai Jooseppia isäksi.
 
vierailija
Ei Lispetti.
Rasistiksi tai natsiksi ei pääse kritisoimalla maahanmuuttoa tai maahanmuuttopolitiikkaa.
Rasistiksi "pääsee" olemalla rasisti, kirjoittamalla rasistisesti, kannattamalla rasisteja tms. Se on sitä missä ihminen teoistaan huolimatta on ala- arvoinen tai arvoton ihonvärinsä, uskontonsa tai muun vastaavan syyn vuoksi.
Jos kutsuu murhaajaa murhaajaksi, varasta varkaaksi tai kritisoi maahanmuuttopolitiikkaa tai mitä tahansa politiikkaa niin se ei ole rasismia.

Itte olen keski- ikäinen kaljamaha. Vastaan itse omista sanoistani ja teoistani. Mua vituttais suuresti jos joutuisin vastaamaan kaikkien keski- ikäisten kaljamahojen sanomisista ja tekemisistä ja vielä enemmän mua vituttais jos muut kohtalotoverit joutuisivat kärsimään minun sanomisistani tai tekemisistäni.

Natsiksi pääseminen taas on vähän hankalampaa koska heillä on ihan omat käsityksensä omasta ylirodustaan ja yhteiskuntajärjestyksestään. Puheidensa mukaan mielellään teurastaisivat kaikki muut, mutta eivät voi koska mikäs ylirotu se olisi vailla ainuttakaan alistettavaa?

Mä en oikein usko sinua rasistiksi, natsista puhumattakaan.
Minä taas olen viimeisimmän tiedon mukaan perseraiskausta kaipaava suvakkihuorahyysäri ihan sillä, että mua ei huvita pomppia torilla tasajalkaa vaatimassa niskalaukausta jokaiselle joka ei ole keski- ikäinen valkoihoinen kaljamaha.

Jeesus oli syntymäpaikkansa perusteella arabi ja uskonnoltaan juutalainen. Hänellä tekis tänä päivänä todella tiukkaa saada sijaa suomalaisesta majatalosta. Perheenyhdistämisestä puhumattakaan, koska NeitsytMariaa on hankala todistaa äidiksi tai Jooseppia isäksi.
Kiva kuulla että sinäkin aiot lopettaa möyhöttämästä että maahanmuuttokriittiset ovat rasistisia natseja.
 
Ansaintalogiikka oli nähtävissä jo viime syksynä. "Avuntarjonta" oli käytännössä rahansiirtoa tietyille tahoille, jotka ovat lähellä monien eduskunnassakin istuvan intressejä. Vapaaehtoiset ovat tehneet hienoa työtä, mutta valitettavasti jokin muu taho on napannut rahat.

Työvoima voi käytännössä olla jonkin alemman tason suorittavaa työtä. Insinöörejä ym.huippuosaajia ei ole, jäivät nekin vähät Saksaan.

Keskustelin näin jo viime lokakuussa ystävien kanssa ja asiat ovat toteutuneet. Tiesin myös,että raiskauksia tulisi. Ulkomaankomennukseni aikana islamilaisuus esiintyi hyvässä ja pahassa. Enkä näe itseäni millään tavalla rasistina.

Lakia tulisi muuttaa siten, että karkotuspäätöksen jälkeen päätös tulisi saattaa käytäntöön nopeammin. Ylipäätään prosessin tulisi olla nopeampi.
Aivan!

Minäkin olen keskustellut aktiivisesti jo pari vuotta maahanmuutosta - myös täällä.
Joku vuosi sitten kirjoittamiani juttuja maahanmuuttoon liittyen ovat edenneet siihen pisteeseen, missä tilanteessa olemme nyt Euroopassa muun muassa islamin kanssa.

Aivan Sama ja monet muutkin ovat tehneet samoin! Muistan monia keskusteluja joissa Aivan Sama on kirjoittanut mitä tässä integroitumisessa tulee käymään, koska hänen mielestä merkit olivat ihan luettavissa ja päivän selvä asia - ja kyllä, hän oli Aivan Oikeassa.(y)

Minä tiedän kyllä mitä on rasismi ja tiedän mikä on rasisti. En koe, että kukaan meistä rekkautuneista, jotka ottavat osaa aktiivisesti maahanmuuttoketjuihin, olisivan rasisteja tai natseja.

Jos olisin rasisti niin tuskin minulla olisi ulkomaalaisia poikaystäviä ja olempa muutaman kanssa seukannutkin, joten eiköhän se osoita, että värillä ei ole mulle mitään väliä.

Mun somppukaveri, joka on menestynyt hyvin Suomessa: opiskellut ja saavuttanut hyvän aseman työelämässä (on myös mukana politiikassa), sylkee Itiksessä lojuvien maanmiestensä päälle, (omien sanojensa mukaan loisten päälle) koska he käyttävät järjestelmää vain hyväkseen. Heidän tulisi kuulema olla kiitollisia, että ovat päässeet tänne hyvinvoinnin piiriin ja heidän tulisi opiskella kieli, tehdä töitä ja elättää itsensä ja perheensä!
Tietenkin on selvää, että suomalaisistakin osa ovat sellaisia, jotka eivät syystä tai toisesta pärjää työelmässä, mutta sompuilla tuo prosentti hipoo valitettavasti kattoa!:coffee:
Somppuystäväni työyhteisöineen ja ystävineen ovat sitä mieltä, että osa sompuista ovat yksinkertaisesti vain niin laiskoja, että eivät halua osallistua meidän hyvinvointivaltion ylläpitoon minkäänlaisella työpanoksella.
 
  • Tykkää
Reactions: AivanSama
Tiedättekö, mikä on vuonna 2015 Eurooppaan saapuneiden pakolaisten osuus väestöstämme? Huikeat 0,2 prosenttia.

Valtaosa maailman pakolaisista asuu kehitysmaissa.
Ja mitä tuo vaivainen 0,2% ovat saaneet JO NYT aikaan!(y)
Mietippä jos heitä olisi vieläkin enemmän!!!

Muun muassa Ranskassa terroriuhka päällä...itseasiassa monissa Euroopan maissa on terroriuhka ja eräänlainen hätätila!
Ja ihan syystä.
Ruotsissa asiat on todella!! huonosti, mutta poliittinen korrektius hiljentää kaikki maahanmuutosta negatiivisesti kommentoivat, vaikka nuo kommentit tulevat aiheesta todisteiden kera!:eek:

Aksu! Vaikuttaako boldattu jotenkin tutulta? Osaisitko sanoa missä muussa Euroopan maassa on hiukan samoin?
 
  • Tykkää
Reactions: .....
vierailija
Rasistit ja natsit ovat omineet sanan "maahanmuuttokritiikki" omiin tarkoituksiinsa. Sille en voi mitään.
Niinpä kaikenlainen kritiikki jossa ei pompita tasajalkaa huutamassa niskalaukauksia on suvakkihuoruutta.
Ei nyt aivan noinkaan. Suomessa on paljon AivanSaman ja Lispetin kaltaisia maltillisia maahanmuuttokriitikoita. On teidän suvakkien prppagandaa väittää että maahanmuuttokritiikki olisi jotenkin saatu omittua johonkin illuminati natsi tarkoituksiin. Samoin on teidän valheellinen väite se, että maltillinen kritiikki olisi suvakkihuoruutta, en muista kenenkään muun kuin sinun näin väittäneen.
 
Ei Lispetti.
Rasistiksi tai natsiksi ei pääse kritisoimalla maahanmuuttoa tai maahanmuuttopolitiikkaa.
Rasistiksi "pääsee" olemalla rasisti, kirjoittamalla rasistisesti, kannattamalla rasisteja tms. Se on sitä missä ihminen teoistaan huolimatta on ala- arvoinen tai arvoton ihonvärinsä, uskontonsa tai muun vastaavan syyn vuoksi.
Jos kutsuu murhaajaa murhaajaksi, varasta varkaaksi tai kritisoi maahanmuuttopolitiikkaa tai mitä tahansa politiikkaa niin se ei ole rasismia.

Itte olen keski- ikäinen kaljamaha. Vastaan itse omista sanoistani ja teoistani. Mua vituttais suuresti jos joutuisin vastaamaan kaikkien keski- ikäisten kaljamahojen sanomisista ja tekemisistä ja vielä enemmän mua vituttais jos muut kohtalotoverit joutuisivat kärsimään minun sanomisistani tai tekemisistäni.

Natsiksi pääseminen taas on vähän hankalampaa koska heillä on ihan omat käsityksensä omasta ylirodustaan ja yhteiskuntajärjestyksestään. Puheidensa mukaan mielellään teurastaisivat kaikki muut, mutta eivät voi koska mikäs ylirotu se olisi vailla ainuttakaan alistettavaa?

Mä en oikein usko sinua rasistiksi, natsista puhumattakaan.
Minä taas olen viimeisimmän tiedon mukaan perseraiskausta kaipaava suvakkihuorahyysäri ihan sillä, että mua ei huvita pomppia torilla tasajalkaa vaatimassa niskalaukausta jokaiselle joka ei ole keski- ikäinen valkoihoinen kaljamaha.

Jeesus oli syntymäpaikkansa perusteella arabi ja uskonnoltaan juutalainen. Hänellä tekis tänä päivänä todella tiukkaa saada sijaa suomalaisesta majatalosta. Perheenyhdistämisestä puhumattakaan, koska NeitsytMariaa on hankala todistaa äidiksi tai Jooseppia isäksi.
Mitä ihmettä? Mun mielestä sinä olet ollut yksi niistä, jotka heittelevät varsin auliisti rasisti ja natsikortteja sinnesuntänne.
 
  • Tykkää
Reactions: .....
Tiedättekö, mikä on vuonna 2015 Eurooppaan saapuneiden pakolaisten osuus väestöstämme? Huikeat 0,2 prosenttia.

Valtaosa maailman pakolaisista asuu kehitysmaissa.
Niin... ajatteleppa sitä, että suomessa seksuaaliset ahdistelut ovat 500 kertaistuneet vuodessa. Sen lisäksi ulkomaalaisten tekemät raiskaukset ovat lisääntyneet 50-60%, siksi, että saimme juurikin tuollaisen 0,2% korotuksen ulkomaalaisia miehiä tänne. Eikö se sinusta ole huolestuttavaa?
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Ei Lispetti.
Rasistiksi tai natsiksi ei pääse kritisoimalla maahanmuuttoa tai maahanmuuttopolitiikkaa.
Rasistiksi "pääsee" olemalla rasisti, kirjoittamalla rasistisesti, kannattamalla rasisteja tms. Se on sitä missä ihminen teoistaan huolimatta on ala- arvoinen tai arvoton ihonvärinsä, uskontonsa tai muun vastaavan syyn vuoksi.
Jos kutsuu murhaajaa murhaajaksi, varasta varkaaksi tai kritisoi maahanmuuttopolitiikkaa tai mitä tahansa politiikkaa niin se ei ole rasismia.

Itte olen keski- ikäinen kaljamaha. Vastaan itse omista sanoistani ja teoistani. Mua vituttais suuresti jos joutuisin vastaamaan kaikkien keski- ikäisten kaljamahojen sanomisista ja tekemisistä ja vielä enemmän mua vituttais jos muut kohtalotoverit joutuisivat kärsimään minun sanomisistani tai tekemisistäni.

Natsiksi pääseminen taas on vähän hankalampaa koska heillä on ihan omat käsityksensä omasta ylirodustaan ja yhteiskuntajärjestyksestään. Puheidensa mukaan mielellään teurastaisivat kaikki muut, mutta eivät voi koska mikäs ylirotu se olisi vailla ainuttakaan alistettavaa?

Mä en oikein usko sinua rasistiksi, natsista puhumattakaan.
Minä taas olen viimeisimmän tiedon mukaan perseraiskausta kaipaava suvakkihuorahyysäri ihan sillä, että mua ei huvita pomppia torilla tasajalkaa vaatimassa niskalaukausta jokaiselle joka ei ole keski- ikäinen valkoihoinen kaljamaha.

Jeesus oli syntymäpaikkansa perusteella arabi ja uskonnoltaan juutalainen. Hänellä tekis tänä päivänä todella tiukkaa saada sijaa suomalaisesta majatalosta. Perheenyhdistämisestä puhumattakaan, koska NeitsytMariaa on hankala todistaa äidiksi tai Jooseppia isäksi.
Ei onneksi pääsekkään, mutta sellaiseksi kyllä nimitellään.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Ja mitä tuo vaivainen 0,2% ovat saaneet JO NYT aikaan!(y)
Mietippä jos heitä olisi vieläkin enemmän!!!

Muun muassa Ranskassa terroriuhka päällä...itseasiassa monissa Euroopan maissa on terroriuhka ja eräänlainen hätätila!
Ja ihan syystä.
Ruotsissa asiat on todella!! huonosti, mutta poliittinen korrektius hiljentää kaikki maahanmuutosta negatiivisesti kommentoivat, vaikka nuo kommentit tulevat aiheesta todisteiden kera!:eek:

Aksu! Vaikuttaako boldattu jotenkin tutulta? Osaisitko sanoa missä muussa Euroopan maassa on hiukan samoin?
Ruotsi ei ole millään mittapuulla huono maa.
Ranskassa on siirtomaa- aikojen peruja perhanasti ulkomaalaisia, kuin myös Briteissä tai Belgiassa. Asia vaan ei o ollu mikään ongelma pariinsataan vuoteen.

Mut nyt kun on isis niin sit on?

Toi isis itse asiassa maksais mulle kirjaimellisesti helvetillistä palkkaa jos lähtisin riveihinsä opettamaan panssarintorjuntaa.
Uskontoni, ihonvärini tai aatteeni tuskin olis mikään ongelma.
Joten tommoisessa ei ole kyse uskosta, ihonväristä tai aatteesta.
 
Ihan mukavaa, että virallisemmaltakin taholta aletaan vähitellen tunnustamaan tosiasioita. Joko alkuhuuma on "pelastetaan maailma/tällä tienataan" -tyypeiltä hävinnyt ja totuus hiipinyt hitaampienkin päähän tai sitten on lisääntynyt uskallus olla eri mieltä ja sensuuri höllentynyt.
Kummin vain, nyt pitäisi kovaa vauhtia suunnitella, miten tämä sotku nyt hoidettaisiin mahdollisimman vähillä vahingoilla.
 
Ruotsi ei ole millään mittapuulla huono maa.
Ranskassa on siirtomaa- aikojen peruja perhanasti ulkomaalaisia, kuin myös Briteissä tai Belgiassa. Asia vaan ei o ollu mikään ongelma pariinsataan vuoteen.

Mut nyt kun on isis niin sit on?

Toi isis itse asiassa maksais mulle kirjaimellisesti helvetillistä palkkaa jos lähtisin riveihinsä opettamaan panssarintorjuntaa.
Uskontoni, ihonvärini tai aatteeni tuskin olis mikään ongelma.
Joten tommoisessa ei ole kyse uskosta, ihonväristä tai aatteesta.
Isis ei tällä hetkellä ole suurin ongelma Suomen näkökulmasta, mutta erilaiset ääri-islamilaiset liikkeet kyllä todennäköisesti tulevaisuudessa tulevat olemaan.
 
Mitä ihmettä? Mun mielestä sinä olet ollut yksi niistä, jotka heittelevät varsin auliisti rasisti ja natsikortteja sinnesuntänne.
Neitokainen on hyvä ja laittaa esimerkin.

Sen myönnän, että ihan asiasta kutsun asioita niiden oikeilla nimillä.
Mutta että nimittelisin sattumanvaraisesti tai kevyesti ketään yhtään miksikään niin se en ole minä.
Vioistani ja puutteistani (niitä on lukemattomia) huolimatta minä en huorittele naisia, en nimittele ketään perusteettomasti, en lyö turpiin edes kerjätessä, eikä mun tartte kerjätä hyväksyntää tai selkääntaputteluja keneltäkään.

Mä en ole yksi mystisistä "niistä". Mä olen mä.
 
Ruotsi ei ole millään mittapuulla huono maa.
Ranskassa on siirtomaa- aikojen peruja perhanasti ulkomaalaisia, kuin myös Briteissä tai Belgiassa. Asia vaan ei o ollu mikään ongelma pariinsataan vuoteen.

Mut nyt kun on isis niin sit on?

Toi isis itse asiassa maksais mulle kirjaimellisesti helvetillistä palkkaa jos lähtisin riveihinsä opettamaan panssarintorjuntaa.
Uskontoni, ihonvärini tai aatteeni tuskin olis mikään ongelma.
Joten tommoisessa ei ole kyse uskosta, ihonväristä tai aatteesta.
Ruotsi on aika helvetin paska maa nykyään niille perusjannuille. Ja kyllä, ulkomaalaiset eivät ole ongelma, eivätkä ole koskaan olleetkaan, eikä kukaan sitä mieltä olekkaan.
Onglema on ihmiset, jotka haluavat toiseen maahan saadakseen elantonsa ilmaiseksi ja muiden kustannuksella. Ongelma on se, ettei pystytä sopeutumaan kulttuuriin, johon on väenvängällä menty, eikä osata ottaa vastuuta itsestään ja omasta menestyksestään.

Jos sä oikeasti olet niin hiton pätevä ja osaat kaiken mahdollisen, niin miksi hitossa sä makaat himassa työttömänä. Eiköhän sun kaltaselle moniosaajalle olisi töitä tarjolla kaikenlaisen kouluttamisen parissa? Niin suomen armeijassa kuin yksityiselläkin puolella? Tuolla on itsepuolustuskurssit täynnä ja niille on vaikea päästä, niin jos sä kerran tällasen taidot omaat, niin mikset tekeisi jotain hyödyllistä taidollasi?
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Neitokainen on hyvä ja laittaa esimerkin.

Sen myönnän, että ihan asiasta kutsun asioita niiden oikeilla nimillä.
Mutta että nimittelisin sattumanvaraisesti tai kevyesti ketään yhtään miksikään niin se en ole minä.
Vioistani ja puutteistani (niitä on lukemattomia) huolimatta minä en huorittele naisia, en nimittele ketään perusteettomasti, en lyö turpiin edes kerjätessä, eikä mun tartte kerjätä hyväksyntää tai selkääntaputteluja keneltäkään.

Mä en ole yksi mystisistä "niistä". Mä olen mä.
Kyllähän sä ymmärrät toimivasi vain oman näkemyksesi pohjalta ja kyllä, uskon monenkin täällä yhtyvän siihen faktaan, että sinä olet yksi auliimmin rasisti ja natsikortteja heittelevistä tyypeistä täällä.

Ja kyllä, sä olet vaan yksi niistä. Ihan niinkuin me kaikki muutkin.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Neitokainen on hyvä ja laittaa esimerkin.

Sen myönnän, että ihan asiasta kutsun asioita niiden oikeilla nimillä.
Mutta että nimittelisin sattumanvaraisesti tai kevyesti ketään yhtään miksikään niin se en ole minä.
Vioistani ja puutteistani (niitä on lukemattomia) huolimatta minä en huorittele naisia, en nimittele ketään perusteettomasti, en lyö turpiin edes kerjätessä, eikä mun tartte kerjätä hyväksyntää tai selkääntaputteluja keneltäkään.

Mä en ole yksi mystisistä "niistä". Mä olen mä.
Itselläni on kyllä mielikuva, että olisin lukenut useammankin kerran kommenttisi, jossa kerrot, että tämän(kään) palstan kirjoittajat eivät kykene asialliseen maahanmuuttokriittisyyteen, vaan mouhottavat vain rasistista älämölöä.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
vierailija
Ei nyt aivan noinkaan. Suomessa on paljon AivanSaman ja Lispetin kaltaisia maltillisia maahanmuuttokriitikoita. On teidän suvakkien prppagandaa väittää että maahanmuuttokritiikki olisi jotenkin saatu omittua johonkin illuminati natsi tarkoituksiin. Samoin on teidän valheellinen väite se, että maltillinen kritiikki olisi suvakkihuoruutta, en muista kenenkään muun kuin sinun näin väittäneen.
Kyllä. Monesti ovat täällä tulleet haukutuiksi rasisteiksi ja natseiksi suvakkien toimesta. Jos ei halua Suomeen raiskaavia ja pahoinpiteleviä sotarikollisia eikä ennenkaikkea halua islamia Suomeen, on suvakkien mielestä heti kamala rasistifasistinatsi.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti

Yhteistyössä