Jos miehesi olisi kuntosalilla jumppavetäjänä,PT tai vastaavaa, niin eikö sua häiritsisi....

  • Viestiketjun aloittaja jumppaan
  • Ensimmäinen viesti
jumppaan
Se että mies tuijottelee päivässä tuntikaupalla sinua nuorempien tyttösten kireitä takapuolia ja puolialastomia naisia hetkumassa?
Saleilla kun tuntuu niitä kauniita naisia olevan reilusti.

Parhaassa tapauksessa jopa miehesi työnkuvaan kuuluu tarrata takapuoleen kiinni ja näyttää miten joku juttu tehdään oikein?

Vaikka mies olisi tietysti luotettava, ethän sä muuten sitä olisi valinnut, niin jospa se tilaisuus tekeekin varkaan?
Vielä kun vuosikausia elää kiusauksessa? :D

Oli hiukan matalatehoisempi jumppa tänään, niin ehdin pohdiskella syntyjä syviä. :D
 
jumppaan
Voisitko vieras poistaa tuon ällöttävän kuvan mun ketjustani, kiitos.

Ja kyllä mua on ainakin perseestä tarrattu salilla, tietenkin kysyttiin lupa ensin, mutta tein liikkeen jatkuvasti väärin ja PT näytti missä sen pitäisi tuntua ja miten tehdä. :)
 
Hankala sanoa. Saattaisi häiritä joskus vähän. On kuitenkin hyvin hankala kuvitella, että olisin ensinnäkään pariutunut jumppaohjaajan kanssa. Pidän itsekin liikunnasta tietyissä määrin, mutta urheiluhullut ihmiset ovat aika pirun kaukana ihannekumppanistani.
 
jumppaan
[QUOTE="vieras";28230478]Häiritsisi. Ja häiritsisi, kun tietäisin niiden naislaumojen kuolaavan mieheni perään joka päivä.


Tosin mua ei kyllä ole koskaan tartuttu takapuolesta. :O[/QUOTE]

Joo, tämä on toinen syy.

25 naista kuolaa kun sun mies siellä edessä hikisenä, lihakset pumpissa, nostaa rautaa... :D
Varmasti on joukossa muutama nainen jolla pöksyt kostuu.
 
jumppaope
No tota.. Itse olen jumppaopena ja kyllä siellä todellakin näkee paljon naisia, tyttösiä ja osa on todella kiinteessä kunnossa tiukoissa trikoissa ja pikkutopeissaan. Itsekin olen muutaman kerran katsellut jonkun naisen peppua todella ihailevasti, vaikka ihan hetero olen (ainakin vielä :D ).

Mun mies on sellainen ihanan atleettinen ja lihaksikas sporttipoju ja vielä komee ja jo nyt salilla käydessään naiset syövät silmillään häntä. Ei kauheen kivalta tunnu.. Mutta kyllä mäkin katsoisin innoissaan pöksyt märkänä, jos sinkku olisin ja tuo mun mies treenais samalla salilla. :D Vastaus kysymykseen; häiritsisi.
 
Jos tuolle linjalle lähtisi, häiritsisi varmaan aika helvetin moni asia. Mies/nainen ei voisi olla ammatiltaan uimavalvoja, palomies (monen naisen fantasia, flirttailun kohde?), poliisi (sama kuin edellä), vartija/ovimies (töissä esim. baareissa, joissa paljon tykötulevia, seksikkäitä naisia), kenkämyyjä/vaatemyyjä, valokuvaaja, taksinkuljettaja, hotellityöntekijä jne. Lista on loputon. Maailma on täynnä muita naisia ja lukemattomat noista naisista ovat seksikkäämpiä tai kauniimpia kuin me itse olemme. Olisi kamalaa elää elämää, joka kuluisi vahtien oman puolison silmiä ja ajatuksia.
 

Yhteistyössä