Jos miehesi olisi kuntosalilla jumppavetäjänä,PT tai vastaavaa, niin eikö sua häiritsisi....

  • Viestiketjun aloittaja jumppaan
  • Ensimmäinen viesti
sanon nyt vaan
Mun kaverin ex-mies on PT ja lusikat meni jakoon, koska se mies rakastui asiakkaaseen. Et varokaa vaan... ;) Tokihan tosirakkaus voi kolahtaa missä tahansa, vaikka kaupan kassalla, pankissa, töissä, sairaalassa tai missä tahansa jossa tapaa muita ihmisiä eli ei kai auta muu kuin lukita mies kellariin, jos pettämistä pelkää. :D
 
Ei mun miesohjaaja ole kyl ikinä tarrannut perseeseen kiinni. Sitä ohjausta voi tehdä kourimatta persettä vaikka kehoon koskisikin. Katsomisesta ei taas kukaan mene rikki.
Kun liikeet tekee todella loppuun saakka, pitää toisen melkein työntää että lihakset saa rasituksen "loppuun asti". Esim. kun teen leukoja, on mulla melkein aina joku työntämässä pakaroista viimeset toistot.
 
"Vieras"
Kyllä ne kauneimmat naiset salilta löytyy joten joo, ilman muuta häiritsisi. Tosin tässä iässä ja parin lapsen jälkeen siellä on myös hauska huomata miten kroppa voi myös vanhempana vetää vertoja parikymppisille ja katseita saa paljon itsekin :)
 
jumppaan
Eihän tässä kukaan säätelystä mitään puhunut, vaan siitä että häiritseekö. Jotkut ihmiset on kyllä aika vekkuleita kun A:sta mennään B:hen valonnopeudella ilman mitään perusteita, kun on vaan niin kiva tuomita ja esittää parempaa.

Minkä joku tunteilleen voi? Ei niitä ainakaan voi noin vain napsauttaa pois päältä. Saahan homoistakin häiriintyä, kunhan ei yritä evätä heiltä samoja oikeuksia kuin heteroilta. Minusta on aika häiritsevää, että sinulle tunteet ja teko ovat ilmiselvästi täysin kytkettyjä toisiinsa, että kun tulee tunne niin sitä seuraa heti teko.



Tämä myös. Oikeastiko ette keksi mitään muuta syytä häiriintyä kuin pettämisen pelko? Minusta aika kummallista. Voihan monessakin tilanteessa häiritä vaikka mikä asia, pieni tyhmä juttukin.
Wau, sä olet ihan asian ytimessä!
Tämä ketju lähti tosiaan lapasesta,eräiden värikynät ja liioittelu nyt vähän pilasi sen mistä alussa oli kyse, mutta kiva että sä tajuat tämän! :)
Ja tietty muutama muukin tajusi oikein.
 
Kun liikeet tekee todella loppuun saakka, pitää toisen melkein työntää että lihakset saa rasituksen "loppuun asti". Esim. kun teen leukoja, on mulla melkein aina joku työntämässä pakaroista viimeset toistot.
Niin, mut ei se olekaan samalla tavalla koskemista kuin pelkkä perseen hipely. Kyllä minunkin ohjaaja koskee reisiin, käsiin, vatsaan ja tarvittaessa pakaroihin, mutta ei se ole samanlaista koskemista kuin siinä mielessä, you know.
 
  • Tykkää
Reactions: PiXX
jumppaan
Niin, mut ei se olekaan samalla tavalla koskemista kuin pelkkä perseen hipely. Kyllä minunkin ohjaaja koskee reisiin, käsiin, vatsaan ja tarvittaessa pakaroihin, mutta ei se ole samanlaista koskemista kuin siinä mielessä, you know.
Alussa minä kirjoitin näin:

"Parhaassa tapauksessa jopa miehesi työnkuvaan kuuluu tarrata takapuoleen kiinni ja näyttää miten joku juttu tehdään oikein?"

Mistään hivelyistä, silittelyistä tai hipeltämisistä ei ole ollut puhe. :D
 
Alussa minä kirjoitin näin:

"Parhaassa tapauksessa jopa miehesi työnkuvaan kuuluu tarrata takapuoleen kiinni ja näyttää miten joku juttu tehdään oikein?"

Mistään hivelyistä, silittelyistä tai hipeltämisistä ei ole ollut puhe. :D
Niin, työnkuvaan se voi kuulua. Se on sitten ihan ihmisestä itsestään kiinni millä mielellä sen tekee (työnä vai ei).
 

Yhteistyössä