Jos nyt tulisit raskaaksi ja saisit valita sukupuolen, kumman valitsisit ja miksi?

  • Viestiketjun aloittaja "utelias"
  • Ensimmäinen viesti
"Poikien äiti"
Alkuperäinen kirjoittaja Tytön ja pojan äiti;30429327:
Tytön. Tytöt on ihania. Niiden kanssa voi tehdä kaikkia kivoja tyttöjen juttuja. Panostaa hiuksiin, vaatteisiin, meikkeihin, shoppailla, käydä vaikka tanssimassa tai kylpylässä (kuten teen oman äitini kanssa). Yleensä tyttöjen vanhemmat näkevät enemmän myös lapsenlapsiaan, koska tytöt ovat usein läheisemmissä väleissä äidin kanssa kuin pojat. Pystyn samaistumaan enemmän tyttöjen maailmaan, koska itsekin olen ollut tyttö.

Muutenkin tytöt ovat helpompia. Pojat ovat raisumpia ja niiden kanssa saa vääntää kaikesta.
Tuon luettuani voin vain todeta, että ei mikään ihme, jos poikasi ei tulevaisuudessa halua tuoda lapsiaan sinun arvosteltavaksesi.
 
Hmmmm
Pojan. Pojat ovat helpompia. Mulla on kolme tyttöä ja kaksi poikaa. Pojat ovat aina uskoneet kerrasta ja olleet rauhallisia. Poikien kanssa ei ole koskaan tarvinnut ns. Vääntää mistään.
Tytöt taas ovat aina laittaneet kaikessa vastaan ja ovat paljon vaikeampia kasvattaa.
 
"Poikien äiti"
[QUOTE="Milla Magia";30431282]Tytön, koska en halua tehdä lasta huonolla seksillä.[/QUOTE]

Mä taas muistelen lukeneeni, että jos tytön haluaa, pitää harrastaa seksiä harvoin ja hyvissä ajoin ennen ovulaatiota, jäädä ilman orgasmia ja huuhdella pipari sitruunalla. Mutta jokaisella on tietty oma käsityksensä hyvästä...
 
"Wiola"
Käsi sydämellä: ei mitään väliä.

Mulla on kaksi tyttöä. Toinen on ihan mahdottoman villi ja meneväinen. Nyt on kolmasluokkalainen ja koulussa onneksi vähän alkanut rauhoittumaan. Aikaisemmin jatkuvasti oli vaikeuksia keskittyä tunnilla ja sanoi muille lapsille mitä sylki suuhun toi. Hieman manipuloi toisia lapsia. Läksyjen tekeminen on aina ollut haastavaa, koska ei koulu vaan kiinnosta. Nyt iän myötä on rauhoittunut kyllä ja innostunut lentopallon pelaamisesta ja harrastuksesta on selvästi hyötyä. On taas kyllä aina tykännyt kaikista tyttöjen jutuista, kuten barbeista ja pinkistä.
,
Nuorempi tyttö, ekaluokkalainen, on ihan perus rauhallinen. Ei taas voi sietää mitään tyttöjen juttuja. Leikkii mieluummin poikien kanssa ja mekkoa ei meinaa saada päälle edes juhliin. Hän on kuitenkin koulusta kiinnostunut.
 
"Poikien äiti"
Niin, ja vastaus alkuperäiseen kysymykseen. Kumman vain. Poikien maailma tuntuu tällä hetkellä läheisemmältä, mutta lapsien tehtävähän on kasvattaa vanhempiaan.
 
No oikeasti ei niin väliä, mutta ehkä pojan.

Mulla on kolme tyttöä ja kaksi poikaa. Pojat ovat meillä aina olleet rauhallisia ja ns. helppoja lapsia. Pojat yleensä uskovat kerralla ja oikeastaan meidän poikia ei tarvitse juuri edes komennella. Tytöt ovat meillä taas olleet niitä seinille piirtelijöitä ja tytöt jaksavat laittaa vastaan joka asiassa.
Koulua ajatellen tulee mieleeni, että tyttöjen maailma on mielestäni aika paljon rajumpi kuin poikien.
 

Yhteistyössä