Jos olisit biologinen äiti joka antanut lapsensa adoptioon niin

  • Viestiketjun aloittaja ottasko vai ei
  • Ensimmäinen viesti
ap
No en oikein tule adoptiovanhempien kanssa toimeen monenlaista haukkumista tullut sieltä puolelta, kenellekkään ei kehtaa sanoa että annettu adoptioon kun pitävät huonona ihmisenä ja nykyinen mieheni ei hänestä pidä ja yritän suojella yhteistä lastamme ettei saisi isovelipuolesta tietoa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Onhan se aina mut tuntenut mut täytyy sanoa että monenmoista harmia on ollut olis saanu jäädä lapsi tekemätti.
Kukaan ei sua pakottanut sitä tekemään, mutta tarkoitatkin ehkä, että olisi pitänyt abortoida?

Mitä harmia, noin nyt erimerkiksi?
Minun ei pitäisi kyllä vastata tähän, kun tämä on kuuleman mukaan keksitty provo.. Mutta eikö tämä ap:n mainitsema adoptiolapsi syntynyt aviomiehen raiskauksen seurauksena. Eli jos nyt provoa pilkkuun viilataan, niin oli pakotettu :/
 
?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No en oikein tule adoptiovanhempien kanssa toimeen monenlaista haukkumista tullut sieltä puolelta, kenellekkään ei kehtaa sanoa että annettu adoptioon kun pitävät huonona ihmisenä ja nykyinen mieheni ei hänestä pidä ja yritän suojella yhteistä lastamme ettei saisi isovelipuolesta tietoa.
Jos et pidä tästä adoptioon annetusta lapsesta ja hänen kanssaan et halua olla yhteydessä, niin miksi pidät yhteyttä? Kumpi on pyytänyt toista facebook-kaveriksi? Sinä vai tämä adobtoinut äiti?

 
ap
No adoptioon antama poika pyysi minua facebook kaveriksi ja sitten vähän myöhemmin pyysi adoptioäiti. Eikä valitettavasti ole provo ja ensimmäisen aviomiehen raiskauksen seurauksena lapsi syntyi ja kadun loppuelämäni etten tehnyt aborttia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No adoptioon antama poika pyysi minua facebook kaveriksi ja sitten vähän myöhemmin pyysi adoptioäiti. Eikä valitettavasti ole provo ja ensimmäisen aviomiehen raiskauksen seurauksena lapsi syntyi ja kadun loppuelämäni etten tehnyt aborttia.
No jos ladoptiolapsi ja -äiti rasittavat niin kovin, niin hylkää toki kaveripyynnöt. Jos oikein muistan, olet vatvonut samaa asiaa aiemminkin -.- Käyt täällä tosi usein, mikset rekisteröityisi?
 
minä
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No adoptioon antama poika pyysi minua facebook kaveriksi ja sitten vähän myöhemmin pyysi adoptioäiti. Eikä valitettavasti ole provo ja ensimmäisen aviomiehen raiskauksen seurauksena lapsi syntyi ja kadun loppuelämäni etten tehnyt aborttia.
Mutta ei kai fb:ssä ole pakko ketään hyväksyä kaveriksi.
Miksi et tee lapselle selväksi että et jaksa etkä halua ainakaan toistaiseksi pitää yhteyttä vaan uskot että hänellä on nyt hyvät vanhemmat, eikä hänelle sinun seurasi ole tällä hetkellä hyväksi.
 
?
Mikset antanut lasta adoptioon jo aiemmin kuin vasta 6-vuotiaana? Lapseen on jäänyt varmasti pysyvät jäljet siitä, ettei äiti välitä ja sitten lopulta hylkää hänet... Mites tämän toisen lapsen kanssa on? Jos nykyinen miehesi jättää sinut niin aiotko kasvattaa tämän toisen lapsen? Tietääkö tämä ensimmäinen lapsi sisaruksestaan? Mitä mieltä on siitä, että hän saa asua luonasi mutta itse ei?
 
ap
lapsi itse haluaa pitää yhteyttä facebookin kautta. Tein tyhmästi kun en antanut aiemmin adoptioon mutta kuvittelin silloin että ex-mieheni paranisi ja kaikki menisi hyvin. Oikeastaanhan mun olis abortti pitänyt tehdä.

Aion tietenkin toisen miehen kasvattaa jos mieheni jättää minut eikä ex-miehenikään minusta eroa ottanut sairastui vain ja kuoli pois.

Ensimmäinen lapsi tietää sisaruksestaan tämä meidän yhteinen ei kun on vielä niin pieni.

Hän pitää kyllä adoptiovanhemmistaan ja viihtyy ihan hyvin heidän luonaan.
 
Tää on taas tää sama...
Buuhuu, annoin lapseni adoptioon 6v, lähetänkö sille joulukortin, mies heitti lapsen kortin roskiin, ei musta ole opiskelemaan kun olen tyhmä, mies elättää, vaikka sain perinnön, mies ei kiinnosta enää kun se on niin köyhä,hyväksynkö adoptioon antamani lapsen facebook kaveriksi....
 

Yhteistyössä