Jos otatte viikonloppuna jotain alkoholia niin mihin aikaan rupeatte ottamaan kun lapset kotona?

  • Viestiketjun aloittaja djnhdj
  • Ensimmäinen viesti
"Cygnus"
Juon viiniä usein ruuan kanssa enkä oikein osaa nähdä siinä mitään kummallista vaikka perheessä lapsia onkin.

Kännääminen on eri asia ja sitä ei oikein jaksa muutenkaan.
 
Jos otat...
Mä rinnastan ton "alkaa ottamaan" nimenomaan siihen että tarkoitus on tulla humalaan. Eli itse en koskaan "ala ottamaan" lasten nähden. Mun raja on yksi, korkeintaan kaksi lasten aikana, sen jälkeen tiedän olevani viimeistään hiprakassa ja se ei ole tarkoitus lasten nähden. Humaltuminen vain aikuisten kesken!
 
"Mmm"
Mä en ota, niin ei tarvi tollasia etes miettiä :D. Tosi harvoin voin ottaa lasin viinä ja sen otan yleensä kun tyttö on yöunilla. Mulle riittää juomaks ihan vesi, mehu ja limppari.
 
"vieras"
No olipahan taas kysymys....
En koskaan "rupea ottamaan" alkoholia, en myöskään "harrasta ryyppäämistä", enkä "juo kännejä". En käy baareissa, ryyppyreissuilla, kosteissa illanvietoissa jne. jne.

Käytän kyllä alkoholia silloin tällöin, mutta en sen vuoksi, että tulisin humalaan. Jos otan viikonloppuna jotain alkoholia, se on pullo olutta (ykköstä tai keskiolutta), kesällä siideriä, mutta yleensä se on pari lasillista punaviiniä. Saatan avata pullon torstai-iltana ja kaataa viimeisen tipan lasiin sunnuntai-iltanat - eli siitä samasta pullosta riittää useammalla päivälle / illalle.
Onko teidän niin vaikea ymmärtää, että lasillinen voi todellakin olla vain yksi lasillinen???
 

Yhteistyössä