Jos saisit tietää että miehesi on koko asumusero ajan

  • Viestiketjun aloittaja Ei pysty
  • Ensimmäinen viesti
Ei pysty
Asunutkin toisen naisen kanssa (8 kk), vaikka on väittänyt että asuu äitinsä kanssa. Meillä kuitenkin kolme yhteistä lasta, nuorinkin vasta viisi vuotta. En millään haluaisi erota, mies kuitenkin maksaa kaikki asumiseen liittyvät edelleen.
 
Minale
No jos on koko asumuseroajan asunut toisen naisen kanssa niin kyllä se toinen nainen on ollut kuvioissa jo ennen muuttoa.
Miksi ihmeessä haluat pitää vielä kulisseja pystyssä? Pelkäätkö että joudut maksamaan asumisestasi ihan itse?
 
"hmm"
jos olette olleet pian vuoden asumuserossa ja niin hyvissä väleissä ettet ole edes tiennyt hänen asuvan avoliitossa kannattaapi varmaan vähän totutella ajatukseen siitä ihan oikeasta erosta.
 
herätys
Mä oon ollut tossa tilanteessa. Kun selvisi että se k-pää oli jo 5kk asunut jonkun naisen kanssa ja nainen oli raskaana, niin avioeropaperit lähti postiin samantien. Vähän selkärankaa nainen, ero vireille ja alat itse maksaa asumiskulut. Tai yrität saada mahdollisimman hyvät elarit. Vai onks teillä moniavioinen liitt?
 
Hiippari
Jos meillä olisi asumusero ja en sen vertaa väleissä ukkoni kanssa, että en tietäis asuvan toisen kanssa niin selvä hommahan se olisi jo. Olisin kyl tuossa vaiheessa maksanut omat kuluni asumista myöten itse..
Mutta mikä tuossa nyt sitten mättää ap, jos kerran exäs makselee asumiset ja näemmä se kelpaa sulle? Mitä se toinen nainen liittyy asiaan? Pariahan teistä ei enää helpolla tulee.. Miten muuten enää voisit huolia sänkyys moisen äijänkäppyrän toisen jäljiltä? :D
Käsittääkseni asumuseron aikana on vapaa tekemään mitä lystää. Jopa asumaan toisen kanssa. Pari vuotta voit venyttää lopullista eroa mutta sitten oikeus tuomitsee avioeroon vaikket allekirjoittaisi mitään ja exäs sitä on hakenut. ;)
 
"jaa"
En kans ymmärrä mikä on ongelma. Nauti siitä että toinen kustantaa kaiken ja samalla saat olla vapaa. Ihme juttu sinänsä että uusi edes suostuu siihen että mies kustantaa edellisen vaimon menoja noinkin paljon.
 
korkojen kans
Taitaa ap kiristää miestä tenavilla, kun ei äijä uskalla yksin hakea eroa!!!! Ja annas kun mä arvaan, kallis omakotitalo, paljon lainaa, ei avioehtoa! Toivottavasti ukkos uus antaa miehelles voimaa erota tollasesta loisesta.
 
nohh
No toihan on mahtavaa. Ehdota miehelle että jatkatte asumuseroa vielä toisenkin 8 kk, anna sen maksaa viulut ja panna toista naista, itse etsit itsellesi jonkun komeamman panon siihen ohelle. Ja tietysti käytät naisellisia avujasi ja esität jatkossakin tyhmää, niin exä ei ala pullikoimaan kun ei tajua että sitä tässä vedetäänkin höplästä kaikenaikaa.
 
"Fakta"
No miehen uusi nainen kyllä pistää miehen asiat järjestykseen ja sitten loppuu asumiskulujen maksaminen. Se on ihan oikein, miehellä on oikeus jatkaa elämäänsä kun ero tulee ja raha, mikä liikkuu on kohtuulliset elatusmaksut.
 
hmph
[QUOTE="Fakta";29696646] No miehen uusi nainen kyllä pistää miehen asiat järjestykseen ja sitten loppuu asumiskulujen maksaminen. Se on ihan oikein, miehellä on oikeus jatkaa elämäänsä kun ero tulee ja raha, mikä liikkuu on kohtuulliset elatusmaksut.[/QUOTE]

Buahahahahahaa! :LOL:

Jos mä olisin tuossa tilanteessa se "uusi nainen", en todellakaan kajoaisi koko aiheeseen. Sen verran pitää miehellä olla oma-aloitteisuutta asioiden hoitamisessa. :LOL:
 

Yhteistyössä