jos saisit valita minkä tahansa auton minkä ostaisit?

  • Viestiketjun aloittaja minäpä
  • Ensimmäinen viesti
Samamies
Joku Huyndai tai vastaava. Luotettava, suhteellisen edullinen ja totaalisen statusvapaa. Auto melkeinpä huutaa, että kyseessä on vain tarvekäyttö. Tottakai mä oon ajanut ihan hienoillakin autoilla ja kyllä jotkut Mersut ja Volvot esimerkiksi tuntuvat omaavan enemmän persoonallisuutta, mukavuutta jne. Mutta sanotaan nyt kumminkin Huyndai, tyyppien ja/tai mallien numeroita en muista.

Tällä hetkellä mulla on Skoda Octavia (diesel) ja olen siihen todella tyytyväinen. Kakkosautona sitten Toyoyta Yaris. Ei noihinkaan tarvitse "Yes, i have a small penis"-tarraa kiinnittää.
 
Samamies
[QUOTE="Zap";27282561]Te ootte kyllä niin 100% palstamammoja kuin vaan voi olla. Onneksi te ette ole hankkimassa autoa määräämättömällä budjetilla...[/QUOTE]

Niin kun se on vaan niin, että se superkallis auto maksaa myös käytössä enemmän. Jos myydä sais, niin tottahan toki mä ostaisin vähintään Ferrarin tai Lamborghinin.
 
[QUOTE="Zap";27282561]Te ootte kyllä niin 100% palstamammoja kuin vaan voi olla. Onneksi te ette ole hankkimassa autoa määräämättömällä budjetilla...[/QUOTE]

Aivan sama. Aiiiivan sama.

Nyt puhutaankin autosta, jonka MÄ haluan. MÄ en kaipaa autooni mitään ihme hifistelyjä eikä MULLE ole MUN haaveiden autossani tärkeintä muuta kuin se ulkonäkö.
Koska kun tämä tilanne tulee, on mulla rahaa niin etten paskalle taivu ja ajelen itsekseni ja just sinne minne mua huvittaa, sillä autolla ei sitten kuskata lapsia ja nillitetä turvaistuinten paikasta, airbageista tai satasen kulutuksesta. Työnnetään luu pihalle, isketään karvanopat taustapeiliin ja ajetaan paikasta a paikkaan b. Tyylikkäästi.
 
  • Tykkää
Reactions: päätön ja Tepadj
[QUOTE="Zap";27282561]Te ootte kyllä niin 100% palstamammoja kuin vaan voi olla. Onneksi te ette ole hankkimassa autoa määräämättömällä budjetilla...[/QUOTE]

otsikko oli. "jos saisit valita minkä tahansa auton minkä ostaisit?"
 
Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;27282622:
Kuvittelisin kuitenkin, että ne tässä ketjussa AC Cobraa yms. havitelleet eivät sitä ihan kauppakassiksi ajatelleet kuitenkaan?
todella hyvintehtyä ja arvokasta replicaa kokeilleena voi sanoa ettei se ihan kauppakassi olekkaan.
 
....
[QUOTE="Zap";27282561]Te ootte kyllä niin 100% palstamammoja kuin vaan voi olla. Onneksi te ette ole hankkimassa autoa määräämättömällä budjetilla...[/QUOTE]

Aivan sama..Mä olen haaveillu pitemmän aikaa eniten tosta ladasta,jonka listassa mainittin..Enpä ole moiseen törmänny sitte lapsuuden(siis siihe pyöreälamppuseen).
 
minäpä
Aivan sama..Mä olen haaveillu pitemmän aikaa eniten tosta ladasta,jonka listassa mainittin..Enpä ole moiseen törmänny sitte lapsuuden(siis siihe pyöreälamppuseen).
heh meillä oli sellainen kun olin pieni ja se oli ihan maitokahvin värinen
se myytiin koska mä oksensin siihen =) tulee kyllä niin monta muistoa ladasta mieleen koska meillä oli niitä about 6. 5 normaalia ja sit lada niva se oli kyllä maasto-auto viimeisen päälle =)
 
"vieras"
[QUOTE="Zap";27282561]Te ootte kyllä niin 100% palstamammoja kuin vaan voi olla. Onneksi te ette ole hankkimassa autoa määräämättömällä budjetilla...[/QUOTE]

No voi itku, eikö kaikki haluakaan samanlaista ku sä :'(
 

Yhteistyössä