jos saisit valita minkä tahansa auton minkä ostaisit?

  • Viestiketjun aloittaja minäpä
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";27284853]mieti nyt vähän? moottorin kannalta![/QUOTE]

Lempituoksuni on korkeaoktaaninen bensiini ja lempimoottorini on V8. Olen kuitenkin saanut likimain yhden elämän tarpeiksi riittävästi olla lähinnä rättikattoisten kuuskytäluvun jenkkien kyydissä. Tyylikäs auto on tyylikäs. En kyllä hangoittelis vastaan mitään kaunista autoa.
 
"vieras"
Lempituoksuni on korkeaoktaaninen bensiini ja lempimoottorini on V8. Olen kuitenkin saanut likimain yhden elämän tarpeiksi riittävästi olla lähinnä rättikattoisten kuuskytäluvun jenkkien kyydissä. Tyylikäs auto on tyylikäs. En kyllä hangoittelis vastaan mitään kaunista autoa.
onk jotain miks pitäs olla! Itse tykkään V8 äänestä mutta viivalle jää puolitiehen!
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;27282622:
Kuvittelisin kuitenkin, että ne tässä ketjussa AC Cobraa yms. havitelleet eivät sitä ihan kauppakassiksi ajatelleet kuitenkaan?
Eipä varmaan niin. Mutta siitä saa myydessä useamman miljoonan...
 
lucifer
Kyllähän tommosessa tarkenee.. Mies haki ladalla mut ja vauvan laitokselta(-06) ulkona -30 pakaksta ja autossa oli melkeen saman verran + puolella:D Ja todellakin,käyntiin lähtee ku palmun alta kovemmillaki pakkasilla vaikka ois kauemminki seissy hangessa:)
tämä muuten on totta! on lämminkin. mulla on tämmönen aarre jemmassa. pidän sitä kuin kukkaa kämmenellä:heart:
 
....
tämä muuten on totta! on lämminkin. mulla on tämmönen aarre jemmassa. pidän sitä kuin kukkaa kämmenellä:heart:
Vähänkö epäreilua,,mä en nyt ala.... :D Oon ite haaveillu tommosesta kans,ku ei noita nyt joka mutkassa vastaan tule. Eteenkään pyöreä lamppusia,semmosen kyydissä lapsena viimeksi ollu,joten muistoja liittyy:)
On meilläkin pari ladaa ollu,mutta ne ei oo ollu noit kuvassa olevia.
 

Yhteistyössä