Jos saisitte nyt plussan tikkuun pitäisittekö vai keskeyttäisittekö?

  • Viestiketjun aloittaja "Huugo"
  • Ensimmäinen viesti
Pitäisin. En kyllä keksi yhtään kelvollista syytä keskeytykseen, joten en voisi perustella itselleni miksi keskeyttäisin. Toiveissa ei juuri nyt ole toinen lapsi, esikoinen nyt 8 kk ja aika paha väsymys päällä, mutta se on ohimenevää. Joten saisi tulla ja rakas olisi!
 
Kyllä mä pitäisin...laskettuun aikaan on 12 päivää.

Jos saisin 2 kk kuluttua plussan tikkuun, niin kiroilisin ja hakkaisin päätäni seinään, pitäisin vauvan, ja joutuisin syömään sanani siitä että mä en koskaan enää joudu hankkimaan tuplarattaita.
 
puhin kaveri
mä varmaan jahkaisin loppuun asti. Itellä lääkitykset päällä eikä niiden vaikutuksia voi sanoa. Aikasemmat lapset saatu tuurilla ja lääkityksellä hengissä ulos.
 
"vieras"
No, kun raskausviikkoja on nyt kasassa 29 niin testi mitä suuremmalla todennäköisyydellä näyttää plussaa ;) Eipä auttais enää vinkua keskeytystä.. Enkä tietty haluaiskaan, koko perhe kovasti odottaa uutta pienokaista syntyväksi kesällä :)
 
En ole varma haluanko enää enempää lapsia (3 on jo ja pienin alle vuoden), samoin olis mun diabeteksen tämän hetkisen tasapainon kannalta huono juttu ja parisuhdekaan ei ihan parhaimmillaan ole, mutta en mä aborttiakaan pystyis ikinä tekemään... Että sitten sopeuduttais tilanteeseen ja rakas olis ihan varmasti :)
 
"Vieras"
Pitäisin lapsen, vaikka se olisikin aikamoinen shokki ja ei todellakaan toivottu millään tavalla. Meillä kaksi alle 3vuotiasta, ja hetkeksi nyt riittävät. Joskus sitten, ehkä.
 
"Vieras"
[QUOTE="Vieras";26395593]Pitäisin lapsen, vaikka se olisikin aikamoinen shokki ja ei todellakaan toivottu millään tavalla. Meillä kaksi alle 3vuotiasta, ja hetkeksi nyt riittävät. Joskus sitten, ehkä.[/QUOTE]

Nii ja pitää vielä lisätä, että kunnpäätös olisi tehty ja asiaa hetki sulateltu, niin olisin varmasti iloinen vauvasta ja rakas hänestä tulisi.
Jonkin sortin vauvakuume kun tuntuu aina kytevän mulla pinnan alla.
 
Pitäisin.

Abortti on mulle vaihtoehto vain aivan äärimmäisessä tilanteessa, eikä tilanteemme nyt ole äärimmäinen, vaikka tähän vauva tulisikin. En riemusta ilmaan hyppisi, mutta sopeutuisin ja ennenpitkää rakastuisin :)
 
"MintunKukka"
Pitäisin,abortti ei ole minulle edes vaihtoehto. Kuus on ennestään ni eiköhän se seitsemäskin menis ja meneehän se :D En kyllä nyt riemusta kiljuis mutta eiköhän se alku järkytyksen jälkeen iloksi muuttuis.
 

Yhteistyössä