Jos sinulla ei olisi rintoja, niin ostaisitko?

  • Viestiketjun aloittaja mietitäänpäs
  • Ensimmäinen viesti
lauta
Mutta tarviiko niitä itse ostaa jos ei ole rintoja lainkaan? Eikö ne silloin saa kunnallisella laitettua?
Minä olen googlettanut ja monella lääkäripalstalla sanotaan ettei siihen saa mitään korvauksia. Mikä on kyllä järjetöntä, jos tubulaaristen rintojen korjaus korvataan ja rintojen pienennys korvataan, niin miksi helvetissä rinnattomuutta EI???
 
"Lilli"
No en pstaisi, jos esim. A-kokoiset rinnat olisi. Niillähän voi myös imettää ja moni mies tykkää pienistä rinnoista ja hoikasta varresta. Mutta jos rintani poistettaisiin leikkauksella esim. Rintasyövän takia, niin varmaan jotkut pienet kumpareet teetättäisin, olettaen että minulla olisi siihen varaa.
 
"huom"
[QUOTE="Lilli";29606793]No en pstaisi, jos esim. A-kokoiset rinnat olisi. Niillähän voi myös imettää ja moni mies tykkää pienistä rinnoista ja hoikasta varresta. Mutta jos rintani poistettaisiin leikkauksella esim. Rintasyövän takia, niin varmaan jotkut pienet kumpareet teetättäisin, olettaen että minulla olisi siihen varaa.[/QUOTE]

Aloittajahan kysyi, jos olisi ihan sileä rintakehä nänneillä, eikä a-kupista ollut mitään puhetta...
 

Yhteistyössä