jos tulisit nyt vahingossa raskaaksi?

  • Viestiketjun aloittaja emilia
  • Ensimmäinen viesti
katri
Alkuperäinen kirjoittaja What:
Alkuperäinen kirjoittaja katri:
En HELVETISSÄ pitäisi lasta. hyi vittu! kuka nyt sellasta haluaa? :eek:
Siis mitä v****:a, mitä tällainen kovis tekee mamma palstalla? Hanki elämä, äläkä notku täällä äitifoorumissa...
etsin tietoa. mulla on lapsi hoidossa, usko tai älä. :D B) tämäkin on jo liikaa.
 
hjj
Alkujärkytys olisi melkoinen ja ahdistus ja epätoivo suuri, mutta pitäisin lapsen enkä voisi muuta miettiäkään. Lapsi olisi meille kolmas ja omat suunnitelmat menisivät täysin uusiksi. Mieheltä laitettais kyllä samantien sitten piuhat poikki ettei enää tulisi samanlaisia yllätyksiä.
 
Turenki
Olen tehnyt tänä vuonna jo abortin. En usko, että psyyke kestäisi enää samaa. En tiedä miten jaksaisin lapsen ja perheen, en tiedä miten pystyisin aborttiin. Olisi sellainen järkytys, että varmaan menisin oikeasti shokkiin ja siitä se syöksykierre/hulluus taas alkaisikin.
 
mie
En todellakaan tiedä, mita tekisin :( Mulla on 2 ja 4 vuotiaat lapset ja tuntuu, ettei musta riitä äitiä välillä näille kahdellekaan :( Toisesta lapsesta lisäksi oksensin ekat 20 viikkoa rajusti, olin tiputuksessakin. Joten en suurin surminkaan voi kuvitella itseäni tässä elämäntilanteessa vielä raskaaksi, ei, ei, ei! Mutta en tiedä pystyisinkö aborttiinkaan.
 
Nyt on kyllä se tilanne et en välttämättä pitäisi, tai joutuisin ainakin miettimään pitkään ja hartaasti, tuo edellinen "vahinko" kun on vasta 2kk ja mä en missään tapauksessa haluaisi toista lasta tähän ihan heti...
 
Mä en ole varma uskaltaisinko /jaksaisinko pitää :/ mut en silti varmaan kykenis aborttiakaan tekemään. Joten varmaan pitäisin mutta olisin surullinen ja peloissani että miten käy...just synnytin kymmenennen lapseni keskosena. Nää tuntuu tulevan koko ajan aikasemmilla viikoilla ulos.
 
vierasvieras
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Pitäisin. En tosiaan nyt lasta haluaisi (ois sitten 3 lasta alle 3v) mutta ei musta ois aborttiin.
Tuo kolme alle 3v ei ollenkaan niin paha miltä kuulostaa!!!meillä niin että kolme pienintä syntyny 2,5 v sisään...
mutta siis asiaan,kyllä ehdottomasti pitäisin jos raskaaksi tulisin!
 

Yhteistyössä