Joulukuiset 2010

Hei!

Kerhoon liittymisestä vinkki: se liity-näppäin tulee esiin, kun on kirjautuneena sisään. Itse sitä pitkään etsin, ennenkuin tajusin.

Täällä on opittu kääntymään! Jännää, miten se tuli yht äkkiä, vauva vaan päätti rueta sitä koko ajan treenaamaan ja seuraavana päivänä sujui jo. Yöt on nyt olleet parempia, eka unipätkä on säännöllisesti jonkun 4 tuntia. Aamuyö menee sitten 2 tunnin pätkissä, mutta tää on tosi luksusta aiempaan verrattuna. Öitä rauhoitti meillä se, että vauva siirtyi nukkumaan puolison kainaloon.

donter ja tyttö pikkuisen alle 4kk
 
Minäkin voisin liittyä teidän suljettuun ketjuun jos huolitte mukaan :) Mun poika on tosin syntynyt tammikuun puolella, vaikka la olikin joulukuussa :)

Kirjoittelin joulukuisten odotusketjun puolelle alkuraskauden aikana, mutta sitten jotenkin nettiaikaa oli vähänpuoleisesti ja täällä kaksplussan sivuille tuli vierailtua tosi harvoin ja kirjoittelu sitten jäi, jonkin vedrran kyllä lueskelin teidän juttujanne loppuraskauden aikanakin, vaikka en itse tänne kirjoitellutkaan.
 
nuu
Heippa!
Tääl yks raskausaikainen taustailija toivoisi päästä mukaan. Jonkunverran kirjoittelin tonne marraskuisten ketjuun raskausaikana mutta sitten neiti päättikin odotella joulukuuhun saakka :D
 

Yhteistyössä