Joulukuiset 2018

Ckk
Mä en oo lämpöjä mittaillu, en tehny niin ovistenkaan kanssa kun tuntu, että hirvee homma semmonen :) mut muuten kyllä oon nyt tarkkaillu kroppaani ehkä vähän liiankin tarkkaan. Kiitos lomalle siitä kun ehtii ajatella liikaa :LOL:
Mulla selvästi painottuu oireet iltaan. Aamulla/aamupäivällä ei oikein mistään voi päätellä, että oon raskaana. Mut tälleen iltapäivällä ja illalla mahaa alkaa juilimaan enemmän ja ehkä iiiiiihan hienoista kuvotusta meinaa tulla kun tulee nälkä. Tai enemmänkin semmonen olo, että ruokaa pitää saada nopeesti. Mulla muutenkin droppaa verensokerit tosi nopeesti, niin nyt varmaan vaan korostuu se. Ja tissejä aristaa enempi illalla. Tietysti näin muutaman päivän jälkeen ei voi oikein sanoo, että tuleeko tää jatkumaan näin :)
Ei malttais odottaa loppuviikkoon kun saa ne verikokeen tulokset ja niiden perusteella sit saa tietää sen ar-ultran ajan :)
Oon jo alkanu aika hyvin luottaa siihen, että raskaana ollaan ja pysytään ja ihan pikkusen pelottaa, että jos verikokeen tulokset ei olekaan hyvät..
 
Tänään tein viimeisen kaapista löytyneen liuskatestin. Viiva oli vahvistunut reilusti, joten mun testailut jää tähän. :)

Mulla aamut on muuten oireettomia, mutta etova olo iskee, jollei heti herättyä syö jotain. Iltapäivisin alkaa vatsaa turvottaa niin, ettei farkkuja voi pitää kiinni ja illat menee silmät ristissä odottaen uniaikaa. Oireita ei onneksi sen kummemmin ehdi päivän aikana kuulostella, kun työ niin hektistä. :LOL: Rintojen aristus tulee ja menee. Lämpöjä en oo seurannu, enkä taida aloittaa sitä nytkään.
 
Taitaa kesken mennä. Kauheet vatsa ja selkä kivut. Hieman vuotoakin jo tullut.
Kyllä se vaan oli epäonnistumisen merkki ettei viivat vahvistuneet.
Onneksi ei pidemmälle ehtinyt. Meinaan että tuska on pienempi nyt kuin rv 15.
 
Pakko kai se on tänne tulla vaikka päätin et koitan unohtaa koko raskauden pariksi viikoksi, kun vielä niin epävarmaa.. Täällä on kolmas lapsi haaveissa (vaikka mietityttääkin, miten jaksettais, kun kaks ekaakin vielä pieniä). Vastikään koin varhaisen km:n, jolloin juurikin haalenneesta viivasta älysin sitä arvaillakin ja pian alkoi vuoto, onneks tuli itsestään kaikki pois. Ei ollu henkisesti mikään kova paikka, koska tuli niin varhain.

No nyt sit plussasin dpo9 haalean viivan ja dpo11 testasin uudelleen ja oli vähän vahvistunut. Nyt mietin, josko en enää testais ollenkaan, niin ei tarvi ressata niistä vahvuuksista :D muistan et esikoisesta testasin samalla testimerkillä jonku kolme kertaa ja yllättäen se viimesin oli haalea ja olin paniikissa, mut eipä se mitään meinannut sit kuitenkaa! joten jättäskö nyt vaan tähän. mutta siis iik ja kääk, en uskalla uskoa et tästä mitään tulis, tänää siis vasta dpo12 :D.. mut toivossa on hyvä elää.. oireina jäätävä palelu, ei muuta vielä.
 
Toivotaan @Tsiro, että pysyisi kyydissä. :unsure:

Aamulla sai ottaa tunnin pari ihan vaakatasossa sohvalla, kun sen verran yökötti. Onneksi oli vapaapäivä. Ultrassa näkyi syke :love: ja vaikka fetal polea mitatessa pienikin heitto tekee paljon, vastasi todella hyvin päiviä omaan arvioon (ultrassa oltiin päivän edellä 6+1, oma arvio kk+ovulaatio mukaan 6+0 - mutta tosiaan ne pienetkin mittaerot tekee paljon).
 
@Tsiro tsemppiä ja toivotaan että ei olis keskenmeno :(

Nyt reissusta palanneena iski kauheen paha olo.. tänää saanu hengitellä syvään kokopäivän..huoh.. reissussakin aaltoili mut ei mitään tällästä. Tissit kipeyty myös reissun aikana ja varmaa kasvanukki.. kokoa noissa piisaa muutenki ni en välitä niin tästä oireesta :poop:
varasin neuvola ajan, 7.5. :) ja niitten mukaa la 4.12. myös eli tänää 5+5
ehkä tää tästä alkaa iskostuu päähän että vauvaa ootetaan :love:
huomenna varaan vielä varhaisultran!

Paljon teillä on maksanu ultrat??
 
Viimeksi muokattu:
Tsiro :cry: Toivottavasti olis vaan väärä hälytys!

Mä unohin mun oireista väsymyksen. Se mulla on ollu jo viikon. Tuntuu kuin en olis nukkunu juuri ollenkaan vaikka olisin just herännyt. Leukaperät meinas töissä revetä kun niin haukottelin.

Mä kanssa arvon vielä sitä varhaisultraa. Ja hintoja en ole katellut. Kattelen sit jos päätän mennä.

Sisao 4+6
 
@Tsiro tsemppiä ja toivotaan että ei olis keskenmeno :(

Nyt reissusta palanneena iski kauheen paha olo.. tänää saanu hengitellä syvään kokopäivän..huoh.. reissussakin aaltoili mut ei mitään tällästä. Tissit kipeyty myös reissun aikana ja varmaa kasvanukki.. kokoa noissa piisaa muutenki ni en välitä niin tästä oireesta :poop:
varasin neuvola ajan, 7.5. :) ja niitten mukaa la 4.12. myös eli tänää 5+5
ehkä tää tästä alkaa iskostuu päähän että vauvaa ootetaan :love:
huomenna varaan vielä varhaisultran!

Paljon teillä on maksanu ultrat??
Koska pääsin kunnalliselle, ei oo tarvinnut maksaa mitään.
 
Täällä illasta saakka kärsitty kovista alavatsa- ja alaselkäkivuista, joka säteilee reisiin. Ihan sellainen tunne, että kohta alkaa voimakas vuoto. Niin kova turvotus päällä, ettei tänään löysimmätkään farkut sopineet kiinni. o_O Olin varma, että oon kuumessa, kun koko ajan palelee. Kuumemittari paljasti totuuden, 36,3 astetta. Ahdistaa lähteä töihin, kun olo niin surkea.
 
Voi ei @Baabi, toivottavasti ei menisi kesken :(

Täässä tän päivän testailut :D ehkä sitä vois jo lopettaa :whistle: teen viikon loppupuolella digin, mutta nyt kyllä yritän nauttia tästä raskaudesta, niin kauan kun se sitten kestääkään :) ens viikolla voisin varailla varhaisultraa ja neuvolakin on varattu 2.5 :love:IMG_20180410_091150.jpg

Minamona 4+4
 
Moi! Täällä yksi haamuplussailija :) Eilen tein testin, kp 25/28 ja tänään 26/28 myös ihan hyvin näkyvä haamu. Toivotaan että lähtee vahvistumaan. Mulla kaksi lasta ennestään, 8v ja 11v. Takana kaksi keskeytynyttä keskenmenoa (toinen 12viikolla) ja viimeisimpänä tuulimuna. Että kovin suuria odotuksia ei tälläkään hetkellä ole. Viimeisimmästä raskaudesta onaikaa ainakin kolme vuotta, ei uskallettu enää yrittää mutta tässä nyt ollaan! (y)
Ikää mulla 28v ja laskettu aika olisi 21.12.
 
Ckk
@Tsiro Mikä siellä on nyt tilanne?
@äiti_82 Meillä maksaa sen polimaksun, mut en kyllä muista paljonko se perusmaksu on kun nää viimeset käynnit on menny "sarjamaksuna". Varmaan 40€ pintaan. Voi kun itekin olis jo noilla viikoilla, tuntuu, että aika matelee kun odottaa varikoetta ja ekaa ultraa!
Pidetään @Baabi nyt peukut pystyssä, että ei mee taas kesken. Olis jo teidänkin aika onnistua!

Osaako joku muu päivittää tuota ekan sivun listaa kun @mammaksii ei taida nyt hirveesti täällä pyöriä? Kännykällä näitä on vähän vaikee tuhertaa, niin joku joka kirjottelee koneelta?

Ckk 4+3
 

Yhteistyössä