Joulukuiset 2018

@Baabi pahoittelut :(

Täällä oireet loppuivat ihan seinään 13.pvä. Tissit ei enää arista, ei kuvota eikä vatsassa mitään tuntemuksia. Vähän nyt kakkafiilikset, huomenna mennään toteamaan tilanne ultraan. Hirveästi en nyt tuulettelemvaan varaudun pahimpaan. Onneksi viikkoja vasta 6+.
 
Pahoittelut Baabille :( jotkuthan ei ikinä saa sitä 3+ -merkkiä testiin, eli jospa toivoa olisi vielä.
Tsemppiä huomenna ultraan meneville, toivottavasti saatte kaikki hyviä uutisia!

Tänään iski ensimmäinen oirekimara. Väsymystä ja palelua on jo ollut, ja pari kertaa lievää huonoa oloa. Mutta tänään autossa tuli ensin hirveä väsymys, ja yhtäkkiä kauhea kuuma aalto ja todella tukala olo, jota seurasi pahoinvointi (ei oksennusta, mutta ei tuntunut olevan kaukana) ja lopuksi vielä itku, koska ilahduin oireista niin paljon :LOL: koko kohtaus kesti ehkä viisi minuuttia, ja helpotti kun väänsin ilmastoinnin täysille puhaltamaan kylmää ilmaa. Mies seurasi vierestä melko hämmentyneenä. Hyvin pian tuon jälkeen pääsin syömään, ja nyt ei ole ollut taas muuta kuin väsymystä.
 
@Baabi pahoittelut:(

@Santso Toivottavasti huomenna saisitte kuitenkin positiivisia uutisia. Jaksamista ja tsemppiä huomiseen(y)

Päädyin nyt kuitenkin, että meen huomenna verikokeessa käymään. Saa tietää vähän missä liikutaan. Heräsin viime yönä joskus klo4-5 välillä pohdiskelemaan kaikkea. Edellisessä raskaudessa kärsin unettomuudesta, mutta vasta puolesta välistä, toivottavasti tää ei ala jo nyt..No luultavasti mulla aivot käy vaan niin kieroksilla tän asian kanssa, että johtuu siitä.

Niin ja @Ckk ole vaan onnellinen ja nauti jos pysyt raskausaikana oireettomana. Mä keräsin kaikki mahdolliset alusta lähtien. Otti niin päähän kun kyselin muilta esim työkavereilta kun raskautuivat mun jälkeen, et mitäs oireita on ollut..Aina vastaus, että ei kyl kauheesti mitään, tosi hyvin oon jaksanut. Itsellä oli rekan alle jäänyt olo alusta loppuun.(n):cry::confused::D
 
Ckk
@mmmoi Mulla on pari viimesimmäks raskaana ollutta tuttua ollu ihan hirveessä kunnossa lähes koko raskaudet, toinen oli tiputuksessakin kun oksensi niin paljon, niin ehkä siks koko ajan oottaa, että totta kai mullakin tulee olemaan semmosta helvettiä. Ja että semmonen kuuluu asiaan. Ja sitä oon koko ajan eniten pelänny, että kuin paljon laattaa. Edes synnytystä en pelkää. Mut yritän nauttia nyt, lupaan ;) ja tänään oon jo hyvin onnitunu kääntämäänkin ajatukset silleen :)
 
Meillä oli nyt alustavaa keskustelua ja miehen kommentti oli, että pidät sen jos haluat. o_O Ei hirveesti nostanut fiiliksiä, kun ajatuksissani on että se olisi yhteinen asia ja muuta, ja nyt sitten tuollainen kommentti. Kun sanoin, että mitä järkeä jos hän ei halua, niin vastas tyypilliseen tapaanss, että onko hän sit sanonut ettei halua. (n) Vaikeeta on....
Pahoittelut @baabille. :unsure:
 
En tiedä, olisiko minun syytä hakeutua suoraan naistentautien polille. Viime yö meni pätkissä, kun vasemnalle alavatsaan särki tosi pahasti. Kipu on ollut nyt 2 päivää suurimmaksi osaksi toispuoleista. Jatkuva pistävä kipu tuolla vasemmalla. Vuoto edelleen ruskeaa, seassa pieniä hyytymiä. Meillä ei neuvolassa tai terveyskeskuksessa ole ultraa.
 
@Baabi soita ihmeessä ainakin äityispolille että pääset näytille.

Ja tänään ultra, onkohan mua aikasemmin jännittänyt näin paljon. :confused: Jos tämä ei ole tuulimuna, niin en tiedä miten olen saanut päähäni ajatuksen tuplista (n) No täytyy toivoa, että kaikki on vaan hyvin.
 
Miun on @kirpsakka ihan sama :D mie niin nään lääkärin sanovan että molemmat sydämet sykkii :D:D
Ehkä se on vaa pieni pelokas toive, kun uskon että tää jäin miun viimeiseksi vauvaksi.. ni jos sieltä tuliski useampi :eek: ja ku se miun viiva näky niin selvänä reilusti ennen menkkoja.. Mut sit se ei meinannu vahvistuu.. no.. ajastaan selvii (y)
 
Hei!

Mullahan ei viivat oikein lähteneet vahvustumaan ja vuotokin alkoi rv 5+4. Nyt on vuodot aikalailla loppunut (kesti 8päivää) ja raskaustesti näyttää jo negaa. Harmittaa tietenkin, mutta minkäs sille voi. Ikä varmaan jo vaikuttaa ja ehkä imetys.?

Oireettomuudesta. Mullahan on monta lasta ja ikinä en ole kärsinyt raskaus ajan pahoinvoinnista. :) Joten älkää huolestuko jos ei pahoinvointia tulekaan.

Tsemppiä teille kaikille ja toivottavasti saatte ihanat pienet joulu nyytit syliin saakka.
 
Onnea myös @kirpsakka :)

Muutenkin tunteet ihan arvaamattomia ja ei tässä itsekään uskalla hengähtää helpotuksesta kuin pieneksi hetkeksi. Myötätuntoa ja -elämistä myös @Tsiro ja muut kenellä takaiskuja.
Elämän puu tarvitsee heikoimmatkin oksat <3

Hei!
Oireettomuudesta. Mullahan on monta lasta ja ikinä en ole kärsinyt raskaus ajan pahoinvoinnista. :) Joten älkää huolestuko jos ei pahoinvointia tulekaan.
Helpommin sanotu kuin tehty, järki sanoo juuri näin, mutta pää ei vaan aina usko. Kumma juttu.
 
Ckk
Onnea pikkuisille sykkeille :love:
Mä varasin tänään ekan neuvolan. Täti kuulosti ainakin puhelimessa mukavalta, toivottavasti livenäkin on! Sekin sano vaan, että kyllä se paha olo ehtii vielä tulla jos on tullakseen ja että tissikipu ja nälkä on ihan tarpeeks oireita :)
 
Ihanaa Onnea kaikille hyvistä ultrakuulumisista! :love:

Ja pahoittelut ikävämpiä uutisia saaneille :(

Aika hyvin oon saanut neutraaliksi ajatukset. Huono olo on alkanut vaivata, että pieni toivo jos ensi maanantaina sieltä vielä vauva sykkeineen löytyisi. Mutta suuria toiveita en elättele ja valmistaudun siihen ettei sykettä näy.
 
  • Tykkää
Reactions: äiti_82
Onnea pienistä sykkeistä niitä tänään nähneille @Santso , @kirpsakka, @phoeben, @mammaksii :love:

@Lellu-80 On teillä kyllä raskas tilanne. Toivottavasti löytäisitte yhteisen päätöksen.

@Tsiro pahoittelut, että tilanne kääntyi näin ikävästi.

Kävin tänään verikokeessa, huomiseen saa tulosta jännitellä.:unsure:

Ihanaa, eilen loppu lugesteronit. Aina sekin on kyl toisaalta jännä hetki, että jos ei sit oma hormonitoiminta muka oiskaan kohdillaan. Tänään alkoi myös päänsärky. Tätä oli viimeksikin alkuraskaudesta.
On nää aika piinaavia nämä ensimmäiset viikot, koko ajan veitsenterällä keikkumista..:cool:
 
  • Tykkää
Reactions: Santso
Onnea sykkeistä niitä saaneille!

Itsekin varasin tänään ensimmäisen neivolan, 14.5 on aika, mutta en tiedä tarvinneeko käyttää sitä. Tilanteet vielä auki. Mies sanoo, että pidät kun oot pitkään haaveillu, mutta se ei vaan tunnu oikealta kun tietää ettei toinen halua. :unsure: Vaikka vastuu pitäisi aikuisen miehen kantaa, niin en silti halua pakottaa toista. Ja kyllä, tyttären syntymästä asti, kohta 15 vuotta olen haaveillut pienestä nyytistä, mutta en "väärin perustein". Olisinhan sen voinut tehdä kenen kanssa vaan, mutta nyt vasta tuntui todella oikealta.
Anteeksi kaikille, että käyn täällä vaan avautumassa omista ongelmista, ei vaan ole ketään kenelle puhua, kun ei ystäviä ole.
 
  • Tykkää
Reactions: äiti_82 ja Santso

Yhteistyössä