###Joulukuiset lumihiutaleet 2010###

Pitipä käydä tuolta kuumeilupuolelta täällä vilkasemassa.. :wave:
Jääräpää: Pitää pistää tuo sun kommentti muistiin eli kun mullakin on ikää 32v, niin enää ei mitään taukoja yrityksestä pidetä ennenkuin on lapsia ainakin yksi (tai kaksi tai kolme :heart: ).
Mukavaa odotusaikaa kaikille :)
 
Varasin sittenkin ultra-ajan jo 14.4...kun teilläkin oli varattuna jo pari päivää aikaisemmin kuin mun edellinen aika :LOL: . Eli silloin rv 6+5 eli siinä ja siinä on näkyykö silloin sykettä jos on näkyäkseen! Siihen siis tasan 2 viikkoo.
 
Liittyisin mukaan...la 7.12, 1. lapsi olis

Moi vaan kaikki tutut tuolta keskenmenon kokeneet palstalta. Toivotaan meille kaikille, että nyt menee kaikki hyvin.

Millon se syke pitäis näkyä ultrassa viimeistään?
 
Tesmis, tervetuloa. Olen ymmärtänyt, että yleensä näkyy rv8 aikana eli 7+0 alkaen, että sitä aiemmin ei hirveästi kannata varailla varhaisultraa. En tiedä, että jos ei sillä viikolla näy, voiko sitten kumminkin näkyä myöhemmin vielä.

Tuntuu, et mun oireet vaan lievenee koko ajan ja alkaa stressaamaan, että kaikki ei oo kunnossa. En kyllä aio testata enää uudelleen, vaan koitan jaksaa odottaa ultraa. Viimeksi tässä vaiheessa taisi olla jo aivan kamala olo ja nyt ei edes muista olevansa raskaana. Vähän palelee ja tulee tosi helposti nälkä ja ehkä vähän helpommin hengästyy ja pyörryttää, mut muuten ihan normi olo.

k&pikku-ruu 5+2
 
Tervetuloa Tesmis mukaan ja onnea! :flower: :heart:

Kadak minäkin kuulostelen oireita kokoajan ja esim. tänään mielestäni oireita vähemmän kuin eilen ja ihan kauhuisssani :whistle: . On tää kyllä semmosta jännäämistä että huh huh!
 
Terveisiä jo vauvapuolelta :)

Uutta pinoa kävin ihmettelemässä ja osui silmään tuo keskustelu viikkonäyttöisestä testistä. Olen ite siinä käsityksessä, että se näyttää viikot hedelmöityksestä. Eihän se voi näyttää, jos on rv1-2, kun silloin ei ole edes hedelmöittyminen vielä tapahtunut, mutta 1-2vk hedelmöittymisestä on sitten noin rv4, eikö?
 
Mussu Juu siitä hedelmöittymisestä se näyttääkin. Itse testasin sillä uudesttan ma 4+3 ja ajattelin että näyttäisi 2-3 mutta ei näyttänyt. Enkä nyt sitten oikein ymmärtänyt milloin sen pitäisi sitä näyttää :D

Koska eikös tuo 1-2 ole periaatteessa vielä ennen menkkojen oletettua tuloa?? Jos nyt yhtään olen sitä tajunnut, saatan kyllä myös olla täysin väärässä. Mutta henk.koht. perinteiset viivat merkkaa mulle enemmän ;)
 
Ei kannata turhan tarkkaa tuijottaa niitä viikkoja, ne kun on suuntaa antavia ihan sen takia et jokaisen hcg nousu on erilainen...
Hurjaa että on jo joulukuiset! :)
Mutta oikein mukavaa odotusta ja toivottavasti kaikki menee porukalla hyvin! :hug: :flower:

 
Voi Olivia vaikka mielestäni tarkkaan luen kaikki viestit niiin jotenkin en huomannut että olit laittanut viestin eilen illalla :hug: :hug: :hug: . Todella pahoillani olen puolestasi! :hug: Itse saman asian kokeneena (x2) tiedän miltä tuntuu!! Asiasta ei mitään positiivista pysty löytämään mutta sen kuitenkin totean että koska vuoto alkoi sinulla itsestään ja raskaustesti näyttää ei raskaana niin pääset kuitenkin taas pian uuteen yritykseen (heti seuraavassa kierrossa jos vain jaksat) koska tuo ns. spontaani km eikä mitään toimenpiteitä tarvita.
 
taaperotx2 en tiedä tarvitaanko tippuneet-listaa, se on jotenkin niin masentavaa. Tietysti siellä voisi olla joku vaikka otsikolla muistoissa: ja nimi. Yhdessä ketjussa tiedän olevan noin (koska olen siellä itse ainoana listalla entisellä nikilläni :( ). Se on niin monipiippunen juttu että miten kukin asian kokee, voisin kuvitella että kaikki eivät halua nimeään listaan. Sanookaa joku muu tuohon mielipiteenne, mulle käy miten vaan.
 
Toivoisin niin kovasti et olis kokoajan yrjöolo niin tietäis et kaikki on kunnossa :D mutku ei ja oon ihan hermona :attn: Muakin välillä viluttaa kovasti ja se tulee yhtäkkiä yleensä iltaisin mutta juuri mitään muita tuntemuksia ei ole.
 
taaperotx5 ihana vauvan kuva tuolla, nyt vasta huomasin sen kun silloin en saanuut kuvaa auki :heart: .
Kyllä se menetyksen kokeneet-lista on ihan ok ja voihan sitten vaikka sanoa jos ei nimeään sinne halua jos niin ikävästi käy että km jollekin tulee.
 
Alkuperäinen kirjoittaja jääräpää:
Toivoisin niin kovasti et olis kokoajan yrjöolo niin tietäis et kaikki on kunnossa :D mutku ei ja oon ihan hermona :attn:
Älä, hyvä ihminen, toivo!!! Saat vielä, mitä toivot ;) Mä toivoin kanssa, kun viime keväänä samassa vaiheessa olin - ja kun se yrjöolo tuli rv 6, olinkin saikulla rv25 asti oksentaen KOKO päivän ja yölläkin, syöden pelkkää mehujäätä ja oksensin vielä satunnaisesti rv30. Ja oikeasti, kirjoitin kanssa ihan alussa, että tulis edes huono olo, niin tietäis olevansa raskaana... No, sen perusteella en saattanut epäillä :LOL:

Mä luulen, että se testi näyttää ihan oikein, jos näyttää 1-2 vielä rv 4+, kun tosiaan arvot voi heitellä tosi paljon ja silloin on se pari viikkoa hedelmöittymisestä, voihan olla, että on oviskin ollut vähän myöhässä. Ite tein silloin sen digitaalitestin, joka näyttää "raskaana" tai "ei raskaana" ja tyydyin siihen tulokseen (olikohan noita viikko näytöllisiä edes vielä silloin..!?!?)
 
Heips, liittyisin mukaan =)

Haaleita plussia tehty maanantaista asti, joten tosi alussa vasta ollaan. Nyt rv 3+6 ja laskettu aika 10.12. Nämä mun omia laskelmia, voivat vielä neuvolassa muuttua.

Ikää on jo 36v (kesällä jo 37), tämä olis kolmas (ja todennäköisesti viimeinen) lapsi. Pojat ovat syntyneet 1/2004 ja 11/2008, joten tyttötoiveita vähän elätellään. Kakkonen tuli vasta pitkän yrityksen jälkeen ja vasta clomeilla mutta tämä kolmas lähtikin nyt yllättäen toisesta yrityskerrasta jo alkuun ja ihan luomuna. Olen iloinen, mutta samalla vielä jännittää, onko tämä pysyvä raskaus. Keskenmenoja mulla ei ole koskaan kyllä ollut, mutta ikäähän alkaa tietty jo olla.

Menkkakipuja on ja pientä ruskeaa tuhrua on tullut muutamana päivänä. Toivotaan, että ne loppuvat lähipäivinä.

Pääsiäisen jälkeen ajattelin vielä testata, onko viiva tummentunut.

Mukavaa pääsiäisen aikaa kaikille!

Koralli + PikkuPööpöti rv 3+6
 
Tervetuloa Koralli73 ja tosiaan onnittelut:) Onko muilla ollut vatsan turpoamista jo? Siis muistan että mulla alkoi ekassa raskaudessa turvottelu jo heti alussa ja aina kun söi edes ihan vähän niin vatsa turposi kauheasti ja yleensä tuli myös kipeäksi siitä johtuen. Nyt sitten tuo alkoi eilen illalla. Vatsa on ollut turvoksissa ja kipeä ja mminä taas kuvittelen jo kohdun ulkoisen oireiksi, mutta sitä turvotusta tämä nyt taitaa olla. Aamullakin söin jogurtin ja pienen leivän niin vatsa muuttui kauheaksi palloksi ja tuli araksi :/ Auts!!

Rinnat myös kipuilee sillon tällön ja kun liivit ottaa pois. Ällötystä on myös silloin tällöin. Entä muilla?

Nanna rv5+0
 
Mun täytyy kyllä todeta että meilläsattuu ja tapahtuu joka päivä! Eli huolesta toiseen...tänään esikoinen nahisteli kuuopuksen kanssa ja tönäisi kuopusta joka puolestaan lensi suoraan mahaani päin niin että hänellä oli kädet edessä ja ne oikein upposivat mahaani tuohon kohdun alueelle ja se jopa vähän sattrui minuun ja jäi sillai kihelmöimään mahaan että tuntui nipistelyä vielä jonkin aikaa sen jälkeen. Mitä olette mieltä oliko tuo kohtalokas juttu??? Onko teille tapahtunut mitään tuollaista???
 
Voi Olivia! :hug: Kovasti jaksamisia sinne :( Keskenmeno on kyllä yksi maailman julmimmista asioista! Olen todella pahoillani...

Itse kun tipuin lokakuisista sain kunnian olla poistuneiden listassa ensimmäisenä, ja jotenkin se on minusta ihan mukava ajatus. Ei välttämättä pelkästään omasta puolestani, vaan jotenkin se tuntuu mukavalta että myös meidän vauvanalku on jossain muistissa. Että on ollut olemassa... Mutta tosiaan, jos sellaiseen ei nimeään halua niin se on enemmän kuin ymmärrettävää!
 
Olivialle jaksuja ja tsemppiä! :hug: Voi kurjuus.

Mä tein hermostuksissani tänään vielä testin. Ajattelin ostaa sen viikkonäyttöisen, mutta se sitten jännitti liikaa ja päädyin vaan testaamaan samalla kuin aiemmin ja yritin tihrustaa niitä viivoja, että oliko tummempi kuin edellisen kerran ja kai se vähän oli. Edellisessä kontrolli ja testi saman vahvuiset ja nyt viikkoa myöhemmin testi vähän tummempi kuin kontrolli. Mulla se kontrolliviiva on kyllä aika hailakka noissa molemmissa.

Nanna, mulla on turvonnnut sormet, eilen huomasin, kun sormukset alkoi kiristää. Voi ei, jos jo nyt tässä vaiheessa joutuu luopumaan vihkisormuksesta - viimeksi vasta ihan vikoilla kuukausilla. Ja maha turposi viime raskaudessa jo heti alussa, ei mahtunut vanhat housut jalkaan millään ja piti kulkea nappi auki töissä :)

Tervetuloa Koralli :flower:

k&roo 5+3
 

Yhteistyössä