Joulukuun pikkuiset ihmeet 2017

Pahoittelut km kokeneille. :(
Voimia ja jaksamisia!

Onnea uusille. :)

Nyt ne raskausaivot ilmestyi tänne.
Mä oon sekoittanu päivät täysin.
Meillä siis ens viikolla se varhaisultra ja mä oon merkinnyt kalenteriin, että se on lauantaina..
No onneks huomasin jo nyt sen, etten vasta ens lauantaina, sillon olisi ollut jo vähän myöhäistä mennä sinne ultraa.
Joten siis ens perjantaina on varhaisultra ja silloin on viikot 7+2.

Pakko kyllä sanoa, että onneks tässä on koko ens viikko töitä maanantaita lukuunottamatta, niin ei tuu niin paljoa ajateltua varhaisultraa. Pahoinvointi nyt toki antaa kuulua itsestään.

Ja pomolle mun oli jo pakko kertoa, vaikka sanoin, että en kerro kuin vasta varhaisultran jälkeen.
Nimittäin mä kirjaimellisesti juoksin vessaan oksentamaan pomon nenän edestä. tietyllä tapaa se kai jo paljasti asian.

Amanda 6+2
 
@julle22 tervetuloa! :) Itsellänikin oli helmikuussa keskenmeno, joten ymmärrän pelon. Toivottavasti nyt menee kaikki hyvin :) Kerrotko ikäsi listaa varten?
Mä oon 26 v ja mun tyttö on 4 v☺

@vilmaedith Itse olen menossa (kunnalliselle) tänään, 6+3. Esikoisesta oltiin 7+1 yksityisellä, se oli ihan kiva, kun oli jo n. sentin mittainen tyyppi siellä. Kuvassa hänen 4D-kuvansa ;)

Enää kolme tuntia ultraan yyyh, oksennan varmaan jännityksestä kohta.
 
Tsempit pahoinvoinnista kärsiville :sick:

Kokeilin nyt sitten sitä doppleria jo nyt rv 7+5 ja kyllä sieltä vaan tuttu nopea jumputus kuului n. 10 sek. oman sykkeen lisäksi, kun äänet laittoi melkein täysille ja vähän kovempaa painoi. Lukemaksi antoi 165. Iiks nyt ehkä malttaa odottaa sinne np ultraan ja jos keskiviikkona neuvolassa kysyisi, jos voisivat yrittää myös etsiä äänet (aiemmin sanottu ettei yleensä yritetä kuin vasta 9+)

Mimmi rv 7+5
 
Tsempit pahoinvoinnista kärsiville :sick:

Kokeilin nyt sitten sitä doppleria jo nyt rv 7+5 ja kyllä sieltä vaan tuttu nopea jumputus kuului n. 10 sek. oman sykkeen lisäksi, kun äänet laittoi melkein täysille ja vähän kovempaa painoi. Lukemaksi antoi 165. Iiks nyt ehkä malttaa odottaa sinne np ultraan ja jos keskiviikkona neuvolassa kysyisi, jos voisivat yrittää myös etsiä äänet (aiemmin sanottu ettei yleensä yritetä kuin vasta 9+)

Mimmi rv 7+5
Mahtavaa! Minkämerkkinen sun doppleri on? Sitähän vois alkaa itsekkin metsästykseen ensiviikolla
 
Täällä menossa 6+3 ja väsymys on hurjaa. Olen 32 ja ensimmäinen tulossa. Laskettuaika sovelluksen mukaan 26.12
Jännittää kertoa vanhemmille, jos vielä äitienpäivään asti malttaisin pitää suuni kiinni. Lokakuussa oli keskenmeno ja vähän vielä kummittelee takaraivossa. Plussasin jo dpo 10 ja vieläkin on vaikea uskoa että tämä on totta. Viimeksi eilen piti tehdä vielä testi että näen ne kaksi viivaa...
 
Mahtavaa! Minkämerkkinen sun doppleri on? Sitähän vois alkaa itsekkin metsästykseen ensiviikolla
Tuo on joku babyfun, raskauskeijusta tilasin 2013, eli ei edes ihan uusinta mallia :D

Ja eilis illasta sitten onkin tullut vähän verta. Tänään jo ruskeampaa. Uskoisin tulevan limakalvoilta kun alkoi petipuuhien jälkeen, säikäyttää kyllä silti. Mitään kipuja ei myöskään ole.

Tervetuloa taas uusille! :)

Onko joku halukas tekemäään toukokuulle uuden ketjun? :)

Mimmi rv 7+6
 
LA 2.12 mhv, 38, 3.
LA 2.12 momtobeM, 25, 2.
LA 2.12 Neljästoive, 33, 4.
LA 3.12 hömppää, 32, 6.
LA 3.12 khissu, 24, 3.
LA 3.12 Henzqu, 34, 1.?
LA 4.12 UusiElämä16, 39, 1.
LA 5.12 Lilliani, 30, 3
LA 5.12 suvi88, ?, 1.
LA 7.12 iltatähti17, ?, 3.
LA 7.12 Nyytti88, 28, 4.
LA 7.12 Ruusunen5, ?, 1.
LA 7.12 ekkuvekuli, 38, 8.
LA 8.12 noora.I, 25, 1.
LA 9.12 AuroraK, 29, 2.
LA 10.12 liila~, ?, ?
LA 10.12 ovivia, 26, 2.
LA 11.12 mimmi92, 25, 3.
LA 12.12 Neilikkaa, 21, 1.
LA 12.12 Kaneli, 32, 6.
LA 13.12 Taaartsan, 35, 1.
LA 14.12?, mmauks, 25, 2
LA 14.12 vilmaedith, 25, 2.
LA 15.12 krafla, 25, 2.
LA 15.12 Poppy Honey, 33, 1.
LA 15.12 hipsu79, 38?, 6.
LA 16.12 Sunmer, 34, 2.
LA 18.12 Snowmamma82, 35, 4.
LA 18.12 julle22, 26, 2.
LA 19.12 vihersmoothie, 34, 1.
LA 20.12 Tiha, 27, 2.
LA 20.12 -Amanda-, 23, 1.
LA 21.12 Clavel, 28, 2.
LA 21.12 Heiddi, 26, 2.
LA 23.12 tanttumaaria, 29, 2.
LA 24.12 milip, 30, 3.
LA 25.12 KittyKat, 36, 2.
LA 25.12 Annikki91, 26, 3.
LA 25.12 maijjup, 33, 4.
LA 26.12 iiel, 27, 1.
LA 26.12 tk87, 30, 3.
LA 26.12 Lumikko84, 32, 1.
LA 28.12 suski90, 26, 5.
LA 28.12 *Elba*, 31, 2.
LA 29.12 Emmerdale 2015, 33, 2.
LA 29.12 Shara, 27, 1.
LA 29.12 Pinja-maria, 26, 1.
LA 31.12 Vilmu, 22, 1.
LA 31.12 Lumi87, 30, 2.
LA 31.12 sarahh85, 31, 3.
LA 31.12 annaar, ?, 2.
LA 1.1 Nems, 21, 2.

Yhteensä 52 odottajaa.
 
Viimeksi muokattu:
Heippa, voisin tosi tosi tooosi varovasti ilmoittautua myös ketjuun, eilen tuli Vappu-yllärinä haalea viiva testiin ja tein varuiksi muutamankin. :love: Jäi vappuskumppaa juomatta ;) Laskurin mukaan nyt 5+1 ja La 31.12. Tosin viikko sitten näytti negaa joten voisin kuvitella että humpsahtaa tammikuun puolelle :LOL: ikää 31 ja kaks ihanaa koululaista ennestään <3 Sarahh85 ilmeisesti siis 5+1 :rolleyes:
 
  • Tykkää
Reactions: mimmi92
Minäkin voisin listautua tänne :) Viikko sitten tehty plussa ja laskettu aika olisi näillä näkymin 31.12. Toista lasta odotetaan ja ikäeroa tulisi melko tarkkaan 3 vuotta. Esikoinen syntyi hyvissä ajoin jo viikoilla 38+3 eli mun tuurilla ollaan joulu sairaalassa :)

FB-ryhmä kiinnostaa myös, laitan siitä viestin.
 
  • Tykkää
Reactions: Nems ja mimmi92
Minäkin voisin liittyä mukaan. Faceryhmä kiinnostaa myös, laitan sulle @MomToBeM viestiä :)
Meillä endometrioosi vaikeuttanut lapsen saamista. Edellinen raskaus lähes 1.5 vuotta sitten oli kohdunulkoinen jonka mukana meni vasen tuuba. Nyt kävin yksityisellä tsekkaamassa että tämä on kohdussa. Pelotti niin kovin viimeisen terveen tuuban puolesta. Eipä siellä ultrassa vielä paljon muuta näkynytkään. Ruskuaispussi ja munapussin koko vastasi viikkoja. Polille päästään varhaistultraan sitten 7+1.
Mulla ollut nyt aivan kamalia vatsakipuja ja kramppeja. Aamuyöstä saakka valvonut ja vatsakin aivan sekaisin. Toivottavasti ei oo mitään vakavaa, ainakaan vuotoa ei vielä ole.
LA 28.12 *Elba*, 31, 2.
 
  • Tykkää
Reactions: mimmi92
Toivottavasti saat hyviä uutisia ultrasta @Surusilmät <3 mitkä viikot sulla on?

Mulla kauhea huoli ettei kaikki ole kunnossa. Sain viikko sitten la digiin raskaana 2-3 kun hedelmöittymisestä oli kulunut tasan kaksi viikkoa. Tänä aamuna 10 päivää myöhemmin sain edelleen 2-3 vaikka olin varma että tulos on 3+. Olen varma hedelmöittymisajankohdasta kun hoidot takana. :( Avasin testit ja viivat on kyllä tummentuneet, että ehkä se sieltä vielä tulee. Tavalliset testit on kyllä niin kirkuvia kuin vaan voi.

Oireita ei ole muita kuin että kerrankin mulla on tissit kun rinnat on tosi turvonneet. :D
 
Viimeksi muokattu:
Nii en tiedä onko noi digitkään kuinka tarkkoja. Onhan tuon hcgn nousu jokaisella kuitenkin yksilöllistä ja sekin miten sitä virtsaan erittyy. Mulla oli tänään aamulla 3+, viikko sitten 2-3. Sulla laskettu 3pv myöhemmin et jos vaikka teet uuden loppu viikosta? Meinasitko mennä varhaisultraan?

Tsemppiä surusilmät ♡ mä oon samanlainen ultrien jännittäjä.

Tän päivän jäin saikulle seurailemaan kipuja. Ei onneks niin pahoja kuin eilen mutta kyllä vieläkin vähän kramppailee. Voiko toisessa raskaudessa kohtu lähteä kasvamaan niin nopeasti että siitä johtuis...? Toki tuo endokin on voinut kiinnikkeitä tehdä ja sen kautta aiheuttaa kipuja.
 
@*Elba* toivottavasti kivut helpottaa eikä ole mitään vakavaa! Säikäyttää varmasti. Mulla esikoista odottaessa oli ihan alkuraskaudessa kamalia alavatsakipuja, mutta terve lapsi syntyi ajallaan että mitä lie kipuja oli. Tällä kertaa ei ole ollut oikein mitään muita oireita kuin rinnoissa, mutta en kyllä edes muista missä vaiheessa alkoi pahoinvointi ym. Ja joo yritän järkeillä että se eka 2-3 digiin oli varmaan just ja just sen ja nyt menee hetki ennen kuin tulee 3+. Ja oikeasti vihoviimeistä enää testailla kun raskaana tässä ollaan, mutta jotenkin haluaisin sen 3+:n vielä nähdä. Ehkä viikonloppuna vielä yksi testaus ja sen jälkeen luovutan.

Varhaisultraan pääsen neuvolan kautta 6+4 ja omalle klinikalle 7+2. Joka toinen päivä tekisi mieli perua tuo neuvolan ultra, jos onkin liian varhaista, mutta toisaalta jos siellä näkyisikin sydämensyke se helpottaisi niin paljon. Lapsettomuuden jälkeen tää alku mennyt niin ettei oikein uskaltaisi toivoa mitään, mutta tottakai toiveet on silti pilvissä. Tuntuu vieläkin niin uskomattomalta, että raskaus alkoi. :love:
 
Heissan kaikille
Mulla ei ole varmaa tietoa kuulunko joulukuisiin vai tammikuisiin. Varovasti siis ilmoittaudun tänne. Keskenmeno takana eikä menkkoja välissä, joten la selviää vasta parin viikon päästä ultrassa.

Fb ryhmä kiinnostaa myös, jos mukaan vielä mahtuu. Kenelle ilmoittaudutaan, jos mukaan mahtuu?

Paljon voimia huonojen uutisten saaneille.
Onnea kaikille plussanneille.
 
  • Tykkää
Reactions: mimmi92

Yhteistyössä