***Joulukuun Pikkutontut MARRASKUUSSA***

Yleensä korkkaan aamun ensimmäiseksi Facebookin, mutta tänään ekaa kertaa tein toisin ja tännehän mä rynnistin heti :D

On niin jännää että :xmas:

Höyhen, oletpa ainakin nukkunut viime yön hyvin jos lähtö päivällä tulee. Tää on sellainen malttilaji jota harva jaksaaa pelata loppuun asti maltilla ;)
Kyllä me kaikki saadaan oma aarteemme syliin, osa jo hyvin pian :heart:

Täällä oma olo kuin ei raskaana olisikaan. Kävellessä/paljon pystyssä ollessa rupeaa kolottamaan mutta muuten olen valmis vaikka maratoniin, outoa kerrassaan :whistle:
Tänään voisi pihaa siivoilla, lenkkeillä perheen kanssa ja ehkäpä jopa miehen lemppari s:ää harrastaa pitkästä aikaa- näillä mennään :p

Pikkuinen 36+1 :xmas:
 
Huomenet!
Höyhen mullakin molemmista meni limatulppa noin paria päivää ennen synnytystä joten kyllä se nyt sullakin on lähellä. Hyvä että oot saanut nukuttua, taitaa olla "tyyntä myrskyn edellä" nyt sulla sielä.

Meidän muksut oli viime yön mummulassa ja en tajua kyllä itteeni kun en osaa sen paremmin nukkua vaikkei kukaan oiskaan unia häiritsemässä ja seitsemältä heräsin jokatapauksessa tänäänkin ihan itestään.
Meidän isänpäivä menee samoilla kaavoilla kuin viime vuosina. Aamulla herätetään iskä lahjusten kanssa ja päivällä suunnataan ensin toisen vaarin luo ja iltapäivällä toisen. Ekstrana on vielä teatteri-ilta huomenna...tosin minun ja esikon ja isi siis saa tuon kuopuksen kanssa olla kotona illan. Että onpa taas touhukas päivä tulossa huomisestakin.
Mutta nyt tarttis jotain kyllä tehdä kun kerran lapset tosiaan sielä mummulassa, ettei mee ihan "hukkaan" tää päivä. Mies tuossa kyllä jo vinoili et miks en vaan mee sohvalle ja laita jotain leffaa pyöriin et pakkoko höyrytä koko ajan :D No, voi olla että sitäkin tulee tehtyä vielä ennen iltapäivää kun muksut tulee kotiin.

Muisku 35+6
 
Huomenia! Minä sentään maltoin just ja just vielä facebookin tarkastaa ennen tänne tuloa :D On se lystiä kun meillä kaikilla alkaa olla viimeiset hetket käsillä :) Tai no, mulla kyllä alkoi vasta viikko 34 mutta loppu häämöttää, jeeee!!!

Isänpäivä menee meillä pitkin kyliä ajellessa. Isäntä toivoi aamupalaksi uunileipiä, niitä tehään poikien kanssa ja sitten joku pieni makea juttu aamupalan jälkkäriksi, varmaan semmoisia rocky road-paloja kokeillaan. Aamupala laitetaan sillä välin kun isi käy tyttönsä hakemassa meille, sitten syödään rauhassa kuhan tulevat tänne. Eilen askarreltiin poikien kanssa kortit isille ja paketoitiin lahja, kerraston ostin perinteisesti :D Tilasin sen jo ajat sitten ja eilen vasta kunnolla katoin ja hitto kun näytti pieneltä, toivottavasti se nyt on kuitenkin sopiva kun ei sitä enää voi palauttaa. Aamupalan jälkeen suunnistetaan anoppilaan jossa on ruoka ja kakkukahvit ja sen jälkeen viedään tyttö kotiinsa ja mennään mun iskälle. Vielä pitäisi ehtiä minun papan luona käymään mutta voi olla että joudutaan se jättämään jollekin toiselle päivälle. Tänään ois vielä askarreltava kortit ukeille, pojat tykkää ihan kauheesti kun saavat LIIMATA :D Eilen oikeestaan oli eka kerta kun ihan askarreltiin, on ne näköjään jo niin isoja miehiä että sekin onnistuu :)

Tänne ei mitään uutta, lasken vaan viikkoja että montako vielä on KORKEINTAAN jäljellä. Vauva päätti taas aamulla myllätä ittensä ihan ympäri, nyt se vissiin on taas ihan napakasti perätilassa kun eilen oli vielä vinottain/rt. Käytiin iltasella kaupassa ja tuli taas niitä "voi kun sulla on ihana masu" -kommentteja tutuilta. Poikia odottaessa kun käytiin ihmisten ilmoilla tälleen loppuajasta niin tuli vaan sellasia katseita että "voi luoja tuo kyllä varmaan räjähtää kohta" kun oli niin järkky se maha :D Että ei kai se nyt sit ihan niin iso oo kun tulee ihan positiivia kommentteja..

Ensi viikolla pitäisi sitten lähteä sinne reissun päälle, isäntä oli jo ottanut perjantain vapaaksi että ehditään olla edes se yksi kokonainen päivä mummon luona. Ei kyllä ihan älyttömästi innosta lähteä pitkään matkaan mutta kyllä se kuitenkin taas vähän piristää kun pääsee näistä normaaleista kuvioista pariksi päiväksi. Harmittaa vähän kun ois ne käsityömessut Tampereella, olisi niin kiva mennä kun sinnepäin mennään muutenkin mutta kai se on myönnettävä että en mä siellä enää jaksais kävellä koko päivää hirmu tungoksessa. Jospa sit ensi vuonna pääsis taas.

Jospa tästä lähtis keksimään jälkikasvulle jotain ruokaa.. Koittakaan joku nyt jakautua niin päästään fiilistelemään ekalla tonttusella! :)
 
Limatulppa meni isommasta vesien menon jälkeen ja pienemmästä alko tulemaan jokunen päivä ennen synnytystä :) 1pvä - 1vko taitaa olla se mitä sanotaan, että synnytys lähtee käyntiin tulpan menosta :)

Nukkumisesta ennen synnytystä Mä nukuin esikoisesta tooosi hyvin just edellisen yön ku aamulla meni vedet ja seuraavana yönä synty :)

Lupaavia oireita on monella :)

Muisku en mäkään osaa nukkua pitkään, vaikka muksut olisivat yökylässä....

Mä lähdin eilen illalla kahville kavereitten kanssa ja olinhan mä sitten puol kolme kotona :whistle: Täytyy alkaa syömään jotain ja sitte lähteä kauppaan... Mä kun en eilen jaksanut tehä mitään ruokaostoksia niin se kostatuu tänään kun kaupat on kuin maailmanloppu olisi tulossa kun ovat huomenna kiinni....

Ai niin isänpäivää juhlitaan silleen, että miehelle aamupalat + lahjukset miehelle sänkyyn ja sitten onkin loppupäivä tyhjää poikkeuksellisesti. Katotaan lähdetäänkö käymään miehen vaarilla (ollaan yleensä käyty, mutta se ei oo välttämättä kotona kun on hirvimetsässä...) ja sitten ollaan käyty yleensä iltasella mun isän luona, mutta kun sekin käy hirvimettällä niin nyt niillä on ensiviikonloppuna joku tauko niin sanoi että tulkaa mielummin silloin kun on paremmin aikaa :)

Hilipatuinen ja Silmukka rv 36+5
 
Huomenta mammoille Ruotsinmaalta =)

Mulla oli vakaa tarkotus, etten täältä seurailu hullun tarkkaan mitään sähköposteja, tätä keskustelupalstaa yms.. vaan toisinpa kävi, kun alkaa oleen niin jännät paikat täällä monella. Adalmiinalle tsemppiterkut ja Höyhenelle kärsivällisyystsempit :D Jännittää kyllä kaikkien puolesta, et millonkas se eka maailmaan tupsahtaa. Ihanaa, tonttuvauvat tulee!!!

Lennot meni tänne suht ok.. Oulu-Helsinki välillä alko harkkasuppareita jo kyllä tuleen ihan urakalla, parin tunnin aikana tuli vissiin jotain parikymmentä.. Otin sit panadolin, joka helpotti oloa. Mutta jotakin tais silti tapahtua, koska täällä paineen tunne alakerrassa on ollu huomattavasti kovempi ku Suomessa. Toivotaan, että paluulennot tekis tehtävänsä ja pääsiskin sit jo synnytteleen..

Eilen käytiin Göteborgissa shoppaileen ja mun täytyi kyllä todeta, ettei musta enää oo sellaseen kulkemiseen. Kuuma oli ku mikä, suppareita tuli ja vauva paino alaspäin. Ei enää tuommoseen kauheeseen kävelyhommaan kyllä pysty näköjään.

Mutta ihana on ollu olla täällä miehen luona.. Vauva on möyriny ihan hulluna, pepun siirtelyä ja jalkojen oikomista välillä niin lujaa, et mulla käy kipeää. On miehelle vaan ollu tosi tärkeetä, että hänkin pääsee niitä pitkästä aikaa tunnustelemaan, katsomaan ja ihailemaan.. :heart: Huomenna on mun viimenen päivä täällä ja isänpäivän kunniaksi tottakai luvassa on peli. Mitenkäs muutenkaan.. :) Noh, kiva päästä pitkästä aikaa kattoon.

Sellasta tänne.. Pitää lähtä keittään miehelle aamukahvit ennen reeneihin lähtöä.. Tätä tämä on tämä urheilijan ja urheilijan vaimon arki =)

Tsemppiä kaikille loppurutistukseen.. Malttamattomana täällä jo odotellaan vauvauutisia!!!!

-MiMa ja MöyriMauri 36+3
 
  • Tykkää
Reactions: Hilipatuinen
Tänks vaan kaikille tsempistä,meikä ku ei oo mikkään kärsivällisyyden perikuva vaan kaikki nyt heti tyyli on mulle se ominaisempi eli tympäsee tää oottelu ku mittään ei tapahu ku eilen vaikutti niin lupaavalle jo :kieh: Noo jospa systerin kans shoppailu auttas asiaa :D

Isänpäivästa ollu puhetta käyn ainakin omaa isää moikkaan jos nyt vielä olen kotona huomenna ja tolle tulevalle isukille ostin kirjan jonka meinas ostaa tossa viikolla mut ei raskinu,ompahan sit sairaalassa jotain tekemistä siinä ootellessa :) Piti tosin paljastaa se kirja jo tänään ku oli ite menossa sitä tossa aamusella ostaan ku jäi niin harmittaan ku ei viikolla sitä ostanu :D Tosin saa sen vasta huomenna tai jos lähtö tulee niin siinävaiheessa kaapataan se mukaan :)

mut nyt vaatetta päälle ja menoksi :)

höyhen ja HP 37+0 :heart:
 
Ja taasen tulin kurkkimaan ;)

Isänpäivä suunnitelmista: Ukko menee iltavuoroon,muksut tehneet kortteja ja lahjoja ja mä tilasin sille uuden toppapuvun salaa ;)
Mut pienemmät poijat onkin ukin ja mummin luona ens yön,vanhin pitää hakea illalla kotia. joten ei kovin perinteinen isänpäivä ole tulossa.Meinataan viettää sitä sitten koko poppoolla ensi viikolla kun isukkikin vapaalla :)
Musta jotenkin tuntuu että olen rakastunut siihen uudelleen,se tunne kun toinen on niin viilipytty mun kiukutteluille ym valituksille,silti kyselee miten on päivä mennyt,mites mahassa joka ikinen päivä,silittelee mun mahaa ym ym :heart:

MARMA ja hivenen höpsöt ajatukset ;)

Ja mä pääsen päikkäreille,nyt yksikseen kotosalla,ihanaa!!!
 
  • Tykkää
Reactions: moksukka
Rauhallisesti meni yö kuitenkin. Kivut hellitti ja sain nukutuksi. Enkä vessassakaan käyny ku ehkä vain 5 kertaa :D Tänää ollu tähän mennes aika huoleton päivä. Kattoo ny taas sitte miten iltaa kohti..muuttuuko tilanne..?..

Mulla ei oo koskaan tullu limatulppaa. Eka lähti suppareilla ja loppu sektioon. Toka lähti kans suppareilla, mutta sillon meni kyllä vesikin ja lima tulppa tuli vesien mukana vasta. Nyt tulee hirveesti vaan paksua vitivalkosta valkkaria. Ja väliin on tosissaan sellanen olo,että ny justiin kyllä menee vedet :|

Isäinpäivä meillä menee samalla vanhalla kaavalla vuodesta toiseen. Eka juhlitaan omaa iskää viemällä aamupala iskälle sänkyyn ja halit ja muiskut ja annetaan lahjat. Lapset antaa omansa ja minä omani. Sitten syödään lasten kanssa aamupala. Vaihdetaan juhlavaatteet päälle ja lähdetään kierrokselle. Meidän pitää käydä neljässä eri talossa. Miehen kotona, mun isällä, mun isäpuolen luona ja mun isoisän luona. Siinä se päivä sitten meneekin :)

Mun isäpuoli on sairaankuljettaja ja just siltä kyselin että voiko ambulanssin tarvittaes valita? Ja voi kuulemma. Meillä on sellanen tilanne, että omalla paikka kunnalla ei ole ambulanssia. Mutta molemmissa naapuri kunnissa on. Isäpuolella joka ei kuulu meidän alueeseen, on matkaa meille 20km ja tolla oman alueen ambulanssilla 25km,ja se ois se meidän oikea auto.Mutta ton oman auton pitäs eka ajaa meille 25km ja sitten takasin päin 25km ja sitten siitä vielä synnärille 50km, kun tuo mun "isän" auto tulis suoraan sen 20 kilsaa meille ja vain jatkais matkaa synnärille. Se miks tarvittas ambulanssia, on se, että mies joutuu jäädä lasten kanssa kotiin odottamaan lapsen vahtia ja mun täytyy lähteä yksin edeltä sairaalaan. Taksia täällä on vaikea saada, kun niitä on niin vähän ja jos vesi taas menee, täytyy matkustaa vähintään puoli istuvas asennos tollanen matka. Viimeks kun meillä oli vain kilsa sairaalaan,niin mentiin ihan omalla autolla, penkki vaan vähä kallellaan. Vaikeaks meni :D
 
Pakollinen tsekkaus tähän väliin...Ei toistaiseksi "poksahdus" uutisia :)


Isänpäivästä
oli kyselty..Meillä se toistaiseksi noudattaa vielä tuttua kaavaa..Eli ensiksi isännän vanhempien luo isänpäivä-lounaalle ja sitten onnittelemaan omaa isääni :heart: Ensi vuonna onkin odotettavissa hiukan muutosta vakioon :D

Olen kuvaillu videopätkää kännyllä, kun pikku möyrijä mökeltää tuolla mahassa :) Aika ufon näköistä kieltämättä :D

(.) Huh, saa nähdä mitä tästä muutosta ja asustelussa siellä uudessa asunnossa tuleekaan..En sen kummemmin taustoja ala kertomaan (eli pitkästyttämään teitä...), mutta...Kun ilmoitin pitkäaikaiselle ystävälleni, että olemme löytäneet asunnon ja saaneet sen, alkoi ystäväni udella, että mistä...
En sen suureellisemmin kertonut vaan sanoin noin suuntaa antavasti, mistä päin..
No seuraavana päivänä tämä ystäväni kertoi, että kas kummaa! he tulevatkin katsomaan sitä vapautuvaa naapuri asuntoa!!
Ehkei siinä muuten mitään olisi, mutta tämä ystävättäreni on koko kaveruutemme ajan yrittänyt erittäin voimakkaasti hallita elämääni ja pompotella menojani yms.

Nyt he ilmeisesti aikovat vielä ottaa sen naapuri-asunnon..
Olen niin stressaantunut jo pelkästä ajatuksesta... :ashamed:
Itkinkin, koska koko homma kuulostaa taas uudelta tavalta hallita elämääni...
"Voin sitten huudella sieltä aidan takaata sulle, kun olet siellä pihalla!" hän sanoi...Ja kuten tekstistäni ehkä olette huomanneet, vuosien komentooraamiset ovat jäähdyttäneet välimme, ainakin minun puoleltani...
Saa nähdä miten naapurisopu sujuu...Eli "huuteleeko" hän liikaa sieltä aidan toiselta puolelta elämänohjeita...:mad:
Teistä tämä varmaan kuulostaa aika..hölmöltä, mutta itseäni asia vaivaa tosi kovin...Jonkin aikaa katsellaan miten asuminen menee...jos ei siitä mitään tule, niin alamme heti hakea isompaa asuntoa..

Anteeksi oman navan purkaminen...Ahdistaa...


Kahlan 34+3 :xmas:
 
Uijuijui kun niin monella alkaa olla jännät paikat. Jännityksellä ootan kuka saa oman tonttunsa! Monta kertaa päivässä käyn lukemassa. :popcorn:

(.) Ihankuin maha olisi pienentynyt ja ehkä tippunut alemmaskin...? Poika on ilmeisesti edelleen oikeaan suuntaan menossa, kävellessä painaa pahasti rakkoa, kovettuu jatkuvasti, tekee vähän kipeääkin ja alkaa muistuttaa ankkaa toi tyyli. Liikkeet vähentyny aika paljon. Pyllyään vaan pyörittelee tos ylhäällä, mut välillä tuntuu jotain ihme räpläystä ihan tuolla alhaalla. Voikohan niitä käsien liikkeitä jo tuntea? Välillä vihlaisee aika ilkeesti tonne alakertaan..? Mitähän sekin nyt meinaa? :ashamed: Ei pitäisi miettiä, kyllähän se ulos tulee kun aika on oikea. Mutta ei vielä.

Joku laittoi jo hyvän aikaa sitten pari linkkiä (miesten möläytyksistä ja odottajien itkuista) KIITOS! Sain kyllä niin monet itkunaurut että! :LOL:

- Sid ja pikkuPentti 34 POKS -
 
Vau kuinka paljon oli tekstiä tullut! Täällä monella on jo lupaavia merkkejä ilmoilla :) Jihuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!!

Adalmiinalle tsemppiä ja kärsivällisyyttä!!!!! :flower: Siellä se pikkuinen jo odottelee että pääsee syliisi tuhisemaan :)

Zenn: oi kuin söpö pikkuinen :heart:

Täällä mun mieheni saa isäispäiväaamuna tekemäni isyyspaketin, hih kivaa!
Mun isä on nukkunut pois joten mennään hautausmaalle ja sitten äitin luo perinteisesti juhlalounaalle. Vaarit on kaikki myös nukkuneet pois...
Appiukko on reissussa joen siellä ei tällä kertaa käydä eli aika leppoisa isäinpäivä tiedossa joka sisältää uutuudenviehätystä(periaatteessa miehen eka isäinpäivä),ikävää(isä ja vaarit),herkkulounasta(äidin luona),köllöttelyä oman kullan kainalossa ja pinniksen kasaamista masuasukille :heart:
Halatkaa kaikki isejänne, oikein kunnolla :D! Voi kunpa itsekin pääsisin halaamaan...snif :( Tämä on aina raskas päivä kun isejä juhlitaan... Mutta nyt saan tällä kertaa samalla myös iloita siitä että rakas mieheni on isä, ainakin aivan pian! Näin se elämä vain kulkee eteenpäin!

Voikaa hyvin kaikki armaat kanssasisaret!!!
:flower:

Miimau&Masuasukki 33+4
 
Sama täällä, tulee käytyä kurkkimassa jo monta kertaa päivässä, olisiko täällä uutisia... Ei vielä, mutta varmasti pian :)

Tänään on jostain syystä ollut vähän mieli maassa, ei mitään hajua miksi. Ja lisäksi tänään ei ole oikein missään asennossa paitsi seisten ollut hyvä olla mahan kanssa. Tuntuu koko ajan siltä kun olis kamala ähky.

Isänpäiväsuunnitelmista Vaikka meillä ei olekaan vielä muita lapsia kuin tämä masuasukki, niin olen leiponut miehelle isänpäiväkakun. Hienon kuvakortinkin tilasin, mutta se ei ehtinyt saapumaan ajoissa. Pitää antaa sitten jälkikäteen. Lisäksi olemme menossa appivanhemmille kylään. Hautausmaan kautta myöskin, sillä oma isä eivätkä isoisät ole enää elossa...
 
joululahja2011 Itsellä kans välillä ollut mieliala jotenkin matalalla, koko ajan on väsynyt olo (jatkuva yöllinen vessassa ravaaminen kai syynä), missään asennossa ei ole kovin mukava olla, ja jotenkin kypsyttää ajoittain tää muumimammamainen olemus. Onneksi hyvämielikin pilkahtelee, mutta kyllä tässä alkaisi olla jo valmis saamana poitsun syliin!

Isänpäivä suunnitelmat Miehelle tää on ensimmäinen isänpäivä, sai ostaa itselleen lahjaksi pleikkari pelin jota on hinkunut, ja annan sille kortin.
Mun vanhemmat ja pikkuveli tulee huomenna kahville, me ei enää lähdetä ajamaan 170 km niiden luo niin ne tulee tänne, katsoon mahan kokoa, juhlimaan isänpäivää ja mun maanantaina olevia synttäreitä kahvitellaan kans samalla.

Ehdotin miehelle tänään että jos alettaisiin ottaa sitä miellyttävintä S-keinoa käyttöön, jospa se vaikka saisi jotain pikkuhiljaa aikaan. Saunaahan meillä ei ole ja siivoaminenkin meni tänään niin että katselin kun isäntä imuroi :D
Kuulemma sopii mainiosti :p

Vauva painaa aina välillä päätään melko kovaakin tonne kohdun suulle, tuntuu aika häijyltä, tekee mieli laittaa jalat ristiin kun tuntuu että sen pää pullahtaa tuolta ulos! Alkaa saamaan jotain hajua siitä miltä se tuntuu kun tuo koko ipana pitäisi tuolta synnytyskanavasta saada tulemaan! Huh!

Mulla on vieläkin ajoittain vaikeuksia käsittää sitä ihmettä että meille ihan oikeasti tulee vauva, ja että se syntyy ihan pian! Ja samaan aikaan odotan malttamattomana että saan sen syliin ja ihmeteltäväksi.

Susimieli ja Pieni 35+6
 
  • Tykkää
Reactions: MARMAx4
Täällä ilmoittautuu yksi uusi tontun odottaja lisää.. :)

Oon seurannut palstaa ja vihdoin uskaltaudun huutelemaan sekaan.

itsellä LA 21.12 (...mutta saa kyllä tulla jo aijemminkin, mielelläni viettäisin joulun nyytin kanssa kotona..)

kiva lueskella muiden ajatuksia/tuntemuksia,ja huomata etten oo kolotuksieni kanssa yksin! :LOL:





Larppa & pikkunälkä 34+3
 
Kuulumisia tulin kertomaan... Täällä ei tapahdu VIELÄKÄÄN MITÄÄN!!! Olen taas saanut tänään kaksi tablettia,mutta ei ne juurikaan ole tuottaneet supistuksia.Lähdin sitten tuonne portaita ravaamaan edes takaisin ja voi jössis,johan alkoi supistuksia tulemaan!Piti ihan pysähdellä ja odottaa aina suppari pois,jotta pääsi jatkamaan matkaa.Mutta sitten kun oli aika tulla käyrille,syömään yms. niin supparit katosivat kuin tuhka tuuleen!Joten se niistä supistuksista.Enää en tälle illalle oikeasti jaksa ravata tuolla portaissa,pari tuntia siellä vedin sitä rumbaa.Huomenna on varmaan niin kipeet jalat,että en sängystä ylös pääse!

Kohdunsuulla ei siis ole tapahtunut mitään muutoksia ja huomenna taas lääkäri sitten tutkii.Ja mikäli edelleenkään ei ole huomenna mitään muutosta tullut,niin laittavat minut kuulemma pariksi päiväksi kotiin odottelemaan.Tiistaina tulen sitten takaisin,jos synnytys ei sitä ennen ala.Ja enpä usko,että alkaa.Joten tästä tulee piiiiiiiiiiiiitkääääääää aika odotella sitä synnytyksen alkamista.

Pikaisesti selasin teidän juttuja ja joku kyseli siitä ballonki hommasta.Juu eli minulla on ulkosuu sormelle auki,mutta koska sisäsuu on kiinni,niin sitä ei voi vielä laittaa.Joten lähinnä tässä odotellaan,että se sisäsuukin saataisiin avautumaan ja sitten se ballonki laitetaan.Tämä olisi siis toiminta suunnitelma tällä hetkellä.

Tälläisia kuulumisia siis tänne...Anteeksi pyytelen,että en kommentoi ollenkaan muiden juttuja,mutta kun tällä koneella ei oikeasti pysty lukemaan kaikkea.Menisi koko päivä jos alkaisin kaikki jutut lukemaan.Sen verran hidas ja kamala tämä kone on.

Mutta kiitoksia kaikille kovasti tsempeistä ja pidän peukkuja myös teille kaikille muillekin,että kohta alkaisi tapahtumaan!Palataan...


adalmiina ja sitso 37+3
 
  • Tykkää
Reactions: MARMAx4
Voi tylsyys adalmiina, toivottavasti tabut nyt tekisivät tehtävänsä ja eivätkä lähettäisi sua kotiin.... Supistuksia aiheuttavia voimia lähetän täältä minkä vaan kykenen :whistle: =)

Tosta portaiden ravaamisesta tuli vaan mieleen, että kun mulla meni isommasta vedet aamulla kaheksan jälkeen ja mentiin sitten tottakai sairaalaan niin siellä ravasin koko päivän ympäri sairaalaa ja rappusia ja vähän pihoillakin niin ei mitään, ennenkuin sitten mitä se oli 9-10 välillä illalla kun piti käyrillä maata ja rauhoittua, niin sitten iski ne supparit vasta päälle... Ja sittenhän se oli menoa ja nopeasti :)
 
Ei muuta ku tsemppiä edelleen kaikille,jotka synnärille haaveileevatte.
Minä taidan marssia nukkumaan,tai no yrittämään nukkua ;)

Tänään todella huomasi mitä tapahtuu sokereitten kans jos en osaa nukkua ja ruoka ei maistu paasto 7.1 ja mullahan menee insuliiniä illalla,ma polilla käynti joten katsotaan miten paljo nostetaan ja mitä tälle mun pätkäunelle keksitään.

KAUNIITA UNIA JA OMAN TONTUN KUVIA!!!!

MARMAx4 ja JAZ :heart:
 
Voi Adalmiina! Harmi kun vauva nyt antaa odotella itseään.. Toivotaan että se sieltä malttaisi ulostautua, ettet joudu lähtemään välillä kotiin.

Sitä yhtä S:ä on nyt kokeiltu, saa nähdä tekeekö yhtään mitään.
Kohdunsuu tuntu kyllä olevan jotenkin herkempi, ehkä siellä on jotai muutosta tapahtunut..
Saa nähdä mitä toi kohdun sisäsuu sanoo siitä kun toi vauva tuntuu melkoisella voimalla puskevan sitä vasten. Supistelisi edes silloin tällöin kunnolla, jaksaisi paremmin odotella kun tuntuisi että edistystä tapahtuu.

Tässä poksuu viikot puolen tunnin päästä, sen kunniaksi päivitän mahakuvaa tänne. Melkoinen pallukka on tullut kasvatettua, itsekkin ihan hämmästyin kun sitä tossa peilailin. Noh, neljä viikkoa laskettuun aikaan, ehkä sen kuuluukin olla iso.

katso liitettä 14360

Susimieli ja Pieni 36+0
 
  • Tykkää
Reactions: viena ja Kahlan
Huomenta!

Unimasa se on taas josain muualla toisten unista huoltamassa... :kieh:

Ja taas olen kärsinyt tosi kipeistä supistuksista alkuyön. Tää näyttää nyt siltä, että joka toinen päivä saan olla rauhassa kipeiltä supistuksilta ja joka toinen päivä niitä sitten taas satelee ja se on ihme, että iltaa kohti ne aina vain pahenee ja yöllä ovat pahimmat piikit. Tasan kuukausi olisi laskettuun aikaan tänään ja olen miettinyt, että pitääkö tätä kestää se koko aika vielä vai syntyisköhän tämä jo parin viikon päästä. Vielä en ihan taho sen tapahtuvan, pitäs pääässä sinne RV 37! Eli reilu viikko pitäs kuiten vielä kestää. Olisi vain kyllä mielenkiintoista tietää saavatko nämä supparit mitään aikaseksi tuolla alakerrassa, mie en kyllä voi uskoa, että eivät saisi on ne sen verran tujuja!

Adalmiina voihan kökkö sun tilannetta! Toivotaan nyt, että jotain alkaisi pikkuhiljaa tapahtua!

Höyhenelle tsemppaukset myös!

Joo ja mie tein illalla isänpäiväksi mutakakkua ja mie pölijä sitten päätin kaataa sen astiasta pois ja arvatkaas kuinka kävikään? Ku eihän se sieltä keskeltä silleen kypsy tai siis jää silleen ihan löllöksi ni se kakkuhan meni ihan pilalle, että nyt meillä on sitten mutakasa sen kakun sijaan. :'( Meinasin tehdä uuden, mutta en enää sitten jaksanut, ko kipuillut koko päivän ja paheni vaan entisestään! No maku paras, ei ulkonäkö ;)

laarppa tervetuloa mukaan! :)

simuli 35+5
 
Hups simuli :D Mutta eiköhän se maku kuitenkin ole tärkein!! Päälle turaus kermavaahtoa, niin.. ;)

laarppa tervetuloa vielä "kängiin"!! Meillä onkin sama laskettu aika :D
Kahtellaan kummottos poksahdellaan sitten!! :)

Susimielellä iiihanan iso massu!! Aika "vatsakkaissa" tunnelmissa täälläkin mennään! Ehkä jos kuvaa ottaisi siitä oikein näin isänpäivän kunniaksi :)

Tässä pieni runo, jonka riipustan oman isäni korttiin...
"Ei ole suurempaa rakkauden valaa
kuin että lapsesi sinua halaa.
Pienessä sydämessä sinulle juuri
on varattu paikka niin suuren suuri. "
:heart:

Isäni joutuu uudelleen suureen sydänleikkaukseen ja aikoo lykätä sitä siihen asti, että saamme vauvan...Hän haluaa kuulemma edes kerran pienen nähdä :'(
En ole valmis vielä rakkaasta isästäni luopumaan, joten toivon syvästi, että leikkaus onnistuu ja lapsemme saa kivuta papan syliin vielä useina isänpäivinä :heart:

Kahlan ja tunteet pinnassa rv.34+4
 
Viimeksi muokattu:
Isänpäivästä meillä isi sai lahjat heti herättyään ja sitten kokkasin miehen lempiherkkuja aamupalaksi jonka jälkeen oli kunnon kakkukahvit:)Näytti tykkäävän kovasti:)Nyt mies lähti keskimmäisen lapsen kanssa kahdenkeskiselle metsäreisulle (paistamaan makkaraa ja juoksuttamaan koiraa).Poika on ihan onnessaan ja esikoinen saa kotona pelata rauhassa konsolipelejä ja nuorimmainen häärää täällä mun jaloissa ettei mulle vaan pääse tulemaan tylsää:D Täällä paistaa ihanasti aurinko:)
Iltapäivällä appi ja anoppi tulevat iltapäivällä käymään kakkukahvilla.

Kahlan sulla on kyllä kieltämättä hyvin ikävä ja ahdistava tilanne jos "ystäväsi" muuttaa siihen naapuriin eikä hoksaa antaa teille myös omaa rauhaa ja yksityisyyttä.:hug: Oot varmasti koittanut puhua hänelle asiasta?
Onneksi kuitenkin hyöty on isäsi sydänleikkauksessa suurempi kuin riskit koska ne lähtevät häntä edes leikkaamaan,joten pidetään peukkuja että leikkaus menee hyvin vaikka onkin iso operaatio niin että isäsi saa olla mukana lapsenlapsensa elämässä.

Miimau mulla on sama tilanne että isä nukkui pois minun ollessa murrosikäinen ja kovasti on harmittanut kun hän ei ole ollut näkemässä kun pääsen ripille, ei miestäni eikä pääse olemaan lastenlastensa kanssa tekemisissä:'(Nää isänpäivät ja kuolinpäivän aika ovat aina minulle masentavia ja hieman surullisia.Jaksuja :hug:

laarrppa tervetuloa mukaan:)!

adalmiina voi harmitus:( Mä jo ajattelin että pääsin lukemaan vauva uutisia.Kovasti suppareita lähettelen jospa ne auttais!Jaksuja odotteluun:hug:

Täällä ei oloon sen kummempia muutoksia kuulu mutta äsken kun kävin vessassa niin tein kumman havainnon pyyhkiessä,tuo värkin alue on jotenkin pullahtanut alaspäin ja ihan kuin vauva olisi jo aika alhaalla ja pää painaisi värkkiä ulospäin.Ottikohan tästä nyt mitään selvää mitä tarkoitin... mitään tuntemuksia tai kipuja ei kyllä ole että vauva olisi aiempaa alenpana kuin vaan toi pullistuminen alapäässä ja kyse ei siis varmasti ole mistään pukamista.onkohan kenelläkään muulla ollut/on vastaavaa?
Ens keskiviikkona on lääkäri jossa kuulee vähän tilannetta...

Mukavaa päivää kaikille:)

Metsätähti ja pikkuinen 35+5
 
huomenta vaan kaikille!

Täälläkään ei mittään uutta auringon alla,ei pinen pienintäkään tuntemusta mistään enää. Yön valvoin unettomuutta ei ollu ees mittään syytä valvoa mut uni vaan ei tullu. Neljän jälkeen nukahtanu ja kaheksan maissa jo ylös noussu. Tuleva isukki sai aamulla lahjansa ja tykkäsi kovasti,hää oli kyllä jo heränny aikaa ennen mua. Nyt lähen kauppaan hakemaan kakkupohjan ja ruoka tarvikkeet,sit herkutellaan. :)


höyhen ja HP 37+1 :heart:
 
laarppa[/B Tervetuloa mukaan!!

Adalmiina Jaksuja sinne ja toivottavasti lähtisi supisteluja tulemaan.

Isäinpäivä meni kivasti..siis tähän saakka ainakin. Aamulla annettiin tarhassa tehty lahja ja mun hommaamat lahjat. Ollaan vietetty laatuaikaa yhdessä ja käytiin lenkilläkin jopa.

Millis ja Vertti 36+1
 
Tilanneraporttia...

Tilanne oli hieman edistynyt ja en mä ainakaan tänään lähde kotiin.Ja en ehkä ollenkaan ennenkuin nyytti on kainalossa.Ehkä se eilinen portaissa ravailu auttoi asiaa.Nyt kuitenkin ihan just äsken mulle laitettiin se ballonki sisään ja voin kertoa,että samantien alkoi supistuksia sadella.Tuntuu jotenkin hassulta,kun tuntee,että tuolla on sellainen härpäke sisällä :LOL:.Mutta nyt täytyy toivoa,että ballonki auttaa ja saadaan synnytys alkamaan.

Nyt alkaa ihan tosissaan jopa jännittämään! Hui!

Että tälläisia isänpäivä kuulumisia täältä.Mies on kohta tulossa käymään täällä,joten meillä onkin vähän erilainen isänpäivä.Harmi kun poika on mummolassa,niin ei voida koko perhe olla yhdessä tälläisenä päivänä.Mutta ei voi mitään,kyllä niitä uusia isänpäiviä tulee vielä vaikka kuinka monta.Pitäkäähän te muut huolta iseistänne ja miehistänne ja viettäkään mukava isänpäivä!


adalmiina ja sitso 37+4
 

Yhteistyössä