Joulukuun toiveikkaat IVF/ICSI/PAS

kajastus[/b] : Onnea plussasta :flower:

Omaa napaa: Mulla alkaa nämä piinapäivät olla todella piinaavia. Koko ajan on menkkamaista juilintaa alavatsalla ja joka kerta kun vessaan menee, niin kauhulla odottaa että olis alkanut vuotamaan. Mä en jaksa enää piinailla...olen toivoni jo täysin menettänyt :headwall: Sitä tuntee oman kroppansa niin hyvin, että tietää lopputuloksen jo....ens viikolla paukahtaa nega jälleen kerran testiin. Mä en kestä.
Viime keväänä sain elämäni ensimmäisen plussan testiin ja viikon verran siitä iloitsin, kunnes sekin ilo vietiin multa pois. Lopputuloksena todettiin vain, että oli ollut kemiallinen raskaus ja alkio oli vain hipaissut kohdun seinämää sen verran, että sain positiivisen tuloksen.

En halua mitenkään masentaa ketään tällä omalla vuodatuksellani. Toivotan kaikille mahottoman paljon tarrasukkia ja että saataisiin pitkä rivi meitä plussanneita tähänkin ketkuuj Kajastuksen seuraksi. Tsemppiä tytöt :)
 
Uskaltaudun tähän pinoon halaamaan vanhaa kaveriani Tiinuli81:stä :hug: . Toivon kovasti sinulle ja miehellesi voimia kerätä uskon rippeitä jouluajan ja jaksamista pitää toivonkipinää yllä tammikuussa alkavaan uuteen koitokseen!
 
JOULUKUUN TOIVEIKKAAT



Joulun ihmettä suurta toivomme,
toiveen hiljaa tähdille kuiskaamme.
"voi kun tämä joulu tuoda sen vois,
eikä enää kukaan ottaisi pois"
Saisimme uuden elämän kasvamaan,
äidin massuun, lämpöön ja turvaan.
Joulun lahja rakkain, odotetuin ois,
jos testissä kaksi viivaa nähdä vois.


Lauantai 13.12.2008


soja 2. IVF, punktio 26.11, siirto 28.11. pp 15 PKKS

Siisami: 5. ICSI, punktio 26.11, siirto 1.12 pp 12 FERTINOVA

MinzuS: 2. IVF, punktio 1.12, siirto 3.12, pp 10 HEL DIACOR

Firefox: 2.IVF, punktio 2.12., siirto 4.12. pp 9 OYS

Hunajabubu: 1. ICSI, punktio 3.12, siirto 5.12 pp 8 TYKS

sani-sani: 1. IVF, punktio 3.12, siirto 5.12, pp 8 TAYS

Ronja80: 1 ICSI, punktio 3.12 siirto 5.12 pp 8 TAYS

Dream 73 1. ICSI, punktio 5.12, siirto 10.12 pp 3

Janski71: 2. IVF, punktio 8.12, siirto 11.12, pp2 HEL FELICITAS

Vuokko-75 1.IVF, punktio 9.12, siirto 11.12, pp2 DIACOR

Maricce: 2. IVF, punktio 9.12, siirto 12.12, pp1 TAYS

SaanaS 1. IVF:n 3. PAS, siirto 12.12, pp1 HEL FELICITAS

piippi: 3. IVF, punktio 10.12, siirto 12.12, pp1 OYS

iMamma: 1. IVF, punktio vk 50, siirto?, pp--

Kris: 3. IVF:n 1 PAS, siirto 12.12 pp-- HEL FELICITAS

Musca: 2. ICSI, punktio vk 51, siirto ? pp-- VÄESTÖLIITTO



Haamuilijat:





Ihmeidentekijät:

kajastus




Myöhemmin onnistuvat:

t0iv0
hopottitar
Pohtijatar
Tiinuli81
Matsalu


 
Täällähän on tullut monia surullisia uutisia. Olen hirmuisen pahoillani puolestanne Pohtijatar, Tiinuli ja Matsalu, teillä on varmasti vaikeaa. Voimia ja lohtuhalauksia!

Kajastukselle lämpimät onnittelut, plussa, ihanaa! Onnea myös jatkoon!

Meidän piinailijoiden määrä näköjään vain kasvaa koko ajan, rautaisia hermoja kaikille!

Itsellä ei ole ollut mitään selviä oireita suuntaan eikä toiseen vielä. Olenkin yrittänyt keskittyä ihan muihin asioihin ettei pää hajoaisi. Viime yönä tosin näin omituista unta näistä hoidoista, eli selvästi se kyytiläinen tuolla alitajunnassa kuitenkin kummittelee...

 
kajastus
Tuhannet kiitokset onnitteluista!! :heart:

Tiedätkö
Maricce, olo on edelleen vaan todella epätodellinen. Tuntuu jotenkin uskomattomalta. On sellainen olo, että ei minulle voi näin hyvin käydä. Ja että jos uskallain iloita tästä se otetaan minulta pois.

Ja edelleen pelkään vessareisuja, jos vaikka kuitenkin alkaa näkyä jotain punaista. Joka ikistä vatsan vihlomista pelkään, että näinkö lyhyt on tämä onni, nytkö se jo tulee pois.

Tätä tässä on toivottu jo yli kolme vuotta, ja nyt kun ollaan näin "pitkällä" olenkin ihan pihalla.

Ymmärrän toki olevani äärettömän onnekas, toivon sydämestäni teillekin tätä onnekasta tilaa!!!!!
 
kajastus onnittelut plussasta :flower:
Tiinuli81 ja Matsalu pahoittelen että hoitonne jäi kesken. Voimia uuteen yritykseen :hug:

).( PP4 ja mulla ei ole mitään oireita. Tai eilen ehkä vähän oli jotain nippailuja mahassa mutta se voi johtua siitäkin että olen ollut ripulilla siitä lähtien kun aloin käyttämään progesteronia. Siitä johtuen kärsin myös koko ajan nestehukan oireista kun nestetasapaino on vähän vinksallaan eikä nämä hellelämpötilat täällä yhtään helpota tilannetta :| No, yritetään kärvistellä ja kitata vettä =)
Jaksuja kaikille piinistelijöille
 
Mut voi kyllä siirtää piinailulistalta pois. Täällä on jo menkat alkanut ja varmuuden vuoksi vielä lauantaina tehty toinen nega testi. Joku ihmetteli mun varhaista testausta mutta koska meillä oli se viiden päivän viljely niin mun ei ollut tarkoituskaan piinailla 14 päivää.

Kajastus: Onnea plussasta.
 
Kiitos kaikille lohdutuksista ja haleista :heart: Lääkärin mukaan mun kohdalla oli täysi virhe lähteä pitkällä kaavalla liikkeelle eli seuraava mennään lyhyellä. Kyllä harmittaa niin himskatisti mutta kyllä tää tästä...

Hyvää joulun odotusta kaikille ja toivottavasti muutakin odotusta... =)
 
JOULUKUUN TOIVEIKKAAT



Joulun ihmettä suurta toivomme,
toiveen hiljaa tähdille kuiskaamme.
"voi kun tämä joulu tuoda sen vois,
eikä enää kukaan ottaisi pois"
Saisimme uuden elämän kasvamaan,
äidin massuun, lämpöön ja turvaan.
Joulun lahja rakkain, odotetuin ois,
jos testissä kaksi viivaa nähdä vois.


Sunnuntai 14.12.2008


soja 2. IVF, punktio 26.11, siirto 28.11. pp 16 PKKS

MinzuS: 2. IVF, punktio 1.12, siirto 3.12, pp 11 HEL DIACOR

Firefox: 2.IVF, punktio 2.12., siirto 4.12. pp 10 OYS

Hunajabubu: 1. ICSI, punktio 3.12, siirto 5.12 pp 9 TYKS

sani-sani: 1. IVF, punktio 3.12, siirto 5.12, pp 9 TAYS

Ronja80: 1 ICSI, punktio 3.12 siirto 5.12 pp 9 TAYS

Dream 73 1. ICSI, punktio 5.12, siirto 10.12 pp 4

Janski71: 2. IVF, punktio 8.12, siirto 11.12, pp3 HEL FELICITAS

Vuokko-75 1.IVF, punktio 9.12, siirto 11.12, pp3 DIACOR

Maricce: 2. IVF, punktio 9.12, siirto 12.12, pp2 TAYS

SaanaS 1. IVF:n 3. PAS, siirto 12.12, pp2 HEL FELICITAS

piippi: 3. IVF, punktio 10.12, siirto 12.12, pp2 OYS

iMamma: 1. IVF, punktio vk 50, siirto?, pp--

Kris: 3. IVF:n 1 PAS, siirto 12.12 pp-- HEL FELICITAS

Musca: 2. ICSI, punktio vk 51, siirto ? pp-- VÄESTÖLIITTO



Haamuilijat:





Ihmeidentekijät:

kajastus




Myöhemmin onnistuvat:

t0iv0
hopottitar
Pohtijatar
Tiinuli81
Matsalu
Siisami


 
Terveisiä piinapäiviltä :wave:

Täällä pikku hiljaa rupeaa punktion kivut laantumaan. Vielä on vatsa turvoksissa ja kävely on erittäin varovaista ja sohvaa pitemmälle en ole uskaltanut lähteä :/ Mutta kuitenkin suunta kohta parempaa :)
Vatsaa on päivän mittaan nippaillut :eek: Tosin mulla on nyt aina jotain kipua tai nippailua, joten se tuskin on mitään sellaista OIKEAA asiaan kuuluvaa nippailua, mutta tietty tällaisessa malttamattomassa piinailijassa se herrättää heti toivoa :LOL: Kai mä kohta kehitän itselleni psykofyysisesti palelun, pahoinvoinnin ja kasan muita OIREITA :LOL:

Miten muilla piinailu sujuu?
 
Pohtijatar, Tiinuli, Matsalu ja Siisami : jaksamisia teille ja halauksia :hug:

Kajastus: Onnea plussasta. :flower:

Kiitos Maricce kysymästä. Kyllähän tämä piinailu täällä sujuu... kun ei muuta voi =)

Mulla kans psykofyysisiä oireita tai ehkäpä osa niistä on lugestronin aiheuttamia. Eilen olin töissä ja alkoi yhtä-äkkiä huippaamaan. Tuli semmoinen heikotuskohtaus ja kun sitä sitten pelästyin niin taisi vähän rytmihäiriöitäkin tulla. Noi rytmit on joskus aikoinaan stressin takia sekoilleet. Piti soittaa miehelle, että tulee hakemaan mut töistä, kun oli just päivä pulkassa ja en uskaltanut lähteä autolla liikenteeseen. Kun pääsin kotiin, heikotti vielä vähän ja sitten tuli vilunväristyksiä. Onneksi olo koheni ja myöhemmin illalla oli ihan ok. Nyt yritän olla kuulostelematta tuntemuksia, sillä miettimällä ne ei varmasti parane. Ja noi luget aiheuttaa kyllä rintojen arkuutta ja turvotusta.

Terkuin Vuokko pp4
 
Alkuperäinen kirjoittaja Janski71:
Heip,

Kiitos kysymästä Maricce, mikäs tässä piinailessa. ;)
Mulla ei mitään oireita. EI MITÄÄN! Ei keksittyjä eikä kuviteltuja, eikä mitään. :O
No päivä kerrallaan. :wave:

Janski pp4
Hei!
Mullakaan ei oo ollu muuta ku niit Lugesteronin aiheuttamia. Paitsi pientä lämpöilyy, mikä kuulemma voi johtua lugesteronista. Pp 10 ja testi 19.12-08.
 
Siisami Lohtuhalit, voimia ja jaksamista! Surullisen huono onni tuntuu olevan tässä pinossa valitettavan monella. :/

Soja Ei kai sitten muuttunut enää plussaksi tuo sinun pp13 nega..? Tule kertomaan sitten kun siltä tuntuu.

Itsellä pp 10 menossa, ja kovasti jännittää jo perjantai. Ajattelin että testailen vasta työpäivän jälkeen, niin on sitten viikonloppu aikaa sulatella, kävi miten kävi. Jollei sit menkat ala jo tässä viikolla..

Ja noita oireita on kyllä mullakin aina ajoittain, ei niitä osaa olla kuulostelemattakaan vaikka voivatkin kaikki yhtälailla johtua lugeista tai menkoista kuin kiinnittymisestäkin. Hikoiluttaa, oikeita kuumia aaltoja välillä, rinnat on arat, kohtua/munasarjoja nippailee välillä pikkuisen, huimausta välillä, lievää öllötysoloa. Ja välillä sit taas ei yhtään mitään oireita, niin että melkein jo onnistuu unohtamaan että mitään kyytiläistä kyydissä olikaan.
 
omaa: joo, siis miut saa pudottaa pois listoilta. nega mikä nega. toivo alkaa hiipua... Olin viikonlopun nettipimennossa reissun päällä, joten en oikeen oo nyt mukana mitä tänne kuuluu... koitan päivittää tietojani pikkuhiljaa...

Jaksamista kaikille!

soja, vetäytyy nuolemaan haavoja ja syömään pipareita
 
Nyt on kaksi testiä ostettu. JOS huomenna tai keskiviikko aamuna on testissä haamuakaan niin sitten menen verikokeeseen, mutta jollei ole niin sitten jätän verikokeen väliin ja lopetan luget keskiviikon jälkeen.

Lämpö nyt 37,0 ja on vahvoja menkkamaisia tuntemuksia, rinnatkin on arat. Tänään pp12.
 
JOULUKUUN TOIVEIKKAAT



Joulun ihmettä suurta toivomme,
toiveen hiljaa tähdille kuiskaamme.
"voi kun tämä joulu tuoda sen vois,
eikä enää kukaan ottaisi pois"
Saisimme uuden elämän kasvamaan,
äidin massuun, lämpöön ja turvaan.
Joulun lahja rakkain, odotetuin ois,
jos testissä kaksi viivaa nähdä vois.


Maanantai 15.12.2008


MinzuS: 2. IVF, punktio 1.12, siirto 3.12, pp 12 HEL DIACOR

Firefox: 2.IVF, punktio 2.12., siirto 4.12. pp 11 OYS

Hunajabubu: 1. ICSI, punktio 3.12, siirto 5.12 pp 10 TYKS

sani-sani: 1. IVF, punktio 3.12, siirto 5.12, pp 10 TAYS

Ronja80: 1 ICSI, punktio 3.12 siirto 5.12 pp 10 TAYS

Dream 73 1. ICSI, punktio 5.12, siirto 10.12 pp 5

Janski71: 2. IVF, punktio 8.12, siirto 11.12, pp4 HEL FELICITAS

Vuokko-75 1.IVF, punktio 9.12, siirto 11.12, pp4 DIACOR

Maricce: 2. IVF, punktio 9.12, siirto 12.12, pp3 TAYS

SaanaS 1. IVF:n 3. PAS, siirto 12.12, pp3 HEL FELICITAS

piippi: 3. IVF, punktio 10.12, siirto 12.12, pp3 OYS

iMamma: 1. IVF, punktio vk 50, siirto?, pp--

Kris: 3. IVF:n 1 PAS, siirto 12.12 pp-- HEL FELICITAS

Musca: 2. ICSI, punktio vk 51, siirto ? pp-- VÄESTÖLIITTO



Haamuilijat:





Ihmeidentekijät:

kajastus




Myöhemmin onnistuvat:

t0iv0
hopottitar
Pohtijatar
Tiinuli81
Matsalu
Siisami
soja

 

Yhteistyössä