Joulukuun toiveikkaat IVF/ICSI/PAS

mulle tuli nega jo pp 12 ja eilen lopetin luget omin luvin !
mullehan tuli menkat jo pp 12.
mua ottaa niin päähän tää, kun jos pääsee sit passiin niin , sit ne tietty kuolee ulatuksessa ja muutenkin , ku ei toivoo oo, kun onnistumisprossakin on huonompi.
tää on tosi raskasta !! tää yrittäminen tuntuu niinturhalta . ja jos eiikinä mulle ees suoda lasta . elämäni pilannu tälläsellä turhalla (jos ei tuu mitään ) Anteeksi purkautuminen !! :(
kiitos kaikille koko hoidon aikana kaikista neuvoista ja kannustuksista .
toivonteille piinailijoille VAHVOJA PLUSSIA !! :flower:
 
Oon pahoillani sani-sani iso :hug: Ootko testannut muuta kun ton yhen kerran? Monellahan se viiva on vahvistunut myöhemmin. Ja mulle lääkäri ainakin joskus sano,että aika runsastakin vuotoa voi tulla vaikka olisi raskaana,ettei välttämättä vielä kannata heittää kirvestä kaivoon.
 
kiitos halauksestasi :hug: oon testannu pp12, pp13, ja pp 14 :ashamed: .
mutta nää vuodot on kyllä ehkä niukemmat, kun yleensä, mutta minkäs teet , kun nega on :'(
kiitos sulle kannustuksesta ! =) ja onnee raskauteen :flower: tarrasukkia =)
 
:( Nega pärähti :snotty: Ei sitten tärpännyt 3 hyvästä blastokystista...Olo on aika toivoton...
Meillähän ei jäänyt edes pakkaseen mitään kun 2 jäljelle jäänyttä alkiota ei koskaan kehittynyt blastoiksi saakka eli uutta hoitoa kehiin sitten kun se on mahdollista. Minä vetäydyn nyt kokoamaan itseäni.

Parempaa onnea lopuille testaajille ja piinistelijöille sekä mukavaa joulua kaikille!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Maricce:
JOULUKUUN TOIVEIKKAAT



Joulun ihmettä suurta toivomme,
toiveen hiljaa tähdille kuiskaamme.
"voi kun tämä joulu tuoda sen vois,
eikä enää kukaan ottaisi pois"
Saisimme uuden elämän kasvamaan,
äidin massuun, lämpöön ja turvaan.
Joulun lahja rakkain, odotetuin ois,
jos testissä kaksi viivaa nähdä vois.


Keskiviikko 17.12.2008


Firefox: 2.IVF, punktio 2.12., siirto 4.12. pp13 OYS

sani-sani: 1. IVF, punktio 3.12., siirto 5.12. pp12 TAYS

Ronja80: 1 ICSI, punktio 3.12., siirto 5.12. pp12 TAYS

Dream 73 1. ICSI, punktio 5.12., siirto 10.12. pp7

Janski71: 2. IVF, punktio 8.12., siirto 11.12. pp6 HEL FELICITAS

Vuokko-75 1.IVF, punktio 9.12., siirto 11.12. pp6 DIACOR

Maricce: 2. IVF, punktio 9.12., siirto 12.12. pp5 TAYS

SaanaS 1. IVF:n 3. PAS, siirto 12.12. pp5 HEL FELICITAS

piippi: 3. IVF, punktio 10.12., siirto 12.12. pp5 OYS

Musca: 2. ICSI, punktio 15.12., siirto 17.12. pp0 VÄESTÖLIITTO

iMamma: 1. IVF, punktio vk 50, siirto?, pp--

Kris: 3. IVF:n 1 PAS, siirto 12.12. pp-- HEL FELICITAS





Haamuilijat ja varmistuvat plussat:







Ihmeidentekijät:

kajastus
MinzuS
Hunajabubu



Myöhemmin onnistuvat:

t0iv0
hopottitar
Pohtijatar
Tiinuli81
Matsalu
Siisami
soja
 
JOULUKUUN TOIVEIKKAAT



Joulun ihmettä suurta toivomme,
toiveen hiljaa tähdille kuiskaamme.
"voi kun tämä joulu tuoda sen vois,
eikä enää kukaan ottaisi pois"
Saisimme uuden elämän kasvamaan,
äidin massuun, lämpöön ja turvaan.
Joulun lahja rakkain, odotetuin ois,
jos testissä kaksi viivaa nähdä vois.


Perjantai 19.12.2008


Firefox: 2.IVF, punktio 2.12., siirto 4.12. pp15 OYS

Ronja80: 1 ICSI, punktio 3.12., siirto 5.12. pp14 TAYS

Janski71: 2. IVF, punktio 8.12., siirto 11.12. pp8 HEL FELICITAS

Vuokko-75 1.IVF, punktio 9.12., siirto 11.12. pp8 DIACOR

Maricce: 2. IVF, punktio 9.12., siirto 12.12. pp7 TAYS

SaanaS 1. IVF:n 3. PAS, siirto 12.12. pp7 HEL FELICITAS

piippi: 3. IVF, punktio 10.12., siirto 12.12. pp7 OYS

Musca: 2. ICSI, punktio 15.12., siirto 17.12. pp2 VÄESTÖLIITTO

iMamma: 1. IVF, punktio vk 50, siirto?, pp--

Kris: 3. IVF:n 1 PAS, siirto 12.12. pp-- HEL FELICITAS





Haamuilijat ja varmistuvat plussat:



Ihmeidentekijät:

kajastus
MinzuS
saga77
Hunajabubu



Myöhemmin onnistuvat:

t0iv0
hopottitar
Pohtijatar
Tiinuli81
Matsalu
Siisami
soja
sani-sani
Dream 73


 
kajastus
Olen pahoillani Dream73 ja sani-sani :hug: Voimia kovasti!

Sani-sanille lohdutukseksi, jos nyt mikään voi lohduttaa, että tyksissä ainakin ovat sanoneet, että passista on parempia tuloksia kuin tuoresiirrosta.

Ymmärrän kyllä, että on helpompi ajatella niin, että jos pas kuitekin onnistuisi, olisi se positiivinen yllätys kuin niin, että ilman muuta se onnistuu ja jos ei onnistukaan niin se olisi kova pettymys. Itsekin tunnustaudun perus"realistiksi". Joku minut tunteva kyllä sanoisi välillä pessimistiksi. Minusta vaan on mukavampi yllättyä positiivisesti. Vaikka sanotaanhan kyllä niinkin, että optimistilla on huonojakin uutisia odotellessa mukavampaa..
 
Dream7 ja sani-sani :hug: paljon voimia :hug:

hunajabubu
Onnea plussasta :flower:

Nyt olen sitten puolivälissä piinailua B) Mutta vielä on pitkä viikko edessä... Vatsassa on menkkamisia kipuja, tai sillain aika tasasesti polttaa, joten varmaan ne menkatkin sieltä kohta hiipii. Taitaa tulla punainen joulu :( Päätäkin on särkenyt jo monena iltana, ihan niin kuin aina ennen menkkoja.

Mites muiden piinailu?

 
Olen pahoillani puolestanne sani-sani ja Dream :'(

Lähetän täältä lämpimät voimahalit :hug: ja toivotan onnea tuleviin koitoksiin. :hug:

Ja tietysti Hunajabubulle äärettömän lämpimät onnittelut :flower: :heart:
 
Terve Maricce,

Täällä piinailu sujuu vaihtelevasti. Välillä on voimakas tunne siitä, että olen raskaana, välillä taas täysi epätoivo päällä, että ei tämä onnistu kuitenkaan. Miksi ihmeessä meillä onnistuisi, kun kaikki muukin on mennyt pieleen. |O Oireitakin on vaihtelevasti. Välillä tissit on kipeenä, välillä ei. Välillä vihloo ja välillä ei. Ota tästä nyt selvää. :p

Mukavaa piinailujen jatkoa. :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Maricce:
Dream7 ja sani-sani :hug: paljon voimia :hug:

hunajabubu
Onnea plussasta :flower:

Nyt olen sitten puolivälissä piinailua B) Mutta vielä on pitkä viikko edessä... Vatsassa on menkkamisia kipuja, tai sillain aika tasasesti polttaa, joten varmaan ne menkatkin sieltä kohta hiipii. Taitaa tulla punainen joulu :( Päätäkin on särkenyt jo monena iltana, ihan niin kuin aina ennen menkkoja.

Mites muiden piinailu?
Kiitos :hug:
 
Dream73 ja sani-sani paljon voimia :hug:

Maricce
ja Janski, myös täällä piinailu jatkuu vaihtelevissa merkeissä. Aamulla huomasin, ettei rinnat olekaan yhtä kipeät kuin tähän asti ja illalla tuli sellainen ketutus ja synkistely, just samanlainen kuin aina ennen menkkoja. Soitin työmatkaltakin miehelle, että varo vaan, täällä räjähdysherkkä Vuokko tulossa kotiin. Nyt on kyllä sellainen olo, että se siitä :( Hitsin hitsi, mutta jospa huomenna olis taas parempi päivä :)

Voimia kaikille!
 
Vuokko, Maricce ja Janski,
yhdyn samaan oireiden suhteen. Vaihtelee tosi tosi paljon, iltaa kohden aina oireet voimistuu, navanseudun polttelu voimistuu, ja illalla ja yöllä rinnat tosi arat. Sitten taas aamulla kaikki oireet pois.
 
Älä Maricce vielä lannistu aika monellahan on ollut tuhruttelua ja silti plussanneet! :hug:
Yrittäkää kaikki piinailijat vaan jaksaa pitää toivoa yllä!! Kyllä se plussa teillekin vielä tulee!
Paljon plussa tuulia kaikille vielä piinaileville +++++++++++ :whistle:
 
JOULUKUUN TOIVEIKKAAT



Joulun ihmettä suurta toivomme,
toiveen hiljaa tähdille kuiskaamme.
"voi kun tämä joulu tuoda sen vois,
eikä enää kukaan ottaisi pois"
Saisimme uuden elämän kasvamaan,
äidin massuun, lämpöön ja turvaan.
Joulun lahja rakkain, odotetuin ois,
jos testissä kaksi viivaa nähdä vois.


Lauantai 20.12.2008


Firefox: 2.IVF, punktio 2.12., siirto 4.12. pp16 OYS

Janski71: 2. IVF, punktio 8.12., siirto 11.12. pp9 HEL FELICITAS

Vuokko-75 1.IVF, punktio 9.12., siirto 11.12. pp9 DIACOR

Maricce: 2. IVF, punktio 9.12., siirto 12.12. pp8 TAYS

SaanaS 1. IVF:n 3. PAS, siirto 12.12. pp8 HEL FELICITAS

piippi: 3. IVF, punktio 10.12., siirto 12.12. pp8 OYS

Musca: 2. ICSI, punktio 15.12., siirto 17.12. pp3 VÄESTÖLIITTO

iMamma: 1. IVF, punktio vk 50, siirto?, pp--

Kris: 3. IVF:n 1 PAS, siirto 12.12. pp-- HEL FELICITAS





Haamuilijat ja varmistuvat plussat:



Ihmeidentekijät:

kajastus
MinzuS
saga77
Hunajabubu



Myöhemmin onnistuvat:

t0iv0
hopottitar
Pohtijatar
Tiinuli81
Matsalu
Siisami
soja
sani-sani
Dream 73
Ronja80

 
Menkkamaiset kivut jatkuu ja välillä tulee pyyhkiessä pientä tuhrua, ei aina eikä paljon, mutta kumminkin :( Menkat varmaan alkaa ihan just. No, ehkä jos joitan hyvää hakemalla hakee niin se varmaan olisi se, että jos ne menkat alkaa niin sitten saa jouluna ottaa huoletta muutaman lasin viiniä ruoan kanssa.

Mä olen jo ruvennut suuntaamaan ajatuksia PASsiin, se varmaankin sitten olisi helmikuussa. Sain jo lääkkeetkin sitä varten. Ei siihen loppujen lopuksi kauaa ole. Ja eikö se niin ollut, että pakaste siirroista olisi pikkusen parempia tuloksi kuin tuoresiirroista?
 
Voi Ronja :'( olen todella pahoillani negasta. Lämmin halaus :hug: ja voimia tulevaan.

Älä vielä luovuta Maricce aika monellahan täällä on ollut tuhrua. Nyt sinnittelet vaan testipäivään asti ja katotaan vasta sitten. Pidän peukkuja d:)b

(.) Tänään on ollut täysin oireeton päivä. EI MITÄÄN... :( Ei mitenkään voi olla raskaana, kun ei ole mitään oireita. Tissitkin vaan olla lötköttää. :eek:

Mukavaa iltaa kaikesta huolimatta kaikille ja paljon tarrasukkia ja plussatuulia ++++++++++ :whistle:
 
Enään ei ole kyllä tuhrua vaan pyyhkiessä tulee ihan kirkasta verta, mutta ei kuitenkaan vieläkään tarvitse käyttää sidettä. Kivut on aika kovat, samanlaiset kuin menkoissakin. Jouduin soittamaan yöllä gynen päivystykseen ja ne sieltä sanoi, että voin ottaa mulle menkkoihin määrättyjä kipulääkkeitä :eek: Epäilyttää, mutta ilmankaan ei selviä. Nyt siis on pp 9, voisiko mahdollinen raskaus näkyä jo verikokeessa? Menee hermot ja ei ole kiva syödä kipulääkkettä kun ei ole varma. Vuoto ei kumminkaan ole vielä menkkoja vastaavaa. Pitäisikö vaatia ultraa? Selviäisikö siitäkään mitään?

Tv Maricce hermot riekaleina :snotty:
 
Dream, Sani-Sani, Ronja Voimia kovasti :hug:

Maricce Minulta otettiin viime hoidoissa ensimmäinen hcg pp 8, mutta kovasti silloin painotettiin, ettei arvo 0 merkitse tuossa vaiheessa mitään, mutta toisaalta raskaus saattaisi jo näkyä. Kävin muutaman kerran kipujen takia gynen polilla (oli kystia, turvotusta ja pientä lämpöilyä) ja sain siellä tosi ymmärtäväistä kohtelua, vaikka ne tavallaan olivat turhia käyntejä. Minut ainakin ultrattiin kysymättä.
 

Yhteistyössä