Joulukuun toiveikkaat IVF/ICSI/PAS

Maricce tsemppiä ja voimahaleja. :hug: Toivottavasti tilanne selviää mahdollisimman nopeasti, ja pääset piinasta. d:)b

(.) Ei edelleenkään mitään oireita. :( Huomenna veritesti. Valmistaudun pyöreään nollaan. :'(

 
Alkuperäinen kirjoittaja Maricce:
Pientä veristä tuhrua :'( kai ne kuukautiset tulee nyt sitten TOSI ajoissa. PRKL. Piinailuakin pitäisi muka olla vielä viikko!!! :'( Me ei kyllä ikinä onnistuta!
Hei!
Tein positiivisen testin ke 17.12-08 pp12 ja ti 16.12-08 pp11 alkoi vuoto. Nyt ollu joku päivä vuotoa ja joku ei... Raskaus vahvistui pe 19.12-08 pp14 verikokeessa. Nyt raskaana rv4+5
 
Kiitokset sympatiasta, Maricce, Janski ja Musca. Lämmitti sydäntä vaikeana hetkenä! Kyllä tämä tästä, kai, pikkuhiljaa.. Pidän peukkuja pystyssä teille! Niin tosiaan, Janski, toivottavasti sait hyviä uutisia tänään..

Menkat alkoi vasta tänään, kun lopetin luget pe iltana. Soittelin sitten poliklinikalle ja kyselin koska olisi mahdollista päästä aloittamaan uutta yritystä. Sanoivat että vähintään puoli vuotta on hoitojen väli heillä aina (ei siis Tays vaan meidän oma keskussairaala). Syyksi sanoivat että ehtii toipua välillä, ja myös että resurssit ei riitä enempään... kumpihan on todellinen syy?!? Tuntuu ihan ylivoimaiselta odottaa ensi syksyyn asti ihan turhaan, joten yksityiselle mennään varmaankin seuraavaksi... Kaipaisinkin siis vinkkejä Tampereen/Helsingin yksityisen puolen klinikoista, mistä kannattaisi alkaa kysellä? Minkälaisia kokemuksia teillä on?



 
Hei Ronja, pahoittelut vielä kerran :hug:
Me olemme Felicitaksessa, eikä ole pahaa sanottavaa. Seuraavaan hoitoon olisi päässyt heti seuraavasta kierrosta, mutta me halusimme pitää välikierron. Voimia ja onnea tulevaisuuteen. d:)b

(.) Kävin tänään veritestissä, mutta saan tuloksen vasta huomenna. Enpä hirveästi enää odota plussaa, kun herkkä 20 IUI-testikin näyttää vielä negaa. Eihän se voi millään enää kääntyä plussaksi. :'( Miks tää on näin vaikeeta. :headwall:

Kaikille muille paljon plussatuulia ja rauhallista joulua. Toivottavasti saatte sen parhaan lahjan. :xmas:
 
Minut voi kanssa lisätä neganneiden listaan. Helmikuussa sitten jatketaan passiin ja toivomme, että ensi jouluna olisi oma nyytti kainalossa.

Pahoittelut kaikille negan saaneille ja hirmuisesti onnea kaikille plussanneille.

Lämminta joulun odotusta kaikille ! =)
 
Terkkuja Sairaalasta :snotty: Eli olin kaksi päivää TAYS:sissa kovien kipujen ja vuodon takia. Veritesti näytti eilen ja tänään negaa. Vielä varmaksi ei tuominnut lääkäri, mutta ei kyllä paljon antanut toivoakaan. Viikon päästä tarkistus käynti. Kotona ei kuulema kannata testailla, ei ainakaan vielä 26.päivä. Mutta en todellakaan jaksa uskoa, että tuo tuosta enään muuttuisi. Sen verran on tullut vuotoakin... Neganneisiin voi laittaa minut :snotty: Helmikuussa sitten PAS.

Joka tapauksessa HYVÄÄ JOULUA KAIKILLE :xmas: ja paljon plussatuulia +++++++++++
 
Ronja ja Firefox :hug: pahoittelut negasta :hug:
Maricce ja Janski teille pidän kuitenkin vielä peukkuja pystyssä, ehkä se ihme tapahtuu juuri teille!
Muscalle mukavia piinispäiviä

Minä menen klinikalle 5.1 ja silloin keskustellaan miten jatketaan. Toivottavasti pääsen jo seuraavasta kierrosta uuteen yritykseen.

Kaikille pinolaisille vielä tasapuolisesti rauhaisaa Joulua ja paljon parempaa ensi vuotta!!
 
Kiitos Dream peukutuksista, mutta tuskinpa se ihme kuitenkaan osuu meidän kohdalle. :/
Lämpimät lohtuhalit Firefox ja Maricce :hug: olen pahoillani, että teillekin kävi näin. :'( Molemmat olette jo positiivisesti suuntautumassa eteenpäin, hieno juttu. Toivon teille paljon plussatuulia tulevaisuuteen. ++++++++++++ :whistle:

:xmas:
 
Joulu,
se on kuusenneulasten ja sammuvien kynttilöiden tuoksua,
ja hiljaista onnellisen säikähdyttävää rakkautta,
ja lahjoja, ja unta,
jossa kasvoja hipovat enkelin siivet.
- Mika Waltari -

Rauhallista joulua kaikille tasapuolisesti.

Jaksamista piinailijoille ja pettymään joutuneille ja erittäin lämpimät onnittelut tällä kertaa onnistuneille. Olette kaikki mielessäni! Toivotaan meille kaikille onnea tulevalle vuodelle, levätään nyt pyhien yli, niin taas jaksetaan yhdessä jatkaa tätä pitkää,pitkää matkaa

Soja
 
Voi Hynajabubu, olen tosi pahoillani. :hug: Voimia!


Minä tein tänään aamulla testin ja plussaa näytti. Maanantaina on vasta verikoe, joten jotenkin varauksella suhtudun vielä tulokseen. Mutta onhan tämä jo alku, eka plussa ikinä =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vuokko-75:
Voi Hynajabubu, olen tosi pahoillani. :hug: Voimia!


Minä tein tänään aamulla testin ja plussaa näytti. Maanantaina on vasta verikoe, joten jotenkin varauksella suhtudun vielä tulokseen. Mutta onhan tämä jo alku, eka plussa ikinä =)
Kiitos :hug:
Onnea ja toivotaan, että kaikki menee hyvin.
Onneksi on 2 alkiota pakkasesssa. Parempi onni meille, ehkä seuraavalla kerralla sitten.
 
HEI! En ole pitkään aikaan ehtinyt käymään katsomassa kuulumisia. Joten :hug: kaikille negan tehneille ja onnittelut :flower: plussanneille.
Itsestä sen verran, että jouluaattona pp12 tein testin, joka ensin näytti negaa ja sitten muuttui roskishaamuksi. Joten olen sitten tähän aamuun asti kärvistellyt ja ajatellut että negahan sieltä sitten tulee, joten uutta testiä en uskaltanu tehä. Nyt sitten eilen hain testin ja päätin että aamulla testaan kävi miten kävi. Olin jo henkisesti asennoitunut siihen negaan. kun sitten vilkaisin tikkua ja siinähän olikin plussa !! Vielä en ole asiaa sisäistänyt ollenkaan ja toivon, että kaikki menee hyvin :heart: Eli kolmannen ivf:n tuoresiirto toi niin kauan kaivatun ja odotetun plussan :)
 

Yhteistyössä