~*~Joulukuun tonttuset 2013 syyskuussa ~*~

Joo vähän olen myös miettinyt loppu vuotta, mutta ainakaan meidän kohdalla ei ole väliä, ajankohtaa kun ei voi ennakoida ja lahja tämä on <3

Täällä saikkua vietän ja tekemistä olen keksinyt..selän vointi vaihtelee. Meidän liian pehmyt sänky taisi aiheuttaa vaivat, nyt nukun sohvalla. ..


30+4
 
Viimeksi muokattu:
Pakko kanssa kommentoida tätä keskustelua, että mä olisin ainakin itte ihan intona jos mun synttärit ois joulukuussa, kun olen kauhea joulufriikki ollut aina ja se koko kuukaus on mulle juhlaa :heart:. Ja sit en tiiä oliko joku hömppä-horoskooppi-juttu, mut kuulemma monet huippu-urheilijat on just jousimiehiä (mitä meille luultavasti monille tulee) =). Muuten oon silleen hiljaa mielessäni ajatellut, että jos tuntuu siltä, että lapsi ei ole tarpeeksi "iso" tai "kehittynyt" vielä silloin kun on kouluunlähdön aika, niin menköön sitten seuraavana vuonna. On sitten ainakin vanhin ja "isoin" luokalta ;). Ehkä siinä baari-iässä saattaa harmittaa, että pääsee "vikana kavereista" baariin ja saa ajokortin myöhemmin, mutta ehkä tonkin yli pääsee :LOL:
 
niin joo monellehan voi tulla ja varmasti tuleekin alkuvuoden vauva! meillä ei ihan niin pitkälti voi yli mennä :)

miksen mä saa mitään aikaiseksi? vauvan juttuja? neulomisia? mitään? :( :( höh.

voikaa hyvin
tömpsis ja persikka 30+4
 
Synnärikäynti takana ja great, meillä odotetaan jättiläistä. Noin kuukausi sitten pikkuisella oli ultrassa painoa 855 gr ja nyt noin 2kg!!!!! Mennään ylikäyrää hipoen.....sokereista koko ei kuulemma kuitenkaan johdu, hän on vaan geneettisesti isokokoinen joten ei tarvi huolia että olisin jotenkin omalla syömiselläni vaikuttanut kokoon. Hieman ( tai itseasiassa tosi paljon) alkoi mietityttämään että mitenköhän tuo aikoi tuolta yksiöstään saapua tähän maailmaan. Vielä olisi kuitenkin 10 viikkoa lasketuun aikaan. Ja onni onnettomuudessa on että kokoa seurataan nyt sitten jatkossa tasaisin väliajoin....

Maikkis

Ps.meillä ei varmaan siis tuo loppuvuodesta syntyminen tule olemaan koon puolesta ongelma...
 
Viimeksi muokattu:
Katrin:tsemppiä pistämiseen! Mulla myös ilta insuliinit käytössä. Paljon sulla on paastot ollu?
Saako loppuvuodesta syntyneet ihan vapaasti valita koulun aloitus -vuoden? Se vois ehkä olla hyvä,jos meilläkin junnu syntyy ihan vuoden lopussa. Aika älytöntä kyllä murehtia moista jo nyt.

OHO! Onpa Maikkiksen vauva ottanu kasvuspurtin! Mistä ne hoksasi alkaa tutkia sitä?voimia paljon,tuskin rne antaa vauvan liian isoksi kasvaa!

edit. muokattu oikea nikki

Pieta ja Junnu 27+0 poks
 
Viimeksi muokattu:
Onko teillä muilla puhelimella plussailevilla ollut ongelmia viestien kirjoittamisen kanssa? Minä en meinaa saada tuota tekstinsyöttökohtaa millään pysymään auki enkä älyä noista älypuhelimista mitään.:confused:
 

Yhteistyössä